Antakee anteeks, että minä köyhä ja masentunut vasemmistolainen

Anonyymi

puran täällä pahaa oloani persuihin, se vaan helpottaa oloani. Olenhan minä myös kateellinen persujen suosiolle, kun oman puolueeni kannatus ei yllä edes 8%.

Antakee anteeks!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan toi huomattu.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Muakin surettaa, että hajotetaan perusasioita, koulutusta ja terveydenhuoltoa , joka koskisi kaikkia, myös vähävaraisia. Että rakennetaan maailmaa, jossa kuvitteelliset alfaurokset uhoa ja lapset, vanhukset, sairaat, naiset ja köyhät on hukkaa.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä mölinää.....


      • Anonyymi

        Minun oma kokemukseni julkiaterveydestä v. 1994 saakka olen saanut sadismia ja traumat sieltä, jos olisi se paha Amerikan tai Sveitsin vakuutus tiedän olisin 150 000 e rikkaampi, jonka olen joutunut pulittamaan yksityiselle (en kelpaa julkiselle) josta valtio on minun sairaudesta riistänyt veroa 50 000 about.
        1994 aivokalvon tulehdus oireita alettiin ivata hyvin räkänokkana mielisairaudeksi ennen eka verikoetta sadistisia diaknooseja tehtiin, lausuttiin, näin moninaisia oireita ei tutkita [fanaattista Freud vainoharhaa, joka on samaa kuin naapurissa Marx vainoharha]

        Ryömin lattioita pitkin yksityiselle ja maksoin ja he tunnisti ja tutki että kyse on aivokalvon tulejduksessa.
        Julkisens airaalaan en kelvannut, vaikka diaknoosit oli tiedossa, hengityskonetta en saanut.
        Ait tuli aivokasvain, sadismin alkoi ovella, neukku tyypin julkinen ivasi tutkimatta oireita mielisairaudeksi ja taas ulos itkien ja yksityinen tutki ja se oli aivokasvain, maksumääräys aivokalvon tulehduksen evättiin ja jouduin hoidattaa sen hotelleineen, lentoineen. Lääkkeineen ja kaikkine jälkitarkastus laskuineen kokonaan itse rahaa meni, mutta sain pitää näköni.

        Sappikivissä 2002-4 julkinen piti jonossa (tiesin leikkaus aikaa ei nekatiivisen syrjinnästä valittaneelle anneta paratiisi julkisella) leikkaus aikaa ei koskaan tullut, sappirakko räjähti ja leikattiin minun laskuun.

        Välilevy tyrä 2005 vei tunnottomin jaloin rullatuoliin, halvaantuminen väistämätön, kirurgin arviioon ei laskettu, sanottiin mene hoitokotiin invapaikalle.
        Luoja vei minut ykistysielle joka leikkasi, kivusta, rullatuilista ja halvaantumis uhasta.

        2007 kilpirauhasen surkasruma.
        Todistjat lähti hakemaan ruokaa odotushuoneesta ja tohtorit näki sen kamerositaan, silloin tuntematon valkitakki sadiatiksi akitoitu hyökkäsi kuin salama heti todistajien kadottua taas itkettämään sadistisella sivalluksella "tämä ei ole mielisairaiden hoitopaikka" kyllä se tää suomen valtio on mielisairas kun tallaisia kauhu julkisia pitää jotka ottaa Jokisen oikeuksiaan hakeneen sadismin tikkatuluksi,
        Lähdin itkien julkisen sadistisuutta odotus huoneesta yksityiselle ja taas lompsa auki ja valtiolle lisäveroa minun sairaudesta ja ali-lämpö oli surkastunut kuvissa näkyvä kilpirauhasen, joka ei tuottanut lainkaan hormonia, ja siitä ali lämpö tuli, olen oppinut kuinka kilpailuttomat järjestelmät tulee syrjiviksi kuin Putin navalnia kohtaan ja sadistiseksi kuin Stalin.

        Rintapateissa ykistyisnen pakotti neulanäytteeseen julkiselle ja neljästä patista asiallisesti ottivat näytteen sitten kotiin tuli pirulta kirje, jossa siavllettiin, että Rintapateissa julkinen laittaa ainoana hoitona psykiatrille.
        Laitoin kirjeen aviin ja vaadin kollektiivisen 20 vuotta kestäneen sadismin ja syrjinnän pysäyttämistä, johon oikeus neuvos vastasi, asiaa ei käsitellä, julkisella on oikeus laittaa rintapatti potilaat psykiatrille ja virtsanäytteetkin kaatavat ilkein ilmein suoraan lavuaariin tutkimatta jos minä vien yksityis lähetteellä, joten labrat kaikki joudun itse maksamaan (avi ei ole käsittellyt valutuksiani , koska avi ja muut valtion laitokset on sadismissa mukana kuten navalni jahdissa, myös minua kohtaan, koska vaadin tasa arcävoisempaa ja kilpailun siviatämää vakuutus terveyttä julkisen tilalle Sveitsin mallilla, siksi tää sadismi) vakuutus terveys olisi maksanut minunkin hoitoni.
        Verorahalla Suomessa olen saanut vain sadismia ja traumoja.
        Mutta suomi on onnistunut aivopesemään suomalaiset valheillaan tyhmäksi, jos sanot "julkinen hoitaa kaikki" vedän sinut oikeuteen valehtelusta, sillä alunperinkin julkinen on tehty vain poliittisen vasemmiston ja virkamiesten hoitaja, ja muille pottuilija sadisti.
        Kukaan omaisista ei koskaan ole mielisairaaksi solvannut, eli valtion tuntemattomat tohtorit hyökkää eteiseen kuin Putinin trollit myrkyttämään Sen yksilön mielen ja tuhomamaan sadismillaan sen yksilön terveyden hoidon joka vastustaa tallaisia sadisti julkista ja vaatii kilpailullisia länsimaisia vakuutus terveyksiä, joissa talalinen ei ole mahdollista tai valtion tulee maksaa tasan sama summa kaikille palvelun tuottajille kuten se nyt maksaa julkiselle 174 € 20 minuutin käynnistä yleislääkärillä ja potilas itse maksaa 26 €.
        Yksityisellä tuo sama käynti on 78 euroa josta veroa 18 eli netto hinta 60€ eli alle puolet julkisen kokonais hinnasta, julkinen salaa kokonais hinnan koska se on kallein, mutta kertomalla 87 llå oma vastuusi saat kokonaishinnan laskettua, koska oma vastuu on 13% kerrot sen €rot jäljelle jäävällä 87% ja tajuat että veroton palvelu on yli puolet kalliimpi kuin verollinen.
        Sosialismissa mennään kuin stalinisimissa kokonais hintoja ei lasketa eikä sitä kuinka monta puolustajaa talalinen järjetön sadismi poistaa kriisi aikana suomen rajalta.
        Suomesta tuli Stalin kilpailuttoman julkisen myötä. Pelättävä paha aivopesty valtio,
        Tää on mun kokemus 16 vuoden muualla asumisen kokemuksella, en ole onnistunut löytämään yhtä ilkeitä ihmisiä muualta kuin Suomen julkihallinnon alainen julkinen


    • Anonyymi

      Tutkittu juttu, että vasureilla on paljon mielenterveysongelmia.

      • Anonyymi

        Kenenkään mielenterveysongelmia ei saa mistään. Ellei niitä itse halua julkistaa.


    • Anonyymi

      Persut on siis tärkeä puolue myös vasureille.

      • Anonyymi

        Persut jos pääsee yksin valtaan,niin ne ajaa maan vaan näivetyskierteeseen ja pikaiseen konkurssiin.
        Mites sitten persuissa suut pannaan? Onko siten hyvä?


    • Anonyymi

      Toki on, siellä on paljon näitä tuen tarvitsijoita.

    • Anonyymi

      Syrjäytyneille tämä on tärkeä palsta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe