Olipa kerran Paholainen, joka rakasti uhrikulttia. Hän oli auttanut Israelin kansan pois Egyptistä ja käski näitä uhraamaan eläimiä kunniakseen. Eräänä päivänä saapui naapurimailta mies nimeltä Jeesus astelemaan Jerusalemiin. Hän paheksui juutalaisten jumalanpalveluksia, juoksi temppeliin ja puhdisti sen ostajista ja myyjistä.
Kun Paholainen istui valtaistuimellaan Saatana tuli lihaksi, jotta voisi estää muukalaismiehen touhut. Hänellä oli kiire hypnotisoida kaikki juutalaiset Jeesusta vastaan. Kaiken olisi tapahduttava tietyllä hetkellä, Jeesus ja hänen seuraajansa olisi saatava kokoontumaan yhteen juuri seder-aterian aikaan, jotta leivän murtaminen näyttäisi luonnolliselta. Saatana aikoi käyttää yhtä juutalaista apunaan ja kirjoittaa tämän käden kautta, että näin mukamas oli aterialla käynyt.
Saatana uhrasi Jeesuksen tuoksuvana uhrina Paholaiselle ja riuhtaisi temppelin väliverhon kahtia. Hän löi myös moukarilla maahan niin että maa järisi.
Myöhemmin Saatana etsi juutalaismiehen käsiinsä, heistä tuli hyvät frendit ja juutalainen alkoi kirjoittaa tarinaa niin kuin Saatana sen kertoi.
Tämä on ainoa oikea totuus!
Olipa kerran Paholainen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, jumalan lähettiläs onneksi sinä tulit tuomaan meille totuuden. Miten meidän olisi käynyt ilman sinua. Nyt pelastussanoma on vietävä kiireesti ympäri maan!
- Anonyymi
Sinut jumala valitsi jo äitisi kohdussa kertomaan meille tämän pelastavan sanoman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782