Esimerkki rukous - Kutsu Jumalan armon ja rakkauden tielle

Anonyymi

Tiedämme, että Jumala tahtoo antaa anteeksi kaikkien ihmisten synnit, koska Hän rakastaa jokaista ihmistä.
Jeesus sanoo näin: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.” Johannes. 3:3. Uudestisyntyminen on yhtä kuin uskoon tuleminen. Siksi kehotamme sinua ottamaan vastaan Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin tulet uskoon.
Miten se tapahtuu? –
Voit aloittaa siitä, että käännät mielesi ajatukset ylösnousseen Jeesuksen puoleen ja puhut ääneen Hänelle. Pyydä Häntä kääntämään katseensa sinun puoleesi. Valitse mielessäsi oikea asenne ja rehellinen nöyrtyminen sekä vilpitön mieli. Kerro Hänelle omin sanoin koko elämäsi tilanne ja pyydä, että Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän tahtoo sen tehdä. Jos mahdollista, polvistu Hänen eteensä.
Kerro Hänelle seuraavat ajatukset ääneen:

– Jeesus, taivaan Kuningas, auta minua näkemään todellisuus itsestäni, ja armahda minut! Anna anteeksi syntini. Puhdista ajatukseni sanani ja tekoni. Tule elämäni Herraksi. Auta minut irti kaikesta mikä ei ole hyvää ja oikeaa. Anna Pyhä Henkesi asumaan sydämeeni ja johdattamaan minua, että saan kokea elämänyhteyttä Sinun kanssasi.
En tahdo enää elää synnissä. Uskon, että kärsit minulle kuuluvan tuomion ristillä, niin kuin Raamattu sanoo pelastustyöstäsi: ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi.” Jesaja 53:5. Uskon, että Sinä kärsit ja kuolit sijaisuhrina minulle kuuluvalla paikalla minulle kuuluvan tuomion. Uskon, että nousit kuolemasi jälkeen ylös kuolleista.
Pyydän Jeesus: uudestisynnytä minut Pyhän Henkesi kautta! Johdata jokainen elämäni hetki tästä eteen päin. Ja auta, että pääsen tämän elämäni jälkeen taivaaseen, sinun tykösi. Jeesus, Herrani! Annan elämäni sinulle kokonaan ja ehdoitta. Tunnustan tästä lähtien sinut syntieni sovittajaksi ja elämäni Herraksi.
Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Aamen.

Rukoile edellinen ääneen ja tosi tarkoituksella. Ota sitten yhteyttä voidaksemme rukoilla myös yhdessä ja tullaksesi kastetuksi Raamatun opettamalla tavalla.

https://jeesus-on-herra.com/kutsu-jumalan-armon-ja-rakkauden-tielle/

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi myös rukoilla

"Herra Jeesus Kristus, auta epäuskoani, johdata oikealle polulle ja anna syntini anteeksi. Ole minulle syntiselle armollinen. Aamen."

Markus 9: "22 Ja monesti se on heittänyt hänet milloin tuleen, milloin veteen, tuhotakseen hänet. Mutta jos sinä jotakin voit, niin armahda meitä ja auta meitä." 23

Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo". 24Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani". "

• Anonyymi

Rukouksen sanat ovat opaskylttejä ikuiseen elämään.

• Anonyymi

Kun rukoilee menee kaikki päin persettä aina vaan enempi. On kokemusta.

• Anonyymi

Takuulla menee päin "persettä", jos rukoilet ja jätät sen jälkeen hommat "herran haltuun."

• Anonyymi

Tuo rukoilu on kovin vanhanaikainen ja epävarma viestiyhteys. Paljon helpompaa ja varmempaa on on vapahtaa itse itsensä syntisyyllisyydestä. Meitä aivan uskomattomia kun ei syntikäsite liikuta mitenkään. Riittää kun eletään ihmisiksi.

• Anonyymi

Ei se normaali ihmiselle tuota edes vaikeuksia elää ihmisiksi. Mikähän noita uskiksia riivaa, kun ne joutuu alinomaan niitä syntejään anteeksi ruikuttaan?

• Anonyymi

Rukous on Jumalan lahja. Toimii!

• Anonyymi

Rukoillaan, että monet löytävät pelastuksen Jeesuksen pelastustyön kautta. Hän ei tahdo, että kukaan joutuisi kadotukseen. Mutta Hän ei voi päästä taivaaseen syntiä, koska silloin se ei enää olisi taivas.
      Syntitila pitää saada anteeksi tämän elämän aikana. Muuten on kadotus ikuinen osasi.
      Jeesus odottaa voidakseen armahtaa sinut. Mutta Hän ei pakota.
      Otatko vastaan Jumalan armon Jeesuksen veren kautta?

• Anonyymi

"Otatko vastaan Jumalan armon Jeesuksen veren kautta?"
        En ota vastaan epäjumalanne armoa, jonkun ammoin sitten tapetun juutalaismiehen eltaantuneen veren kautta.

• Anonyymi

Jeesus vapauttaa myös mielen kahleet. Jos et ole ennen rukoillut niin nyt on korkea aika se tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe