painoa pois treenavan treenattava bodaustyylisesti, täh

Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=affnt7Nod1A

n. 32:00

ai ettei lihakset kulu vaan tulee lisää joak syö eneergiaa? no mitä enempi lihasta sitä enempi syötävä.

työnteossa tehdään paljon toistoja ja ruum. työ on aina ollut painonhallintaa

lisäski kun tyhjästä aloitettaan treeni aina kestävyys ensin kuntoon

en ymmärrä miks salilla vieroksutaan pitkiä sarjoja kun paljon toistoja tehdään kävellessä hiihtäessä pyöräilleessä
onhan se tietysti tempausta epämukava tehdä pari tuhatta toistoa...mutten nyt ihan sitä tarkoita..miät haittaa yhdestä 50 sarjasta on..työtä paljon

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksanut alkaa katsomaan videota. Mutta jos kyse on laihduttamisesta niin se niksi on siinä, että enemmän lihasmassaa = suurempi peruskulutus. Kaloreja kuluu siis enemmän kun on lihasta = läski lähtee nopeammin.

• Anonyymi

Ei ole pikavoittoja.
      Riittävät, järkevästi mitoitetut treenit ja määränsä ja laatunsa puolesta järkevä ravinto antavat tulosta ajan saatossa. Kyse on kehon koostumuksen muutoksesta joka tarkoittaa enemmän lihasta, vähemmän rasvaa,
      En pyrkinyt näyttelykuntoon joten bulkkaukset ja dieetit eivät koskeneet minua.
      Oma seurantani 7:n vuoden ajalta.
      Rasva 19,6% -> 16%. Vatsaontelon viskeraali 146,5 -> 67,8!! Hyvän tavoite 100 ja mieluummin alle sen.
      Lihasmassa lisää lepokulutustakin 1883 kCal -> 2230kCal.
      Tavoitteeni ei ollut laihtuminen mutta rasvat vähenivät ja terveys ja kunto paranivat. Kyse on osasta elämäntapaani ilman tiukkapipoisuutta. Muutos on ollut hidas mutta tasainen.

Tarkistin muutoksen kerran vuodessa

• Anonyymi

Naturaalin ei kannata tehdä mitään perusbodausta missään vaiheessa, oli dieetti tai ei.
      Lihasmassaa tulee voimatreenillä. Ähinät ja puhinat pikkupainoilla on turhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      8032
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      2967
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2303
    4. 46
      1697
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1387
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      80
      1134
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1124
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1096
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      962
    Aihe