painoa pois treenavan treenattava bodaustyylisesti, täh

Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=affnt7Nod1A

n. 32:00

ai ettei lihakset kulu vaan tulee lisää joak syö eneergiaa? no mitä enempi lihasta sitä enempi syötävä.

työnteossa tehdään paljon toistoja ja ruum. työ on aina ollut painonhallintaa

lisäski kun tyhjästä aloitettaan treeni aina kestävyys ensin kuntoon

en ymmärrä miks salilla vieroksutaan pitkiä sarjoja kun paljon toistoja tehdään kävellessä hiihtäessä pyöräilleessä
onhan se tietysti tempausta epämukava tehdä pari tuhatta toistoa...mutten nyt ihan sitä tarkoita..miät haittaa yhdestä 50 sarjasta on..työtä paljon

3

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksanut alkaa katsomaan videota. Mutta jos kyse on laihduttamisesta niin se niksi on siinä, että enemmän lihasmassaa = suurempi peruskulutus. Kaloreja kuluu siis enemmän kun on lihasta = läski lähtee nopeammin.

• Anonyymi

Ei ole pikavoittoja.
      Riittävät, järkevästi mitoitetut treenit ja määränsä ja laatunsa puolesta järkevä ravinto antavat tulosta ajan saatossa. Kyse on kehon koostumuksen muutoksesta joka tarkoittaa enemmän lihasta, vähemmän rasvaa,
      En pyrkinyt näyttelykuntoon joten bulkkaukset ja dieetit eivät koskeneet minua.
      Oma seurantani 7:n vuoden ajalta.
      Rasva 19,6% -> 16%. Vatsaontelon viskeraali 146,5 -> 67,8!! Hyvän tavoite 100 ja mieluummin alle sen.
      Lihasmassa lisää lepokulutustakin 1883 kCal -> 2230kCal.
      Tavoitteeni ei ollut laihtuminen mutta rasvat vähenivät ja terveys ja kunto paranivat. Kyse on osasta elämäntapaani ilman tiukkapipoisuutta. Muutos on ollut hidas mutta tasainen.

Tarkistin muutoksen kerran vuodessa

• Anonyymi

Naturaalin ei kannata tehdä mitään perusbodausta missään vaiheessa, oli dieetti tai ei.
      Lihasmassaa tulee voimatreenillä. Ähinät ja puhinat pikkupainoilla on turhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe