e-pillerit, vuoden käytön jälkeinen tarkastus?

Anonyymi

mulle sanottii noin 10kk sit kun sain e-pillerit, että pitäis vuoden päästä mennä tarkastukseen. Niin mitä siinä tarkastuksessa tehdään? (olen 14, täytän tänä vuonna 15) En millää haluis mitään sisätutkimusta...

9

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset? Ei se satu.Miksi alotit pillerit kun et halua noudattaa ohjeita?

      • Anonyymi

        Aloitin pillerit koska niitä tarvitsin. Ja kyllä noudatan ohjeita, mutta tän keskustelun pointti oli kysyä, että mitä siellä tehdään eikä että en noudata ohjeita :) En haluaisi sisätutkimusta, kun sitä ei ole ennen tehty ja olen vielä mielestäni todella nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin pillerit koska niitä tarvitsin. Ja kyllä noudatan ohjeita, mutta tän keskustelun pointti oli kysyä, että mitä siellä tehdään eikä että en noudata ohjeita :) En haluaisi sisätutkimusta, kun sitä ei ole ennen tehty ja olen vielä mielestäni todella nuori.

        Hieman hassu kanta että tarvitsee e-pillereitä mutta ei halua sisätutkimusta. Miksi sitten käytät e-pillereitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman hassu kanta että tarvitsee e-pillereitä mutta ei halua sisätutkimusta. Miksi sitten käytät e-pillereitä?

        Jos on ollut yhdynnässä niin kyllä sen sisätutkimuksen kestää. Jos kerta penis ollut samassa reiässä kuin sisätutkimus tehdään,niin ei pitäis olla ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ollut yhdynnässä niin kyllä sen sisätutkimuksen kestää. Jos kerta penis ollut samassa reiässä kuin sisätutkimus tehdään,niin ei pitäis olla ihmeellistä.

        en ole ollut yhdynnässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman hassu kanta että tarvitsee e-pillereitä mutta ei halua sisätutkimusta. Miksi sitten käytät e-pillereitä?

        runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin käytän ja neitsyt olen, joten en myöskään haluaisi sisätutkimusta kun en käytä edes tampoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin käytän ja neitsyt olen, joten en myöskään haluaisi sisätutkimusta kun en käytä edes tampoonia.

        Koska sulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset niin sisätutkimus tehdään sen takia,jotta selvitetään onko vuodon syy esim myooma tai polyyppi.Koska ne aiheuttaa runsaita vuotoja ja kipuja,

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00157

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00164

        Se tutkimus tehdään jotta jos jotain ilmenee niin ne voidaan hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset niin sisätutkimus tehdään sen takia,jotta selvitetään onko vuodon syy esim myooma tai polyyppi.Koska ne aiheuttaa runsaita vuotoja ja kipuja,

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00157

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00164

        Se tutkimus tehdään jotta jos jotain ilmenee niin ne voidaan hoitaa.

        siis mun kuukautisten helpottuivat huomattavasti e-pillereiden avulla. Joten silloin kun sain pillerit ei tehty tutkimuksia, kun suvussa on muillakin runsaat menkat


    • Anonyymi

      Pappa 80 hei ketjun aloittaja. Muista enemmän vaimoas kun hän eteesi raataa pitkää päivää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe