Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti

Anonyymi

,jossa olennot kärsii?

Samoin, miten voit nauttia nirvanasta, jos universumissa yksikin olento vielä kärsii?

Miten voit nauttia neljännestä tiheydestä/viidennestä ulottuvuudesta jos alemmissa kärsitään?

Miten voit nauttia paratiisiplaneetalla, jos tiedät olevan nykytelluksenkaltaisia planeettoja?

--
heisielu

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on huono vastaus, että jokaista ei voi auttaa.

      Se on tosi huono vastaus, että sä et saisi tietoa niistä jotka kärsii.

    • Anonyymi

      Oikeastaan sama juttu on tällä hetkelläkin Maa-planeetallakin. Voit laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja auttaa lähimmäisiäsi parhaasi mukaan ja sitten nauttia elämästäsi.

      • Anonyymi

        Epikurolausuus oli muotia myös antiikin Kreikassa.


    • Anonyymi

      > Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti

      Raamatun perusteella helvetti on toinen kuolema, jossa ihmisen sielu ja ruumis tuhoutuu. Itse en usko, että totaalisen tuhoutunut ihminen tuntisi enää mitään.

      Ja itse uskon, että ne jotka joutuvat helvettiin, nimenomaan haluavat itse sen.

      • Anonyymi

        No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.

        > No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.

        Toisaalta, kun ne jotka tuhoutuvat ovat pahoja, kärsisit todennäköisesti vielä enemmän jos he eläisivät.

        Minulle suurempi murhe on se, jos ihmiset valitsevat pahuuden.


    • Anonyymi

      Se joka sinne pelastuu, tulee tuskin miettineeksi kaikkea tuota hurjaa...!

      • Anonyymi

        Ei tunneta sitä olotilaa tässä, ei nähdä sinne, en osaa sen takia sulle tässä asiaasi antaa mieltäsi helpottavaa vastausta


    • Anonyymi

      Raamattu on kasvatuksen avuksi lakia jatkuvasti rikkoville tarkoitettu sepitelmä. Se on nostettu yli oman arvonsa ja tehty jumalaksi psyykkisen manipuloinnin avulla koemielessä. On tahdottu testata hypnoosin voima. Kyseinen teos ei ole totta, vaan kasvatusopin oppikirja.

    • Anonyymi

      Minä kerron sinulle veljeni. Itse olen kuollut ja tekniikka herätti minut kitumaan. Mutta kuollessani havaitsin, ettei ole taivasta eikä helvettiä.

      Olemme vain miljardien vuosien tulos tuumailijoita. Taide ja uskonnot ovat ihan OK joillekkin, mutta ratkaisu mihinkään se ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe