Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti

Anonyymi

,jossa olennot kärsii?

Samoin, miten voit nauttia nirvanasta, jos universumissa yksikin olento vielä kärsii?

Miten voit nauttia neljännestä tiheydestä/viidennestä ulottuvuudesta jos alemmissa kärsitään?

Miten voit nauttia paratiisiplaneetalla, jos tiedät olevan nykytelluksenkaltaisia planeettoja?

--
heisielu

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on huono vastaus, että jokaista ei voi auttaa.

Se on tosi huono vastaus, että sä et saisi tietoa niistä jotka kärsii.

• Anonyymi

Oikeastaan sama juttu on tällä hetkelläkin Maa-planeetallakin. Voit laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja auttaa lähimmäisiäsi parhaasi mukaan ja sitten nauttia elämästäsi.

• Anonyymi

Epikurolausuus oli muotia myös antiikin Kreikassa.

• Anonyymi

> Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti

Raamatun perusteella helvetti on toinen kuolema, jossa ihmisen sielu ja ruumis tuhoutuu. Itse en usko, että totaalisen tuhoutunut ihminen tuntisi enää mitään.

Ja itse uskon, että ne jotka joutuvat helvettiin, nimenomaan haluavat itse sen.

• Anonyymi

No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.

> No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.

Toisaalta, kun ne jotka tuhoutuvat ovat pahoja, kärsisit todennäköisesti vielä enemmän jos he eläisivät.

Minulle suurempi murhe on se, jos ihmiset valitsevat pahuuden.

• Anonyymi

Se joka sinne pelastuu, tulee tuskin miettineeksi kaikkea tuota hurjaa...!

• Anonyymi

Ei tunneta sitä olotilaa tässä, ei nähdä sinne, en osaa sen takia sulle tässä asiaasi antaa mieltäsi helpottavaa vastausta

• Anonyymi

Raamattu on kasvatuksen avuksi lakia jatkuvasti rikkoville tarkoitettu sepitelmä. Se on nostettu yli oman arvonsa ja tehty jumalaksi psyykkisen manipuloinnin avulla koemielessä. On tahdottu testata hypnoosin voima. Kyseinen teos ei ole totta, vaan kasvatusopin oppikirja.

• Anonyymi

Minä kerron sinulle veljeni. Itse olen kuollut ja tekniikka herätti minut kitumaan. Mutta kuollessani havaitsin, ettei ole taivasta eikä helvettiä.

Olemme vain miljardien vuosien tulos tuumailijoita. Taide ja uskonnot ovat ihan OK joillekkin, mutta ratkaisu mihinkään se ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe