,jossa olennot kärsii?
Samoin, miten voit nauttia nirvanasta, jos universumissa yksikin olento vielä kärsii?
Miten voit nauttia neljännestä tiheydestä/viidennestä ulottuvuudesta jos alemmissa kärsitään?
Miten voit nauttia paratiisiplaneetalla, jos tiedät olevan nykytelluksenkaltaisia planeettoja?
--
heisielu
Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti
10
62
Vastaukset
- Anonyymi
Se on huono vastaus, että jokaista ei voi auttaa.
Se on tosi huono vastaus, että sä et saisi tietoa niistä jotka kärsii. - Anonyymi
Oikeastaan sama juttu on tällä hetkelläkin Maa-planeetallakin. Voit laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja auttaa lähimmäisiäsi parhaasi mukaan ja sitten nauttia elämästäsi.
- Anonyymi
Epikurolausuus oli muotia myös antiikin Kreikassa.
- Anonyymi
> Miten voi nauttia taivaasta, jos on olemassa helvetti
Raamatun perusteella helvetti on toinen kuolema, jossa ihmisen sielu ja ruumis tuhoutuu. Itse en usko, että totaalisen tuhoutunut ihminen tuntisi enää mitään.
Ja itse uskon, että ne jotka joutuvat helvettiin, nimenomaan haluavat itse sen.- Anonyymi
No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.
> No en kyllä pystyisi nauttimaan taivaasta, jos joku läheiseni olisi tuhoutunut sielullisesti ja ruumiillisesti. Eli siis totaalisesti tuhoutunut.
Toisaalta, kun ne jotka tuhoutuvat ovat pahoja, kärsisit todennäköisesti vielä enemmän jos he eläisivät.
Minulle suurempi murhe on se, jos ihmiset valitsevat pahuuden.
- Anonyymi
Se joka sinne pelastuu, tulee tuskin miettineeksi kaikkea tuota hurjaa...!
- Anonyymi
Ei tunneta sitä olotilaa tässä, ei nähdä sinne, en osaa sen takia sulle tässä asiaasi antaa mieltäsi helpottavaa vastausta
- Anonyymi
Raamattu on kasvatuksen avuksi lakia jatkuvasti rikkoville tarkoitettu sepitelmä. Se on nostettu yli oman arvonsa ja tehty jumalaksi psyykkisen manipuloinnin avulla koemielessä. On tahdottu testata hypnoosin voima. Kyseinen teos ei ole totta, vaan kasvatusopin oppikirja.
- Anonyymi
Minä kerron sinulle veljeni. Itse olen kuollut ja tekniikka herätti minut kitumaan. Mutta kuollessani havaitsin, ettei ole taivasta eikä helvettiä.
Olemme vain miljardien vuosien tulos tuumailijoita. Taide ja uskonnot ovat ihan OK joillekkin, mutta ratkaisu mihinkään se ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984