JEESUKSEN WEREN KAUTTA!

Anonyymi

”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
Ilm 12:11

18

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      • Anonyymi

        Eipä ole tuotakaan tekstiä selvin päin tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuotakaan tekstiä selvin päin tehty.

        Tuo onkin niin kuvaannollista, että se jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Tuo onkin niin kuvaannollista, että se jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.

        Hyvin selvää Jeesuksen omalle! 😁


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuotakaan tekstiä selvin päin tehty.

        Ei todellakaan. Luulisi tosin, ettei viinakaan noin pahasti päätä sekoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Luulisi tosin, ettei viinakaan noin pahasti päätä sekoita.

        KR 1933/-38, Ilm. 7:14-17
        Ja minä sanoin hänelle:
        "Herrani, sinä tiedät sen."
        Ja hän sanoi minulle:
        "Nämä ovat ne,
        jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat,
        ja he ovat pesseet vaatteensa
        ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
        Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä
        ja palvelevat häntä päivät
        ja yöt hänen temppelissään,
        ja hän,
        joka valtaistuimella istuu,
        on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
        Ei heidän enää tule nälkä
        eikä enää jano,
        eikä aurinko ole sattuva heihin,
        eikä mikään helle,
        sillä Karitsa,
        joka on valtaistuimen keskellä,
        on kaitseva heitä
        ja johdattava heidät elämän vetten lähteille,
        ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, Ilm. 7:14-17
        Ja minä sanoin hänelle:
        "Herrani, sinä tiedät sen."
        Ja hän sanoi minulle:
        "Nämä ovat ne,
        jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat,
        ja he ovat pesseet vaatteensa
        ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
        Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä
        ja palvelevat häntä päivät
        ja yöt hänen temppelissään,
        ja hän,
        joka valtaistuimella istuu,
        on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
        Ei heidän enää tule nälkä
        eikä enää jano,
        eikä aurinko ole sattuva heihin,
        eikä mikään helle,
        sillä Karitsa,
        joka on valtaistuimen keskellä,
        on kaitseva heitä
        ja johdattava heidät elämän vetten lähteille,
        ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesukselle!

        ISOT KIITOKSET! 😁


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Tuo onkin niin kuvaannollista, että se jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.

        Se avautuu niille, jotka ovat sisällä pelastuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesukselle!

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen kiitos Jeesus!

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

      • Anonyymi

        Vai korotti se puuseppä ite ihtensä portsarin virkaan.
        On vain se portti ja bilepaikka vielä hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai korotti se puuseppä ite ihtensä portsarin virkaan.
        On vain se portti ja bilepaikka vielä hakusessa.

        KR 1933/-38, 1Tess. 4:11-18
        ja katsomaan kunniaksenne,
        että elätte hiljaisuudessa
        ja toimitatte omia tehtäviänne
        ja teette työtä käsillänne,
        niinkuin olemme teitä käskeneet,
        että vaelluksessanne olisitte säädylliset ulkopuolella olevia kohtaan ettekä olisi kenenkään avun tarpeessa.
        Mutta me emme tahdo pitää teitä,
        veljet,
        tietämättöminä siitä,
        kuinka poisnukkuneiden on,
        ettette murehtisi niinkuin muut,
        joilla ei toivoa ole.
        Sillä jos uskomme,
        että Jeesus on kuollut
        ja noussut ylös,
        niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        Sillä sen me sanomme teille Herran sanana,
        että me,
        jotka olemme elossa,
        jotka jäämme tänne Herran tulemukseen,
        emme suinkaan ehdi ennen niitä,
        jotka ovat nukkuneet.
        Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon,
        ylienkelin äänen
        ja Jumalan pasunan kuuluessa,
        ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        sitten meidät,
        jotka olemme elossa,
        jotka olemme jääneet tänne,
        temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
        ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, 1Kor. 15:48-57
      Minkäkaltainen maallinen oli,
      senkaltaisia ovat myös maalliset;
      ja minkäkaltainen taivaallinen on,
      senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
      Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva,
      niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
      Mutta tämän minä sanon,
      veljet,
      ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa,
      eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
      Katso,
      minä sanon teille salaisuuden:
      emme kaikki kuolemaan nuku,
      mutta kaikki me muutumme,
      yhtäkkiä,
      silmänräpäyksessä,
      viimeisen pasunan soidessa;
      sillä pasuna soi,
      ja kuolleet nousevat katoamattomina,
      ja me muutumme.
      Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen,
      ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
      Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen
      ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen,
      silloin toteutuu se sana,
      joka on kirjoitettu:
      "Kuolema on nielty
      ja voitto saatu."
      "Kuolema,
      missä on sinun voittosi?
      Kuolema,
      missä on sinun otasi?"
      Mutta kuoleman ota on synti,
      ja synnin voima on laki.
      Mutta kiitos olkoon Jumalan,
      joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!

    • Anonyymi

      Ja tämä kaikki on meille ilman laintokoja lahjana annettu näin:
      KR 1933/-38, Room. 3:21-31
      Mutta nyt Jumalan vanhurskaus,
      josta laki
      ja profeetat todistavat,
      on ilmoitettu ilman lakia,
      se Jumalan vanhurskaus,
      joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin
      ja kaikille,
      jotka uskovat;
      sillä ei ole yhtään erotusta.
      Sillä
      kaikki
      ovat
      syntiä
      tehneet
      ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
      ja
      saavat
      lahjaksi
      vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta,
      joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
      jonka Jumala
      on asettanut armoistuimeksi
      uskon
      kautta
      hänen
      vereensä,
      osoittaaksensa vanhurskauttaan,
      koska hän oli jättänyt
      rankaisematta
      ennen
      tehdyt
      synnit
      jumalallisessa kärsivällisyydessään,
      osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa,
      sitä,
      että hän itse on vanhurskas
      ja vanhurskauttaa sen,
      jolla
      on
      usko
      Jeesukseen.
      Missä siis on kerskaaminen?
      Se on suljettu pois.
      Minkä lain kautta?
      Tekojenko lain?
      Ei,
      vaan uskon lain kautta.
      Niin päätämme siis,
      että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta,
      ilman lain tekoja.
      Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala?
      Eikö pakanainkin?
      On pakanainkin,
      koskapa Jumala on yksi,
      joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta
      ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.
      Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta?
      Pois se!
      Vaan me vahvistamme lain.

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      24
      3290
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1266
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      38
      890
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      715
    Aihe