Pastori lenkillä?

Anonyymi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kana-aivoisten juoksulenkkiä. Typrää ja aivotonta toistoa, se on lustejyvien nokkimista ja itsensä kehumista.


    • Anonyymi
    • Tarvitsisiko oikea jumala edustajia tai rahaa?

      Päättele ihan itse, paras ajattelija saa papukaijamerkin!

      • Anonyymi

        Matt 28,18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Matt 28,19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        Matt 28,20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matt 28,18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Matt 28,19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        Matt 28,20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»

        Päättelit siis oikein, jeesus on epäjumala tai ainakin epäjumalan kolmasosa.

        Jos tuolle satuhahmolle olisi annettu kaikki valta maan päällä, ei hän tarvitsisi valehtelijoita, veronkerääjiä saati vajaamielisiä maalikkosaarnaajia itseään ylistämään.


      • Tunnustan jos manaat epäjumalasi estämään tämän rienauksen julkaisun.... reilun pelin periaatteella odotan hetken tai pari... ...nyt kyllä pahasti kourii sydänalasta, olisiko epäjumalasi sittenkin ihan aikuisten oikeasti oikea jumal...

        Ehei, kalja se vaan tuotti hyvän röyhtäisyn....

        Noniin, olen antanut epäjumalallesi mahdollisuuden, joten tätä lähtee...


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tunnustan jos manaat epäjumalasi estämään tämän rienauksen julkaisun.... reilun pelin periaatteella odotan hetken tai pari... ...nyt kyllä pahasti kourii sydänalasta, olisiko epäjumalasi sittenkin ihan aikuisten oikeasti oikea jumal...

        Ehei, kalja se vaan tuotti hyvän röyhtäisyn....

        Noniin, olen antanut epäjumalallesi mahdollisuuden, joten tätä lähtee...

        Jumala ei ole sellainen, jollaiseksi häntä luulet, eikä hän toimi, kuten sinä kuvittelet.

        Missään tapauksessa hän ei hypi sinun tahtipuikkosi mukaan. Loppusi on jumalattoman loppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole sellainen, jollaiseksi häntä luulet, eikä hän toimi, kuten sinä kuvittelet.

        Missään tapauksessa hän ei hypi sinun tahtipuikkosi mukaan. Loppusi on jumalattoman loppu.

        Olemattomuuttaan korviesi välissä elävä epäjumalasi tarvitsee sinua valehtelemaan puolestaan. Tilasi saadaan korjattua sopivalla psyykenlääkityksellä tai sähköshokeilla.


      • Anonyymi

        Nyt, nauraja ja ilmintantaja. saatte he-mannilta sen pitkään kaipaamanne papukaijamerkin


    • Anonyymi

      Eli dementoituneet kertäselaulajat elävät palstalla

      • Anonyymi

        Heidän aivonsa, jos niitä yleensä on, ne ovat narikassa ja kuivuneet, se on dementiataudin syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän aivonsa, jos niitä yleensä on, ne ovat narikassa ja kuivuneet, se on dementiataudin syy

        Siellä adventtikirkon seurakuntasalin puolella istuu enimäkseen dementoituneita ja aivonsa myyneitä lahkon aivo-orjia, jotka eivät enää ymmärrä omaa tilaansa, vaan ovat pastoreidensa sokaisemia ja tiukasti heidän talutusnuorassaan.


      • Anonyymi

        Sinä olet yksi heistä. Aivonsa myynyt ja pastoreiden sokaisema.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe