Kuinka leuanveto harkat pitäisi aloittaa jos ei jaksa yhtäkään kertaa? Nuorempana jaksoin kevyesti 15 kertaa mutta nyt kun ikää on kertynyt niin olin tosi hämmästynyt siitä, että en kerta kaikkiaan pystynyt edes puoleen väliinkään ensimmäistä vetoa.
Paino ei ole paljoa lisinyt mutta lihakset kai käytön puutteessa häipyneet.
Leuanveto harjoitusten aloitus
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Negatiivisia toistoja. Nouset vaikka tuolilta sinne yläasentoon, astut pois tuolilta ja pistät vastaan kun maan vetovoima alkaa vetämään puoleensa. Tai sitten teet kevennettyjä toistoja jonkun kunnon kuminauhan avustuksella. Kyllä se sieltä sitten aikanaan tulee.
- Anonyymi
Veto veto ja veto. Vedät niin perkeleesti. Sentti sentiltä tulee kehitystä. Leuanveto on raaka laji. Itsellä tavoitteena 50 kilon lisäpainoleuanveto. Se ei ole paljoa mutta itselle se riittää. Alkuun sain juuri ja juuri 5 leukaa ilman lisäpainoja, kädet täysin suoriksi alhaalla ja leuka tangon yli tekniikalla. Nyt menee kympin painolla kutosia ja hyvänä päivänä kasi. Vielä on matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935