Haluan vain sanoa, että

Anonyymi

Jeesus on hyvä! Turvatkaa häneen! Hän pelastaa! Ei tartte kenenkään mennä helvettiin, kun turvaatte Jeesukseen!

31

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu tietty kastikkeesta.

• Anonyymi

Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.

Epäröimättä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäröimättä!

kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäröimättä!

Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäröimättä!

Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.

• Anonyymi

Jeesus armahtaa syntisen, ettei joudu kadotukseen ja saa ikuisen elämän!

• Anonyymi

Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.

Uskomaton tarkoittaa ihmeellistä ja uskoton on uskovaisen vastakohta.

• Anonyymi

”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”

• Anonyymi

Pelkkää kuvitelmaa.

• Anonyymi

Oikein!

• Tämä on kuultu tuhannesti, ja nyt odotetaan todisteita.

• Anonyymi

Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.

>Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.

• Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

>Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.

, on Raamatun Jumaluus , = puppua.

• Anonyymi

Jesus Kristusta ei turhaa naulittu ristille, vaan syntisen kansan osan avuksi myös!😇😇

• Anonyymi

Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.

• Anonyymi

Kaikki menevät suoraan Helvettiin!

• Anonyymi

Joo, jeesus on hyvä tervattuna.

• Anonyymi

Jeesus on todellakin HYVÄ PAIMEN. 😁

• Anonyymi

menköönsä lampaita kaitsemaan MUUTA EI OSAAKAAN
        KORONAENNÄTYS TAAS

JUMALA ON PAHA HERRA BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
        LISÄÄN EDELLISEENI

SAATANAN TUNARI 😁

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Jeesuksesta puheenollen; tiedättekö Raamatussa yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi jättänyt jonkin totuuden sanomatta vain siksi, että se mahdollisesti loukkaisi kuulijaa? Ja oletteko havainneet yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi hyssytellyt jotain syntistä, että 'jokaisella on oma totuutensa ja se on jokaisen oma asia'?

• Anonyymi

Mitä huonoa tiedät tuosta helvetin osastosta ? Kerro minulle sillä oletan että minä menisin sinne .

• Anonyymi

Aamen!

• Jeesuksen toinen tuleminen oletko valmis hänen tulemiseensa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe