Haluan vain sanoa, että

Anonyymi

Jeesus on hyvä! Turvatkaa häneen! Hän pelastaa! Ei tartte kenenkään mennä helvettiin, kun turvaatte Jeesukseen!

31

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu tietty kastikkeesta.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.

        Epäröimättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

        ”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.


    • Anonyymi

      Jeesus armahtaa syntisen, ettei joudu kadotukseen ja saa ikuisen elämän!

      • Anonyymi

        Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.

        Uskomaton tarkoittaa ihmeellistä ja uskoton on uskovaisen vastakohta.


    • Anonyymi

      ”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”

    • Anonyymi

      Pelkkää kuvitelmaa.

    • Anonyymi

      Oikein!

    • Tämä on kuultu tuhannesti, ja nyt odotetaan todisteita.

      • Anonyymi

        Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.

        >Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

        Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

        Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.

        , on Raamatun Jumaluus , = puppua.


    • Anonyymi

      Jesus Kristusta ei turhaa naulittu ristille, vaan syntisen kansan osan avuksi myös!😇😇

    • Anonyymi

      Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.

    • Anonyymi

      Kaikki menevät suoraan Helvettiin!

    • Anonyymi

      Joo, jeesus on hyvä tervattuna.

    • Anonyymi

      Jeesus on todellakin HYVÄ PAIMEN. 😁

      • Anonyymi

        menköönsä lampaita kaitsemaan MUUTA EI OSAAKAAN
        KORONAENNÄTYS TAAS

        JUMALA ON PAHA HERRA BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
        LISÄÄN EDELLISEENI

        SAATANAN TUNARI 😁


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Jeesuksesta puheenollen; tiedättekö Raamatussa yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi jättänyt jonkin totuuden sanomatta vain siksi, että se mahdollisesti loukkaisi kuulijaa? Ja oletteko havainneet yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi hyssytellyt jotain syntistä, että 'jokaisella on oma totuutensa ja se on jokaisen oma asia'?

    • Anonyymi

      Mitä huonoa tiedät tuosta helvetin osastosta ? Kerro minulle sillä oletan että minä menisin sinne .

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Jeesuksen toinen tuleminen oletko valmis hänen tulemiseensa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe