Haluan vain sanoa, että

Anonyymi

Jeesus on hyvä! Turvatkaa häneen! Hän pelastaa! Ei tartte kenenkään mennä helvettiin, kun turvaatte Jeesukseen!

31

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu tietty kastikkeesta.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa nyt mennä reseptipalstalle.

        Epäröimättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröimättä!

        Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

        ”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.


    • Anonyymi

      Jeesus armahtaa syntisen, ettei joudu kadotukseen ja saa ikuisen elämän!

      • Anonyymi

        Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskomaton armahtaa itse itsensä. Varmempaa niin kun mielikuvitusolennon kanssa pelautuminen.

        Uskomaton tarkoittaa ihmeellistä ja uskoton on uskovaisen vastakohta.


    • Anonyymi

      ”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”

    • Anonyymi

      Pelkkää kuvitelmaa.

    • Anonyymi

      Oikein!

    • Tämä on kuultu tuhannesti, ja nyt odotetaan todisteita.

      • Anonyymi

        Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Repe Jeesukselta todisteita. Sinulle on varmasti jo julistettu evankeliumi, joten on sinun vuorosi pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Pyyntösi on Jumalan mielen mukainen, joten se toteutuu aikanaan , kun Jeesus katsoo sen tulevaisuutesi kannalta sinulle hyväksi. Tulet mykistymään Jeesuksen ylivertaisesta viisaudesta ja lempeydestä, kun Hän aloittaa toimensa. Mutta Hän ei tule väkisin, niin kuin nykyinen mestarisi saatana, joka tunkee oveluudella mieliimme ja teettää meillä järjettömiä tekoja. Lähesty Jeesusta pyytäen neuvojaan ja johdatusta uskoon. Älä itse neuvo itseäsi miljoona kertaa viisaampaa olentoa, vaan ole aistit herkkänä huomaamaan Jeesuksen lempeät kehoitukset. Näin tulet tuntemaan, onko Raamatun Jumaluus totta vai puppua.

        >Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

        Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Pyydä Repe Jeesukselta todisteita.

        Sinähän olet ne jo saanut ja nähnyt, joten pistäpä jakoon. Päänsisäiset tuntemukset voivat olla vaikka hulluutta eikä niihin ole luottamista. Objektiivisiin todisteisiin taas voi luottaa.

        , on Raamatun Jumaluus , = puppua.


    • Anonyymi

      Jesus Kristusta ei turhaa naulittu ristille, vaan syntisen kansan osan avuksi myös!😇😇

    • Anonyymi

      Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.

    • Anonyymi

      Kaikki menevät suoraan Helvettiin!

    • Anonyymi

      Joo, jeesus on hyvä tervattuna.

    • Anonyymi

      Jeesus on todellakin HYVÄ PAIMEN. 😁

      • Anonyymi

        menköönsä lampaita kaitsemaan MUUTA EI OSAAKAAN
        KORONAENNÄTYS TAAS

        JUMALA ON PAHA HERRA BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
        LISÄÄN EDELLISEENI

        SAATANAN TUNARI 😁


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Jeesuksesta puheenollen; tiedättekö Raamatussa yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi jättänyt jonkin totuuden sanomatta vain siksi, että se mahdollisesti loukkaisi kuulijaa? Ja oletteko havainneet yhtään kohtaa, jossa Jeesus olisi hyssytellyt jotain syntistä, että 'jokaisella on oma totuutensa ja se on jokaisen oma asia'?

    • Anonyymi

      Mitä huonoa tiedät tuosta helvetin osastosta ? Kerro minulle sillä oletan että minä menisin sinne .

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Jeesuksen toinen tuleminen oletko valmis hänen tulemiseensa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3568
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2363
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2006
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1616
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1254
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      73
      898
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      889
    Aihe