Auto tolppaan Kalevankadun pyörätiellä

Anonyymi

Mitä tapahtui kun ko. kevyenliikenteen pätkällä ei saisi edes autoilla?

7

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olikin takaa-ajo tilanne pitkin okt alueita jne. 17:30 aikoihin eilen 12.4. Asia tuli kuvineen vastaan kun käväisin FB.

• Anonyymi

Myös Jussilankadulla auto täysin rutussa sillan kohdalla. Jäljistä päätellen vauhtia on riittänyt.

• Anonyymi

Nosennyt saattoi arvatakin että Paavolan tunnetusti juopoista kuskeista joku valitsee kolmena näkemästään tiestä väärän.

• Anonyymi

Olisko ajanut kuorma-auton perään jäljistä päätellen. Ei yllätä koska kyseinen kohta on tehty ahtaaksi rekkaparkkina. On todettu usein kun käydään kaupoissa Riihimäellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko ajanut kuorma-auton perään jäljistä päätellen. Ei yllätä koska kyseinen kohta on tehty ahtaaksi rekkaparkkina. On todettu usein kun käydään kaupoissa Riihimäellä.

Kaupungin liikenteen "suunnittelu" on monessa kohdin tehnyt ihmeellisiä ratkaisuja, mutta yletön rekkojen pysäköinti tuossa kohdin on jatkunut ihmeen pitkään. Kunnes sitten joskus käy erittäin pahasti niin tulee kiireesti kieltomerkit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungin liikenteen "suunnittelu" on monessa kohdin tehnyt ihmeellisiä ratkaisuja, mutta yletön rekkojen pysäköinti tuossa kohdin on jatkunut ihmeen pitkään. Kunnes sitten joskus käy erittäin pahasti niin tulee kiireesti kieltomerkit.

Jos noudattaa sääntöjä ei rekat aiheuta juurikaan ongelmia.

• Anonyymi

Kapeaa ja ahdasta pitää olla väylillä Hyvinkäällä. Noissa parissa crashissä on voinut aineetkin vaikuttaa....ehkäpä juuri huumeet. Ei oo mitään näkyny lehdissä. 1 tapauksessa oli ulkopuolisiakin vaarassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3044
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2865
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2690
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe