Samea virtsa

Anonyymi

Eilen illalla jälleen kerran sameaa virtsaa, join paljon ja virtsa täysin kirkasta. Yöllä vähän palelua ja vilunväristyksiä, ei kuumetta. Aamulla vein virtsanäytteen labraan, jonka tuloksia odotan. Virtsa on taas ihan normaalia, eikä muita oireita ole pienen väsymyksen lisäksi.

Nyt vähän epäilen voiko minulla olla virtsatulehdus vai ei, kotona minulla on jo etukäteen määrätyt antibiootit. Yleensä kun minulla on tulehdus, on samat oireet, mutta virtsa pysyy sameana juomisesta huolimatta. Kreatiiniarvo on 51 ja olen nainen 32v.

Täytyykö tässä pelätä jotain että tulee sepsis hoitamattomasta virtsatulehduksesta? :( onko muita neuvoja tai kokemuksia?

2

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nyt mietin myös sitä, kun olin juonut vettä ennen nukkumaan menoa aika paljon, voiko virtsa olla niin laimeaa ettei siinä näy bakteerit? Edellisestä virtsaamisesta 7h näytteenottoon.

• Anonyymi

Jos nyt oikein ymmärsin kun luin kannasta, leukkarit oli koholla virtsassa, mutta viljely puhdas. Eilen illalla oloni huononi ja olin varma että on tulehdus, joten aloitin kolmen päivän antibiootin. Olo koheni heti kun lääke alkoi vaikuttamaan ja väsymys tiessään, miten mahdollista, jos minulla ei sitä tulehdusta kuitenkaan ole? Osaako joku sanoa mitään? :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe