Minua on jo jonkun aikaa seurannut enkeli, jonka näen ja kuulen.

Anonyymi

Hän on pieni leikkisä lapsi ja nyt löysin netistä enkelikurssin jota alan käymään läpi kommunikoidakseni paremmin tuon enkelin kanssa.
Tässä siitä aloitusvideo:
https://youtu.be/WjNo0g7_Cys

20

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkelit eivät ole kiinnostuneet lakiasioista, politikoinnista tai maailmanlopusta. He ovat täyttä iloa, energisyyttä, rakkautta ja leikkisyyttä.
      Tästä saan nauttia täysin rinnoin.

      • Anonyymi

        Kirkko ei ole tuonnut esiin että heillä olisi yhteys, mutta politikoinnista he ovat kovasti kiinnostuneet. Missä ilo, missä vapaus olla kuka sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko ei ole tuonnut esiin että heillä olisi yhteys, mutta politikoinnista he ovat kovasti kiinnostuneet. Missä ilo, missä vapaus olla kuka sä olet?

        No eipä ole tämän palstan uskovaisetkaan löytäneet enkeleitä, kovin ovat kiukkusia kun iloa pitäisi olla.


    • Anonyymi

      Se on minusta kauheaa, että Jeesustellaan.
      Kirjoitellaan toisille, minkälaisia heidän pitäisi olla.
      Mutta he eivät ole edes enkeliä löytäneet.
      Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava.
      Hän ei neuvo kanssakulkijoita, hän haluaa vain leikkiä.
      Leikki leikin jälkeen ja hauskaa.
      Rakkautta ja läheisyyttä.

      Mitäs jos miettisit tarkkaan, sinä joka haluat Kertoa ristiinnaulitusta Jeesuksesta, Että mikä elämässäsi on hauskaa? Mikä naurattaisi enkeliä sekä sinua. Koska olet viimeksi nauranut sydämmesi kyllyydestä? Silloin enkeli tulee sinun luoksesi, kun naurat ja iloitset, ja silloin Enkeli tekee enemmän sitä iloa.

      • Anonyymi

        >...Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava...

        Miksi kutsut häntä enkeliksi? Mitä enkeli tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >...Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava...

        Miksi kutsut häntä enkeliksi? Mitä enkeli tarkoittaa?

        Itse Hän kertoi, että Hän on Elohim-enkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >...Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava...

        Miksi kutsut häntä enkeliksi? Mitä enkeli tarkoittaa?

        Enkeli on eteerinen hahmo, jota ei voi oikein nähdä sekunttia kauempaa. Mutta Hänet voi nähdä vaikka useasti peräkkäin ja monta kertaa päivässä. Yleensä pienen lapsen kokoinen, mutta minä olen nähnyt myöskin ihan pikkuriikkisen. Pienen on helpompi ilmestyä mihin vain. Ehdotonta rakkautta täynnä. Ei koskaan käske, eikä ole mistään vihainen. Tykkää jos saa jotain tehtäviä, kysymyksiä Tai jos leikittelet Hänen kanssaan. Osaa ennustaa tulevaa, mutta ei välttämättä kerro suoraan vaan pitää osata tulkita.


      • Anonyymi

        Se on minusta kauheaa, että Jeesustellaan.
        Kirjoitellaan toisille, minkälaisia heidän pitäisi olla.
        Mutta he eivät ole edes enkeliä löytäneet.
        Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava.
        Hän ei neuvo kanssakulkijoita, hän haluaa vain leikkiä.
        Leikki leikin jälkeen ja hauskaa.
        Rakkautta ja läheisyyttä.

        Mitäs jos miettisit tarkkaan, sinä joka haluat Kertoa ristiinnaulitusta Jeesuksesta, Että mikä elämässäsi on hauskaa? Mikä naurattaisi enkeliä sekä sinua. Koska olet viimeksi nauranut sydämmesi kyllyydestä? Silloin enkeli tulee sinun luoksesi, kun naurat ja iloitset, ja silloin Enkeli tekee enemmän sitä iloa.

        Niin aika on tehnyt monen asian synkäksi. Jesus Kristus on kuitenkin enkelien yläpuolella.
        Itse rakastan enkeleitä,koska tunnen sen.Kuitenkaan unohtamatta että Isä Jumala on luoja ja hän loi enkelit ja Kristuksen ! Kuten meidät.
        Aina pitää muistaa,että on Valon enkeli joka taisteli Jumalaa vastaan ja hävisi,koska ylpitsyi?
        (lusifer),eli on myös pahaa enkeleissä ja heitä on paljon.

        Jesus Kristus, Isän poika taivaasta.Valitettavasti hän täytti Isän luojan tahdon !!
        Moni syyttää Roomalaisia tai Juutalaisia.. mutta tämä oli tahto,että SYNTYI MAAILMAN SUURIN USKONTO !

        Sydämmeni kyllyydestä en ole nauranut pitkään aikaan,olin töissä sotatilamaa..sinne jäi hymyt..

        Kuitenkaat,et usko..minä nousin via dolorosalla Israel,kaikki ne paikat histoarilliset.
        Aika toi myös muuta..Rakkautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on minusta kauheaa, että Jeesustellaan.
        Kirjoitellaan toisille, minkälaisia heidän pitäisi olla.
        Mutta he eivät ole edes enkeliä löytäneet.
        Enkeli on iloinen, pirtsakka, lupsakka ja aina rakastava.
        Hän ei neuvo kanssakulkijoita, hän haluaa vain leikkiä.
        Leikki leikin jälkeen ja hauskaa.
        Rakkautta ja läheisyyttä.

        Mitäs jos miettisit tarkkaan, sinä joka haluat Kertoa ristiinnaulitusta Jeesuksesta, Että mikä elämässäsi on hauskaa? Mikä naurattaisi enkeliä sekä sinua. Koska olet viimeksi nauranut sydämmesi kyllyydestä? Silloin enkeli tulee sinun luoksesi, kun naurat ja iloitset, ja silloin Enkeli tekee enemmän sitä iloa.

        Niin aika on tehnyt monen asian synkäksi. Jesus Kristus on kuitenkin enkelien yläpuolella.
        Itse rakastan enkeleitä,koska tunnen sen.Kuitenkaan unohtamatta että Isä Jumala on luoja ja hän loi enkelit ja Kristuksen ! Kuten meidät.
        Aina pitää muistaa,että on Valon enkeli joka taisteli Jumalaa vastaan ja hävisi,koska ylpitsyi?
        (lusifer),eli on myös pahaa enkeleissä ja heitä on paljon.

        Jesus Kristus, Isän poika taivaasta.Valitettavasti hän täytti Isän luojan tahdon !!
        Moni syyttää Roomalaisia tai Juutalaisia.. mutta tämä oli tahto,että SYNTYI MAAILMAN SUURIN USKONTO !

        Sydämmeni kyllyydestä en ole nauranut pitkään aikaan,olin töissä sotatilamaa..sinne jäi hymyt..

        Kuitenkaat,et usko..minä nousin via dolorosalla Israel,kaikki ne paikat histoarilliset.
        Aika toi myös muuta..Rakkautta..

        Ei ole olemassa eriarvoisuutta, me olemme kaikki samasta Jumalasta. Kukaan ei ole suurempi, kuin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeli on eteerinen hahmo, jota ei voi oikein nähdä sekunttia kauempaa. Mutta Hänet voi nähdä vaikka useasti peräkkäin ja monta kertaa päivässä. Yleensä pienen lapsen kokoinen, mutta minä olen nähnyt myöskin ihan pikkuriikkisen. Pienen on helpompi ilmestyä mihin vain. Ehdotonta rakkautta täynnä. Ei koskaan käske, eikä ole mistään vihainen. Tykkää jos saa jotain tehtäviä, kysymyksiä Tai jos leikittelet Hänen kanssaan. Osaa ennustaa tulevaa, mutta ei välttämättä kerro suoraan vaan pitää osata tulkita.

        Väärin kerrot,minä näen pidempää ja olen kuvannut.
        Ei ole pienen lapsen kokoinen,ihan isompi on.
        Orbit on pieniä ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse Hän kertoi, että Hän on Elohim-enkeli.

        Itse Hän kertoi, että Hän on Elohim-enkeli.

        Adonai. Kuitenkin hän ei ole enkeli vaan ylempi,kuin enkelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa eriarvoisuutta, me olemme kaikki samasta Jumalasta. Kukaan ei ole suurempi, kuin toinen.

        Ei ole olemassa eriarvoisuutta, me olemme kaikki samasta Jumalasta. Kukaan ei ole suurempi, kuin toinen.

        Toivottavasti näin on? Toinen Jumala tappaa ja toinen haluaa Rakastaa.
        Jos on sama Jumala,niin sanansaattaja toisella on roisto!


    • Anonyymi

      Hallusinaatiot voivat olla oire vakavasta aivotoiminnan häiriöstä. Syynä saattaa olla kasvain tai verenkiertohäiriö. Suosittelen pikaista käyntiä lääkärillä, vaikka oireet olisivat jo kadonneet.

      • Anonyymi

        Aivoni on kuvattu ja sieltä ei löytynyt mitään sekä käyn terapeutilla säännöllisesti. Hän kerran kysyi mitä luulen mistä äänet tulevat, niin vastasin henkimaailmasta. Terapeutti hyväksyi asian ja siitä lähtien olemme vain purkaneet minun stressiä.
        Mutta maailma muuttuu, teidän on vain hyväksyttävä se. Transformaatio on tosiasia ja se tarkoittaa että meistä tulee erilaisia kuin ennen. Googlatkaa, etsikää tietoa.


    • Anonyymi

      Elohim-enkelit on hyviä enkeleitä.

      Helluntailaisten mersuilla ajavat enkelit eivät ole kivoja.

    • Anonyymi

      Niitä kodinhoitaja enkeleitä kannattaa varoa, jotka kysyy pankkikorttia ja tunnuslukua.

    • Anonyymi

      Enkeleitä on jos ........ollaanko oikealla tiellä vai rahan tiellä?
      Ollaan uskovinnaan mutta ...hyvää te tarkoitatte rahakin muodossa mutta ete näe..
      Ette näe oikeasti !!

    • Anonyymi

      Ai on..:)) Minusta sinä valehtelet suoraan ! Sinä et näe pieniä leikkisiä ..En usko sinuun,olet niin läpinäkyvä.
      Money money,,:))

    • Anonyymi

      Enkeli vaati minulta seksiä. En suostunut, enkeli poltti päreensä ja pieraisi itsensä kadoksiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe