Lightning star, missäolet?

Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa!
Mä saan tänään uuden auton. Edelliseen tuli parantumaton vika sanoi korjaaja.vasta eilen kun oltiin lapseni kanssa siivottu citikka niin se hajosi.miten sinun päiväsi on mennyt ja millä mielellä olet?

17

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kiinnostaa millainen on se parantumaton auton vika?

      • Eka siinä oli vesisäiliön kannentiivisteessä jo vuoden vika. Vettä piti lisätä jatkuvasti. Nyt eilen se kestää kaks kilsaa korkeintaan kun lämmöt nousee kattoon, eikä veden lisääminen hyödytä kun sitä ennestään on jo niin paljon. Korjaaja sanoi että se on katalysaattori, jonka hinnalla ostin hmmm... Taas ranskalaisen auton. Sisko ja sen nyksä on parhaillaan kattomassa uutta bösöä.
        Lisäksi citikka oli niin karstainen että kesti minuutteja saada se romu käyntiin. Se oli katsastettu helmikuussa. Osta pois. Saat 50€.


    • Anonyymi

      Ihan ok mielellä. Pää on jotenkin "sumuinen" ollut koko päivän. Ehkä nukuin huonosti tai nukkuuko sitä väärässä asennossa vai miksi näin. En ole ottanut särkylääkettä vaikka voisi mennä sillä ohi, ei ole varsinaisesti kipeänä, mutta vähän sellainen, että korvissa humisee, inhottavaa. Olen kokenut jotain väsymystä viime aikoina ja tahtoohan se tuntua ihan fyysisestikin, ehkä, en tiedä

      Olen kuullut kait ennenkin että näin kirjoittaessa ihmiset pelkää kait mun olevan niin lasia, että tallovat jalkoihinsa, mutta en ole ottanut itseeni mistään.

      Millaisen uuden auton sait?

      LS

      • Se ei ole vielä varmaa. Suvussa on mies joka on automekaanikko. Sekä hän että siskoni on parhaillaan kattomassa ostaako ne sen. Se ois jo kolmas ranskalainen auto mulla. Sellainen punainen bösö😊


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se ei ole vielä varmaa. Suvussa on mies joka on automekaanikko. Sekä hän että siskoni on parhaillaan kattomassa ostaako ne sen. Se ois jo kolmas ranskalainen auto mulla. Sellainen punainen bösö😊

        Älä hanki ranskalaista.. tai makuasia.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä hanki ranskalaista.. tai makuasia.

        LS

        Samaa sanoo jostain syystä kaikki. Mutta äitini mielestä tää suvun uus jäsen kun on automekaanikko ja harrastanut autoja viisvuotiaasta... Että hän löytää parhaiten hyvän auton mulle.
        Just nyt ne sitä bösöä on mulle kattomassa. Viimex tää citikka kesti mulla kolme vuotta.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se ei ole vielä varmaa. Suvussa on mies joka on automekaanikko. Sekä hän että siskoni on parhaillaan kattomassa ostaako ne sen. Se ois jo kolmas ranskalainen auto mulla. Sellainen punainen bösö😊

        Etkö tosiaankaan usko, että ranskalaiset autot eivät sovi suomalaiseen vaihtelevaan ilmastoon. Tänne täytyy ostaa sellainen auto, joka on kehitetty juuri tätä Pohjoismaan ilmastoa varten. Esim. Volvo, Saab, Lada, Skoda, yms. Itselläni on 22 vuotta vanha Volvo V70, jonka ostin muutama vuosi sitten parilla tonnilla. Ja taas yhen kerran se meni muutama päivä sitten katsastuksesta huomautuksetta läpi. Jotenka suosittelen..


    • Anonyymi

      Mukava kuitenkin että huolehdit 🙂 tai että uppo-oudosta välitetään niin tulee arvostettu olo...

      LS

      • Ethän sä oo mikään uppo,-outo. Jo tosi pitkään oon seurannut sun ja ls keskusteluja ym. Oot ollut palstalla tosi pitkään.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ethän sä oo mikään uppo,-outo. Jo tosi pitkään oon seurannut sun ja ls keskusteluja ym. Oot ollut palstalla tosi pitkään.

        No olen...liiankin pitkään 😅

        LS


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Ethän sä oo mikään uppo,-outo. Jo tosi pitkään oon seurannut sun ja ls keskusteluja ym. Oot ollut palstalla tosi pitkään.

        Siis sun ja st keskusteluja. Ne oli jossain vaiheessa ihan palstan parasta antia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olen...liiankin pitkään 😅

        LS

        Sama juttu. Ja oon alkanut jaottaa kirjoittajia vakituisiin ja uusiin kävijöihin.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Siis sun ja st keskusteluja. Ne oli jossain vaiheessa ihan palstan parasta antia.

        No...ehkä taas "annoin itsestäni liikaa palasen sinnekin"....taipumus luottaa liikaa ja uskoa ihmisiin...vaikka voi näyttäytyä palstalla päinvastaisena . Ja toisaalta kait en aina luotakaan .. koska ihmisillä on taipumusta jollain tasolla pettää luottamus.

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sama juttu. Ja oon alkanut jaottaa kirjoittajia vakituisiin ja uusiin kävijöihin.

        Joskus näyttää siltä, että täällä on samat vaan...jotkut katoaa...mutta jotkut pysyy.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        No...ehkä taas "annoin itsestäni liikaa palasen sinnekin"....taipumus luottaa liikaa ja uskoa ihmisiin...vaikka voi näyttäytyä palstalla päinvastaisena . Ja toisaalta kait en aina luotakaan .. koska ihmisillä on taipumusta jollain tasolla pettää luottamus.

        LS

        Niin hyvin avoin olit. Hassua että oikeastaan tutustuin sinuun niiden teidän pitkien keskustelujen myötä... Olin vihainen kun sinäkin olit, samanlainen huumorintaju, ja mielenmaisema joissain kohtaa. Se on hyvä kun uskallat sanoa suoraan... Meni syteen tai saveen.
        Tää on tietysti yllättävää.. Mutta mulla oli yhdessä vaiheessa niin tylsää etten keksinyt muuta kuin lukea teidän keskusteluja ja vähän haaveilla omasta palsta kaverista... Mutta sit vaa commando kaljakoriauroransa kanssa muisti.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin hyvin avoin olit. Hassua että oikeastaan tutustuin sinuun niiden teidän pitkien keskustelujen myötä... Olin vihainen kun sinäkin olit, samanlainen huumorintaju, ja mielenmaisema joissain kohtaa. Se on hyvä kun uskallat sanoa suoraan... Meni syteen tai saveen.
        Tää on tietysti yllättävää.. Mutta mulla oli yhdessä vaiheessa niin tylsää etten keksinyt muuta kuin lukea teidän keskusteluja ja vähän haaveilla omasta palsta kaverista... Mutta sit vaa commando kaljakoriauroransa kanssa muisti.

        Niin no täällä olen kertonut jopa enemmän kuin kertoisin muutoin. En oikeasti ole niin höppänä, että vastaantulijoille tai yleenkään ihmisille kertoisin ihastumisista...että olen täällä ollut tosi avoin...

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no täällä olen kertonut jopa enemmän kuin kertoisin muutoin. En oikeasti ole niin höppänä, että vastaantulijoille tai yleenkään ihmisille kertoisin ihastumisista...että olen täällä ollut tosi avoin...

        LS

        Jaa, niin no mulla on kanssa tällainen ns.palstapersoona.kirjoitan uskosta paljon.muttajostekisin sitälivenä..esm.innostuneenakertoisin uudestisyntymästä niin naksulasta löytäisinn itseni ihanvarmasti.mullaonmuutamauskovainenkaveri, mutta suurin osa ei ole uskovia.heidän kanssa ei kannata siisuskostapuhua.kirjoitan sittetänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe