Ailahteleva mies

Anonyymi

Minusta on tosi väsyttävää, että mies on hyvin ailahteleva. Muuten mukava, mutta jotenkin mieleltään ihan tuulella käypä. Mikä siinä on ettei voi olla tasainen ja rauhallinen? Välillä puhekin on yhtä huutamista ja hillumista ja välillä on tasainen ja rauhallinen sitten. Minua stressaa. Yhtään ei voi tietää, miten se toimii.

45

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko kysynyt mikä mättää, että välillä hermo menee? 🤔

      • Anonyymi

        Ei kun ei sillä edes hermo mene, mutta se kiihtyy jotenkin muuten vaan. En pääse ymmärrykseen siitä.


      • Anonyymi

        Sit mä sanon aina, et älä huuda kun normaali puhe muuttuu huutamiseksi. Tätä en tajua. Ei mun älyssä ole vikaa jos tasaisella äänellä sanoo? Sit se hetkeksi taas muistaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit mä sanon aina, et älä huuda kun normaali puhe muuttuu huutamiseksi. Tätä en tajua. Ei mun älyssä ole vikaa jos tasaisella äänellä sanoo? Sit se hetkeksi taas muistaa...

        Mun ääni nousee, jos minusta tuntuu, ettei mua kuunnella. Tai no... silloin kun olin exän kanssa... ei mulla juuri nykyään ääni nouse...

        Mä muistan sen, että mulla oli jotain ennakkoasenteita jo valmiiksi, ettei toinen kuuntele. Ja pienikin vahvistus ja se oli sit siinä.

        Ja välillä tuntui, että se miten asian esitän, on tärkeämpi asia kuin se itse asia. 🤔
        Tunne ehkä pitäisi saada ensin ukosta pihalle, hermot tasaantua ja sitten uusiksi. Ehkä ei itse osaa ottaa aikaa. Oikeasti pieni äkä on jees, sitten uusiks. Ei kannata luovuttaa, ehkä se kiukun syy löytyy...

        Sanoisin, että suurin osa meistä kaksilahkeisista ei osaa handlata tunteita... joku kun vituttaa, niin koitetaan vaan vaihtaa aihetta ja etsiä joku kivempi juttu tilalle... mikähän se vois kellekin olla? Pleikkari?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mun ääni nousee, jos minusta tuntuu, ettei mua kuunnella. Tai no... silloin kun olin exän kanssa... ei mulla juuri nykyään ääni nouse...

        Mä muistan sen, että mulla oli jotain ennakkoasenteita jo valmiiksi, ettei toinen kuuntele. Ja pienikin vahvistus ja se oli sit siinä.

        Ja välillä tuntui, että se miten asian esitän, on tärkeämpi asia kuin se itse asia. 🤔
        Tunne ehkä pitäisi saada ensin ukosta pihalle, hermot tasaantua ja sitten uusiksi. Ehkä ei itse osaa ottaa aikaa. Oikeasti pieni äkä on jees, sitten uusiks. Ei kannata luovuttaa, ehkä se kiukun syy löytyy...

        Sanoisin, että suurin osa meistä kaksilahkeisista ei osaa handlata tunteita... joku kun vituttaa, niin koitetaan vaan vaihtaa aihetta ja etsiä joku kivempi juttu tilalle... mikähän se vois kellekin olla? Pleikkari?

        Ihan tosi? No kiitos miesnäkökulman avaamisesta. Voisko olla, että pusken liikaa päälle. Tai se ajattelee niinku sä koit myös?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mun ääni nousee, jos minusta tuntuu, ettei mua kuunnella. Tai no... silloin kun olin exän kanssa... ei mulla juuri nykyään ääni nouse...

        Mä muistan sen, että mulla oli jotain ennakkoasenteita jo valmiiksi, ettei toinen kuuntele. Ja pienikin vahvistus ja se oli sit siinä.

        Ja välillä tuntui, että se miten asian esitän, on tärkeämpi asia kuin se itse asia. 🤔
        Tunne ehkä pitäisi saada ensin ukosta pihalle, hermot tasaantua ja sitten uusiksi. Ehkä ei itse osaa ottaa aikaa. Oikeasti pieni äkä on jees, sitten uusiks. Ei kannata luovuttaa, ehkä se kiukun syy löytyy...

        Sanoisin, että suurin osa meistä kaksilahkeisista ei osaa handlata tunteita... joku kun vituttaa, niin koitetaan vaan vaihtaa aihetta ja etsiä joku kivempi juttu tilalle... mikähän se vois kellekin olla? Pleikkari?

        Tuossa on kyllä perää, et jos ensin huutamalla asiat esittää niin sitten rauhottuu. Mikä sekin on hyvä tietää, et rauhottuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kyllä perää, et jos ensin huutamalla asiat esittää niin sitten rauhottuu. Mikä sekin on hyvä tietää, et rauhottuu :)

        Mut mä aina säikähdän sitä möykkää ja se ei sitä sit taas tajuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä aina säikähdän sitä möykkää ja se ei sitä sit taas tajuu.

        No tuossahan se dilemma äkkiä tulee. Ja varmaan kaverikin pettyy itseensä, jos näkee sun säikähdyksen.

        Tää nyt ei ihan sovi tuohon, mut vähän sinnepäin...

        https://youtu.be/CPq6Ao0ThgA

        Joskus kannattaa laskea niskavillaansa ja kuunnella. Hetki odottaa ja sit kävellä viereen... hei, mikä on? 😊


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No tuossahan se dilemma äkkiä tulee. Ja varmaan kaverikin pettyy itseensä, jos näkee sun säikähdyksen.

        Tää nyt ei ihan sovi tuohon, mut vähän sinnepäin...

        https://youtu.be/CPq6Ao0ThgA

        Joskus kannattaa laskea niskavillaansa ja kuunnella. Hetki odottaa ja sit kävellä viereen... hei, mikä on? 😊

        Miettinyt kans, et voi olla opittu tapakin? Jostain nuoruudesta tms.

        Totta, että voisin sekunnin odottaa.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No tuossahan se dilemma äkkiä tulee. Ja varmaan kaverikin pettyy itseensä, jos näkee sun säikähdyksen.

        Tää nyt ei ihan sovi tuohon, mut vähän sinnepäin...

        https://youtu.be/CPq6Ao0ThgA

        Joskus kannattaa laskea niskavillaansa ja kuunnella. Hetki odottaa ja sit kävellä viereen... hei, mikä on? 😊

        ”Kuka huutaa koviten, pelkää eniten”

        Hyvin sanoitettu se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Kuka huutaa koviten, pelkää eniten”

        Hyvin sanoitettu se.

        No mutta tuo! Miettikää!

        Kun ihminen ajautuu nurkkaan, se puolustautuu kaikin keinoin. Se joka ensiksi laskee aseet, voi saada toiselle sen tunteen, että nyt ei kukaan hyökkää, voi asettua ja miettiä mitä tässä tapahtuu...

        Kaikilla ei ole työksluja tajuta mistä on kyse... sen voi joutua oppimaan vasta aikuisiällä toisen vieraan, ei sukulaisen kanssa. Mutta noista tilanteista voi kehkeytyä syvä yhteys.... helvetti tai taivas...🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miettinyt kans, et voi olla opittu tapakin? Jostain nuoruudesta tms.

        Totta, että voisin sekunnin odottaa.

        Usein se on opittu tapa hoitaa tuollainen tilanne, tai sitten kaveri joutuu ns. Köysiin... primäärit iskee...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No mutta tuo! Miettikää!

        Kun ihminen ajautuu nurkkaan, se puolustautuu kaikin keinoin. Se joka ensiksi laskee aseet, voi saada toiselle sen tunteen, että nyt ei kukaan hyökkää, voi asettua ja miettiä mitä tässä tapahtuu...

        Kaikilla ei ole työksluja tajuta mistä on kyse... sen voi joutua oppimaan vasta aikuisiällä toisen vieraan, ei sukulaisen kanssa. Mutta noista tilanteista voi kehkeytyä syvä yhteys.... helvetti tai taivas...🤔

        Kun vaan jaksais. Se vaan stressaa.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No mutta tuo! Miettikää!

        Kun ihminen ajautuu nurkkaan, se puolustautuu kaikin keinoin. Se joka ensiksi laskee aseet, voi saada toiselle sen tunteen, että nyt ei kukaan hyökkää, voi asettua ja miettiä mitä tässä tapahtuu...

        Kaikilla ei ole työksluja tajuta mistä on kyse... sen voi joutua oppimaan vasta aikuisiällä toisen vieraan, ei sukulaisen kanssa. Mutta noista tilanteista voi kehkeytyä syvä yhteys.... helvetti tai taivas...🤔

        Puolustautuu silloinkin kun ei tartteis.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Usein se on opittu tapa hoitaa tuollainen tilanne, tai sitten kaveri joutuu ns. Köysiin... primäärit iskee...

        Olis kiva jos tajuis, että samalla puolella eikä vihollista vastaan lähdössä. Mitenhän sen sais...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jos tajuis, että samalla puolella eikä vihollista vastaan lähdössä. Mitenhän sen sais...

        Antamalla aikaa elää tunteen ja sitten käynällä asia läpi uudelleen ja uudelleen.

        Tietenkin on hyvä sanoa, että väsyt räyhäämiseen. Ja jotkut asiat pitää saada selviksi. Mitä rauhallisempi itse osaat olla ja johdonmukaisempi, sitä parhaimmat edellytykset annat toiselle kohdata asian. Mutta kaikkea ei tarvitse sietääkään. Kaikki ei kykene keskusteluun....🙄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Antamalla aikaa elää tunteen ja sitten käynällä asia läpi uudelleen ja uudelleen.

        Tietenkin on hyvä sanoa, että väsyt räyhäämiseen. Ja jotkut asiat pitää saada selviksi. Mitä rauhallisempi itse osaat olla ja johdonmukaisempi, sitä parhaimmat edellytykset annat toiselle kohdata asian. Mutta kaikkea ei tarvitse sietääkään. Kaikki ei kykene keskusteluun....🙄

        Ei mitään lisättävää. Jotakuinkin noin. Ja toisissa piirre säilyy aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään lisättävää. Jotakuinkin noin. Ja toisissa piirre säilyy aina.

        No ikävä kyllä moni hautautuu niin itseensä, että näkee kaikissa muissa vaan vastustajan., lyttääjän ja pahan... saattaa olls niin isoja traumoja, joista yli ei pääse ilman ammattiapua. Ja sittenkin... se on vain apu, työ itsensä kanssa pitäisi tehdä itse. Löytää itsestään kaikkea inhaa ja ymmärtää miksi näin. 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No ikävä kyllä moni hautautuu niin itseensä, että näkee kaikissa muissa vaan vastustajan., lyttääjän ja pahan... saattaa olls niin isoja traumoja, joista yli ei pääse ilman ammattiapua. Ja sittenkin... se on vain apu, työ itsensä kanssa pitäisi tehdä itse. Löytää itsestään kaikkea inhaa ja ymmärtää miksi näin. 🤔

        Edelleen hyvin samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen hyvin samaa mieltä.

        Silahteleva mies on aika simppeli. Ailahteleva nainen taas monisyisempi. Siellä sympatiat ja omat tahdot heittelehtii sikinsokin oman kuvan kanssa. Ainakin minun ikäpolven naisissa on murrosvaihe pahimmillaan.

        Periaatteessa isä on ollut etäinen, ehkä julma tai määrätietoinen. Äiti taas konservatiivinen ja muu maailma pyytää löytämään itseään ja seksuaalisuutta.

        Pitkään olin sitä mieltä, että miehet ei osaa omaa ruutuaan, nyt mietin jo toisin. Mutta tää nyt on mun filosofointia vaan. Sopivaa ajanvietettä. 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Silahteleva mies on aika simppeli. Ailahteleva nainen taas monisyisempi. Siellä sympatiat ja omat tahdot heittelehtii sikinsokin oman kuvan kanssa. Ainakin minun ikäpolven naisissa on murrosvaihe pahimmillaan.

        Periaatteessa isä on ollut etäinen, ehkä julma tai määrätietoinen. Äiti taas konservatiivinen ja muu maailma pyytää löytämään itseään ja seksuaalisuutta.

        Pitkään olin sitä mieltä, että miehet ei osaa omaa ruutuaan, nyt mietin jo toisin. Mutta tää nyt on mun filosofointia vaan. Sopivaa ajanvietettä. 😁

        Hyvä kun filosofoit. Voi lukea muutkin ja ajatella asioita.

        Naiset elää ainakin niin kuin vanhempi sukupolvi on toivonut.

        Hyvin pistit pakettiin. Oot joutunut ilmeisesti miettimään samoja kuvioita.

        Ikinä ei valmista tule vaikka tietomäärä kyllä kasvaa. Noin niin kuin suhteissa joo.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Silahteleva mies on aika simppeli. Ailahteleva nainen taas monisyisempi. Siellä sympatiat ja omat tahdot heittelehtii sikinsokin oman kuvan kanssa. Ainakin minun ikäpolven naisissa on murrosvaihe pahimmillaan.

        Periaatteessa isä on ollut etäinen, ehkä julma tai määrätietoinen. Äiti taas konservatiivinen ja muu maailma pyytää löytämään itseään ja seksuaalisuutta.

        Pitkään olin sitä mieltä, että miehet ei osaa omaa ruutuaan, nyt mietin jo toisin. Mutta tää nyt on mun filosofointia vaan. Sopivaa ajanvietettä. 😁

        Vanhat ”koodit” pitäs murtaa ja elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun filosofoit. Voi lukea muutkin ja ajatella asioita.

        Naiset elää ainakin niin kuin vanhempi sukupolvi on toivonut.

        Hyvin pistit pakettiin. Oot joutunut ilmeisesti miettimään samoja kuvioita.

        Ikinä ei valmista tule vaikka tietomäärä kyllä kasvaa. Noin niin kuin suhteissa joo.

        No ainahan se on niin, että tämän päivän totuus on huomisen vanhentunut tieto. Kun yhtälössä on muuttujia tarpeeksi, lopputuloskin elää sen mukaan. 😀

        Parempi vaan tarkkailla, kun laukoa varmaa mihinkään. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat ”koodit” pitäs murtaa ja elää.

        No äkkiä tulee mieleen ”Toosi vanhat” koodit, mutta veikkaan, että niistä on jo menty kausn aikaa sitten ohi. 😝

        Tuli mieleen, kun äitini sanoi, että isomummon perintöön piti olla isotätien miestenkin allekirjoitukset, kun olivat sviossa. 😝
        Nythän voisi sanoa, että mitä ja vttua! Mutta silloin oli silloin. Ei paljoa kyselty minulta kun exän mummi kuoli. 😝


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No äkkiä tulee mieleen ”Toosi vanhat” koodit, mutta veikkaan, että niistä on jo menty kausn aikaa sitten ohi. 😝

        Tuli mieleen, kun äitini sanoi, että isomummon perintöön piti olla isotätien miestenkin allekirjoitukset, kun olivat sviossa. 😝
        Nythän voisi sanoa, että mitä ja vttua! Mutta silloin oli silloin. Ei paljoa kyselty minulta kun exän mummi kuoli. 😝

        Näinpä ja mun tuttavallani oli niin ettei se voinut seurustella ennen kuin sen isä kuoli, koska kunniotus asetelma oli niin suuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ja mun tuttavallani oli niin ettei se voinut seurustella ennen kuin sen isä kuoli, koska kunniotus asetelma oli niin suuri!

        Sit tän tyypin elämä vapautui kokonaan toiseksi. Se ei taistellu koskaan vanhemman näkemystä vastaan.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No äkkiä tulee mieleen ”Toosi vanhat” koodit, mutta veikkaan, että niistä on jo menty kausn aikaa sitten ohi. 😝

        Tuli mieleen, kun äitini sanoi, että isomummon perintöön piti olla isotätien miestenkin allekirjoitukset, kun olivat sviossa. 😝
        Nythän voisi sanoa, että mitä ja vttua! Mutta silloin oli silloin. Ei paljoa kyselty minulta kun exän mummi kuoli. 😝

        Mutta olisipa kiva, jos tään aloituksen kirjoittaja ettis mut vielä täältä esiin ja kertois miten homman kävi? 🤔

        Meitsiäieruhdn on jo sinäänsä vanha hörö, että ei oo penniäkään kiinni. Voin vetää näin lopun ikää. Oon kokenut kaikkea unelmista helvettiin ja ei sinäällään ole hinku enää polttaa näppejään. Mutta ois kiva jos jotkut sais hommat toimimaan mun tuumailuista. 😄

        Tai sit jos ei, niin tietäis mihin varautuu jatkossa. Suhdehässäkät on haastavia hommia. 😬


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mutta olisipa kiva, jos tään aloituksen kirjoittaja ettis mut vielä täältä esiin ja kertois miten homman kävi? 🤔

        Meitsiäieruhdn on jo sinäänsä vanha hörö, että ei oo penniäkään kiinni. Voin vetää näin lopun ikää. Oon kokenut kaikkea unelmista helvettiin ja ei sinäällään ole hinku enää polttaa näppejään. Mutta ois kiva jos jotkut sais hommat toimimaan mun tuumailuista. 😄

        Tai sit jos ei, niin tietäis mihin varautuu jatkossa. Suhdehässäkät on haastavia hommia. 😬

        Ehkä se kertoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit tän tyypin elämä vapautui kokonaan toiseksi. Se ei taistellu koskaan vanhemman näkemystä vastaan.

        No mä tiedän myös sukulaisen joka odotti että äiti ja isä kuolee, ennenkuin se voi miehenä seurustella miehen kanssa. 🥲

        Jotenkin voin kuvitella mikä tuska ja mikä nöyryytys ihmisenä...😕

        Mutta mitä kaikkea vastaavanlaista shaibaa on määritellyt tämän hetken??🤔
        Miten paljon väkisin tietyllä tavalla eletty elämä on muoksnnut sinun elämää ja minun? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se kertoo.

        Toivoisin... varsinkin jos löytää tien ihmisen lähelle...

        https://youtu.be/T3Sk9XsH3Wc

        Tämän kipaleen kertsi on sivan huikea. Kolisee niin minulle. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit tän tyypin elämä vapautui kokonaan toiseksi. Se ei taistellu koskaan vanhemman näkemystä vastaan.

        Vanhemmat haluaa lasten parasta, mutta lapset taas ymmärtää sen monesti väärin. 🙄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Toivoisin... varsinkin jos löytää tien ihmisen lähelle...

        https://youtu.be/T3Sk9XsH3Wc

        Tämän kipaleen kertsi on sivan huikea. Kolisee niin minulle. 😬

        Siinä oli sen verran sisältöä, että vaati nenäliinan. Kiitos linkistä, minä en ollut tätä koskaan kuullut.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Vanhemmat haluaa lasten parasta, mutta lapset taas ymmärtää sen monesti väärin. 🙄

        Sehän on just näin.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Toivoisin... varsinkin jos löytää tien ihmisen lähelle...

        https://youtu.be/T3Sk9XsH3Wc

        Tämän kipaleen kertsi on sivan huikea. Kolisee niin minulle. 😬

        Lintu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli sen verran sisältöä, että vaati nenäliinan. Kiitos linkistä, minä en ollut tätä koskaan kuullut.

        Vanhoja ihmisiä pitäisi kuunnella. Heillä on tietoaka seon tiivistetty. Korulauseet ja selitykset karsitaan. On kiinni vain vataanottajasta, mistä ottaa kopin.

        Miksi vanhemmat on niin onnellisia toisen ihmisen löytämisestä? Ei siitä miten se menee..???

        Kuuntele biisi uudelleen jos ei muistu mieleen. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lintu..

        Joksinen voi miettiä, mitä on paennut elämässään.

        Minäkin olen sulkenut niin psljon pelkästään palätkseni.... ziisus sentäön. 🙄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joksinen voi miettiä, mitä on paennut elämässään.

        Minäkin olen sulkenut niin psljon pelkästään palätkseni.... ziisus sentäön. 🙄

        Eihän tuosta saa kukaan selvää?

        Siis minäkin olen sulkenut pois niin monta ihmistä vain omien pelkojeni vuoksi....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lintu..

        Mutta sit tää...

        https://images.app.goo.gl/gUZcara1GjGHD9aY6

        Tykkään laulaa tään karaokessa. 😀

        Sopii ääni suoraan, laiska ääni sopii Katri helenaan. 😁

        Ja lapset nyt on aitoja. 😬


    • Anonyymi

      Njaa, kusipäästä taitaa olla kyse, juokse!

      Päätä pensaaseen vaan...🌳

      • Anonyymi

        Millon tulet pensaasta? Onko sullekin huudettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon tulet pensaasta? Onko sullekin huudettu?

        Laita sinäkin pääsi pensaaseen ja anna sen kaverin kiivailla. Jospa se sitten tajuaa olla kiivailematta, kun huomaa ettei sen äänenkorotus auta mitään vaikka on viikon huutanut pensaalle.


    • Anonyymi

      Ihmisillä on erilaisia tempperamentteja.
      Ei tarvitse olla yhtään mitään vikaa! Mietipä miksi vaadit toisilta tasaisuutta jos itse olet sellainen? Sinäkö sen voit määrätä minkälainen temperamentti toisila on?

      Jotenkin tyypillistä tuo että jos ei mahdu ahtaaseen A4-muottiin, on heti "hullu" ja viallinen.

      • Anonyymi

        Ei sanonut aloittaja mitään hulluudesta tai viallisuudesta. Ei vain voi hyvin toisen ihmisen lähellä. Ja mitähän silloin kannattaisikaan tehdä?


    • Anonyymi

      "Tuulella käypä"

      Abatella kuinka paljon on framilla sanoja, joista vain nämä naurattivat.

      😁

      • Anonyymi

        Puhutteko espanjaa gringo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe