Tuomas Pöysti - huonoin oikeuskansleri Suomessa ikinä?

Anonyymi

Oikeuskansleri Pöysti on sotkenut pahemman kerran oman roolinsa ylimpänä laillisuuden valvojana ja samaan aikaan itse osallistunut hallituksen lain valmisteluun. Pöystin puuhissa oikeuskanslerina on ikävästi sama hapan maku kuin Pöystin aiemmassa työpaikassa VTVssä: Pöysti kiskoi kaksin käsin ylöspäin "perhetuttavaansa" Tytti Yli-Viikaria, ilman avointa virkaanhakua.

No nyt Pöysti on jäänyt kiinni ikävällä tavalla, kun hän on toiminut toisaalta laillisuuden valvojana ja toisaalta itse ollut valmistelemassa samaisia lakeja. Suomen oikeuskansleri valvoo itse omia tekemisiänsä? Voiko oikeuskansleri enää huonommin toimia? Oikeuskanslerin viran tärkein tehtävä on päässyt Pöystiltä täysin hukkumaan (vrt. VTV:n toiminta Yli-Viikarin aikana). Kuka kirkastaisi Pöystille hänen toimenkuvaansa?

Oikeuskansleri Tuomas Pöystin tulisi itse ymmärtää pyytää eroa. Välittömästi.
Lue ja järkyty.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b161fbf5-9943-4cd3-aa3f-920afe602823

6

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pöysti pihalle ja maksamaan tuhinoidensa lasku henk.koht. varoistaan. Suomen kansalle ei kuulu pöystin pöhinät.

• Anonyymi

Kuka on ollut tähän paras, oikeuskansleri?

• Anonyymi

Pöystistä tuli pääministeri Marinin syli-puudeli.
      Pöysti ei hauku eikä sillä ole hampaita.

• Anonyymi

On vaikea käsittää, miksi Pöysti on menetellyt noin ja mennyt mukaan lakeja säätelemään. Hähän on sentään oikeusoppinut? Jokuntässä nyt mättää ja pahemman kerran. Kuka voi puuttua oikeuskanslerin asiattomaan toimintaan?

• Anonyymi

Jos olisi oikeudentuntia, pitäisi osata jo erota, on niin pahasti turmellut suomalaisen vallajaon ennen hyvänä pidettyä käytäntöä ja mainetta!

• Anonyymi

Huonot hampaat, kuin laturin hiilet. Luulisi noilla palkoilla olevan varaa laittaa hampaansa kuntoon...!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4819
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3267
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2945
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102