Oikeuskansleri Pöysti on sotkenut pahemman kerran oman roolinsa ylimpänä laillisuuden valvojana ja samaan aikaan itse osallistunut hallituksen lain valmisteluun. Pöystin puuhissa oikeuskanslerina on ikävästi sama hapan maku kuin Pöystin aiemmassa työpaikassa VTVssä: Pöysti kiskoi kaksin käsin ylöspäin "perhetuttavaansa" Tytti Yli-Viikaria, ilman avointa virkaanhakua.
No nyt Pöysti on jäänyt kiinni ikävällä tavalla, kun hän on toiminut toisaalta laillisuuden valvojana ja toisaalta itse ollut valmistelemassa samaisia lakeja. Suomen oikeuskansleri valvoo itse omia tekemisiänsä? Voiko oikeuskansleri enää huonommin toimia? Oikeuskanslerin viran tärkein tehtävä on päässyt Pöystiltä täysin hukkumaan (vrt. VTV:n toiminta Yli-Viikarin aikana). Kuka kirkastaisi Pöystille hänen toimenkuvaansa?
Oikeuskansleri Tuomas Pöystin tulisi itse ymmärtää pyytää eroa. Välittömästi.
Lue ja järkyty.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b161fbf5-9943-4cd3-aa3f-920afe602823
Tuomas Pöysti - huonoin oikeuskansleri Suomessa ikinä?
6
180
Vastaukset
- Anonyymi
Pöysti pihalle ja maksamaan tuhinoidensa lasku henk.koht. varoistaan. Suomen kansalle ei kuulu pöystin pöhinät.
- Anonyymi
Kuka on ollut tähän paras, oikeuskansleri?
- Anonyymi
Pöystistä tuli pääministeri Marinin syli-puudeli.
Pöysti ei hauku eikä sillä ole hampaita. - Anonyymi
On vaikea käsittää, miksi Pöysti on menetellyt noin ja mennyt mukaan lakeja säätelemään. Hähän on sentään oikeusoppinut? Jokuntässä nyt mättää ja pahemman kerran. Kuka voi puuttua oikeuskanslerin asiattomaan toimintaan?
- Anonyymi
Jos olisi oikeudentuntia, pitäisi osata jo erota, on niin pahasti turmellut suomalaisen vallajaon ennen hyvänä pidettyä käytäntöä ja mainetta!
- Anonyymi
Huonot hampaat, kuin laturin hiilet. Luulisi noilla palkoilla olevan varaa laittaa hampaansa kuntoon...!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956