Emmerdalen näyttelijät ja korona (rokotteet)

Anonyymi

Pieni juonipaljastus: tulevissa Emmerdalen jaksoissa propagantoidaan jonkin verran koronarokotteiden puolesta ja ne esitetään positiivisina asioina, juuri niinkuin valtaosa ihmistä varmaan niistä ajatteleekin.

Nyt brittien iltapäivälehdet kuitenkin repivät otsikoita siitä että pari sarjan näyttelijää on julkisesti tunnistautunut rokotevastaisiksi. Sam Dingleä näyttelevä James Hooten ilmoitti että hänelle riittäää C-vitamiini ja magnesium, mutta Cainin mulattipoikaa näyttelevä Jurell Carter on laittanut vielä paremmaksi: mies on sosiaalisessa mediassa levittänyt salaliittoteorioita tyyliin rokotteet ja itse korona ovat satanistien veriuhrimenoja ja muuta huh huh foliohattu kamaa.

Jäin sitten miettimään että mitäköhän sarjan pomot oikein tykkäävät työntekijöidensä julkituloista ja suostuvatko kaikki näyttelijät samoihin kohtauksiin jatkossa rokottamattomien kollegoiden kanssa? Jos Sam tai Nate Dingle kirjoitetaan sarjasta lähiaikoina ulos niin syy on varmaan ainakin selvä.

(Ja ihan varmuudeksi, itse aion ottaa rokotteen heti kun se mahdollista (nykymenolla menee varmaan alkusyksyyn) mutta aiheen ympärillä pyörivä keskustelu on mielenkiintoista.))

2

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulenpa että kirjoitetaan ulos jos eivät ota rokotteita. Tai annetaan mahdollisuus jatkaa sillä ehdolla, että ottavat.
      Onko tämä Natea näyttelevä rumppilaisia?

• Anonyymi

Hyvä Sam ja Nate, olen samoilla linjoilla! Näyttäkää globalistinatseille närhen munat =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2512
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      299
      2117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1900
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1625
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1489
    6. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      42
      1453
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1376
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1349
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1086
    Aihe