Ville Rannan suttuset tuherrukset - mitä järkee?

Anonyymi

Eikö tuollaisia taide-pläjäyksiä voisi laittaa vaikka Aku-Ankan takasivulle kun niistä sutuista ei saa muutenkaan selvää mitä ne yrittää kuvata. Vitsikkyydestäkään ei ole tietoakaan.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuja nuo kuvat risoo koska ovat niin osuvia, persut ovat herkkähipiäisiä pellejä.

      • Anonyymi

        Muo ei kyllä sinänsä varsinaisesti ”riso” yksikään suvakki joka tieten tahtoen haluaa päivästä toiseen nolata itsensä ja aateveljensä onnettomilla tuherruksillaan!? :)

        Koska: 💯 laariin! 21,6! ;)


      • Anonyymi

        Mä tykkään hänen taiteesta, ja äänestän persuja. Revi siitä... 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään hänen taiteesta, ja äänestän persuja. Revi siitä... 😆

        Moinen ei missään tapauksessa ole sallittua, vaan meillä persuissakin on malli otettu vasemmistopuolueista jossa kaikkinainen ihan itse asioista tykkääminen on ankarasti kiellettyä ja vain Suuren Johtajamme hyväksymät asiat ovat sallittuja hallintoalamaisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moinen ei missään tapauksessa ole sallittua, vaan meillä persuissakin on malli otettu vasemmistopuolueista jossa kaikkinainen ihan itse asioista tykkääminen on ankarasti kiellettyä ja vain Suuren Johtajamme hyväksymät asiat ovat sallittuja hallintoalamaisille!

        Olet oikeassa, ei pidä innostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moinen ei missään tapauksessa ole sallittua, vaan meillä persuissakin on malli otettu vasemmistopuolueista jossa kaikkinainen ihan itse asioista tykkääminen on ankarasti kiellettyä ja vain Suuren Johtajamme hyväksymät asiat ovat sallittuja hallintoalamaisille!

        Olet oikeassa, ei pidä innostua.


    • Anonyymi

      Suomettumisen taidonnäyte. Putinin käy sotaa kaikkia vastaan. Oman maan kansalaisista ei ole niin väliä.

      "Kärsikööt koronasta, huonoista eläkkeistä ja korkeista ruuan hinnoista, minä poika aion käydä sotaa kaikilla rintamilla"

      • Anonyymi

        Nyt kyllä mielikuvituksesi nosti laukalle, älä pane Putinille sanoja suuhun, ihan myötähäpeän😅


      • Anonyymi

        Niitä rikollisia siellä on liikaa ja täällä . Joku oma rikoksen torjunta yksikkö niille pitää saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä mielikuvituksesi nosti laukalle, älä pane Putinille sanoja suuhun, ihan myötähäpeän😅

        Puhuuko se ranskaa tai italiaa.


    • Anonyymi

      Tosi hyvin toteutettuja, ja kaikissa hyvä juoni, päivän piristys😄👍

      Tosikkojen ei kannata vitsejä yrittääkkään tulkita, väärin ymmärtävät kuten huomata voi 😂😂😂

      • Anonyymi

        No mä yritin! :/ Tsekkasin reilu 10 strippiä ennenku edes hieman hörähdin yhdelle.
        (Toi jumala, jeesus ja mohammed pasilan poliisitalolla epäiltynä taannehtivasta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan). Sitä ennen kaikki muut aiheutti lähinnä myötähäpeällisen virtuaali-facepalmin.

        1/10 ei ole lähelläkään hyvyyttä meikäläisen mittapuulla, jos vertaa vaikkapa Jaarlan 9/10.

        Tv: Tosikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä yritin! :/ Tsekkasin reilu 10 strippiä ennenku edes hieman hörähdin yhdelle.
        (Toi jumala, jeesus ja mohammed pasilan poliisitalolla epäiltynä taannehtivasta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan). Sitä ennen kaikki muut aiheutti lähinnä myötähäpeällisen virtuaali-facepalmin.

        1/10 ei ole lähelläkään hyvyyttä meikäläisen mittapuulla, jos vertaa vaikkapa Jaarlan 9/10.

        Tv: Tosikko

        Sinulla on vain matala ÄO siksi et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vain matala ÄO siksi et ymmärrä.

        Olisi sittenkin toisinpäin? Mietihän. On meinaan keskimääräistä korkeampi ÄO.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloiottajan kanssa. Ville Rannan piirrokset eivät osoita oikein minkäänlaista kynänkäyttötaitoa.

      Rannan strippeihin väkisin väkertämällä laitetut vitsit ovat alkeellisen kömpelöitä. Oivaltavaa poliittista älliä ei ole yhtään Rannalla.

      Kovasti joku koettaa noita kuvarääpäleitä puffata ja kehua somessa. Kannattaisi lehden ottaa kokeeksi joku toinen piirtäjä kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Ranta saa eniten klikkauksia ja somekuohuntaa ja se tuo rahaa lehdelle. Vain sillä on merkitystä. Raha ratkaisee ja vain raha. Näin se on aina ollut, näin se on nyt ja näin se tulee aina olemaan. Eli lopeta vollotuksesi, asiantila ei tule koskaan muuttumaan.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Lähinnä säälittäviä räpellyksiä.


    • Anonyymi

      ville on wokeisti, siis sopiva ihminen pilapiirtämään. Tosiasissa pilapiirtäjät kritisoivat ennen vanhaan valtaapitäviä, Ville kritisoi vain valtaapitävien kritisoijia.

    • Anonyymi

      Sehän on Ortodoksikirkon jäsen .

    • Anonyymi

      ”Vitseissä” ei ole mitään älykästä pointtia Ville Rannan piirroksissa ja ne ovat suttuisia, hahmojen ilmeet ei oikein kerro mitään. Liikaa töherrystä, yksinkertaisemmin ja siististi huolitellen saisi paljon parempaa jälkeä aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe