Putin tienaa vähemmän, kuin Suomen Presidentti

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin aika hassua, ilmeisesti ihan kaikkea ei kerrota mutta olkoot sitten niin..

    • Anonyymi

      Tavoitteeni on päästä Putinin lähipiiriin. Miljardiomaisuus nimittäin kelpaisi.

    • Anonyymi

      Vähemmän-sanan jälkeen ei tule pilkkua.

      • Anonyymi

        Hieno, tärkeä ja ennenkaikkea oleellinen kommentti. Ilman sitä asia olisi kertakaikkiaan jäänyt epäselväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno, tärkeä ja ennenkaikkea oleellinen kommentti. Ilman sitä asia olisi kertakaikkiaan jäänyt epäselväksi.

        Se on asiantuntiJoiden, ei asiantuntioiden☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno, tärkeä ja ennenkaikkea oleellinen kommentti. Ilman sitä asia olisi kertakaikkiaan jäänyt epäselväksi.

        Kiitos Sinulle, en enää pahoita mieltäni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on asiantuntiJoiden, ei asiantuntioiden☝️

        Hyvä huomio.....ja vielä "..ovat ollet" - puuttuu toinen e-kirjain.


    • Anonyymi

      Soiteltiin eilen ja kysy onko sulla Dollareita aiko Droonata Kuhmon
      korpeen. Ha Ha Pekke.

      • Anonyymi

        Todisteet?


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tienata kun varastamalla saa enemmän?

    • Anonyymi

      Suomen Pressa tienaa aika hyvin verottomana.

    • Anonyymi

      En mä Putinia puolusta, mutta epäilen kyllä lännen "asiantuntijoita" jotka tuntuvat projisoivan omat ongelmat Venäjän syyksi.

      Se että kritisoi globalistista hegemoniaa ja kulttuurimarxismia, ei ole putinismia tai Venäjän puolesta trollausta. Arvostele kaikkea länne kannattamaa ilmastouskoa, matuttelua, homotusta ym. hapatusta, niin silloin ollaan Venäjän agentteja.

      Varakas Putin varmaan on, en sitä epäile mutta että maailman varakkain miljardööri? Pelkkä agendistien ilmaisema "epäily" ei ole sama kuin fakta.

      • Anonyymi

        Onhan täällä sentään joku järkeväkin kommentti. Itse ajattelen vähän niin, että Putinin varattomuus saattaa ainakin jossain määrin pitää paikkansakin ja se olisi eräänlainen neuvostoaikojen jäänne, jonka hän haluaa säilyttää. Kerron miksi.

        Jonnet ei tiedä, eivät olleet syntyneetkään, millainen neuvostojärjestelmä oli. Siispä kerron. Neuvostosysteemissä edes puolue-eliitti Brezhneviä myöten ei ollut juuri tavallista kansaa rikkaampia. Mutta heillä oli käytössään luontaisetuja, joita ei tavallisella kansalla ollut. He saivat käyttöönsä ilmaiseksi kaiken tarvitsemansa. Käytössä oli luksusasuntoja, luksushuviloita, luksusautoja, lentokoneita, helikoptereita, mitä vaan. Mutta he eivät omistaneet juuri mitään. Eivät tienanneet juuri mitään, mutta ei tarvinnutkaan, kun kaiken sai luontaisetuna ilmaiseksi.

        Ei Putininkaan tarvitse omistaa ja tienata paljon mitään ellei halua, hän saa kaiken haluamansa muutenkin ilmaiseksi asemansa vuoksi. Tällainen "köyhyys" itse asiassa on hänen kannaltaan hyvinkin edullinen tilanne. Yleensä diktaattorit sortuvat siihen, että haalivat rikkauksia itselleen niin, että kansan mitta kerta kaikkiaan täyttyy ja tulee vallankumous.


    • Anonyymi

      Myös Putinin tyttäret on upporikkaita.

    • Anonyymi

      Diktaattoreiden todellista varallisuutta on vaikea arvioida... Käytännössähän Putin omistaa koko Venäjän.

      • Anonyymi

        Nii ja kotimaassa vanha puolueet "maan tavan" turvin saavat kunnon hillot jäsenilleen kaikenlaisen laittomuuden ja suhmuroinnin turvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja kotimaassa vanha puolueet "maan tavan" turvin saavat kunnon hillot jäsenilleen kaikenlaisen laittomuuden ja suhmuroinnin turvin.

        Älä lässytä tuota pershölynpölyä. Esimerkkejä mm. persujen hillotolppailusta löytyy ihan tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Monen lähteen mukaan putinin omaisuus on hirvittävän kokoinen. Kymmeniä tai jopa satoja miljardeja on esitetty omaisuuden kooksi. Alkaa heikottaa ja oksettaa kun tuollaisia summia miettii.

    • Anonyymi

      Rauha hänen muistolleen!

      Tästä kirjoitin jo kuukausi sitten. Oli helppo ennustaa.

      Lääkärit: Navalnyi tarvitsee tehohoitoa – ”Hän voi kuolla hetkellä millä hyvänsä”
      Lääkärit vaativat pääsyä Navalnyin luo.

      Putinin Venäjän ihmisoikuksita ei ole myöskään jäljellä edes haaveita.

      Surullista. Onko Ukraina seuraava uhri?

    • Anonyymi

      Putinin omaisuudesta ei oikeastaan kukaan tiedä ja kaikki nämä uutiset ovat arvailua, mutta köyhä hän ei ainakaan ole. Hän on kellointoilija ja jo pelkästään hänen pitämiensä kellojen arvo on monta miljoonaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe