Kauniaisissa alkaa olla samanlaista kuin Ruotsin Malmössä. On jengejä. Muutankin pois Kauniaisista ennen kuin on liian myöhäistä.
Kauniainen Suomen Malmö
4
2639
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa pois mahdollisimman nopeasti! Myy kämppä 40% alennuksella, niin ehdit hyvällä onnella pois alta ennen kuin jengi hyökkää.
- Anonyymi
Sain myytyä asunnon (628000euroa) ihan hyvään hintaan, olen tosi tyytyväinen kun pääsen pois Malmöstä.
- Anonyymi
Tulipalon yritys sen osoitti että Malmö on.
- Anonyymi
Olen asunut lähes kokoikäni täällä Kauniaisissa ja alleviivaan aloittajan kirjoituksen. Jengeily on vuosi vuodelta silmiinnähden tullut lähemmäksi arkielämää. Minulla on kookaskoira ja sumutin taskussa. Sopii tulla kokeilemaan päällekarkausta.
Asuntoni laitan myyntiin syksyllä ja muutan Hämeseen rauhallisimille alueille missä lapsillani on turvallisempi asuinympäristö ja laajemmat monipuolisett harrastukset .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1065615- 835057
- 1394456
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561976