Saamani profetianäky suomen nykytilasta ja tulevasta sodasta

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jari Pasanen on ottanut käyttöönsä nikin Tukholman.Profeetta. Hän väittää olevansa Tukholman profetiassa tarkoitettu Suomen profeetta.

      Jari Pasanen ei ole Tukholman profetian tarkoittaman Suomen profeetta. Jos hän itsestään sellaista luulee, niin hän luulee liikoja. Näyttää siltä, ettei hänellä ole nyt oikeaa käsitystä äänistä ja itsestään.

      Myös Harri Veijonen on väittänyt olevansa Tukholman profetian tarkoittaman Suomen profeetta, mutta sekään ei pidä paikkansa.

      Profetian sai aikanaan Tukholmassa Yrjö Säkkinen, joka on hänen muista opetukista päätellen ilmeisesti messiaaninen juutalainen. Itse profetiassa on myös sellaisia osia, jotka noudattavat messiaanisessa juutalaisuudessa esiintyviä opetuksia.

      Kaikesta huolimatta tähän profetiaan uskoo moni helluntailainen. Petri Paavolakin on alkanut selittämään, että monet ovat saneet profetoita Venäjän tulemisesta rajan yli, minkä Paavola näytti ottavan vakavasti. Olen kuullut jopa usealta luterilaisilta sellaisen todistuksen, että Herra olisi vahvistanut profetian olevan Herrasta. Leo Meller sanoi, ettei hän halua uskoa nimettömien antamiin profetioihin, mutta oli kuitenkin tavannut Yrjö Säkkisen Ruotsissa, joten sen takia hän hyväksyi profetian todeksi, koska siihen muutenkin uskoi.

      On hyvin todennäköistä, että Suomen profeetta on nimenomaan messiaaninen juutalainen. Hän ei voi olla kukaan helluntailainen tai luterilainen, koska profetiassa puhutaan mm. sapatin puolesta ja siinä on muutakin vastaavaa, mitä hellutailaiset eikä luterilaisetkaan noudata.

    • Anonyymi

      Tukholman profetian kasettia levitti aikanaan mm. Viktor Klimenko. Hän on kerran sanonut, että hänelle ilmoittautuu vuosittain muutama itseään profeetaksi luuleva henkilö, joka väittää olevansa Tukholman profetiassa tarkoitettu profeetta.

      Jerusalemissa otetaan vuosittain kiinnin kymmeniä ihmisiä, jotka luulevat olevansa Johannes Kastaja tai joku muu Raamatussa mainittu henkilö.

      • Anonyymi

        Myös Jouko Piho luulee, että hän saattaisi olla Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta. Jouko Piho on todistetusti väärä profeetta. Jari Pasanen ei ole myöskään ko. profeetta. Hänkin luulee liikoja itsestään.

        Roomalaiskirje 12
        3 Sen armon perusteella, joka minulle on annettu, sanon teille jokaiselle: älkää ajatelko itsestänne liikoja, enempää kuin on aihetta ajatella, vaan pitäkää ajatuksenne kohtuuden rajoissa, kukin sen uskon määrän mukaan, jonka Jumala on hänelle antanut.


    • Anonyymi

      Jari Pasaselle avoin kirje,

      Sinä luulet olevasi Tukholman profetiassa tarkoitettu profeetta. Et ole. Hyväksy totuus ja tee oikeat johtopäätökset.

      Sinun tulee nyt ymmärtää, ettei kaikki äänet ole aina Herran ääni. Ota nyt nöyrästi koettelu asiaksesi ja tutkiskele, kuka sinua oikein ohjailee.

      1. Johanneksen kirje 4
      1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      • Anonyymi

        Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        ---
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Minusta tärkein huomio profeetan merkkien suhteen on se, ettei Jumalan profeetta nimitä itse itseään, eikä mainosta olevansa mikä on. Päin vastoin, kun katsotaan mitä on säkkipuku Raamatun ilmoituksen perusteella, niin sehän on äärimmäiseen nöyryyteen itsensä asettanut ja heittää tuhkaa päälleen. Tämä on äärimmäisen katumuksen merkki, kun pukee säkkipuvun päälleen.

      Kannattaa siis etsiä profeettaa juuri sieltä, joka on nöyristä nöyrin, kuten Tukholman profetiassakin asiaa ilmaistaan. Itensä korottaminen on päin vastainen merkki ja on väärän profeetan merkki.

      • Anonyymi

        Tämä kommentti on totta.

        Oma kehu haisee, jo heti kohta, kun yksi ja toinen kehuskelee!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe