Aattelin sijoittaa osakerahastoon,mutta miksi niissä kaikissa lukee kutakuinkin, että tämä rahasto ei välttämättä sovi sijoittajalle, joka aikoo
lunastaa osuutensa rahastosta esim 7 vuoden kuluessa? Uutta asiaa minulle nämä rahastot ja tuntuisi että toimia pitäisi tehdä säännöllisesti. Vaikka jo viikon kuluttua myisin kaikki pois. Ainahan sitä voi sitten sijoittaa uudelleen ja eri kohteeseen.
osuutensa lunastus 7v kuluessa juttua
1
162
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kai toi tarkoittaa, että sijoitus voi olla tappiolla 7 tuolloin - siis yritetään varoittaa riskistä. Menneet tuotot ei ole lupaus tulevista tuotoista. Jos satut ostaan vaikka syklin huipulta, voi hyvinkin olla miinuksella muutaman vuoden perspektiivillä. Sijoituksia pitäisi ajatella mieluuummin vuosikymmen(i)en projektina. Jatkuvaa treidausta ei kannata tehdä kuin korkeintaan sellaisen, joka todella aktiivisesti seuraa markkinoitta. Mutta sitä kuuluisaa kristallipalloa ei ole kellään! Nyt on useita ylikuumenemisen merkkejä ja mä luulen, että suunta on alapäin. Toivottavasti olen väärässä!
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11803- 41766
- 60740
- 62738
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o41704- 50616
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 66516
- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.25466- 44465
- 95452
- 40437
- 17400
- 26399
- 43397
- 53390
- 21377