Pedonmerkki on mikrosiru

Anonyymi

Markku sanoo että mikä tahansa asia, jota ihminen rakastaa / on tärkeämpi kuin Jumala niin se asia on hänelle epäjumala.

Lisäksi Markku opettaa ettei yksittäinen esine voi viedä ketään kadotukseen.

Mihin rahanhimo vie? Mihin epäjumala vie?Raha on monelle epäjumala, tärkeämpänä Jumalaa arvostettu.

Pedon merkki on valinnan paikka, joka tarjotaan ihmisille vasta jonkin sodan jälkeen , pyhät vastaan petovaltio ( jolla lienee liittolaisia muista pahan akselimaista )

Pedonmerkki tulee tarjolle ihmisille lyhyeksi ajaksi pyhien hävittyä sodan PetoValtiolle. Jos ihmisen ajatukset ja teot olisivat pedon merkki niin silloin pedonmerkkiä olisi otettu muinakin aikoina historian kulussa ja pelastuminen on mahdotonta pedonmerkin ottamisen jälkeen, joten ihmisen pahat teot ja ajatukset jos olisivat pedonmerkki niin silloin uudestisyntyminen olisi näille ihmisille mahdottomuus, meille kaikille.

Commandohauis

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmestyskirja 13:7 :

      https://raamattu.fi/raamattu/KR38/REV.13/Ilmestyskirja-13

      Jos pedonmerkki on ihmisen pahat teot ja pahuuden mieli niin tällaisella ihmisellä olisi nyt armonajassa mahdotonta pelastua, koska pedonmerkitty ei voi pelastua.

      Missä pahat paiseet pedonmerkityissä?

      Pahaa ajatteleva ja pahaatekevä ihminen ei ole pedonmerkitty, joka ei voisi tulla aitoon uskoon ja suhteeseen Jeesuksen kanssa.

      Pedonmerkki estää täysin pelastumisen kun sen on valinnut ottaa oikeaan käteen tai otsaan. Tästä olisi muutakin mieleen nousemassa mutta on mentävä etuoikealle ja siitä kierreportaisiin alas maan päälle justiinsa nyt. Rakastan, kunnioitan, arvostan suuresti Markkua ja kiitän häntä paljosta opetuksesta, jota olen saanut nauttia vuosien saatossa.Kiitos Markun opetuksia kuvanneillekin.



      Laitoin linkin tuohon äsken Markun opetuspuheeseen pedonmerkistä.

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Johannes oli lähes satavuotias nähdessään näkyjä. Ehkä muistisairas joka kritisoi Rooman vallanpitäjiä. Siksi hän joutui pakoon Patmokselle.
        Tutkijoiden mukaan mikään ei ole niin epäselvä ja ajallisesti rönsyilevä kuin Ilmestyskirja. Tuo petojuttu on pelkkää mielikuvitusta jonka vanhus on ehkä houreissaan keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes oli lähes satavuotias nähdessään näkyjä. Ehkä muistisairas joka kritisoi Rooman vallanpitäjiä. Siksi hän joutui pakoon Patmokselle.
        Tutkijoiden mukaan mikään ei ole niin epäselvä ja ajallisesti rönsyilevä kuin Ilmestyskirja. Tuo petojuttu on pelkkää mielikuvitusta jonka vanhus on ehkä houreissaan keksinyt.

        Tehdäänkö tästä rikosilmoitusta?

        Apostolia mustamaalattu !


      • Anonyymi

        "Pedonmerkki estää täysin pelastumisen kun sen on valinnut ottaa oikeaan käteen tai otsaan"

        Kyse onkin ihmisen asenteesta, ei itse merkistä. Kyse ei voi olla myöskään yksittäisistä synnin teoista, koska silloin kukaan ei pelastuisi. Asenne Jumalaa kohtaan ratkaisee joka tapauksessa yksilön pelastuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes oli lähes satavuotias nähdessään näkyjä. Ehkä muistisairas joka kritisoi Rooman vallanpitäjiä. Siksi hän joutui pakoon Patmokselle.
        Tutkijoiden mukaan mikään ei ole niin epäselvä ja ajallisesti rönsyilevä kuin Ilmestyskirja. Tuo petojuttu on pelkkää mielikuvitusta jonka vanhus on ehkä houreissaan keksinyt.

        Noin 70% Ilmestyskirja asioista on otettu suoraan Vanhasta testamentista. Ilmestyskirjaa on tulkittava Vanhan testamentin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pedonmerkki estää täysin pelastumisen kun sen on valinnut ottaa oikeaan käteen tai otsaan"

        Kyse onkin ihmisen asenteesta, ei itse merkistä. Kyse ei voi olla myöskään yksittäisistä synnin teoista, koska silloin kukaan ei pelastuisi. Asenne Jumalaa kohtaan ratkaisee joka tapauksessa yksilön pelastuksen.

        vanhurskautuminen uskosta Jeesukseen Kristukseen Jeesukseen ratkaisee , tiukkoja asenteita löytyy saatanan lapsilla ja Jumalan lapsilla, mutta asenne ei ratkaise muuten kuin " valintatilanteessa" uskoontulonsa uudestisyntymistä edeltävyydessä.

        Miten sen sanoisi kaikkein puhtaimmin, selvimmin?

        Pelastuminen tapahtuu uskosta Jeesukseen Kristukseen. Se kysyy uudestisyntymää, Pyhää henkeä asumassa kristityssä, nimellä Elämän Kirjaan kirjausta.

        Asenteella haluna pysyä tottelevaisena Jumalalle on iso sidoksellinen roolipuolensa pelastusprosessissa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhurskautuminen uskosta Jeesukseen Kristukseen Jeesukseen ratkaisee , tiukkoja asenteita löytyy saatanan lapsilla ja Jumalan lapsilla, mutta asenne ei ratkaise muuten kuin " valintatilanteessa" uskoontulonsa uudestisyntymistä edeltävyydessä.

        Miten sen sanoisi kaikkein puhtaimmin, selvimmin?

        Pelastuminen tapahtuu uskosta Jeesukseen Kristukseen. Se kysyy uudestisyntymää, Pyhää henkeä asumassa kristityssä, nimellä Elämän Kirjaan kirjausta.

        Asenteella haluna pysyä tottelevaisena Jumalalle on iso sidoksellinen roolipuolensa pelastusprosessissa.

        Commandohauis

        "Pelastuminen tapahtuu uskosta Jeesukseen Kristukseen"

        Ei riitä. On oltava myös uskollinen Jumalaa kohtaan ja rakastaa lähimmäisiään. Se on se oikea asenne Jumalaa kohtaan jolla pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pelastuminen tapahtuu uskosta Jeesukseen Kristukseen"

        Ei riitä. On oltava myös uskollinen Jumalaa kohtaan ja rakastaa lähimmäisiään. Se on se oikea asenne Jumalaa kohtaan jolla pelastuu.

        Mikä Raamatun jae?

        Ihan uusi laajennusosa. Milloin se on lisätty?

        Lakihengettömästi,

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Raamatun jae?

        Ihan uusi laajennusosa. Milloin se on lisätty?

        Lakihengettömästi,

        Commandohauis

        Se on lisätty siinä 90-luvulla jKr. Ehkä Jeesus oli lakihenkinen... mene ja tiedä.

        Koko Vanha testamentti opettaa Jumalalle kuuliaisuutta. Onko nyt niin, että kun on siirrytty Uuteen liittoon, Jumalan tahdolle ei tarvitsekaan enää olla kuuliainen, että saa tuosta vain palvoa muita jumalia ja tehdä mitä mieleen juolahtaa?

        Ainakaan Johannes ei ole sitä mieltä:

        Johannes 3:36
        "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä. Mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, ei ole näkevä elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällään.” "

        Etkö pidä Jeesusta Jumalana vai etkö usko hänen sanojaan, vai mistä johtuu ettet pidä kuuliaisuutta tärkeänä? Pojalle kuuliaisuus on sitä, että tekee hänen tahtonsa, mukaan lukien hänen käskyjensä pitäminen. Toiset sanoo, ettei Johanneksen evankeliumiin voi luottaa mutta minä kyllä ajattelen hänen puhuneen totta.

        Johannes 14:15
        "”Jos te rakastatte minua, te pidätte minun käskyni. "

        Eikä kai se Jeesuskaan näitä asioita omasta päästään keksinyt:

        Johannes 12:49
        "Sillä en minä ole puhunut omia ajatuksiani. Isä, joka on minut lähettänyt, on antanut minulle käskyn, mitä minun on sanottava ja mitä puhuttava."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes oli lähes satavuotias nähdessään näkyjä. Ehkä muistisairas joka kritisoi Rooman vallanpitäjiä. Siksi hän joutui pakoon Patmokselle.
        Tutkijoiden mukaan mikään ei ole niin epäselvä ja ajallisesti rönsyilevä kuin Ilmestyskirja. Tuo petojuttu on pelkkää mielikuvitusta jonka vanhus on ehkä houreissaan keksinyt.

        Paras kirja uudessa testamentissa Jeesuksen uskolle eihän sitä muut ymmärrä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on lisätty siinä 90-luvulla jKr. Ehkä Jeesus oli lakihenkinen... mene ja tiedä.

        Koko Vanha testamentti opettaa Jumalalle kuuliaisuutta. Onko nyt niin, että kun on siirrytty Uuteen liittoon, Jumalan tahdolle ei tarvitsekaan enää olla kuuliainen, että saa tuosta vain palvoa muita jumalia ja tehdä mitä mieleen juolahtaa?

        Ainakaan Johannes ei ole sitä mieltä:

        Johannes 3:36
        "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä. Mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, ei ole näkevä elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällään.” "

        Etkö pidä Jeesusta Jumalana vai etkö usko hänen sanojaan, vai mistä johtuu ettet pidä kuuliaisuutta tärkeänä? Pojalle kuuliaisuus on sitä, että tekee hänen tahtonsa, mukaan lukien hänen käskyjensä pitäminen. Toiset sanoo, ettei Johanneksen evankeliumiin voi luottaa mutta minä kyllä ajattelen hänen puhuneen totta.

        Johannes 14:15
        "”Jos te rakastatte minua, te pidätte minun käskyni. "

        Eikä kai se Jeesuskaan näitä asioita omasta päästään keksinyt:

        Johannes 12:49
        "Sillä en minä ole puhunut omia ajatuksiani. Isä, joka on minut lähettänyt, on antanut minulle käskyn, mitä minun on sanottava ja mitä puhuttava."

        Tätä tää jankuttaa vuodesta toiseen . Peite on peite ei vaan näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tää jankuttaa vuodesta toiseen . Peite on peite ei vaan näe.

        Näe mitä? Olen ensimmäistä kertaa palstallanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näe mitä? Olen ensimmäistä kertaa palstallanne.

        Olet huonosti Raamattua tunteva kun et edes tuota tiedä. Oletko jumalaton?

        Jos olet niin hyi Helvetti ja rikinkatku!

        Pysy loitolla musta. Kysytkö oikeasti tietämättömyydestä kärsimystä kokien?

        Sulla on surkeat tiedot: oot varmaan eksynyt?

        Mistä tampiot sikiävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huonosti Raamattua tunteva kun et edes tuota tiedä. Oletko jumalaton?

        Jos olet niin hyi Helvetti ja rikinkatku!

        Pysy loitolla musta. Kysytkö oikeasti tietämättömyydestä kärsimystä kokien?

        Sulla on surkeat tiedot: oot varmaan eksynyt?

        Mistä tampiot sikiävät?

        Voi tuota rakkautta...


    • Anonyymi

      Jos Markku lukee tämän niin kaipaamme vastinetta, koska nämä huomiot ovat lähes nerokkaita kontekstiin nähden. Olen Commandohauista ehkä arvioinut alakanttiin.

      Laittakaa Markun lähipiiri viesti tästä Markun kommentoitavaksi.

      • Anonyymi

        Ei CH itse näitä ole tajunnut. Minäkin olen haastanut häntä jatkuvasti ymmärtämään asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei CH itse näitä ole tajunnut. Minäkin olen haastanut häntä jatkuvasti ymmärtämään asioita.

        Olen nämä itse huomannut ja TAJUNNUT asia on vuosia häirinnyt mua, koska teoriassa on aukko suhteessa johilm. 13:7 :aan, jota ei voi selittää asiallisesti muuksi kuin jakeessa lukee: pedon merkki tulee otatettavaksi sodan jälkeen, sota " pyhät vs. Peto" . Ja tiedämme Pedon vallassaolon voitettuaan kestävän 7v miinus jokin aikajakso, jolloin mikään liha ei säästyisi jollei Jeesus tulisi hätiin.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nämä itse huomannut ja TAJUNNUT asia on vuosia häirinnyt mua, koska teoriassa on aukko suhteessa johilm. 13:7 :aan, jota ei voi selittää asiallisesti muuksi kuin jakeessa lukee: pedon merkki tulee otatettavaksi sodan jälkeen, sota " pyhät vs. Peto" . Ja tiedämme Pedon vallassaolon voitettuaan kestävän 7v miinus jokin aikajakso, jolloin mikään liha ei säästyisi jollei Jeesus tulisi hätiin.

        Commandohauis

        Mistä tuo seitsemän oikein tulee?

        Tästäkö?

        Daniel 9:25-27

        "25. Tiedä ja käsitä: Siitä ajasta, jolloin tuli sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, kuluu voideltuun ruhtinaaseen asti SEITSEMÄN viikkoa ja kuusikymmentäkaksi viikkoa. Kaupunki jälleen rakennetaan toreineen ja vallihautoineen, mutta keskellä ahtaita aikoja. 26. Kuudenkymmenenkahden viikon kuluttua voideltu tuhotaan, eikä häneltä jää ketään. Kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty. 27. Hän tekee lujan liiton monien kanssa yhdeksi vuosiviikoksi, mutta viikon puolivälissä hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin, ja hävittäjä tulee iljetysten siivin. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli.” "

        Mihin katosi tuo 62 viikkoa?


      • Anonyymi

        Kabbalisti siionisti ei näe Jeesusta . Juttua tulee tarinaa arvailua mutta totuus on yksin Jeesus ristillä . Jotkut jäi ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo seitsemän oikein tulee?

        Tästäkö?

        Daniel 9:25-27

        "25. Tiedä ja käsitä: Siitä ajasta, jolloin tuli sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, kuluu voideltuun ruhtinaaseen asti SEITSEMÄN viikkoa ja kuusikymmentäkaksi viikkoa. Kaupunki jälleen rakennetaan toreineen ja vallihautoineen, mutta keskellä ahtaita aikoja. 26. Kuudenkymmenenkahden viikon kuluttua voideltu tuhotaan, eikä häneltä jää ketään. Kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty. 27. Hän tekee lujan liiton monien kanssa yhdeksi vuosiviikoksi, mutta viikon puolivälissä hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin, ja hävittäjä tulee iljetysten siivin. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän yli.” "

        Mihin katosi tuo 62 viikkoa?

        Voideltu oli Jeesus messias. Teillä on peite. Temppeli tuhottiin siellä on uusiorakennus muslimien moskeija peto tuli sinne . Vuonna 600.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voideltu oli Jeesus messias. Teillä on peite. Temppeli tuhottiin siellä on uusiorakennus muslimien moskeija peto tuli sinne . Vuonna 600.

        Peite on housuissasi, sinä ylimielinen.


    • Anonyymi

      "Markku sanoo että mikä tahansa asia, jota ihminen rakastaa / on tärkeämpi kuin Jumala niin se asia on hänelle epäjumala."

      Voihan sitä ihminen keksiä tuollaisiakin analogioita. Raamattu ei käytä epäjumala-nimitystä niistä. Paavali sanoo yksiselitteisesti, ettei epäjumalia ole olemassa.

      Niille, jotka haluavat kahlehtia itseään kaikenlaisilla säännöillä, kaikki muut asiat kuin Jumalaan liittyvät voivat olla epäjumalia. Vanhan testamentin mukaan vain ne asiat olivat epäjumalia, joita palvottiin Jumalan sijaan niin kuin jumalia palvotaan ja jos niitä palvottiin Jumalan rinnalla, sama juttu. Mutta jos valitsi yhden ainoan Jahve Jumalan palvelemisen, ilman, että palveli niitä muita epäjumalia, silloin ei mikään ollut epäjumalan palvelemista. Ei kannata ruveta keksimään pyörää uudelleen. Kaikki on jo sanottu Raamatussa.

      Kaikki on minulle luvallista, mutta kaikki ei ole hyödyksi. Kaikki on minulle luvallista, mutta minä en anna minkään hallita itseäni.

      • Anonyymi

        Kirjoitit omiasi: "Raamattu ei käytä epäjumala-nimitystä niistä. Paavali sanoo yksiselitteisesti, ettei epäjumalia ole olemassa". Paavalin mukaan ne, joita kutsutaan epäjumaliksi, eivät ole jumalia laisinkaan, vaan ovat riivaajia ja pahoja henkiä.
        Muun muassa ahneus on epäjumalanpalvontaa. Myös vatsa on joillekin jumalan asemassa.
        mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
        Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit omiasi: "Raamattu ei käytä epäjumala-nimitystä niistä. Paavali sanoo yksiselitteisesti, ettei epäjumalia ole olemassa". Paavalin mukaan ne, joita kutsutaan epäjumaliksi, eivät ole jumalia laisinkaan, vaan ovat riivaajia ja pahoja henkiä.
        Muun muassa ahneus on epäjumalanpalvontaa. Myös vatsa on joillekin jumalan asemassa.
        mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
        Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

        Kannattaisiko nyt oikeasti lukea sitä Raamattua!

        1. Korinttolaiskirje 10:19
        "Mitä siis tarkoitan? Ettäkö epäjumalalle uhrattu on jotakin tai epäjumala on jotakin? "

        1. Korinttolaiskirje 8:4
        "Mitä epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta kuin yksi Jumala. "


      • Anonyymi

        Jumala kertoo Raamatussa pyhien palvelijoiden auttamina monien epäjumalieninhottavasta hartaasta palvonnasta ja kuinka niihin on uskottu.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala kertoo Raamatussa pyhien palvelijoiden auttamina monien epäjumalieninhottavasta hartaasta palvonnasta ja kuinka niihin on uskottu.

        Commandohauis

        Niin, he ovat uskoneet ei-mihinkään, sillä epäjumalia ei ole olemassa.

        Jos olet eri mieltä, niin kuvailepa jonkun epäjumalan ulkonäköä ja sanoja, joita hän on puhunut. Kenen kanssa hän on puhunut? Mitkä luonteenpiirteet kuuluvat epäjumalan luonteeseen. Et pysty, koska epäjumalat eivät ole Raamatun mukaan todellisia eivätkä tietenkään voi puhua vaan ovat olemattomia, mykkiä. Et löydä Raamatusta yhtäkään epäjumalien tekemää tekoa. Epäjumalat olivat vain kuvia tai patsaita:


        Psalmit 135:15
        "Kansojen epäjumalat ovat hopeaa ja kultaa, ihmiskätten tekoa. "

        Jesaja 2:8
        "Heidän maansa tuli täyteen epäjumalia. He kumartavat kättensä tekoa, sitä, minkä ovat sormillaan valmistaneet. "

        Jeremia 8:19
        "Kuule tyttären, kansani, avunhuuto kaukaisesta maasta: ”Eikö Herra ole Siionissa, eikö sen kuningas ole siellä?” ”Miksi he ovat vihoittaneet minut veistetyillä kuvillaan, vieraan maan turhilla epäjumalilla?” "

        Ei kai ihmiskätten teko voi olla oikea epäjumala?

        Habakuk 2:18-19
        "18. Mitä hyötyä on veistetystä kuvasta, jonka sen valmistaja on veistänyt? Vaikka sen valmistaja luottaa siihen, ei siitä ole hyötyä, tuosta valetusta kuvasta, valheen opettajasta. Tehdä nyt mykkiä epäjumalia! 19. Voi sitä, joka sanoo puulle: ’Herää!’ ja mykälle kivelle: ’Nouse!’ Voisiko sellainen opettaa? Katso, kullalla ja hopealla se on silattu, mutta ei siinä mitään henkeä ole. "

        Muista sitten, että riivaajat ja epäjumalat eivät ole Raamatussa sama asia. Niillä on Raamatun alkukielissä omat niitä tarkoittavat sanansa mutta ne eivät merkitse samaa asiaa. Riivaajat ovat saastaisia henkiä.

        Luukas 9:42
        "Vielä pojan tullessakin riivaaja repi ja kouristi häntä kovasti. Mutta Jeesus nuhteli saastaista henkeä, paransi pojan ja antoi hänet takaisin hänen isälleen. "

        Riivaajat eivät voin tehdä ihmeitä:
        Johannes 10:21
        "Toiset sanoivat: ”Tämä ei ole riivatun puhetta. Ei kai riivaaja voi avata sokeiden silmiä?” "

        Riivaajien päämies on Beelsebul.

        Paavali sanoo, ettei epäjumalia ole vaan että ihmiset palvovat riivaajia.

        1. Korinttolaiskirje 10:19-20
        "19. Mitä siis tarkoitan? Ettäkö epäjumalalle uhrattu on jotakin tai epäjumala on jotakin? 20. Ei, vaan minkä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle, enkä minä tahdo teidän tulevan osallisiksi riivaajista. "

        1. Korinttolaiskirje 8:4
        "Mitä epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta kuin yksi Jumala."

        Myös Johanneksen ilmestyksen kirjoittaja tietää, että riivaajat ovat eri asia kuin epäjumalat. Hän sanoo: "...niin että olisivat lakanneet palvomasta riivaajia ja epäjumalia..."

        Johanneksen ilmestys 9:20
        "Jäljelle jääneet ihmiset, ne jotka eivät saaneet surmaansa näissä vitsauksissa, eivät kuitenkaan tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet palvomasta riivaajia ja kultaisia, hopeisia, kuparisia, kivisiä ja puisia epäjumalia, jotka eivät voi nähdä, eivät kuulla eivätkä kävellä. "

        Epäjumalat eivät mene minnekään vaan riivaajat:

        Johanneksen ilmestys 16:13-14
        "13. Sitten minä näin lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, aivan kuin sammakoita. 14. Ne ovat riivaajien henkiä, jotka tekevät tunnustekoja, ja ne lähtivät kokoamaan kaikki maanpiirin kuninkaat sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suureksi päiväksi. "

        Epäjumalia ei ole oikeasti olemassa. Ne olivat Raamatussakin vain kuvia ja patsaita.


    • Anonyymi

      "Jos ihmisen ajatukset ja teot olisivat pedon merkki niin silloin pedonmerkkiä olisi otettu muinakin aikoina historian kulussa ja pelastuminen on mahdotonta pedonmerkin ottamisen jälkeen"

      Kovinpa sinä luokittelet asioita.

      Oletko ajatellut, että jokin asia voisi olla pedon merkki vasta kun sille on annettu tietty asema, tiettynä aikana. Ehkä asia on niin, että ennen pedon merkin antamista asia ei ole ollut ajankohtainen eikä ennen sitä pedon merkit teot ole olleet niin merkityksellisiä, että niistä olisi annettu pedon merkkiä tai niitä kutsuttu pedon merkiksi.

      Annat Raamatun teksteille merkityksiä, joita itse tekstillä ei ole. Siksi olisi hyvä, jos sanoisit myös kirjoituksessasi, että tämä on minun mielipiteeni/uskomukseni asiasta.

      • Anonyymi

        Mainitse Raamatun teksti, jolle olen antanut merkityksen,jota itse tekstillä ei ole.

        Et pysty sitä antamaan.
        Muuten kuin valheellisesti ja jonka pystyn vääräksi osoittamaan Herran avulla.

        Oletko liberaali vai mikä kierokerho antaa sulle leivän.


        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse Raamatun teksti, jolle olen antanut merkityksen,jota itse tekstillä ei ole.

        Et pysty sitä antamaan.
        Muuten kuin valheellisesti ja jonka pystyn vääräksi osoittamaan Herran avulla.

        Oletko liberaali vai mikä kierokerho antaa sulle leivän.


        Commandohauis

        Ota iisisti. Tytöt haluaa sua suhteeseen kanssaan pökkäsemään tiineeksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=AD6VAZFHWLY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse Raamatun teksti, jolle olen antanut merkityksen,jota itse tekstillä ei ole.

        Et pysty sitä antamaan.
        Muuten kuin valheellisesti ja jonka pystyn vääräksi osoittamaan Herran avulla.

        Oletko liberaali vai mikä kierokerho antaa sulle leivän.


        Commandohauis

        Raamattu ei sano sanaakaan mikrosirusta. Ei ainoassakaan jakeessa. Se on sinun omaa keksintöäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei sano sanaakaan mikrosirusta. Ei ainoassakaan jakeessa. Se on sinun omaa keksintöäsi.

        Jos kysyt adventisteilta niin pedonmerkki on sunnuntai. Kai he jossain vaiheessa ottavat tatuoinnin otsaan jossa lukee Sunnuntai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei sano sanaakaan mikrosirusta. Ei ainoassakaan jakeessa. Se on sinun omaa keksintöäsi.

        En ole sanonut Raamatussa kirjoitetun pedonmerkin olevan mikrosirun.



        Se on totta ettei ainoassakaan jakeessa Raamatussa lue mikrosirun olevan pedonmerkki.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyt adventisteilta niin pedonmerkki on sunnuntai. Kai he jossain vaiheessa ottavat tatuoinnin otsaan jossa lukee Sunnuntai.

        Kaikki adventistit eivät usko niin. Kirkko ei edes opeta enää tuollaista virallisesti. Ne on vanhojen fundamentalistien juttuja.

        Muuten viimeksi kun kuuntelin Adventtikirkon Ilmestyskirjaa selittävän luentosarjan, siellä ei edes sanottu suoraan, että sapatti olisi sinetti. Mutta ei siitä sen enempää.

        Tämä nimimerkki 1234567_ _ ei tunne kirkon nykyisiä opetuksia. Adventtikirkon mukaan tällä hetkellä ei edes ole mitään pedon merkkiä vaan vasta juuri Jeesuksen tulon aikaan. Näin kirkon kesäjuhlilla muutama vuosi sitten opetettiin seurakuntaa. Samainen em. Ilmestyskirjaluento opettaa, että pedon merkki kuvaa ihmisen tekoja ja ajatuksia, jotka ovat pedon ajatuksien ja tekojen mukaisia ajatuksia ja tekoja. Sunnuntaita ei edes mainittu asia yhteydessä.

        Suosittelen nimimerkkiä 1234567_ _ kuuntelemaan IlmestyskirjaTV-nimisen luentosarjan, niin tietää, mitä kirkkomme nykyään opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki adventistit eivät usko niin. Kirkko ei edes opeta enää tuollaista virallisesti. Ne on vanhojen fundamentalistien juttuja.

        Muuten viimeksi kun kuuntelin Adventtikirkon Ilmestyskirjaa selittävän luentosarjan, siellä ei edes sanottu suoraan, että sapatti olisi sinetti. Mutta ei siitä sen enempää.

        Tämä nimimerkki 1234567_ _ ei tunne kirkon nykyisiä opetuksia. Adventtikirkon mukaan tällä hetkellä ei edes ole mitään pedon merkkiä vaan vasta juuri Jeesuksen tulon aikaan. Näin kirkon kesäjuhlilla muutama vuosi sitten opetettiin seurakuntaa. Samainen em. Ilmestyskirjaluento opettaa, että pedon merkki kuvaa ihmisen tekoja ja ajatuksia, jotka ovat pedon ajatuksien ja tekojen mukaisia ajatuksia ja tekoja. Sunnuntaita ei edes mainittu asia yhteydessä.

        Suosittelen nimimerkkiä 1234567_ _ kuuntelemaan IlmestyskirjaTV-nimisen luentosarjan, niin tietää, mitä kirkkomme nykyään opettaa.

        Käy lukemassa viisaan adventistin ylifariseus_1:sen kirjoituksen Herätysliike palstalla "Ilmestyskirjan peto elää" . Ja myöskin adventismipalstalla "Ilmestyskirjan peto tunnistettu" Meitä on muutamia, emme kulje Pääkonfferenssin ja kirkon opetuksen mukaan joka asiassa. Olemme itsenäisesti ajattelevia, emme kulje kaikessa kirkon ja pappien näkemysten mukaan.
        Emme hyväksy myöskään naispastoreita, koska se on Raamatun vastaista.

        Viisaus ja ymmärrys ei ole jokaisen herkkua.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei sano sanaakaan mikrosirusta. Ei ainoassakaan jakeessa. Se on sinun omaa keksintöäsi.

        Ulostuspuikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut Raamatussa kirjoitetun pedonmerkin olevan mikrosirun.



        Se on totta ettei ainoassakaan jakeessa Raamatussa lue mikrosirun olevan pedonmerkki.

        Commandohauis

        Syöttekö päivällä vai yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy lukemassa viisaan adventistin ylifariseus_1:sen kirjoituksen Herätysliike palstalla "Ilmestyskirjan peto elää" . Ja myöskin adventismipalstalla "Ilmestyskirjan peto tunnistettu" Meitä on muutamia, emme kulje Pääkonfferenssin ja kirkon opetuksen mukaan joka asiassa. Olemme itsenäisesti ajattelevia, emme kulje kaikessa kirkon ja pappien näkemysten mukaan.
        Emme hyväksy myöskään naispastoreita, koska se on Raamatun vastaista.

        Viisaus ja ymmärrys ei ole jokaisen herkkua.

        1234567---

        Ylimielistä tekstiä teiltä ylifariseuksilta... Et edusta Adventtikirkkoa etkä edes pientä osaakaan meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä tekstiä teiltä ylifariseuksilta... Et edusta Adventtikirkkoa etkä edes pientä osaakaan meistä.

        Ylifariseus_1:nen on ykkönen, ja ollut aina ykkönen, siitä ette mihinkään pääse. Ykkösmiehiin kuuluu myöskin Martti Luther ja Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) . . . Ykkösmiehet ovat harvinaisia.

        Adventti kirkkon nykyiset miehet häilää vaan naispastoreiden helmoissa. Nykyajan adventistimiehillä pitäisi on kilttihame päällä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylifariseus_1:nen on ykkönen, ja ollut aina ykkönen, siitä ette mihinkään pääse. Ykkösmiehiin kuuluu myöskin Martti Luther ja Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) . . . Ykkösmiehet ovat harvinaisia.

        Adventti kirkkon nykyiset miehet häilää vaan naispastoreiden helmoissa. Nykyajan adventistimiehillä pitäisi on kilttihame päällä.

        1234567---

        No niin! Paljastitpa itsesi. Eihän sinua voi enää ottaa tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin! Paljastitpa itsesi. Eihän sinua voi enää ottaa tosissaan.

        En ota teitä tosissaan ollenkaan, naispastorit vaan hääräilee kirkossa tänäpäivänä Raamatun vastaisesti.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin! Paljastitpa itsesi. Eihän sinua voi enää ottaa tosissaan.

        Käypäs lukemassa adventismipalstalla kirjoitus KAIKKI OVAT PAPPEJA JA KUKAAN EI OLE PAPPI. Täyttä asiaa teille.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin! Paljastitpa itsesi. Eihän sinua voi enää ottaa tosissaan.

        Koskas te olette totuutta ottaneet tosissaan, tuskin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin! Paljastitpa itsesi. Eihän sinua voi enää ottaa tosissaan.

        Tästä vaan sivullisena kommentoin. Oleko adventisti ?

        Mikä on julistuksesi, ja voiko sinua ottaa tosissaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä vaan sivullisena kommentoin. Oleko adventisti ?

        Mikä on julistuksesi, ja voiko sinua ottaa tosissaan ?

        Vaikenee, ei uskalla tuoda väriänsä näkyviin. Peittyy vaan Anonyymin verhoihin.


    • Anonyymi

      Näitä eksyttäviä kirjoituksia riittää.

      Tämä on aivan mieletöntä, miten niitä voi aina vain tulla lisää.

      Danielin kirjassa on raamit lopun ajan tapahtumille ja Ilmestyskirjan tapahtumat sijoittuvat noihin Danielin kirjan raameihin.

      Mikrosiru ei ole pedon merkki.

      Emme ole vielä lopun ajoissa.

      • Anonyymi

        Pitää ennustaa että viimeinen ihminen kuolee paahtavaan kuumuuteen maapallolla 2718, joulukuun 24 päivä. 😄


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme lopun ajoissa. Leo Meller, Paavo Järvinen...

        Sen ovat sanoneet: Pedon merkki on mikrosiru käteen tai otsaan!

        https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4

        Antaa poikien kulkea siru otsassa. Koiriakin on jo sirutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa poikien kulkea siru otsassa. Koiriakin on jo sirutettu.

        Ja varastettu . Koira koirasta Mooses.


    • Anonyymi

      Varastetut tavarat on tuhoonvihittyä .....

    • Anonyymi

      Ehdottaisin ketjun aloittajalle systemaattista Raamatun lukemista KOKO Raamatun osalta ja vielä sellaista lukemista, että ihan ajatuksen kanssa lukisit. Niin ei pääsisi sinulta ihan niin usein noita lipsautuksia, joista huomaa, ettet tunne Raamatun perusasioita.

      • Anonyymi

        Minä ehdotan että Raamatun rinnalla luet Gilgames eeposta. Sitten pitää ratkaista kumpaan uskoo


    • Anonyymi

      Katso vaan lukeeko siinä handmadefinland.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe