Minulle laitettiin 3v sitten 5 hammasimplalntia ja ne epäonnistuivat ja vaivaavat. Voiko yläleukaan laitetut implantit vielä poistaa vaikka ne on jo luutuneet?
Voiko hammasimplantit poistaa
2
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Oman tulevan hammasremontin yhteydessä juteltiin. Jos implanttiin ilmestyy syvät ientaskut ja tulehdus, joka ei parane, se pitää poistaa, esim paha parodontiitti, jota ei saada kuriin. Isoissa leikkauksissa ei saa olla tulehtuneita hampaita, joten silloinkin niitä joutuu poistamaan ja on poistettu. En tiedä miten iso homma, koska minun implanttia ei tarvitse poistaa, mutta on keskustelujeni mukaan mahdollista poistaa.
- Anonyymi
Implantteja joudutaan poistamaan aika useinkin. Tätä ei yleensä kerrota, kun implantteja asennetaan.
Minulta poistettiin kolme implanttia, kun aiheuttivat tulehduksen ja alkoivat heilua. Heiluva implantti on aina menetetty implantti.
Hammaslääkäriltä löytyy poistamisessa tarvittavat työkalut. Implantit voidaan myös porata kappaleiksi ja irrottaa sillä tavalla. Joka tapauksessa poistaminen on mahdollista. Kannattaa ensisijaisesti hakeutua sille hammaslääkärille, joka asensi implantit. Jos se ei ole mahdollista, niin protetiikan erikoishammaslääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622