Viime aikoina liikuntatunneilla polvi on äkillisesti pettänyt alta monta kertaa. Noin viikko sitten se ilmeni ensimmäisen kerran jalkapallossa juostessa. Samalla liikuntatunnilla se ilmaantui pelkästään kävellessäkin, ja kaaduin muutaman kerran sen takia, kun oikea polvi yksinkertaisesti vain petti alta.
Sama tapahtui tälläkin viikolla, tällä kertaa eri jalassa. Päätin olla maalissa, ettei sitä tapahtuisi uudestaan, eikä tapahtunutkaan.
Olen perusterve, en huippukunnossa mutten missään nimessä huonossakaan. Liikuntaa olen viime aikoina harrastanut pyöräilyn muodossa (talvella kuntopyörä ja hiihto), vaikka olen myös pelannut koripalloa, jossa oireita ei ole ilmennyt. Ehkä se voisi siis liittyä jotenkin pyöräilyyn?
Pitäisikö siis alkaa käymään esim. lenkillä, että polven oireilu loppuisi vai mitä tässä tulisi tehdä? Jalkapallokausi on myös alkamassa kohta, enkä toivoisi että kesken pelin tulisi vaivoja.
Polvi pettää äkillisesti alta
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin yksi syy on jos hermoradoissa on vikaa, ts. viestit eivät kulje aivoista. Yleensä vanhemmilla ja varsinkin alkoholisteilla. Aika outoa jos kouluikäisellä. Voisiko olla vaikka että olet kasvanut pienessä ajassa pituutta paljon. En sitten ole yhtään asiantuntija, mutta tuo hermorata-vaurio on yhdellä vanhalla ihmisellä. Se alkoi juuri niin että jalat tai toinen jalka pettivät.
- Anonyymi
Joo tosiaan kasvupyrähdys alkanut nyt viimeisen puolen vuoden sisällä, ja pituutta on tullut lisää noin sentti per kuukausi. Ehkä polviongelma voisi liittyä jotenkin siihen.
Tv. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100