SOSSUT KIMPUSSA

Anonyymi

Tere kaikille ja nyt jumalauta auttakaa ku en jaksais enää käydä samaa taistelua mitä ennen eli tilanne on sellainen sossuilta tuli soittp sillä he haluaisivat tavata koska olin kävellyt rannan reunalla jään päällä ja exän kanssa enne sitä riidellyt veressä oli hurjaa 0.54 promillea olin yrittäny lähtee vittuun ku eksä oli puol litraa viinaa juonut ja ei uskonu et yksin haluun olla ilmoituksen mukaa olen ollut itsemurhainen ja kuulema olen niin niille sanonut vaikka asia ei oo lähelläkään mennyt nii nynt sossut haluavat tulla koti käynnille en tiedä johtuuko se siitä että kieltäydyin vapaaehtoisesta käynnistä ihan papereilla tuli just saatana pari kuukautta sittenpääsin taas elämä rakentaa ja nyt tuntuu kaikki hajoavan eli mun kysymys on mitä tapahtuu jos kieltää niitä tulemasta kotikäynnille toivon että voitte auttaa olen siis 16v ja aiempi ilmoitus löytyy itsemurhaan liittyen arvostaisin jos kohtelisitte minua kuin ihmistä eikä lasta sillä olen taistellut koko elämäni ja kokenut paljon joten voitte puhua suoraan pelkäämättä etten ymmärrä

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun kirjoittaa pitkän selostuksen niin onko liikaa vaadittu että käyttäsit välimerkkejä koska en usko että tuo viesti oli kokonaan yksi lause sulla oli niin kova kiire kirjoittaa ettet pisteitä ja pilkkuja kerennyt käyttää erottaakseen lauseet toisistaan sulla jäänyt äidinkielentunnit koulussa kun ei pisteen pistettä voinut käyttää viestissä tiedätkö kuinka haastavaa on lukea pitkä pätkä kirjoitusta kun et edes lauseita voi erottaa isoilla alkukirjaimilla toivottavasti sinä jaksoit lukea vastauksen samalla tyylillä kirjoitettuna ilman välimerkkejä mitä sitä tuhlaamaan aikaa niihin

      • Anonyymi

        Hei kiitos sun positiivisuudesta ja tätä odotin kirjoitan täysin huolettomasti mutta se on mun asia ja niinpä arvasti että kiire onkin mutta toivottavasti sinnittelit ja sait jotain tekstistä irti toivon sulle hyvää päivän jatkoa


      • Anonyymi

        Älä huoli lukea osaan ilman pilkkujakin


    • Anonyymi

      et puhu mitään vanhemmistasi joten asut ilmeisesti yksin pelkäätkö että joudut johonkin laitokseen vai minkä takia et halua heideän kanssa jutella voi olla että kerroit sen tossa tekstissä mutta olet 16 ja lain silmissä vielä lapsi

      • Anonyymi

        Asun vanhempieni kanssa ja laitoksessa olen jo ollut minulla tieto ja näkemys että mikää ei ole auttanut sillä jos haluaa asioiden muuttuvan nii pitää tehdä se itse sitä tarkoitin sillä että juuri pääsin pois ja laitosta en pelkääutta en haluu tuhlata elämä ni siihen vaikka itse olen tämän kaiken aiheuttanut ja sen takia en halua niiden kanssa jutella koska ei ole niille samoista ja eksä sinne soitta suututti nii paljon koska hänet ois pitänyt ambulanssilla viiä kun oli puol litraa viina juonut ja sitä ihmettelen miks asioita kirjoitetaan eri tavalla. Kun ne oli en halua että sossut puuttuvat mun elämään enää sotkin sen ite ja aijon siivota sen ite sitä vaan mietin mitä seurauksia siitä voi olla jos kieltäytyy koska vanhemmille olen jo tarpeeksi tuskaa aiheuttanut
        Kiitos kommentistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun vanhempieni kanssa ja laitoksessa olen jo ollut minulla tieto ja näkemys että mikää ei ole auttanut sillä jos haluaa asioiden muuttuvan nii pitää tehdä se itse sitä tarkoitin sillä että juuri pääsin pois ja laitosta en pelkääutta en haluu tuhlata elämä ni siihen vaikka itse olen tämän kaiken aiheuttanut ja sen takia en halua niiden kanssa jutella koska ei ole niille samoista ja eksä sinne soitta suututti nii paljon koska hänet ois pitänyt ambulanssilla viiä kun oli puol litraa viina juonut ja sitä ihmettelen miks asioita kirjoitetaan eri tavalla. Kun ne oli en halua että sossut puuttuvat mun elämään enää sotkin sen ite ja aijon siivota sen ite sitä vaan mietin mitä seurauksia siitä voi olla jos kieltäytyy koska vanhemmille olen jo tarpeeksi tuskaa aiheuttanut
        Kiitos kommentistasi

        Mitäpä tuosta seurauksia. Ei mitään muuta kuin jäät ilman apua, jos sitä tarvitsisit.

        Mielestäni sinun kannattaisi kuitenkin yksi palaveri sossun kanssa pitää. Saattaisit hyötyä siitä tai jos et, niin mitä häviät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuosta seurauksia. Ei mitään muuta kuin jäät ilman apua, jos sitä tarvitsisit.

        Mielestäni sinun kannattaisi kuitenkin yksi palaveri sossun kanssa pitää. Saattaisit hyötyä siitä tai jos et, niin mitä häviät?

        Tiedän mutta olen käynyt jo tämä prosessi läpi kokonaan he kyllä ovat taitavia työssään ja en vieläkään saanu vastausta et mitä siitä seuraa jos kieltäytyy koska en haluu et ne poliisien kanssa ryntää taloon mutta kiitos paljon teidän vastauksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun vanhempieni kanssa ja laitoksessa olen jo ollut minulla tieto ja näkemys että mikää ei ole auttanut sillä jos haluaa asioiden muuttuvan nii pitää tehdä se itse sitä tarkoitin sillä että juuri pääsin pois ja laitosta en pelkääutta en haluu tuhlata elämä ni siihen vaikka itse olen tämän kaiken aiheuttanut ja sen takia en halua niiden kanssa jutella koska ei ole niille samoista ja eksä sinne soitta suututti nii paljon koska hänet ois pitänyt ambulanssilla viiä kun oli puol litraa viina juonut ja sitä ihmettelen miks asioita kirjoitetaan eri tavalla. Kun ne oli en halua että sossut puuttuvat mun elämään enää sotkin sen ite ja aijon siivota sen ite sitä vaan mietin mitä seurauksia siitä voi olla jos kieltäytyy koska vanhemmille olen jo tarpeeksi tuskaa aiheuttanut
        Kiitos kommentistasi

        Missäs nää aikaisemmat demarit sosialisoinniltaan piilottelevat, sama juttu ku "heidän Ilmari " kertomuksillaan 😅


    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä yhteistyötä. Sossuilla on hyvä tarkoitus. Jos homma kunnossa, niin jää yhteen palaveriin.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa ei hyvää lopputulosta löydy. Kun ,,,,,100% h Y Y t Y Y. !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe