Saako köyhällä olla telkkaria?

Anonyymi

Lehtiä ei saa tilata. Onneksi. Eikä olla radioita. Mutta auto pitää olla et pääsee rannnalle kesällä.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä telkkareita saa olla. Mullakin on niitä viisi ihan toimivaa. Pienimmät ajattelin käyttää tietokoneen näyttönä, kun tämä nykyinen sippaa ja suuremmilla voi sitten katsella vaikka TV-ohjelmia, missä ei ole sitä julkkis sitä----julkkis tätä -lässytystä.
      Autona suosin sitä diesel automaattia, kun sillä on niin mukava ja helppo ajella taajamassa ja muutenkin taittaa matkaa.

    • Anonyymi

      Olen työtön ja televisio oled 75 tuumaa.

      • Anonyymi

        Aikas ison kieltämättä ostit... Itse tyydyin vain 55 tuumaiseen... Sopii hyvin kämppään; ei ole yhtään liian iso... 75 tuumainenhan on melkein 2 metriä...


    • Anonyymi

      Kyllä saa olla, mitä sitä tyhmiä kyselet! Autot, radiot, telkkarit, tietokoneet ei ole köyhältä kiellettyjä ja niitä saa myös ilmaiseksi lahjoitetaan palstoilta, jos ei halua rahaa niihin käyttää.
      Monet köyhät kasailee toisten vanhoista tietokoneistakin ihan huippulaitteita useampia yhdistelemällä.
      Sama juttu autojen kanssa, köyhällä voi olla hyvinkin arvokas auto vaikkapa entisöitynä vanhoista romuista. Usein köyhät ovat varsin nokkelia keksimään ratkaisuja arjen ongelmiin, kuinka saa ilmaiseksi tai vähällä rahalla. Tosin tällä palstalla tapaa uus'avuttomuutta, että mitään ei osata tehdä, eikä vanhalla autolla pystytä ajamaan, eikä sitä katsastamaan...
      Monet köyhät hankkivat ison taulutelkkarin "hotelli-telkkarina" kodinkoneliikkeistä hyvin edullisesti.
      Auto on köyhällä välttämätön, että pääsee kesällä ja syksyllä marjareissuille.

    • Anonyymi

      Vanha patteriradio riittää meikälle.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole telkkaria ollut 5 vuoteen. Ei ole varaa ostaa. Tuskin olen mitään menettänyt edes ei telkkarista tule mitään järkevii ohjelmia.

      • Anonyymi

        Et ole menettänyt yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole menettänyt yhtään mitään!

        Joku on menettänyt kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on menettänyt kaiken!

        Todella moni on menettänyt kaiken.


      • Anonyymi

        Telkkareita saa lahjoitetaan palstoilta ilmaiseksi, ei niitä tarvitse ostaa! Joten ihan puppua, ettei muka ole varaa. Ihan järkeviä ohjelmiakin tulee telkkarista, minä katson Yle Teemalta ja on sitä muillakin kanavilla katsottavaa ohjelmaa. Ihan hyviä elokuvia on tullut, kuten Nebraska, 1945, Walkabout ym.


    • Anonyymi

      Miten niin ei saa lehtiä tilata tai olla radiota?? Lehtiä saa ilmaiseksikin, kun hieman kikkailee tilausten kanssa. Radio nyt kuuluu jo yleissivistykseen. Telkkarin saat jostain lahjoitetaan ilmaiseksi palstoilta, kuten jo on aiemmin kerrottu.

    • Anonyymi

      Parhaat asiat ovat ilmaisia.Mä oon sanu kaiken ilmaiseksi, koko kodin sisustuksen, käy vaan roskalavalla, sieltä kaiken saa eikä mikään maksa mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä ei tarvitse edes roskalavoilta dyykata, kun lähes kaikkea saa ilmaiseksi. Huonekaluja saa huonekaluliikkeistä "takuuvaihtoina" ja vakuutusyhtiöiltä löytyy melkein mitä vaan. Netti väärällään lahjoitetaan osastoilla vaikka mitä. Ruokaa saa ilmaiseksi monesta paikkaa ja osassa saa vielä rahaakin, että vie pois. Uusia autojakin saa käyttöönsä ilmaiseksi, jos vain osaa tehdä sopimuksen mainostajan kanssa. Konsertteihin, teatteriin ja tivoliin pääset ilmaiseksi, kun yritykset sponssaa esityksiin lippuja. Matkoille pääset melkein minne vaan, jos osaat hakea siihen ilmaiset matkaliput. Onhan näitä vaikka kuinka!

        Joskus vaan tuntuu, että tällä palstalla on ihan uus'avutonta sakkia, jotka ei osaa hankkia mitään itselleen ilmaiseksi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe