Hylkäämällä Paavalin kirjeet,

Anonyymi

hylkää myös Pyhän Hengen vaikuttamat Kirjoitukset Jeesuksen sovitustyöstä ja samaten Jeesuksen sovitustyön, jota ilman ihminen ei pääse pelastukseen sisälle.
JA SEHÄN SE PERKELEEN PERIMMÄINEN TARKOITUS JUURI ONKIN!

22

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”
      2 Kor 5:19

      • Anonyymi

        ”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
        2 Kor 5:20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
        2 Kor 5:20

        Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?


      • Anonyymi

        Jumala ON rikas antaja!


      • Anonyymi

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."


      • Anonyymi

        ”Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.

        Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.

        Profeetat saivat tietää Jumalalta etukäteen Jeesuksen sovituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."

        Kristusta pitää julistaa, jotta taivas saisi asukkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.”

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Teuvo uhittelee Jumalalle!

      • Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?
        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, kun erehtyi pitämään Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina,
        vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan vääryyden ihmisenä, joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Paavalin ensimmäinen lähetysmatka alkoi vuonna 47. Silloin alkoi Jumalan lähettämä raju eksytys maailman valloituksen.
        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
        Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
        Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."
        Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
        Tämä hänen herransa oli Saatana ja hänen valheen armonsa.
        Näin Paavalista tuli lopunajan väärä profeetta, koko ihmiskunnan eksyttäjä.


      • Anonyymi

        Teuvo on hyljännyt Paavalin kirjeet -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen sovitustyön -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen Kristuksen -> Teuvo on hyljännyt pelastuksen -> Teuvo on hyljännyt Jumalan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on hyljännyt Paavalin kirjeet -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen sovitustyön -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen Kristuksen -> Teuvo on hyljännyt pelastuksen -> Teuvo on hyljännyt Jumalan!

        Juuri noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on hyljännyt Paavalin kirjeet -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen sovitustyön -> Teuvo on hyljännyt Jeesuksen Kristuksen -> Teuvo on hyljännyt pelastuksen -> Teuvo on hyljännyt Jumalan!

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Sillä hän opetti opetuslapsiaan ja sanoi heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet; ja kun hän on tapettu, nousee hän kolmen päivän perästä ylös."

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, 2.Tessalonikalaiskirje: 2:1-17
      Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen
      ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä,
      niin me pyydämme teitä,
      veljet,
      ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne,
      niin että menetätte mielenne maltin,
      ettekä anna niiden itseänne peljästyttää,
      ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
      Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla.
      Sillä se päivä ei tule,
      ennenkuin luopumus ensin tapahtuu
      ja laittomuuden ihminen ilmestyy,
      kadotuksen lapsi,
      tuo vastustaja,
      joka korottaa itsensä yli kaiken,
      mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan,
      niin että hän asettuu Jumalan temppeliin
      ja julistaa olevansa Jumala.
      Ettekö muista,
      että minä,
      kun vielä olin teidän tykönänne,
      sanoin tämän teille?
      Ja nyt te tiedätte,
      mikä pidättää,
      niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa;
      jahka vain tulee tieltä poistetuksi se,
      joka nyt vielä pidättää,
      niin silloin ilmestyy tuo laiton,
      jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä
      ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      tuo,
      jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla
      ja tunnusteoilla
      ja ihmeillä
      ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille,
      jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen,
      niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin,
      jotka eivät ole uskoneet totuutta,
      vaan mielistyneet vääryyteen.
      Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne,
      veljet,
      te Herran rakastetut,
      sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä
      ja uskossa totuuteen.
      Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta,
      omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
      Niin seisokaa siis,
      veljet,
      lujina
      ja pitäkää kiinni niistä opetuksista,
      joita olette oppineet joko meidän puheestamme
      tai kirjeestämme.
      Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse
      ja Jumala,
      meidän Isämme,
      joka on rakastanut meitä
      ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen
      ja hyvän toivon,
      lohduttakoon teidän sydämiänne
      ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä
      ja puheessa.

    • Anonyymi

      Kyllä näin on!

    • Anonyymi

      Hylkäämisellä on varmasti tarkoituksensa, jos niin luetaan. Silloin on ajateltava oman ristinsä kantoa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe