TÄTÄ EI PERKELE HALUAISI JULISTETTAVAN!

Anonyymi

Mutta se on Jumalan tahto ja siksi minäkin haluan sitä pitää esillä.

”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:20

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”
      2 Kor 5:19

      • Anonyymi

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        Mahtavaa olla sovitettu! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        Sillä hän opetti opetuslapsiaan ja sanoi heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet; ja kun hän on tapettu, nousee hän kolmen päivän perästä ylös."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hän opetti opetuslapsiaan ja sanoi heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet; ja kun hän on tapettu, nousee hän kolmen päivän perästä ylös."

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.

        Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa olla sovitettu! 😁

        Aamen. Parasta!


      • Eiköhän se teidän Perkele ole jo saanut päänsäryn näistä mantroista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        "Hälla jan men oidän sontiemme syvitus; aikä einoastaan vaidän, meen koös myko syyilman mantien".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.

        Onä milen innonut vatse miuttani, kanun oostani sun tohtenyt lätuus, saruuttamaton pena: Enun midussani katää piikkien nolvien potkistuman, jonulle mikaisen vaelen kilansa vannoman.


      • Toi edellakaan!


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Jari Paakkonen.

      Kirjoitan tämän sinulle rakkaudesta totuuteen ja toivon, että sinä vielä viimeisenä oljenkortena pystyisit tähän:

      "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

      Tarkoitan, että tulet pois pimeyden puskista, omalla nimelläsi kertomaan elämäsi tarinan, vaikka vuodesta 1984 lähtien, mitään salaamatta.

      Miksi hylkäsit Pyhältä Hengeltä saamasi tehtävän?

      Miksi halusit liittyä ystäväkseni?

      Miksi 14 vuoden jälkeen tulit hoitomies Heikki Saaren ennustuksen mukaisesti heitetyksi Saatanalle.

      Mitä pelkäsit ahtaan portin edessä?

      Ja miksi halusit palata takaisin vl-isäsi uskoon, ja tahrata kätesi ja vaatteesi Jeesuksen verellä.

      Mikä oli suurin syy siihen, että aloit sydämesi pohjasta saakka vihata ja herjata minua?

      • Vielä tämäkin liittyy sinuun:

        Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, [Sananl. 10:12; Matt. 18:15; Gal. 6:1]
        20 niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei todellakaan ole kukaan Jari.
        Hoida asiasi hänen kanssaan kahden kesken.
        Niin on Jeesus kehottanut tekemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei todellakaan ole kukaan Jari.
        Hoida asiasi hänen kanssaan kahden kesken.
        Niin on Jeesus kehottanut tekemään!

        Ei Teuvo soita. Ei hän muutenkaan välitä Jeesuksen sanoista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei todellakaan ole kukaan Jari.
        Hoida asiasi hänen kanssaan kahden kesken.
        Niin on Jeesus kehottanut tekemään!

        Ei hän enää mitään muuta kuin vain Saatanalle heitetty Anonyymi, kuten sinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvo soita. Ei hän muutenkaan välitä Jeesuksen sanoista!

        Taas valehtelet, kuten Saatana. Jeesuksen sanojen mukaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Taas valehtelet, kuten Saatana. Jeesuksen sanojen mukaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "

        No jos kerran olen väärässä, osoita se soittamalla hänelle. Olisin iloinen, jos tässä kohtaa olisin väärässä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos kerran olen väärässä, osoita se soittamalla hänelle. Olisin iloinen, jos tässä kohtaa olisin väärässä. 😊

        Luuletko, että Saatanalle heitetyllä olisi julkinen puhelinnumero?

        Hän pisti numeronsa salaiseksi heti, kun tuli heitetyksi Saatanalle.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei hän enää mitään muuta kuin vain Saatanalle heitetty Anonyymi, kuten sinäkin.

        Joudut aikanaan tilille Jumalan eteen kaikista herjoistasi. Tiedoksesi vaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joudut aikanaan tilille Jumalan eteen kaikista herjoistasi. Tiedoksesi vaan!

        Sitä ennen sinun pitäisi kohdata minut siellä riettauden virrassa.


      • Jumala ei lahjoita Pyhän Hengen herjaustaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut aikanaan tilille Jumalan eteen kaikista herjoistasi. Tiedoksesi vaan!

        Varmasti joutuu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Luuletko, että Saatanalle heitetyllä olisi julkinen puhelinnumero?

        Hän pisti numeronsa salaiseksi heti, kun tuli heitetyksi Saatanalle.

        Höpö höpö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvo soita. Ei hän muutenkaan välitä Jeesuksen sanoista!

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut aikanaan tilille Jumalan eteen kaikista herjoistasi. Tiedoksesi vaan!

        Ihan varmasti!


    • Anonyymi

      Senhän Jeesus omillensa jättikin! 😁
      Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
      Mark 16:15

      • Markuksen alkuperäinen evankeliumi päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Jakeet 9-20 ilmoittavat tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäskyn:

        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Jakeet 9-20 on Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Markuksen alkuperäinen evankeliumi päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Jakeet 9-20 ilmoittavat tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäskyn:

        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Jakeet 9-20 on Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sinulla taitaa olla aika ohut Uusi Testamentti. Niin paljon olet siitä epäkelpona joutunut hylkäämään ( repimään? ).


      • Anonyymi

        Aamen! Se on vieläkin voimassa!


      • TeuvoSuni
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla aika ohut Uusi Testamentti. Niin paljon olet siitä epäkelpona joutunut hylkäämään ( repimään? ).

        Se on vanha tieto ajalta, jolloin minä en ollut vielä syntynytkään.

        Tutki historiaa. Ja lopeta sellaisten raamatunjakeiden haaliminen, jotka ovat Saatanan palvelijain kirjoittamia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla aika ohut Uusi Testamentti. Niin paljon olet siitä epäkelpona joutunut hylkäämään ( repimään? ).

        Siltä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla aika ohut Uusi Testamentti. Niin paljon olet siitä epäkelpona joutunut hylkäämään ( repimään? ).

        Just noin!


    • Mikä ihmeen Perkele?!
      Ei sellaista olekaan. Puhumattakaan Luciferista, Saatanasta tai Paholaisesta.
      Tuo saa lähinnä nauramaan. 🙄

      • Sinäpä oletkin ateistien lähetyssaarnaaja. nauru herätyksen saaneena.

        Vaikka et Jumalaan usko, niin hänkin sinulle nauraa:

        "Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinäpä oletkin ateistien lähetyssaarnaaja. nauru herätyksen saaneena.

        Vaikka et Jumalaan usko, niin hänkin sinulle nauraa:

        "Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee."

        Minä uskon kyllä jumalaan, mutta ajatukseni vastaavat enemmän panteismia.
        "Tilinteon päivää" ei tule. Miksi jokin niin suuri olisi kiinnostunut meidän teoistamme?
        En minäkään jaksa muurahaisia vahdata kovin pitkään. 🐜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon kyllä jumalaan, mutta ajatukseni vastaavat enemmän panteismia.
        "Tilinteon päivää" ei tule. Miksi jokin niin suuri olisi kiinnostunut meidän teoistamme?
        En minäkään jaksa muurahaisia vahdata kovin pitkään. 🐜

        Se sama jumala on kiinnostunut myöskin sinusta, joka kiinnostui Paavalista ja sai hänet oman uskonsa apostoliksi. Ja sinutkin onnelliseksi.

        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se sama jumala on kiinnostunut myöskin sinusta, joka kiinnostui Paavalista ja sai hänet oman uskonsa apostoliksi. Ja sinutkin onnelliseksi.

        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Mistä päättelet että olen kristitty? Tiedän että Johanneksen evankeliumi on lähes huuhaata ja paras on Luukkaan evankeliumi, josta n 30 % oli määritelty todeksi.
        Minä en usko jumalaan, joka olisi kiinnostunut meidän teoistamme, enkä Saatanaan, jonka syntymäkään ei ole looginen.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Mistä päättelet että olen kristitty? Tiedän että Johanneksen evankeliumi on lähes huuhaata ja paras on Luukkaan evankeliumi, josta n 30 % oli määritelty todeksi.
        Minä en usko jumalaan, joka olisi kiinnostunut meidän teoistamme, enkä Saatanaan, jonka syntymäkään ei ole looginen.

        Miksi kuitenkin nautit uskostasi, jonka Saatana on sinulle antanut?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi kuitenkin nautit uskostasi, jonka Saatana on sinulle antanut?

        Saatanaa ei ole voinut syntyä ellei jumala sössinyt luomispuuhissaan.
        Koska saatana ei ole edes saanut alkuaan, ei se voi kellekään mitään antaakaan. Ei edes uskoa.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Saatanaa ei ole voinut syntyä ellei jumala sössinyt luomispuuhissaan.
        Koska saatana ei ole edes saanut alkuaan, ei se voi kellekään mitään antaakaan. Ei edes uskoa.

        Tuskin sinuakaan olisi syntynyt, jos vanhemmat eivät olisi sössineet petipuuhissaan:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuskin sinuakaan olisi syntynyt, jos vanhemmat eivät olisi sössineet petipuuhissaan:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

        Ala-asteen välitunti : Sun mutsis sössi ku teki sua! 🤣


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuskin sinuakaan olisi syntynyt, jos vanhemmat eivät olisi sössineet petipuuhissaan:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

        Et taida tajuta, kuinka hyvin tämä sopii sinuun itseesi, vanha höperö mies?


    • No ei perkele nyt sentään. 😁

    • Anonyymi

      Niinpä. Kaikki muu uskonnollisuus kyllä kelpaa Perkeleelle.

    • Anonyymi

      Ei jumalattomilla sellaista ole.

    • Anonyymi

      Perkele vastustaakin kaikkea Jumalan hyvää.

    • Anonyymi

      Tex Villeristäkö luit.

    • Anonyymi

      Erillisyydentunne joka on luotu uskontojen välille joilla on sama ja yksi Jumala on perkeleen käsialaa.

      Hindut taas rukoilevat lausuen:
      "Isvar, Allah tere nam, sabako sanmati te Bhagavan"
      Joka on suomeksi käännettynä:
      "Jumala ja Allah ovat nimiäsi, siunaa jokaista kansaa tiedollasi Sinusta"

    • Anonyymi

      Perkele on pahuus.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe