Iltaa aurorab

Anonyymi

Minulla on vaikea kausi meneillään. Yksi asia myös nyt mietityttää aika paljon.

Voitko rukoilla puolestani? En tiedä auttaako rukous, ei ole kokemusta sen tehosta.

Mikä fiilis jäi keskustelustamme viimeksi? ...sori, jos loukkasin.

LS

38

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä fiilis meidän suhteen... Nyt me sentään keskustellaan eikä tää ole vain mun yksinpuhelua. 😅
      Mutta joo.. Kun aamulla näin viestisi olen sen jälkeen rukoillut kovasti. Vähän sitä joutui hakemaan että kuuleeko Jumala.. Mutta sitten muistin ihmeeni.

      • Anonyymi

        Oliko se ihme hepatiitin poistuminen? Olen lukenut, että se voi poistua elimistöstä joissain tapauksissa itsestäänkin... Ehkä tätä ei olisi saanut kirjoittaa, jos se on uskollesi lankeamukseksi.

        Niin, joskus...kun on vaikeaa...haluaisi turvautua johonkin ajatukseen esim rukouksesta. Tai itselläni niin käy...se tuntuu kuin että mihin oljenkorteen voisi tarttua...siis silloin kun alkaa ahdistamaan...en osaa itse rukoilla...ja tavallaan...kait se on vaikeassa tilanteessa avun hakemista, kun tuntuu pahalta...

        Kiva, kun on joku jonka kanssa voi keskustella.
        Kiitos siitä.

        LS


      • Anonyymi

        Jos ihminen näkisi ja kuulisi outoja juttuja, olisiko tällä skitsofrenia? Olen uskossa kun olin, nähnyt ja kuullut ja kokenut outoja...mutta niin moni muukin uskovainen. Miksi ne loppuvat kun ihminen ei enää usko?

        LS


      • Anonyymi

        Sekin voi satuttaa tosi paljon jos jätetään vain yksin keskustelemaan....jotenkin se on halveksunnan osoitus..se kasvattaa vain epävarmuutta itsestään...tuntee ettei ole minkään arvoinen ja näkee itsensä sen kautta, niinkuin koko maailma arvioisi niin...

        LS


      • Anonyymi

        Jotenkin Aurora on vahva nainen...mikään ei saa häntä lannistumaan...mikään ei häntä mutta...minä en ole sellainen...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin Aurora on vahva nainen...mikään ei saa häntä lannistumaan...mikään ei häntä mutta...minä en ole sellainen...

        LS

        Mikään ei häntä murra...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen näkisi ja kuulisi outoja juttuja, olisiko tällä skitsofrenia? Olen uskossa kun olin, nähnyt ja kuullut ja kokenut outoja...mutta niin moni muukin uskovainen. Miksi ne loppuvat kun ihminen ei enää usko?

        LS

        Ei välttämättä skitsofrenia, psykoottisia häiriöitä on monia muitakin. Olen itsekin uskonut psykoottisessa masennuksessa esim minua riivaavaan henkeen, jonka näin joskus unessa sekä hallusinaationa ihan omin silminkin, mutta palattuani järkiini lakkasin uskomasta moiseen.


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Ei välttämättä skitsofrenia, psykoottisia häiriöitä on monia muitakin. Olen itsekin uskonut psykoottisessa masennuksessa esim minua riivaavaan henkeen, jonka näin joskus unessa sekä hallusinaationa ihan omin silminkin, mutta palattuani järkiini lakkasin uskomasta moiseen.

        Millainen prosessi se oli? Se järkiin palaaminen.

        Koen että kaiken järkeistäminen on kuitenkin vuosien työ ja varmaan sillä tavoin olisi terapian tarpeessa...että ymmärtäisi vihdoin ja viimein, että kaikki...ihan kaikki on ollut vain oman mielen tuotosta...ja vaikka ymmärtääkin sen... ihmettelen miten sitä on pystynyt salaamaan sen muilta...ja miten voimakkaasti ihminen voi kokea asioita...pitää kuitenkin itselleenkin myöntää, jotain olleen psyykkisesti vialla.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen prosessi se oli? Se järkiin palaaminen.

        Koen että kaiken järkeistäminen on kuitenkin vuosien työ ja varmaan sillä tavoin olisi terapian tarpeessa...että ymmärtäisi vihdoin ja viimein, että kaikki...ihan kaikki on ollut vain oman mielen tuotosta...ja vaikka ymmärtääkin sen... ihmettelen miten sitä on pystynyt salaamaan sen muilta...ja miten voimakkaasti ihminen voi kokea asioita...pitää kuitenkin itselleenkin myöntää, jotain olleen psyykkisesti vialla.

        LS

        Minulla nämä psykoosijaksot ovat vain tulleet ja menneet, yhtäkkiä sitä vaan huomaa että huhhuh olipas reissu. Järkiini olen siis palannut aina ennen pitkää ihan luonnostaan. En tiedä, mitä kaikkea olet kokenut ja mikä sitten on oman mielesi tuotosta, mutta se terapia varmaankin auttaisi siinä. Toipumisen alku on joka tapauksessa siinä, että myöntää jotain olevan päässään vialla. Voimia ❣️


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Minulla nämä psykoosijaksot ovat vain tulleet ja menneet, yhtäkkiä sitä vaan huomaa että huhhuh olipas reissu. Järkiini olen siis palannut aina ennen pitkää ihan luonnostaan. En tiedä, mitä kaikkea olet kokenut ja mikä sitten on oman mielesi tuotosta, mutta se terapia varmaankin auttaisi siinä. Toipumisen alku on joka tapauksessa siinä, että myöntää jotain olevan päässään vialla. Voimia ❣️

        Toivottavasti niitä reissuja ei tarvitsisi enää tehdä...kun jätin tietynlaisen uskovaisuuden, ei niitä outoja juttuja ole tullut oikeastaan yhtään...jokin yhteys sillä oli siis uskon kanssa....mutta joo, ei kiitos reissuja enää...viimeinen reissu kun oli vuosia kestävää, joskus pahemmin, toisinaan vähemmän... ja sellaista sekoilua...joten...olen tehnyt asioita, joissa en näe itseänikään...jokin sairaus on ne tehnyt, vaikka se olisikin ollut minä.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti niitä reissuja ei tarvitsisi enää tehdä...kun jätin tietynlaisen uskovaisuuden, ei niitä outoja juttuja ole tullut oikeastaan yhtään...jokin yhteys sillä oli siis uskon kanssa....mutta joo, ei kiitos reissuja enää...viimeinen reissu kun oli vuosia kestävää, joskus pahemmin, toisinaan vähemmän... ja sellaista sekoilua...joten...olen tehnyt asioita, joissa en näe itseänikään...jokin sairaus on ne tehnyt, vaikka se olisikin ollut minä.

        LS

        Viittaisi jonkinlaiseen psykoottisuuteen tuo sinunkin touhusi. Lähinnä jos näkee näkyjä ja kuulee sitä sun tätä vain uskossa ollessaan, tuo usko on luonteeltaan luultavasti varsin psykoottista. Oletko käynyt esim psykologin kanssa puhumassa näistä asioista? Olisi hyvä saada selville mistä on kohdallasi kyse.


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Viittaisi jonkinlaiseen psykoottisuuteen tuo sinunkin touhusi. Lähinnä jos näkee näkyjä ja kuulee sitä sun tätä vain uskossa ollessaan, tuo usko on luonteeltaan luultavasti varsin psykoottista. Oletko käynyt esim psykologin kanssa puhumassa näistä asioista? Olisi hyvä saada selville mistä on kohdallasi kyse.

        Minusta tuntuu, että sellainen sisäinen turvaraja on ylitetty, että haluaisin enempää kirjoittaa asiasta.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että sellainen sisäinen turvaraja on ylitetty, että haluaisin enempää kirjoittaa asiasta.

        LS

        Juu ei tarvitse toki kertoa sen enempää kuin itse haluat.


    • Anonyymi

      Niin.kyllä mä niitä outojajuttuja sanon psykoottisuudeksi, myös omallakohdallani..mulla tuli dg mania.tai siiskaksisuuntainen..
      Jonkun diagnoosin ne jokauskovaiselle lätkäisisivät jos he hakeutuis hoitoon, mutta kun he kokee olevansa terveitä. Mun elämä on koko ajan rukousta...en tiedä mitä terapiassa tästäsanottaisiin, mutta minulla onrauha ja uskon ettei Jumala ole poistunut luomastaan maailmasta vaan on läsnä pyhän hengen kautta.

      • Anonyymi

        Mitä se edes tarkoittaa, olla läsnä Pyhän hengen kautta? Onko se ilmassa, puissa, ihmisissä?

        Onko sinulla nykyään helpompaa, vai kärsitkö sairauden aiheuttamista oireista?

        LS


      • Anonyymi

        Minulle jotenkin vain se ajatus...että joku voisi vaikuttaa rukouksen kautta niin ettei mitään pahaa tapahtuisi...on lohdullinen...en tiedä onko sillä oikeaa tehoa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se edes tarkoittaa, olla läsnä Pyhän hengen kautta? Onko se ilmassa, puissa, ihmisissä?

        Onko sinulla nykyään helpompaa, vai kärsitkö sairauden aiheuttamista oireista?

        LS

        Mä oon päässy niistä hankalista olosuhteista eroon, ja on ollut aikaa hoitaa itseään niin ei mulla enää harhoja ole.
        Tai pahoja harhaluuloja joita mulla oli.
        En tiedä sitten sun kokemuksista... Tää on taas tätä yksinpuhelua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon päässy niistä hankalista olosuhteista eroon, ja on ollut aikaa hoitaa itseään niin ei mulla enää harhoja ole.
        Tai pahoja harhaluuloja joita mulla oli.
        En tiedä sitten sun kokemuksista... Tää on taas tätä yksinpuhelua...

        Millä tavalla yksinpuhelua?

        En osaa kohdata sinua niinkuin tahdot.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla yksinpuhelua?

        En osaa kohdata sinua niinkuin tahdot.

        LS

        No jos ne mitä olen nähnyt ja kokenut on olleet harhoja...niin onhan ne aika moisia...ne on tuntunut tosilta, mutta kait ne sairauksissa siltä tuntuvatkin...en tosin kaikkea ole uskonut niistäkään....tai ehkä itse kävin kamppailua...että kun jutut meni ihan seoksi,v ajattelin ettei se niin voinut olla..ettei saa uskoa siihen mihin mieli haluaa uskoa...mutta olen joskus kait uskonnollisesti...uskonutkin...

        Niin...onko se yksinpuhelu sitä...että kirjoitan vain itsestäni?

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos ne mitä olen nähnyt ja kokenut on olleet harhoja...niin onhan ne aika moisia...ne on tuntunut tosilta, mutta kait ne sairauksissa siltä tuntuvatkin...en tosin kaikkea ole uskonut niistäkään....tai ehkä itse kävin kamppailua...että kun jutut meni ihan seoksi,v ajattelin ettei se niin voinut olla..ettei saa uskoa siihen mihin mieli haluaa uskoa...mutta olen joskus kait uskonnollisesti...uskonutkin...

        Niin...onko se yksinpuhelu sitä...että kirjoitan vain itsestäni?

        LS

        No mulla se tuntuu siltä. Mä koen olevani itsekäs ja yksin jos kirjoitan paljon itsestäni.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        No mulla se tuntuu siltä. Mä koen olevani itsekäs ja yksin jos kirjoitan paljon itsestäni.

        No olen kirjoittanut paljon itsestäni...
        Vaikea jakaa, jos ei saa kukaan mitään.
        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        No mulla se tuntuu siltä. Mä koen olevani itsekäs ja yksin jos kirjoitan paljon itsestäni.

        Jotenkin tuntuu, että tein jotain väärin... Eli en osannut...antaa tilaa sinulle tai jotain.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu, että tein jotain väärin... Eli en osannut...antaa tilaa sinulle tai jotain.

        LS

        Ei kun se on vaan sitä että arvostan epäitsekkyyttä ja molemmat ollaan puhuttu itsestä. No mistäpä muusta? Sää on aika hurja täällä....


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei kun se on vaan sitä että arvostan epäitsekkyyttä ja molemmat ollaan puhuttu itsestä. No mistäpä muusta? Sää on aika hurja täällä....

        Puhuisinko sitten sinusta puolestasi? 🙂

        Niin...sää on hurjaa...voidaan puhua säästäkin. Jos sä tahdot niin...

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuisinko sitten sinusta puolestasi? 🙂

        Niin...sää on hurjaa...voidaan puhua säästäkin. Jos sä tahdot niin...

        LS

        Se sää... Ootko katsonut säätiedotusta? Koska tulee lämmintä? Mä asun etelässä. Mistä sä oot? Vai saako netissä kysyä..


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se sää... Ootko katsonut säätiedotusta? Koska tulee lämmintä? Mä asun etelässä. Mistä sä oot? Vai saako netissä kysyä..

        Jostain syystä tiesin että asut etelässä, ehkä se on joskus tullut esiin täällä...asun pohjoisemmassa...niin...kait sitä haluaisi suojella itseään ettei olisi kovin tunnistettava...

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä tiesin että asut etelässä, ehkä se on joskus tullut esiin täällä...asun pohjoisemmassa...niin...kait sitä haluaisi suojella itseään ettei olisi kovin tunnistettava...

        LS

        Kerran annoin ajattelemattomasti aika tarkat tiedot... Pihalle ilmestyi puun alle nettitikku ja pullo kusta. Että semmosta... Syytäkin olla varuillaan.!


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kerran annoin ajattelemattomasti aika tarkat tiedot... Pihalle ilmestyi puun alle nettitikku ja pullo kusta. Että semmosta... Syytäkin olla varuillaan.!

        Onpa törkeää. Muistaakseni alkuaikoinasi tällä palstalla olet ollut avoimempi tietojesi suhteen... muistan sinun kertoneen, että jotkut palstalaiset olivat soittaneetkin sinulle, tieten alkujaan kuitenkin sinun luvallasi?

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa törkeää. Muistaakseni alkuaikoinasi tällä palstalla olet ollut avoimempi tietojesi suhteen... muistan sinun kertoneen, että jotkut palstalaiset olivat soittaneetkin sinulle, tieten alkujaan kuitenkin sinun luvallasi?

        LS

        Joo ja tapasin henkselihousen lihavan papparaisen joka kertoili vankilahistoriastaan, ja siitä että on ollut syytettynä bedofiliasta. Halusi tukea minua huoltajuuskiistassa.
        Potkaisin mokoman papan pois mun elämästä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo ja tapasin henkselihousen lihavan papparaisen joka kertoili vankilahistoriastaan, ja siitä että on ollut syytettynä bedofiliasta. Halusi tukea minua huoltajuuskiistassa.
        Potkaisin mokoman papan pois mun elämästä.

        Olisinpa ollut yhtä voimakas kuin sinä ja ymmärtäväinen...olet viisas.

        LS


    • Anonyymi

      Joskus tuntuu, että ahdistaa jos huomaa, jonkun tahalleen haluavan sabotoida ja olla ilkeä, jos joku ei todellisesti välitä mitä voi toiselle aiheuttaa...niin...

      Koen tarvitsevani välittämistä...se on kuin jokin alkukantainen...tarve...joka on jäänyt vajaaksi.

      En tiedä voiko sitä ymmärtää. Että hyväksyntää kaipaa myös muuten kuin vain niiltä joiden tuleekin hyväksyä...

      LS

      • Anonyymi

        Jotenkin kun on aina ollut jotenkin hyljeksitty...vaikka esittää roolin muulle maailmalle...niin se sisin tietää...ja kuinka helppo on haavoittaa...satuttaa...ja ihmiset vain satuttavat...jää vain jäljet siitä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kun on aina ollut jotenkin hyljeksitty...vaikka esittää roolin muulle maailmalle...niin se sisin tietää...ja kuinka helppo on haavoittaa...satuttaa...ja ihmiset vain satuttavat...jää vain jäljet siitä.

        LS

        Tunnistatko itsesi Sananlaskujen kirjan luvusta 28?

        https://raamattu.fi/raamattu/KR38/PRO.28/Sananlaskut-28

        Mitä luulet, onko rukouksesi kauhistus?

        Jakeessa 9 puhutaan jumalattomista?

        Kuten luvun alku osoittaa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistatko itsesi Sananlaskujen kirjan luvusta 28?

        https://raamattu.fi/raamattu/KR38/PRO.28/Sananlaskut-28

        Mitä luulet, onko rukouksesi kauhistus?

        Jakeessa 9 puhutaan jumalattomista?

        Kuten luvun alku osoittaa.

        Commandohauis

        Sinä olet ahdistava persoona. Olet sitten trollibtainaito tuollaisenaan...niin...kaikki mitä sanot on vain...

        Tapasin kerran ihmisen joka piti siitä kun sai sanoa Saatana...joka toisella sanalla ja oli uskovainen...se ei ollut hänelle kirosana vaan siitä piti puhua...hän oli ahdistava ja siinä mitä teet on jotain samaa...siksi sinun pitää löytää joku muu kiusattava.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ahdistava persoona. Olet sitten trollibtainaito tuollaisenaan...niin...kaikki mitä sanot on vain...

        Tapasin kerran ihmisen joka piti siitä kun sai sanoa Saatana...joka toisella sanalla ja oli uskovainen...se ei ollut hänelle kirosana vaan siitä piti puhua...hän oli ahdistava ja siinä mitä teet on jotain samaa...siksi sinun pitää löytää joku muu kiusattava.

        LS

        Commando on narsisti


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Commando on narsisti

        No jos hän on tuollainen, niin kyllä... palstoilla on kyllä törmännyt hyvin erikoisiin ilmiöihin...ne on tosin olleet lähes sääntö kuin poikkeus ..

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Commando on narsisti

        Toisaalta jos pelleilisikin...niin eihän tuommoisen jatkamisessa palstalla olisi siinäkään järkeä....on kyllä erikoiset jutut...häpeän kaikkea sekoilujani, mutta ei ch ole paremmalla viivalla ainakaan, vaikka kuvittelisi muuta itsestään...tosin täälläkin on niin monta ylevää itseoppinutta Jumalan saarnaaja jotka on ainoita oikeita lähettiläitä....että sillä perusteella...tää touhu on kyllä melkoista.

        Ls


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Commando on narsisti

        Ei tuo pelkän narsismin piikkiin mene, kyllä sillä taitaa muutenkin aikalailla viirata. Olen touhujaan jo jonkun aikaa seurannut ja täytyy todeta ettei tuo ihan täydessä ymmärryksessä voi olla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe