Jäät lähtemässä, lähteekö joka kesäinen puomi kirjoittelu kohta käyntiin?
No, miten puomiasiat?
13
182
Vastaukset
- Anonyymi
Itse aloitit. Onkohan asia jo korjattu ja asiaan ei tarvitse enää palata kuin historian kirjoissa alajärven häpeällisenä digtaattori tyylin omituisuutena jota koko muu maailma saa nauraa,puomi edessä kaunpungin rannassa ainoan luiskan esteenä keskellä kaupunkia ainoana kaupunkina suomessa BUAHANHAAAAAAAAAA liekkö jo korjattu kerro sinä kun tiedät vai tiedätkö juuri sen asian ?
- Anonyymi
Puomista en tiedä, mutta minulla on aisa kivikovana.
- Anonyymi
Notta pitäsi puami auki saaha, vapuksi ainakkin.
- Anonyymi
"jokakesäinen" kyllä tuo puomiakka vouhottaa siittä puomista kesät talvet vaikka se puomi on joka päivä auki.
- Anonyymi
Mitä! onkoo puami auki?. Mitä se auki tekee, pistäkää puami heti kii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä! onkoo puami auki?. Mitä se auki tekee, pistäkää puami heti kii.
Nyt ollaan etuajassa, näin aikasin ei puomihullu oo ennen mesonut.
- Anonyymi
Jäitä hattuun nyt ,lopettakaa tämä!!
- Anonyymi
No, joulunalus keskustelua käyään.
- Anonyymi
Kävin tarkistamassa, ihan pelaa niinkuin jo muutaman vuoden ajan on ollut. Aikaohjattu puomi, lukutaidon omaavat voivat saada tarkemmat tiedot vieressä olevasta kyltistä
- Anonyymi
No, onkos puomisi vielä pystyssä?
- Anonyymi
Puomi suljettu, ettei kukaan vaan saa venettä vesille!
- Anonyymi
Kevättä rinnassa, kesä mielessä ja sitä mukaa tulee puomiasiakin ajankohtaiseksi!😉
- Anonyymi
Ristus sentään poistakaa nyt jo se puomi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258