Jäät lähtemässä, lähteekö joka kesäinen puomi kirjoittelu kohta käyntiin?
No, miten puomiasiat?
13
201
Vastaukset
- Anonyymi
Itse aloitit. Onkohan asia jo korjattu ja asiaan ei tarvitse enää palata kuin historian kirjoissa alajärven häpeällisenä digtaattori tyylin omituisuutena jota koko muu maailma saa nauraa,puomi edessä kaunpungin rannassa ainoan luiskan esteenä keskellä kaupunkia ainoana kaupunkina suomessa BUAHANHAAAAAAAAAA liekkö jo korjattu kerro sinä kun tiedät vai tiedätkö juuri sen asian ?
- Anonyymi
Puomista en tiedä, mutta minulla on aisa kivikovana.
- Anonyymi
Notta pitäsi puami auki saaha, vapuksi ainakkin.
- Anonyymi
"jokakesäinen" kyllä tuo puomiakka vouhottaa siittä puomista kesät talvet vaikka se puomi on joka päivä auki.
- Anonyymi
Mitä! onkoo puami auki?. Mitä se auki tekee, pistäkää puami heti kii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä! onkoo puami auki?. Mitä se auki tekee, pistäkää puami heti kii.
Nyt ollaan etuajassa, näin aikasin ei puomihullu oo ennen mesonut.
- Anonyymi
Jäitä hattuun nyt ,lopettakaa tämä!!
- Anonyymi
No, joulunalus keskustelua käyään.
- Anonyymi
Kävin tarkistamassa, ihan pelaa niinkuin jo muutaman vuoden ajan on ollut. Aikaohjattu puomi, lukutaidon omaavat voivat saada tarkemmat tiedot vieressä olevasta kyltistä
- Anonyymi
No, onkos puomisi vielä pystyssä?
- Anonyymi
Puomi suljettu, ettei kukaan vaan saa venettä vesille!
- Anonyymi
Kevättä rinnassa, kesä mielessä ja sitä mukaa tulee puomiasiakin ajankohtaiseksi!😉
- Anonyymi
Ristus sentään poistakaa nyt jo se puomi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949377Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki714873Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414541Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit592887Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411364
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota481281Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242