Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koston profetiaa täällä?

Anonyymi

Ei ollut mikään yllätys, että se erä joka kantaa täällä titteliä
”se profeetta” ja
”minä olen se profeetta”

- hermostui pahan kerran?

Kun nyt on aika, että Jumala ”käy profeettojen kimppuun”( - niiden itsetekoisten ja itse itsensä valinneiden, jotka näyttelevät profeettaa ) - miten käy?

Alkaa tulla totinen totuus pinnan alta esille! Millainen on puu, sellainen hedelmä? Mattaus 7:15-20.

Tässä tämän (Se profeetta) ”hedelmä” tarjolla tänään 24.4.2021. Siteeraus:

"Rangaistukset palstalaisille"
Anonyymi 24.04.2021 05:25
”En ole ole pelkkä tuomion tuoja, enkä tuomitse yleensä vaan jätän tuomion Herralle.
Nyt kuitenkin kun on aika ja millaista kohtelua olen saanut, ajattelin hieman näyttää taikka paremminkin käyttää sitä voimaa, joka minulle on annettu.
Muistattehan kollegani Elisan, joka kutsui karhut tappamaan pilkkaavat kiusankappaleet.”

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16909493/rangaistukset-palstalaisille#comment-107763363
------------------------------------------------------------------------------------
Analyysiä – kommentteja. . .

”Rangaistuksen hedelmää” ? Ja miksi ja kenelle? Rangaistukset palstalaisille?
Kenelle palstalaisille? Eihän tämä paikka ole mikään Jumalan Huone? Eikä tämä ole mikään legaali Oikeusistuin? Eikä tämä Suomi24 ole mikään ”rangaistuslaitoksen” paikka? Eikä nimettömällä "profeetalla" ole MITÄÄN valtuuksia, eikä voimaa!

Tuon ”rangaistukset palstalaisille” kirjoittaja on seonnut pahemman kerran. Ei täällä jaeta rangaistuksia. Aloittajan pitäisi ENSIN ilmoittaa KUKA on? Ja mikä on se ”kohtelu” jota hän (ihmisenä) on saanut? Anonyymi kirjoittaja, nikillä - sillä ei ole mitään Lain suojaa! Virtuaalihahmot kun voivat olla mitä vain? Trolleja, petkuttajia.

Ei takaa mitään, vaikka kirjoittaisi:

”Se profeetta” - Minä olen se profeetta” . . .

Kovin sairasta on sekin, että tämä (se profeetta) vertaa itseään Vanhan Testamentin profeetta Elisaan: teksti:

”Muistattehan kollegani Elisan, joka kutsui karhut tappamaan pilkkaavat kiusankappaleet.”

On harhaista kuvitella olevansa Jumalan asettaman profeetta Elisa ”kollega”! Voi pimeyttä!

Raamatun Sanalla tutkien, tämä (Se Profeetta) on kaikkea muuta kuin Jumalan asettama.

Uuden Liiton uskovien - profeettojenkin – on oltava alamaisia Päälle, joka on Jeesus Kristus.

Hän käskynsä on julistaa pelastuksen ja parannuksen evankeliumia! Hän ei ole antanut käskyä julistaa ”kostoa” - karhuja taikka sairauksia – toisten ihmisten päälle. Syyttömienkin.

Jeesus sanoi: Matteus 5

”Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
5:44
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.!
---------------------------------------

Täällä (se profeetta) – hänellä on kaikkein rankin läksy opettelematta? Se on anteeksiantamus. Se läksy on opittava?

Hän julistaa nyt ”rangaistukset palstalaisille” ja samalla koettaa sepittää uhkakuvia koko kansallekin? Miksi? Siksi että hän on katkera jostakin? Kohtelusta, täällä? Hautoo kostoa, on anteeksiantamaton?

Sellaisesta sydämestä ei nouse PUHDASTA ja raitista profetiaa. Sitä siivittää paholaisen pimeys ja pahuus.

Kenekään ei toki tarvitse ottaa todesta, saati pelätä tuollaisia uhkia ja ennusteita.

Sananlaskut 26:2
Kuin liitävä lintu, kuin lentävä pääskynen on aiheeton kirous: ei se toteen käy.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läksynä "se Profeetta" taholle tämä opetus ja esimerkki:

      "Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä:

      "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!"
      Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.

      Apt 7:60

      Kuka?
      Miksi?
      Hänet kivitettiin kuoliaaksi.
      Totuuden sanojen syystä.

      Huuteliko hän kirousta ja kostoa tappajilleen?
      Huusiko hän, että "tulkoot karhut raatelemaan"?
      Tulkoon tulta taivaasta!
      Tulkoon sairautta, rangaistusta, kostoa?

      Ei.

    • Anonyymi

      On jo aikakin, että vihan vallassa olevat ns. profeetat saavat jarruja.

      Ei kukaan hengellinen ja JUmalan rakkauden hengessä oleva rupea profetoimaan rangaistuksia tuosta vain!
      Vihakirjoitusta!

    • Anonyymi

      Miksi et tule tuonne aloittamaani ketjuun keskustelemaan asiasta?
      Täällä "selän takana" panettelet.

      Turhaa on sinun pitkät kirjoituksesi.
      Tule sinne ja kirjoita suoraan minulle asiasi, kuten nainen miehelle tai minä kutsun sinut sinne nimeltä, kuten olen jo siellä kirjoittanut.

      T.nimimerkki joka aiheuttaa teissä närää

    • Anonyymi

      minä jätän tämän "profeetan" omaan lammikkoonsa. Tästä lähin.

      • Anonyymi

        Miksi?
        Jos tiedät minun olevan lammikossa, niin mikset vedä minua sieltä pois?
        Missä on se laupias samarialainen, joka ei kävele ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?
        Jos tiedät minun olevan lammikossa, niin mikset vedä minua sieltä pois?
        Missä on se laupias samarialainen, joka ei kävele ohi?

        ja pääset jatkamaan pahoja tekojasi? Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja pääset jatkamaan pahoja tekojasi? Ei kiitos.

        No jopas on kaksoismoraalia.

        Profeetalta vaaditaan, että ei puutu pahoihin tekoihin, sitten te täällä selän takana kuiskitte ja tiuskitte myrkkyjänne ja mustamaalaatte minusta pahantekijää.
        "Pitää antaa anteeksi, armahtaa, antaa pilkkaajien jatkaa pilkkaamistaan ja hyvää pahalle lässyn lässyn tekopyhää Jeesutelua."
        Ja tässä se nähdään, että sananne ja tekonne on ristiriidassa.


    • Anonyymi

      On nimimerkki
      * Se profeetta*

      nyt muuttanut nikkiään? Näin:

      T.nimimerkki joka aiheuttaa teissä närää

      Eikä hän enää esiinny profeettana?

    • Anonyymi

      Miksi tahallasi käännät sanoja? Hänhän viesti että pilkkaajat saavat maistaa omaa lääkettään.

      • Anonyymi

        Eli ymmärtämättömien pikkulasten huutelu tälle niin sanotulle Jumalan miehelle oli kuolemanrangaistuksen ansaitseva asia?

        Teidän Raamattu-talebanien ajattelu ei poikkea millään muotoa muiden uskontojen ääriajattelusta, ja ainoastaan se, ettei teillä ole poliittista vaikutusvaltaa, kuten Pakistanissa, Intiassa, Iranissa tai Saudi-Arabiassa on, on se erottava tekijä.


      • Anonyymi

        Ei täällä ole ”käännetty sanoja”!

        Jokainen lukutaitoinen voi lukea, että Aloituksessa

        RANGAISTUKSET palstalaisille
        Anonyymi 24.04.2021 05:25
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16909493/rangaistukset-palstalaisille#comment-107763363

        on

        1) Selvä kohde ja asia: Rangaistukset. Palstalaisille.
        Tämä ”profeetta” (?) on ilmoittanut kohteeksi palstalaiset? Ilmeisesti kaikki ovat hänen kostonsa ja rangaistushalun alla? Kaikki?

        2) Rangaistusmalli on otettu profeetta Elialta, jota ”profeetta” kutsuu kollegakseen?
        Se malli on, että kiroaa pienet pojat ja usuttaa karhun raatelemaan heidät!

        3) ”Olen jo herätellyt karhua tuolla rajan takana.
        Kuule sinä Venäjän karhu, tuo joukkosi rajalle! ”

        4) ”Mutta mitä tulee näihin pilkkaajiin, ei tämä karhu vain teille ole, vaan se on kaikille.
        Mitä annan teille pilkkaajille, en tuo teille kuolemaa kuten Elisa, vaan ajattelin teille sairautta.”

        5) ”Niihin perustuen teen teistä hölmön. Teen teistä pilkan kohteen.
        Teidän jokainen sananne tulee naurettavaksi, teille nauretaan, teitä pilkataan.
        Teidän ymmärryksene otetaan pois ja te ette ymmärrä miksi tämä teille tapahtuu.”


        T. Minä olen se profeetta
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Kommenttia: Blogissa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16909493/rangaistukset-palstalaisille#comment-107763363

        Tämä nikki ”minä olen se profeetta” on siis julkisesti kirjoittanut tuon kaiken.
        * Hän uhkaa – ei vain palstalaisia – vaan on kertomansa mukaan usuttanut Venäjän karhua kaikkien kimppuun…

        * Hän on väittänyt noituvansa ja manaavansa sairauksia?

        * Vihansa kohderyhmän (keitä he lienevätkin) hän aikoo taikoa hölmöiksi, pilkan kohteeeksi, naurettavaksi… jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole ”käännetty sanoja”!

        Jokainen lukutaitoinen voi lukea, että Aloituksessa

        RANGAISTUKSET palstalaisille
        Anonyymi 24.04.2021 05:25
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16909493/rangaistukset-palstalaisille#comment-107763363

        on

        1) Selvä kohde ja asia: Rangaistukset. Palstalaisille.
        Tämä ”profeetta” (?) on ilmoittanut kohteeksi palstalaiset? Ilmeisesti kaikki ovat hänen kostonsa ja rangaistushalun alla? Kaikki?

        2) Rangaistusmalli on otettu profeetta Elialta, jota ”profeetta” kutsuu kollegakseen?
        Se malli on, että kiroaa pienet pojat ja usuttaa karhun raatelemaan heidät!

        3) ”Olen jo herätellyt karhua tuolla rajan takana.
        Kuule sinä Venäjän karhu, tuo joukkosi rajalle! ”

        4) ”Mutta mitä tulee näihin pilkkaajiin, ei tämä karhu vain teille ole, vaan se on kaikille.
        Mitä annan teille pilkkaajille, en tuo teille kuolemaa kuten Elisa, vaan ajattelin teille sairautta.”

        5) ”Niihin perustuen teen teistä hölmön. Teen teistä pilkan kohteen.
        Teidän jokainen sananne tulee naurettavaksi, teille nauretaan, teitä pilkataan.
        Teidän ymmärryksene otetaan pois ja te ette ymmärrä miksi tämä teille tapahtuu.”


        T. Minä olen se profeetta
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Kommenttia: Blogissa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16909493/rangaistukset-palstalaisille#comment-107763363

        Tämä nikki ”minä olen se profeetta” on siis julkisesti kirjoittanut tuon kaiken.
        * Hän uhkaa – ei vain palstalaisia – vaan on kertomansa mukaan usuttanut Venäjän karhua kaikkien kimppuun…

        * Hän on väittänyt noituvansa ja manaavansa sairauksia?

        * Vihansa kohderyhmän (keitä he lienevätkin) hän aikoo taikoa hölmöiksi, pilkan kohteeeksi, naurettavaksi… jne

        Jos kirjoittaja on NIIN sekaisin, että ei edes tunnista kaikkea tuota koston, vihan ja rangaistusegendansa sisältlö?
        Niin lukijoiden on pysyttävä faktoissa ja realiteeteissa.

        Kukaan terve ja hengellinen ihminen ei tuollaisia väkivaltaa uhkuvia ilmoituksia kirjoita.
        Ei ihme, että Jumalan pitää käydä tällaisten valheprofeettojen kimppuun, niinkuin Jeremian ja Hesekielinkin päivinä. Jeremia 23. luku, Hesekiel 13. luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ymmärtämättömien pikkulasten huutelu tälle niin sanotulle Jumalan miehelle oli kuolemanrangaistuksen ansaitseva asia?

        Teidän Raamattu-talebanien ajattelu ei poikkea millään muotoa muiden uskontojen ääriajattelusta, ja ainoastaan se, ettei teillä ole poliittista vaikutusvaltaa, kuten Pakistanissa, Intiassa, Iranissa tai Saudi-Arabiassa on, on se erottava tekijä.

        Pitää erottaa metsää puilta?

        Tämä "Se profeetta" edustaa patologista ääriajattelua. Ja siksi toisilla on oikeus ja vastuu vastustaa tuollaista viharintamaa. Jota siis Jumalan nimissä puuhataan!


    • Anonyymi

      Jesaja: 53:2 ~ Johanneksen evankeliumi:
      5:37
      Nykyaikana sen voi nähdä mitä ei halua katsoa. On se vaikeeta.

    • Anonyymi

      Niin se näkyy.
      Koston profetiaa on. Ja sitten kiukuttelua kun sitä tarkastellaan.

      Ja vaatimuksia. Niin ja näin...

      • Anonyymi

        Tule sinne tarkastelemaan, turhaan sinä täällä ruikutat.


    • Anonyymi

      Eräs profeetta tuolla toisessa ketjussa tuo tuomioita ja jakelee rangaistuksia.
      Hän sanoo että Herra on kostaja ja rankaisee ja kaikenlaista hirvittävää kostonhimoa tulee hänen sydämestään.
      Älkää kuulko häntä, sillä hän on väärässä, kostonhimoinen ja aivan hirvittävä tuomion kilkattava kello.......

      Mutta minä taas tiedän, että sellainen on kyllä pimeydessä, eikä tiedä että Herra vihastuu ja käy tuollaisten kimppuun kuin kostaja ja tuomitsee ja....
      Ja olen täysin oikeassa, koska minä en siedä tuollaisia tuomion puheita, ellei ne tule omasta suustani.

      Tules nyt opettajatar tuonne paikanpäälle keskustelemaan.
      Sinähän olet muutenkin tällaisia seläntakana toimivia kuppikuntia vastaan, niin miksi sellaista sitten perustaa?

      • Anonyymi

        Aika sekavaa tuo? Ei ota selvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sekavaa tuo? Ei ota selvää?

        Jolla on korvat, se kuulee.

        Orsi pois silmästä, niin näet selvästi.


    • Anonyymi

      Se profeetta joka mainosti itseään näin:

      Se profeetta
      Minä olen se profeetta
      jne.

      On muuttanut nyt nimimerkkiään. Näkyy joissakin olevan:
      T.nimimerkki joka aiheuttaa teissä närää

      Siis? Onko hän myöntänyt ettei ole profeetta?
      Vain pelkkä nimimerkki...

      • Anonyymi

        No käy lukemassa.
        Hedelmistä tunnistaa puun.

        Toimintanne on totisesti hölmöä.

        Olette kuin mehiläisiä ja kannatte tietoa kuningattarellenne.
        Ja tämän mehiläisen nimi oli?


    • Anonyymi

      Raamatun profeetallista Sanaa eräälle (profeetalle)
      = se profeetta...



      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16912277/raamatun-profeetallista-sanaa---eraalle-(profeetalle)

    • Anonyymi

      Piiloleikki se jatkuu, mutta tuotetta tulee piiloprofeettojen puskista...

    • Anonyymi

      Jos profeetaksi itseään kutsuva mahtailee voimallaan, ja sillä, että hän hommaa ongelmia ihmisille, ei sillä ole profeetan kanssa mitään tekemistä. Hän on noita.

      Toisekseen: kuka voi todistaa, että raamatussa se tapahtui, jonka kerrotaan tapahtuneen, vai onko kyse symbolisesta tapahtumasta? Oliko raamatun kaksi karhua sittenkin jotain muuta?

      Nimittäin omituista on, että raamatussa on vaikka mitkä ihme teot, mutta "kansa pysyy äkäisenä Herralle".

      • Anonyymi

        On se kumma.
        Profeetta on tullut keskuuteenne, hän täyttää tehtävänsä ja tekee profeetan merkkejä ja kertoo niistä etukäteen mitä tulee tekemään.
        Ja sinä sanot "hän on noita".
        Tiedätkö edes mikä noita on?
        Oletko katsellut tarpeeksi hollywoodin noita aiheisia elokuvia asiasta?

        Raamatun kaksi karhua tapahtui ihan konkreettisesti.

        Ja siinä ei ole mitään omituista, että pysytään äkäisenä Herralle, sillä ihmiset eivät osaa katua ja tehdä parannusta.
        Jos minä lyön maata vitsauksilla, te ette tee parannusta ja pysytte vihoissa Herralle.
        Jos minä muutan vetenne vereksi, ette te tee parannusta, sanotte noidaksi ja parannuksen te tekisitte vain hetkeksi janonne vuoksi, ette siksi että sydämenne olisi muuttunut oikeaksi.
        Siksi nämä ovat jo ennalta kirjoitettu ja ilmoitettu mitä on tapahtuva, jotta teillä ei ole mitään millä itseänne puolustaisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma.
        Profeetta on tullut keskuuteenne, hän täyttää tehtävänsä ja tekee profeetan merkkejä ja kertoo niistä etukäteen mitä tulee tekemään.
        Ja sinä sanot "hän on noita".
        Tiedätkö edes mikä noita on?
        Oletko katsellut tarpeeksi hollywoodin noita aiheisia elokuvia asiasta?

        Raamatun kaksi karhua tapahtui ihan konkreettisesti.

        Ja siinä ei ole mitään omituista, että pysytään äkäisenä Herralle, sillä ihmiset eivät osaa katua ja tehdä parannusta.
        Jos minä lyön maata vitsauksilla, te ette tee parannusta ja pysytte vihoissa Herralle.
        Jos minä muutan vetenne vereksi, ette te tee parannusta, sanotte noidaksi ja parannuksen te tekisitte vain hetkeksi janonne vuoksi, ette siksi että sydämenne olisi muuttunut oikeaksi.
        Siksi nämä ovat jo ennalta kirjoitettu ja ilmoitettu mitä on tapahtuva, jotta teillä ei ole mitään millä itseänne puolustaisitte.

        Aikakauden suurin herätys on nyt valmistumassa, mutta olkaa varuillanne.
        On nousemassa myös toinen liike, joukko parantajasaarnaajia, jotka tulevat ilmoittamaan asioitaan. Sisukkaasti ja voimakkaasti nämä tulevat julistamaan oppejaan ja yksityisiä tulkintojaan.

        He tulevat väittämään saaneensa erityisen voiman (voitelun), joka lähtee heidän ruumiistaan ja käsistään, että he ovat Jumalan erityisesti valitsemia ja että enkelit ovat ilmestyneet heille. Heidän hyväuskoiset seuraajansa sijoittavat epäröimättä kunnian kruunuja heidän päänsä päälle ja sillä tavoin kunnioittavat ihmisiä ja väheksyvät Kristusta.

        Tämä väärä liike käy Jumalan totisen herätyksen edellä ja tekee niin suurta vahinkoa, että sitä on melkein mahdoton korjata.


    • Anonyymi

      Ny se "koston profetia" eli
      "Rangaistuksia palstalaisille" on onneksi siivottu täältä pois!
      Ylläpiton toimesta.

      Tietenkin se (laiton) teksti on arkistoitu. Tarpeeseen.

    • Anonyymi

      Se tuomioprofeetta jatkaa uhkauksiaan. Mutta sille on ja pantu piste.

    • Anonyymi

      onpas jännää"""

    • Anonyymi

      Koston profeetta on nyt kuin lammasten turkkiin kätkeytynyt....
      Siistii sanojaan mu sama ääni kellossa:

      Itsensä korotusta
      toisten syyttelyä.

    • Anonyymi

      Koston "profeetta" lymyilee edelleen tällä palstalla. Koettaa isekä kuin käärme.

      Mutta turhaan. Hänen tilannettaan valvotaan, dataliikennettä tietenkin.
      Onhan niin, että kun JOKU kirjoittelee sellaisia tekstejä joissa UHATAAN toisten turvallisuutta, yhteiskuntarauhaa ( venäjän uhan tavalla) sellaiset kuuluvat mm. SUPOn valvomien riski-ihmisten katagoriaan.... Hyvä niin!

      Kenenenkään ei siis tarvitse pelätä, että joku usuttaisi "karhuja" niskaan, niinkuin tämä nimetön piiltteleva (profeetta) uhkaili. Vertasi itseään profeetta Elisaan.

      Voit pimeyttä!

      • Anonyymi

        Ei tarvitse pelätä ja sitten on jo supotkin valvomassa.
        Hah hah :D

        Tämä tässä on käärme, se ei ole ollenkaan vaarallinen eikä myrkyllinen, sitä ei tarvitse pelätä.
        Pitäkäämme siis 100m turvaetäisyyden siihen jotta armeija voi sen piirittää ja supo tarkkailla helikoptereista sitä, onhan siinä riski että se potkaisee tai jotain muuta.

        Voi tuota valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse pelätä ja sitten on jo supotkin valvomassa.
        Hah hah :D

        Tämä tässä on käärme, se ei ole ollenkaan vaarallinen eikä myrkyllinen, sitä ei tarvitse pelätä.
        Pitäkäämme siis 100m turvaetäisyyden siihen jotta armeija voi sen piirittää ja supo tarkkailla helikoptereista sitä, onhan siinä riski että se potkaisee tai jotain muuta.

        Voi tuota valoa.

        Kannattaa jokaisen kirjoittajan varmistua, ettei anna näyttöjä julkisuuteen
        vihakirjoituksista,
        kiihotuksesta,
        rasistisesta hyökkäyksestä
        uhkauksista
        stalkkauksesta...

        Näet nuo kaikki kirjoitussisällöt ovat Lakeihin sidottuja asioita,
        ja herättävät kiinnostusta niillä tahoilla joiden tehtävä on valvoa yhteiskuntarauhaa ja - järjestystä.

        Vihapuheesta (vihakirjoituksesta) kun on tunnetusti lyhyt matka vihatekoihin, tappoihin, murhiin, pahoinpitelyihin, jne.

        Kannattaa ottaa oppia mm. tapaus Juha Ruohosesta? Siinä ääriesimerkki, miten ns. "profeetta" - Jumalan ja Jeesuksen nimessä toimien oli pahimman lajin paholaisen agentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jokaisen kirjoittajan varmistua, ettei anna näyttöjä julkisuuteen
        vihakirjoituksista,
        kiihotuksesta,
        rasistisesta hyökkäyksestä
        uhkauksista
        stalkkauksesta...

        Näet nuo kaikki kirjoitussisällöt ovat Lakeihin sidottuja asioita,
        ja herättävät kiinnostusta niillä tahoilla joiden tehtävä on valvoa yhteiskuntarauhaa ja - järjestystä.

        Vihapuheesta (vihakirjoituksesta) kun on tunnetusti lyhyt matka vihatekoihin, tappoihin, murhiin, pahoinpitelyihin, jne.

        Kannattaa ottaa oppia mm. tapaus Juha Ruohosesta? Siinä ääriesimerkki, miten ns. "profeetta" - Jumalan ja Jeesuksen nimessä toimien oli pahimman lajin paholaisen agentti!

        Ensinnäkin, missään ei ole näkynyt merkkejä:
        vihakirjoituksista,
        kiihotuksesta,
        rasistisesta hyökkäyksestä
        uhkauksista
        stalkkauksesta...

        Se että sinä tulkitset asioita ja lajittelet niitä mielivaltaisesti näihin kategorioihin, ei tee niistä asioista sellaisia.
        Et ole ammatiltasi poliisi, rikostutkija taikka syyttäjä, joten jätä asiat viranomaisten haltuun.

        Stalkkauksesta sen verran, että jatkuvastihan sinä stalkkaat mitä kirjoitan ja sitten kirjoittelet omaasi, syyttäen ja jumalan tuomioita julistaen, enkä ole ainoa stalkkauskohteesi.
        Sinullahan on profeetat suurennuslasin alla ja kirjoittelet mitä kirjoittelet.

        Ruohonen on kyllä huijari ja oikein pahan palvelija ja hän saa tuomionsa hirmuteoistaan.

        Ja nyt, miksi sinä et yritä sopua vastapuolesi kanssa?
        Miksi et keskustele?
        Sinähän ymmärrät väärin tahallasi, koska minä nostan kirjoituksillani sinun sydämesi salat esiin.
        Et sinä ole kristitty, sinä teet itse juuri sitä, mistä toisia syytät.
        Sinä käyttäydyt kuin sinulla olisi auktoriteettia ja valtaa ja kyky koetella ja arvostella.
        Sinulla ei sitä ole, sinä et osaa.
        Sinun mukaasi se on käsky, mutta se ei ole.
        Se on kehotus ja järki tulee olla mukana.

        Sinä kirjoittelet pitkiä kirjoituksia ja lainaat raamatunjakeita tehosteeksi.
        Virheesi on se, että sinä et voi päättää keneen ne jakeet soveltuvat.
        Sinä et tunne heitä, joita syytät.
        Sinä et tunne häntä, joka on ne jakeet raamattuun innoittanut.

        Sinä saat omat kirjoituksesi omaksi taakaksesi.
        Herra ei katso hyvällä sitä, että sinä käyt sokeana huutelemaan ja "hakkaamaan raamatulla" ihmisiä joita et tunne.
        Jos Johannes kastaja olisi täällä tänään, sinä hänetkin tuomitsisit.
        Jos Herran henki puhuu, sinä et kuule, koska totuus ei saa sinussa sijaa.

        Minä en näe sinussa mitään iloa, mitään rauhaa, mitään pyhää taikka mitään rakkautta lähimmäisiä kohtaan.
        Minä näen fariseuksen kaltaisen opettajan, joka sanoo: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa." Galilean tilalla on vain Suomi.
        Minä näen sinussa omavoimaisuutta ja omahyväisyyttä ja luulet olevasi oikeassa asioissa, joista et mitään tiedä.
        Sinun tulisi tehdä parannus.
        Vai olenko väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, missään ei ole näkynyt merkkejä:
        vihakirjoituksista,
        kiihotuksesta,
        rasistisesta hyökkäyksestä
        uhkauksista
        stalkkauksesta...

        Se että sinä tulkitset asioita ja lajittelet niitä mielivaltaisesti näihin kategorioihin, ei tee niistä asioista sellaisia.
        Et ole ammatiltasi poliisi, rikostutkija taikka syyttäjä, joten jätä asiat viranomaisten haltuun.

        Stalkkauksesta sen verran, että jatkuvastihan sinä stalkkaat mitä kirjoitan ja sitten kirjoittelet omaasi, syyttäen ja jumalan tuomioita julistaen, enkä ole ainoa stalkkauskohteesi.
        Sinullahan on profeetat suurennuslasin alla ja kirjoittelet mitä kirjoittelet.

        Ruohonen on kyllä huijari ja oikein pahan palvelija ja hän saa tuomionsa hirmuteoistaan.

        Ja nyt, miksi sinä et yritä sopua vastapuolesi kanssa?
        Miksi et keskustele?
        Sinähän ymmärrät väärin tahallasi, koska minä nostan kirjoituksillani sinun sydämesi salat esiin.
        Et sinä ole kristitty, sinä teet itse juuri sitä, mistä toisia syytät.
        Sinä käyttäydyt kuin sinulla olisi auktoriteettia ja valtaa ja kyky koetella ja arvostella.
        Sinulla ei sitä ole, sinä et osaa.
        Sinun mukaasi se on käsky, mutta se ei ole.
        Se on kehotus ja järki tulee olla mukana.

        Sinä kirjoittelet pitkiä kirjoituksia ja lainaat raamatunjakeita tehosteeksi.
        Virheesi on se, että sinä et voi päättää keneen ne jakeet soveltuvat.
        Sinä et tunne heitä, joita syytät.
        Sinä et tunne häntä, joka on ne jakeet raamattuun innoittanut.

        Sinä saat omat kirjoituksesi omaksi taakaksesi.
        Herra ei katso hyvällä sitä, että sinä käyt sokeana huutelemaan ja "hakkaamaan raamatulla" ihmisiä joita et tunne.
        Jos Johannes kastaja olisi täällä tänään, sinä hänetkin tuomitsisit.
        Jos Herran henki puhuu, sinä et kuule, koska totuus ei saa sinussa sijaa.

        Minä en näe sinussa mitään iloa, mitään rauhaa, mitään pyhää taikka mitään rakkautta lähimmäisiä kohtaan.
        Minä näen fariseuksen kaltaisen opettajan, joka sanoo: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa." Galilean tilalla on vain Suomi.
        Minä näen sinussa omavoimaisuutta ja omahyväisyyttä ja luulet olevasi oikeassa asioissa, joista et mitään tiedä.
        Sinun tulisi tehdä parannus.
        Vai olenko väärässä?

        Tässä lisää opiskeltavaa! Lycka till! be well!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17003704/mista-naita--vihaprofeettoja--oikein-sikiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, missään ei ole näkynyt merkkejä:
        vihakirjoituksista,
        kiihotuksesta,
        rasistisesta hyökkäyksestä
        uhkauksista
        stalkkauksesta...

        Se että sinä tulkitset asioita ja lajittelet niitä mielivaltaisesti näihin kategorioihin, ei tee niistä asioista sellaisia.
        Et ole ammatiltasi poliisi, rikostutkija taikka syyttäjä, joten jätä asiat viranomaisten haltuun.

        Stalkkauksesta sen verran, että jatkuvastihan sinä stalkkaat mitä kirjoitan ja sitten kirjoittelet omaasi, syyttäen ja jumalan tuomioita julistaen, enkä ole ainoa stalkkauskohteesi.
        Sinullahan on profeetat suurennuslasin alla ja kirjoittelet mitä kirjoittelet.

        Ruohonen on kyllä huijari ja oikein pahan palvelija ja hän saa tuomionsa hirmuteoistaan.

        Ja nyt, miksi sinä et yritä sopua vastapuolesi kanssa?
        Miksi et keskustele?
        Sinähän ymmärrät väärin tahallasi, koska minä nostan kirjoituksillani sinun sydämesi salat esiin.
        Et sinä ole kristitty, sinä teet itse juuri sitä, mistä toisia syytät.
        Sinä käyttäydyt kuin sinulla olisi auktoriteettia ja valtaa ja kyky koetella ja arvostella.
        Sinulla ei sitä ole, sinä et osaa.
        Sinun mukaasi se on käsky, mutta se ei ole.
        Se on kehotus ja järki tulee olla mukana.

        Sinä kirjoittelet pitkiä kirjoituksia ja lainaat raamatunjakeita tehosteeksi.
        Virheesi on se, että sinä et voi päättää keneen ne jakeet soveltuvat.
        Sinä et tunne heitä, joita syytät.
        Sinä et tunne häntä, joka on ne jakeet raamattuun innoittanut.

        Sinä saat omat kirjoituksesi omaksi taakaksesi.
        Herra ei katso hyvällä sitä, että sinä käyt sokeana huutelemaan ja "hakkaamaan raamatulla" ihmisiä joita et tunne.
        Jos Johannes kastaja olisi täällä tänään, sinä hänetkin tuomitsisit.
        Jos Herran henki puhuu, sinä et kuule, koska totuus ei saa sinussa sijaa.

        Minä en näe sinussa mitään iloa, mitään rauhaa, mitään pyhää taikka mitään rakkautta lähimmäisiä kohtaan.
        Minä näen fariseuksen kaltaisen opettajan, joka sanoo: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa." Galilean tilalla on vain Suomi.
        Minä näen sinussa omavoimaisuutta ja omahyväisyyttä ja luulet olevasi oikeassa asioissa, joista et mitään tiedä.
        Sinun tulisi tehdä parannus.
        Vai olenko väärässä?

        Mikäs se nyt noin pännii? Missä mättää???
        Eikö oo karhuja joita käskisit raatelukeikalle???


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On muuten yleisessä tiedossa se, että tietyt viranomaiset pitävät silmällä netti-ja facebook-keskusteluita. Ja sellaiset oikeusasteelle edenneet tapaukset kuin Juha Ruohosen keissi, ne herättävät niihin faktoihin, että ääriuskonnollinen fanaattisuus (profeetat jotka leikkivät jumalaa) - on ongelma, jossa saattaa muhia monai rikollisia aineksia.

      Netissä on toiminut jo vuosikausia nettipoliisti ja ne tekevät yhteistyötä keskustelusivujen Ylläpitojen kanssa, sekä kun valvovat nettirobotit bongaavat tiettyjä sanoja dataliikenteestä, voivat tietyt tekstit tosiaan päätyä sinne minne päätyvät.

      Robotit tekevät työtään, sellaista se on!

      Siksi kukaan vastuullinen nettikirjoittaja ei kirjoita suodattamatta OMIA tekstejään.
      Eikä vastuullisten kirjoittajien tarvitse olla peloissaan enempää maallisen kuin taivaallisen tason edessä!

      Se siitä!

    • Anonyymi

      Oli oletettavaakin, että tämä anonyymi (profeetta) otti pultteja, kun nousivat esille ne uhoamiset? Siksi on viisasta ensin miettiä mitä kirjoittaa? Koska kaikkea ei saa netistäkään, eikä varsinkaan netistä pois. Pitää ottaa vastuu ajoissa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe