Jarrupolkimen asennus Hyvinkäällä 500 euroa

Anonyymi

Hei!

Olin vähän ihmeissäni kun asennus oli noin kallis. Onko muilla samoja kokemuksia? Edellinen automme oli korjauksessa ja kun tulimme ilmoittamatta paljastui että korjaaja oli ajelemassa sillä ja kuskaamassa tavaroita. Et ei kovin rehellistä menoa. Mietin vaan et onko meitä kusetettu tuon asennuksen osalta? Tuolla ohjeissa lukee et on helppo asentaa itsekin ja väittivät et sikavaikea.

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jossakin oli muistaakseni 120 euroa poljin asennuksineen

• Anonyymi

mulla maksoi jarrupolkimen asennus 72 € n. 2 vuotta sitten ! sua on kyllä kusetettu oikee kunnolla.

• Anonyymi

Kaveri laittoi v.2012 nissa noteen , koppa kaljaa oli palkkio

• Anonyymi

joku tarjosi polkimen asennusta netissä 80 euroa, jos on työkaluja nii sen voi asentaa itsekin

• Anonyymi

Paljastui että tuolla 500 eurolla tehty työ oli vielä aiheuttanut sen, että kun apujarrua painettiin kevyestikin niin auton jarrut hirttivät täysin kiinni. Ja lattialla oli pakettiin kuuluvia irtonaisia muttereita. Onkohan tuo asennus hengenvaarallinen?

• Anonyymi

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Joutuu varmaan viemään toiseen liikkeeseen. Tuntuu vaan hirveältä maksaa 500 euroa täysin epäonnistuneesta asennuksesta, joka olisi voinut pahimmassa tapauksessa tappaa meidät. Onkohan tämä kuluttajariita-asia? Omistaja vaan sanoi että asennusta tehtiin 6-7 tuntia ja tuo on hinta. Kai näistä nyt pitäisi kuitenkin olla joku takuu työlle, ettei asennus ole hengenvaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Joutuu varmaan viemään toiseen liikkeeseen. Tuntuu vaan hirveältä maksaa 500 euroa täysin epäonnistuneesta asennuksesta, joka olisi voinut pahimmassa tapauksessa tappaa meidät. Onkohan tämä kuluttajariita-asia? Omistaja vaan sanoi että asennusta tehtiin 6-7 tuntia ja tuo on hinta. Kai näistä nyt pitäisi kuitenkin olla joku takuu työlle, ettei asennus ole hengenvaarallinen.

Jos autosi on ihan perusauto, ei tuohon asennukseen mene tuota aikaa, tai sitten asentaja(t) ovat olleet täysiä tumpeloita.

Käy näyttämässä vaikka toisella korjaamolla ja kysy heidän mielipiteensä, että miten kauan tehdyssä työssä on mennyt ja sen jälkeen marssit kuluttaja-asiamiehelle.

• Anonyymi

Huttusen koulu olis tullut halvemmaksi, ilman romurautaa?

• Anonyymi

Loppu hyvin. Oli tullut virhe laskutuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2435
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1890
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1567
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1320
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      907
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      105
      863
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe