MIKSI TE MINUA VIHAATTE?

Vaikka tehtäväni ei mene kenenkään ihmisen kohdalle tämän pitemmälle:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Olen jo 29 vuotta sitten käynyt yhdelle kirkkonne herralle lukemassa, ja lahjoittamassa erokirjeeni, jolla olen varmistanut sen, etten koskaan tule teidän isiltänne perimää omaisuutta itselleni kuuluvaa osaa vaatimaan, koska petturin pojalla ei ole isää, eikä myöskään isänmaata, jota voisi periä.
Olen myös varmistanut sen, että jokainen, joka haluaa, saa sen myös lukea:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

Ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei sille tarvitse teidän kalliiseen tekopyhään multaan hautaa kaivaa, eikä yksikään pappi saa tulla arkulleni edes kourallista tekopyhää multaa heittämää, ja sillä kuoleman ristiä muotoilemaan.

Kun lääketieteen opiskelijat ovat tutkimuksensa tehneet, ottaneet talteen tarvitsemansa osat, he tuhkaavat ruumiini, mitä jäljelle on jäänyt, ja luovuttavat sen lapsilleni, jotka kätkevät se kesäpaikan kallionkoloon, tai sirottelevat Saimaan aaltoihin.

Onko siis ainoa vihanne syy siinä, etten pysty kenellekään tarjoamaan teidän halujensa mukaista oppia? Koska se on minulle mahdotonta:

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
Tai kukaties Jumalaan?
Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

Kysyn vielä, onko teidän kaikkien pakko toimia, kuten lähettäjäni Jeesus Kristus on ilmoittanut:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Jeesuksen eläessä häntä vihattiin hänen nimensä tähden. Nyt vihataan häneltä saadun Hengen tähden.
Vai tulkitsetteko tämän niin, että se joka loppuun asti totuutta vihaa, pelastuu?
Koska kukaan teistä ei voi totuutta tietää.
- - -
"Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte.
TE VIHAATTE MINUA OMIEN RIKOSTENNE VUOKSI"

9

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä syy on syy on piispojen yhteisessä julkilausumassa 30 vuoden takaa:

      "Kukaan meistä ei voi tietää totuutta, jos joku sanoo sen tietävänsä, on hänestä silloin tullut toisten tuomitsija."

    • Anonyymi

      ei sinua teuvo kukaan vihaa...ei sääli ole vihaa..

      • Mikä aiheuttaa sääliä?

        KATEUS

        "Kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

        Mutta jos teidän sydäntänne hallitsee katkera kateus ja riidanhalu, älkää vastoin totuutta kerskuko kuvitellulla viisaudellanne.

        Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa.

        Jättäkää siis kaikki pahuus ja vilppi, kaikki teeskentely ja kateus ja kaikki panettelu."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mikä aiheuttaa sääliä?

        KATEUS

        "Kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

        Mutta jos teidän sydäntänne hallitsee katkera kateus ja riidanhalu, älkää vastoin totuutta kerskuko kuvitellulla viisaudellanne.

        Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa.

        Jättäkää siis kaikki pahuus ja vilppi, kaikki teeskentely ja kateus ja kaikki panettelu."

        Onko sääli mielestäsi kateutta ja pahuutta ?


    • Anonyymi

      Jeesus ei ole lähettänyt sinua mihinkään. Jeesukselta et ole saanut mitään henkeä. Kristuksen palvelija et ole. Jäljelle jää vain Saatana, jonka vallassa olet.

      • Tuo on tuttuPaakkosen pojan ilosanomaa.

        Jos ei olisi lähettänyt, ei sinullakaan olisi mitään syytä vihata minua.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuo on tuttuPaakkosen pojan ilosanomaa.

        Jos ei olisi lähettänyt, ei sinullakaan olisi mitään syytä vihata minua.

        Totuuksista on kysymys. Ei siihen mitään vihaa liity, toteamuksia vain ne ovat kaikki. Sinä et vain kestä arvostelua kun luulet olevasi jotain.


    • Anonyymi

      "Mikä aiheuttaa sääliä?

      KATEUS"

      Ai sen tähden minä säälin pieniä orpolapsia jotka ovat jääneet ilman vanhempiaan tai sota-alueiden lapsia vanhuksia ja siviilejä en tiennyt että se onkin kateutta

    • Petturin pojaksi syntyminen pelasti minut joutumasta saatanallisten uskonlahkojen orjaksi.

      Miten minä Teuvo Martti Suni pystyin 48 vuotiaaksi asti noudattamaan tätä Jeesuksen tärkeintä pelastuskäskyä, vaikka en tästä mitään tiennyt:

      "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

      Jos en olisi jo äitini kohdussa tullut pelastukseen valituksi, en varmasti olisi pystynyt tuotakaan käskyä noudattamaan. Mutta Jumalapa onkin ihmistä ovelampi, kun salli minun syntyä aviottomana köyhän äidin esikoisena, kärsimään häpeää ja tuskaa. Joka alkoi 8-vuotiaana, kun olimme palanneet evakosta Ylämaalle Leinon kylään, lähelle rajan taakse jäänyttä papan ja äidin kotia.

      Kesällä pyhäkoulussa sain kuulla, ettei taivaassa ole ketään isätöntä. Se oli hyvä asia isättömyyden tuskasta kärsivälle pojalle. Mutta sitten tuli kylvää vettä suoraan niskaan, kun tuo Isä kostaa vanhempien pahoja tekoja monen sukupolven päähän.

      Ja minä olin juuri tuo koston kohde. Siitä hetkestä aloin vihata Jumalaa, ja se sai sinettinsä heti kun koulu alkoi. Olin jo ajatuksissani pitkään toivonut, ettei kukaan ikinä kysyisi minulta isän nimeä, koska en ilman itkua olisi voinut vastata: Minulla ei ole isää.

      Nyt se inhottava kysymys tuli, kun heti ensimmäiseksi opettaja kysyi kaikilta isän nimeä. Hädissäni vastasin papan nimen, jolloin koko luokka purskahti nauramaan ja minä itkemään.

      Kun esikoistyttäremme syntyi vammaisena ja on koko elämänsä liikkunut pyörätuolin kanssa, minä itkin ja huusin Jumalalle: Olisit kostanut minulle vaikka millä tavalla, mutta miksi tälle pienelle lapselle! Meni todella vuosia, ennen kuin ymmärsin, mikä , Jumalan suunnitelma tässäkin takana oli. Sillä tämä sama toistuu jokaisen vammaisena syntyneen kohdalla:

      Opetuslapset kysyivät häneltä: "Rabbi, kuka on tehnyt sen synnin, jonka vuoksi hän on syntynyt sokeana? Hän itsekö vai hänen vanhempansa?"
      Jeesus vastasi: "Ei hän eivätkä hänen vanhempansa. Niin on tapahtunut, jotta Jumalan teot tulisivat hänessä julki."

      Kesästä 1945 kesään 1985 oli kulunut 40 vuotta Jumalaa vihaten, joten mikään uskonsuunta ei saanut sydämessäni sijaa, joten myös tämä toinen tärkeä Jeesuksen ilmoitus toteutui elokuun 11. päivänä 1985:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
      Käsittämätön oli tämäkin Jumalan suunnitelma, kun minä häntä vihaten tietämättäni rakastinkin hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta.

      Kaiken sen taustalla, minkä puolesta olen taistellut, kirjaan kirjoittanut ja edelleen taistelen ja kirjoitan, on ainoastaan Pyhän Hengen kutsumus, hänen opetuksensa ja ennen kaikkea näyt, jotka elävinä kuvina nähtyinä kertovat paljon enemmän kuin tuhannet sanat.

      Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe