Ole Jari onnellinen, ettet joutunut uudelleen pedon kitaan, sillä niin hurjaan eksymykseen en olisi suonut sinun joutuvan!
Tämä entinen wanha ystäväsi on osoittanut kirjoituksillaan, että hän on kaukana totuudesta.
Kaiken muun entisen harhan lisäksi hän eilen, 26.4.-21 irtisanoutui käytännössä Jeesuksesta, kun hän ilmoitti, etteivät Jeesuksen käskyt koske häntä!
Sitä ennen hän oli moneen, moneen kertaan herjannut Jeesuksen sovitustyötä erittäin karkealla tavalla.
Sinä ja monet ex-sunilaiset voitte siis sydämestänne kiittää Jumalaa siitä armosta, että pääsitte pakoon karmeaa eksyttäjää.
Ole Jari onnellinen!
15
264
Vastaukset
- Anonyymi
”ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;”
Ef 4:14- Anonyymi
Jeesus on Vapahtaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Vapahtaja!
Aamen!
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
Homo jeesus on homo niin vapauttaa heteron että saisi tyrkyttää mielihalujaan,Erotkaa kirkoista kaikki heterot.Mitä saatte kirkoistanne kuin laskun joka 400e vuodessa.Ps kandee miettiä.
- Anonyymi
Netissä kulkee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä.
- Anonyymi
Juurikin noin.
- Anonyymi
Siellä varsinkin!
- Anonyymi00015
lisäksi on lampaiden vaatteissa kulkevia karhuja
- Anonyymi00010
tämän videon henkilö ??? https://www.youtube.com/watch?v=HbO_rp9Ik_w
- Anonyymi00016
siinä on jokin perä , toi kaveri ei taida olla enää hengissä mutta vielä 8v sitten kirjoitteli täällä
- Anonyymi00011
Lähettilää sovitus työ on juutalais herra sebaotin oma hyväinen tehtävä joka tukee sen mielihaluja ja luulee olevansa herrana ylitse muiden mutta niin ei ole .Allah on ainoa Jumala joka on omilleen seuraava : Allah on ystävällinen palvelioilleen ,hän antaa ravintoa kelle tahtoo ja hän on kaikkivaltias,mahtava ja kallisarvoinen.
- Anonyymi00012
Allah ei jumaloi Suomessa nyt eikä huomenna. Ei ole sertifikaattia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olen ajatellut, että kirjoitan kirjeen hänen leskelleen, jossa kerron mitä peliä pidät hänen mies vainajansa kustannuksella. En viitsi soittaa koska on minulle täysin vieras ihminen. Sopinee, että liitän kirjeeseen nimesi osoitteesi ja puhelinnumerosi, vaikka ilmeisesti ne tietääkin. Olen sivullinen, mutta en katsele häikäilemätöntä touhuasi enää pitempään!
Lue lisää
Olet aivan vapaa tekemään, mitä mielesi tekee. Olethan tähänkin asti vapaasti herjannut Jumalaa ja uskovia. Kerran joudut vastaamaan sanoistasi Jumalan tuomioistuimen edessä.
Sinulla on vain se ongelma, että mitään leskeä ei ole, vaan henkilö, jota olen kehoittanut parannuksen tekoon ( kuten sinuakin kehoitan ), kirjoittaa edelleen palstalla.
Hän ( TeSu ) on erittäin tunnistettavissa kirjoitustyylinsä ja herjojensa kohteiden ( mm. apostoli Paavali, alkuseurakunta ) perusteella. Muitakin tunnistamisindikaattoreita on.
Toinen, tekninen ongelma sinulla on se, ettei sinulla valitettavasti ole minun henkilötietojani, ei edes nimeä, saatika muita, joita voisit edelleen välittää.
Eikä sinun takiani tarvitse moista vaivaa nähdä, kiitos vaan.
Mutta. Minullahan on ollut pitkään muhimassa oleva aikomus lähteä käymään pienellä visiitillä ko. kirjoittelijan pakeilla. Voisi olla mielenkiintoista lopultakin keskustella hänen kanssaan ja kenties auttaa ( jos mahdollista ) häntä hänen kroonistuneissa ongelmissaan. On kurja ajatella, että hän joutuisi lähtemään ikuisuuteen, ilman että hän pääsisi vapauteen synneistään.
Matkaa tietysti on jonkin verran, mutta kuitenkin reilusti alle 200km, joten ei mitenkään mahdoton matka. Saa nyt nähdä. Asiaa ei pidä hätiköidä. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olen ajatellut, että kirjoitan kirjeen hänen leskelleen, jossa kerron mitä peliä pidät hänen mies vainajansa kustannuksella. En viitsi soittaa koska on minulle täysin vieras ihminen. Sopinee, että liitän kirjeeseen nimesi osoitteesi ja puhelinnumerosi, vaikka ilmeisesti ne tietääkin. Olen sivullinen, mutta en katsele häikäilemätöntä touhuasi enää pitempään!
Lue lisää
Olet aivan vapaa tekemään, mitä mielesi tekee. Olethan tähänkin asti vapaasti herjannut Jumalaa ja uskovia. Kerran joudut vastaamaan sanoistasi Jumalan tuomioistuimen edessä.
Sinulla on vain se ongelma, että mitään leskeä ei ole, vaan henkilö, jota olen kehoittanut parannuksen tekoon ( kuten sinuakin kehoitan ), kirjoittaa edelleen palstalla.
Hän ( TeSu ) on erittäin tunnistettavissa kirjoitustyylinsä ja herjojensa kohteiden ( mm. apostoli Paavali, alkuseurakunta ) perusteella. Muitakin tunnistamisindikaattoreita on.
Toinen, tekninen ongelma sinulla on se, ettei sinulla valitettavasti ole minun henkilötietojani, ei edes nimeä, saatika muita, joita voisit edelleen välittää.
Eikä sinun takiani tarvitse moista vaivaa nähdä, kiitos vaan.
Mutta. Minullahan on ollut pitkään muhimassa oleva aikomus lähteä käymään pienellä visiitillä ko. kirjoittelijan pakeilla. Voisi olla mielenkiintoista lopultakin keskustella hänen kanssaan ja kenties auttaa ( jos mahdollista ) häntä hänen kroonistuneissa ongelmissaan. On kurja ajatella, että hän joutuisi lähtemään ikuisuuteen, ilman että hän pääsisi vapauteen synneistään.
Matkaa tietysti on jonkin verran, mutta kuitenkin reilusti alle 200km, joten ei mitenkään mahdoton matka. Saa nyt nähdä. Asiaa ei pidä hätiköidä.Aja lähimpään mielenterveystoimistoon hakemaan apua itsellesi. Tuo on sairaan ihmisen kirjoitusta.
- Anonyymi00018
Eipä täälläkään järjestä hajuakaan. Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334779Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483919KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1913499Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142596Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182308Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542111- 1282069
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241539