Pettääkkö vai jatkaa tyytymättömänä?

Anonyymi

Hei
En tiedä onko oikea osasto mutta kysynpä kuitenkin. Eli taustoista sen verran että olen 39v mies ja avioliitossa ollut 9v 10v nuoremman naisen kanssa ja meillä on 2 ala koulu ikäistä lasta.
Ongelma on se että vaikka rakastan yhä vaimoani enkä ole koskaan häntä pettänyt niin minua on alkanut pikku hiljaa mietityttämään miten tekisin kun itse haluaisin seksiä päivittäin tai ainakin sen 4-5krt viikossa mutta vaimolleni riittäisi se 2krt/kk. Lisäksi hänestä on tullut ns lahna ja muutenkin niin sulkeutunut seksin suhteen.
Itselläni olisi monia erilaisia haluja ja seksuaalisia fantasioita joista olen hänelle kertonut ja ehdottanut mutta hänelle ne on ehdoton ei ja lähinnä nauraa niille.
Olen myös kysynyt kävisikö hänelle että kävisin toteuttamassa halujani muualla mutta sekään ei käy.
Ja olen tehnyt kaikki naisten lehtien vippaskonstit ja en ole mikään kaljaa sohvalla kittaava juoppo mutta häntä ei vain kuulemma haluta.
Tästä tullaankin siihen että käynkö sitten salaa vieraissa vai eroanko. Koska parisuhde ei ole vain seksiä ja rakastan muuten vaimoani en haluaisi tälläisen takia erota mutta huomaan että olen jatkuvasti ärtynyt kun en saa tarpeeksi seksiä ja mielessäni pyörii koko ajan ajatus siitä että kun täällä eletään vain kerran että kadunko vanhana sitten elämääni että en elänyt toisin.
Onko muilla ollut naisilla tai miehillä ollut samoja ongelmia tai antaa ajatuksia?

333

14369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy salaa vieraissa on mun ajatus. Jos kerran rakastat, niin miksi erota - mutta kerran täällä vaan eletään.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti samoilla linjoilla. Itse aikalailla samassa tilanteenssa. Ihana vaimo ja perhe, mutta ei seksiä. Siksi hankin suhteen ulkopuolista seksiseuraa salaa. Hyvin on toiminut ja ihan mukavasti naisiakin on liikenteessä mm. panemua.net sivustolla. Näillä naisilla puolestaan sama tilanne eli heidän miehiä ei kiinnosta tai on työmatkoilla. Mut siis suosittelen pettämistä ja alkuun pääset tuol panemua.netis


      • Anonyymi

        Se vaan että jos jää kiinni ja vaimo sitten haluaa erota kun on luottamus petetty..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(

        Sua siis saa pettää myös. Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua siis saa pettää myös. Ok.

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää

        Yksinkertainen sääntö älä tee parisuhteessa mitään sellaista mitä et sallisi vaimosi/miehesi tekevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(

        Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen, uskontojen aikaan saamaa harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää

        Entä, jos sinulta saatava seksi ei tyydytä. Et vain osaa. Sitten olisi varmaankin oikeus käydä vieraissa. Sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen sääntö älä tee parisuhteessa mitään sellaista mitä et sallisi vaimosi/miehesi tekevän.

        Aivan näin. Miksi seksi pitää olla noin tärkeä parisuhteessa, voihan sitä olla hyvä kaverikin. Naisilla on menkat ja jos stressiä ei varmaan halut korkeimmillaan. Anna aikaa äläkä kokoajan jahtaa seksi mielessä, niin kyllä se aikaa myöten paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää

        Oikeus pettää!! Parempi lähteä liitosta pois. Salailu pitemmän päälle on raskasta myös lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus pettää!! Parempi lähteä liitosta pois. Salailu pitemmän päälle on raskasta myös lapsille.

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(

        Siinä yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää

        Sellaista oikeutta ei ole hän sinulle antanut. Ulos lennät kuin leppäkeihäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin. Miksi seksi pitää olla noin tärkeä parisuhteessa, voihan sitä olla hyvä kaverikin. Naisilla on menkat ja jos stressiä ei varmaan halut korkeimmillaan. Anna aikaa äläkä kokoajan jahtaa seksi mielessä, niin kyllä se aikaa myöten paranee.

        Voit olla hyvässä suhteessa ilman seksiä kun ei vaan huvita mutta henkisesti kaikki toimii mainiosti, miksi pitäisi luoda paineita seksistä joita seiskat ym. iltapäivälehdet hehkuttavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen sääntö älä tee parisuhteessa mitään sellaista mitä et sallisi vaimosi/miehesi tekevän.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan että jos jää kiinni ja vaimo sitten haluaa erota kun on luottamus petetty..

        Se on aina riskinä pettämisestä, mutta siitä ei todellakaan jää kiinni, jos ei halua jäädä, jos et ole liian tunnollinen tai raivorehellinen luonne, valitset seksikumppanit huolella (parisuhteesta haaveilevat sinkut ehdoton no no - käräyttävät sut heti jos haluat lopettaa, saattavat loukata kivaa vaimoasi ja se tuntuu susta pahalta), et ota riskejä eli kaikki viestit ilman ponnahdusilmoituksia ja vaimolla ei salasanaa puhelimeen yms. laitteille, yhdistät tapaamiset aina muihin menoihin niin et joudu koskaan valehtelemaan missä olet ollut, kohtelet kunnioittavasti salarakkaitasi kertomalla heti suoraan ja muistuttamalla välillä, ettei teistä tule mitään. Voit kuitenkin kehua heitä muutoin, jos aidosti haluat. Muista että tuolla on kasapäin hullua porukkaa jotka haluavat räjäyttää suhteesi kappaleiksi, jos annat heille avaimet siihen. Eli tärkein on valita kumppani huolella. Sitten vain elämään ja jatkamaan vaimon kanssa saaden enemmän seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen, uskontojen aikaan saamaa harhaa.

        Ihminen on luonnostaan sekä omistushaluinen, mustasukkainen että turvallisuutta ja jatkumoa kaipaava, mutta yhtä paljon seikkailunhaluinen ja vaihtelun tarpeessa. Tän dilemma jokainen ratkaisee tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen, uskontojen aikaan saamaa harhaa.

        Onhan se uskonto tuokin mitä uskot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua siis saa pettää myös. Ok.

        Yleensä suomalasiilla on virhe,kun mennään naimisiin.Akasta tulee lihava läski,ei hoida itseään.Sinkkuna on parasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen, uskontojen aikaan saamaa harhaa.

        Ihminen nimenomaan on niitä, jotka leimautuvat ja ovat yksiavioisia.

        Se, että jotkin eivät ole tai siihen sopeudu, ei tarkoita että ihmiset eivät ole yksiavioisia. Itse en ainakaan minkäänlaiseen muuhun suhteeseen pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.

        Käytän tätä itse usein, mutta paskan parisuhteen alla ei ole onnellista lapsuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä suomalasiilla on virhe,kun mennään naimisiin.Akasta tulee lihava läski,ei hoida itseään.Sinkkuna on parasta.

        Älä yleistä pelkästään naisiin.Miehistä tulee aikaa myöten kaljamahainen impotentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä suomalasiilla on virhe,kun mennään naimisiin.Akasta tulee lihava läski,ei hoida itseään.Sinkkuna on parasta.

        Totanoin..minä painoin sillon 64kiloa kun olin naimisissa..Olen 173cm. Ei ollu juurikaan aikaa istahtaa..pienet lapset,kaikki minun vastuulla.Miehet vaan on,ja odottaa valmista eteen..ei kiinnosta lapset,ei normaali perhe-elämä.Joo,jätin koska olin muutenkin kuin yksinhuoltaja.Ja tuoreen tutkimuksen mukaan suomessa on lihavia miehiä enemmän kuin lihavia naisia.Vain naisten läskeihin kiinnitetään huomiota.Katoppa peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus pettää!! Parempi lähteä liitosta pois. Salailu pitemmän päälle on raskasta myös lapsille.

        Taas joku nuori nainen kirjoitti..kun tulet vanhemmaksi,huomaat että kaikki miehet pettää vaikka olet kuinka ahkera sängyssä..Minä olen elämää nähny,ja viihdyn yksin..enää ei tarvitse kärsiä kuin pahoista muistoista ja painajaisista.En kestäisi enää yhtäkään itsekästä,pettävää ja ehkä hakkaavaa miestä.Ehkä vanhempana muistat tämän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus pettää!! Parempi lähteä liitosta pois. Salailu pitemmän päälle on raskasta myös lapsille.

        Olen nainen ja minäkin petin kostoksi mutta ei siitä tullu yhtään sen parempi olo.Jätin sen miehen kun en jaksanu sitä kaikkea.Ei se auta siihen tuskaan kun sydäntä revitään rinnasta..En voisi kuvitellakaan että tällä iällä alottaisin uudestaan parisuhdehelvetin.En vaihtaisi tätä elämänhalua siihen helvettiin.Hyvä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos sinulta saatava seksi ei tyydytä. Et vain osaa. Sitten olisi varmaankin oikeus käydä vieraissa. Sama asia.

        Toi on kyllä osittain ehkä totta.Minä en ole koskaan ollu lahna sängyssä mutta ehkä joskus pitäis toteuttaa naisenkin haaveita eikä vaan miehen? Tai ehkä joku on raiskannu tämän naisen kun siitä tuli lahna? Syitä voi olla niin monia..naisesta on tullu kylmä,miksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aina riskinä pettämisestä, mutta siitä ei todellakaan jää kiinni, jos ei halua jäädä, jos et ole liian tunnollinen tai raivorehellinen luonne, valitset seksikumppanit huolella (parisuhteesta haaveilevat sinkut ehdoton no no - käräyttävät sut heti jos haluat lopettaa, saattavat loukata kivaa vaimoasi ja se tuntuu susta pahalta), et ota riskejä eli kaikki viestit ilman ponnahdusilmoituksia ja vaimolla ei salasanaa puhelimeen yms. laitteille, yhdistät tapaamiset aina muihin menoihin niin et joudu koskaan valehtelemaan missä olet ollut, kohtelet kunnioittavasti salarakkaitasi kertomalla heti suoraan ja muistuttamalla välillä, ettei teistä tule mitään. Voit kuitenkin kehua heitä muutoin, jos aidosti haluat. Muista että tuolla on kasapäin hullua porukkaa jotka haluavat räjäyttää suhteesi kappaleiksi, jos annat heille avaimet siihen. Eli tärkein on valita kumppani huolella. Sitten vain elämään ja jatkamaan vaimon kanssa saaden enemmän seksiä.

        Pistää miettimään millasessa valheessa ihmiset oikeesti haluaa elää. Pelkureiden hommaa, jos pitää vaimo olla kotona odottamassa sillä aikaa ku salaa pettää. Oikeesti? Aikuiset ihmiset?
        Jos ei seksi riitä, ota ero ja etsi kiimasempi nainen, jos kuvittelet, että se on avain onneen. Tuskinpa täysin tyytyväiseksi tulet siltikään. Kohta haluut kolme naista. Nälkä kasvaa syödessä..
        Kannattaa olla valmis siihen, että vaimon ja lasten maailma romahtaa, jos jäät kiinni. Vähemmän se rehellinen ero sattuu. Kaikkiin. Ja puheyhteys säilyy varmemmin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin. Miksi seksi pitää olla noin tärkeä parisuhteessa, voihan sitä olla hyvä kaverikin. Naisilla on menkat ja jos stressiä ei varmaan halut korkeimmillaan. Anna aikaa äläkä kokoajan jahtaa seksi mielessä, niin kyllä se aikaa myöten paranee.

        Ei miehet välitä,olet nuori nainen kun on tollanen kommentti.Miehet haluaa vaan seksiä ja palvelijan parisuhteessa,ei ne välitä vaimosta/tyttöystävästä paskaakaan,eikä lapsista.Sulla on vielä paljon oppimista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.

        Tyypillinen miehen kommentti.En ole tähän ikään mennessä nähny naista joka olis ensin pettäny tai että tää kirjotus olis totta..Uskollisia miehiä ei ole,suurin eronsyy on miesten pettäminen.suhde kestää just niin kauan kuin mies ei jää kiinni pettämisestä.Naiset sentään arvostaa parisuhdetta.Nainen on miehelle vaan pano,palvelija ja joillekin nyrkkeilysäkki.Siinä se rakkaus.Olen vuosia viihtyny yksin,en vaihtaisi tätä elämänhalua siihen helvettiin.Joo,muistoja ja painajaisia en voi pyyhkiä pois,muuten ok.


      • Anonyymi

        Hienoa, saatiin yksi persukin viimein tänne kommentoimaan ;D


      • Anonyymi

        "Käy salaa vieraissa on mun ajatus"

        Se vaan ei kertakaikkiaan käy" lauletaan.
        Ei voi kuin ihmetellä mitä ajatuksia saan lukea. olen siis ohikulkija näillä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti samoilla linjoilla. Itse aikalailla samassa tilanteenssa. Ihana vaimo ja perhe, mutta ei seksiä. Siksi hankin suhteen ulkopuolista seksiseuraa salaa. Hyvin on toiminut ja ihan mukavasti naisiakin on liikenteessä mm. panemua.net sivustolla. Näillä naisilla puolestaan sama tilanne eli heidän miehiä ei kiinnosta tai on työmatkoilla. Mut siis suosittelen pettämistä ja alkuun pääset tuol panemua.netis

        "Ehdottomasti samoilla linjoilla".

        Joopa joo, aluksi toimiin, mutta eipä tarve kauaa odottaa kun alkaa pieniä kiristyksiä.

        Mun on vapaana elävat kaverit tehneet samoin, kertoivat kun "mies ja vaimo" ei anna,
        kun saavat osoitteet alkaa se nurja puoli.

        Joskus se alkaa vasta 3-5 vuoden kuluttua suhteen loppumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(

        "Nimenomaan kerran täällä vaan eletään"

        Ootko tosissasi. Tuostakin kokemuksia, parhaat kaverit hiekkalaatikolla, koulussa,
        nuoruudessa. Joka kuukausi soiteltiin kun oltiin eri paikkakunnalla.

        Nyt kun ollaan 40v ne "kerran vaan" kaverit muuttaa kadun toiselle puolelle kohdatessamme . Samoin tekee myös kavereiden vanhemmat joista kaksi on työpaikallani.

        Kyllä akanat erottuu kun ollaan aikuisia, nuo "eletään vain kerran" tulee vain hätäiseksi vitsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.

        Lapset varmasti nauttivat siitä tilanteesta kun totuus tulee ilmi ja äiti on ihan murtunut. Rehellisyys maan perii. Jos ei ole tyytyväinen suhteessa, on syytä erota ihan rehdisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen miehen kommentti.En ole tähän ikään mennessä nähny naista joka olis ensin pettäny tai että tää kirjotus olis totta..Uskollisia miehiä ei ole,suurin eronsyy on miesten pettäminen.suhde kestää just niin kauan kuin mies ei jää kiinni pettämisestä.Naiset sentään arvostaa parisuhdetta.Nainen on miehelle vaan pano,palvelija ja joillekin nyrkkeilysäkki.Siinä se rakkaus.Olen vuosia viihtyny yksin,en vaihtaisi tätä elämänhalua siihen helvettiin.Joo,muistoja ja painajaisia en voi pyyhkiä pois,muuten ok.

        Ei pidä paikkaansa. Meillä vaimo lähti pettäjän tielle. Sekosi keski-iän kriisiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.

        Eli vaikka päätä kiristää pitää kulissien olla kunnossa ei kyllä hyvin suju elämä miks ihmiset elää elämäänsä toisten kautta vittu ootte tyhmiä lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri lasten takia on järkevää pysyä yhdessä ja käydä sitten salaa vieraissa. Perhe, sukulaiset ym. pysyvät joka on tärkeämpää. Niin sit voi käydä siis vieraissa joka on pienempi paha kuin perheen hajoaminen.

        Samaa mieltä, otat itse vastuun tarpeistasi.
        Turhaa erota ja laittaa monta ihmistä kärsimään.
        Ajan kanssa huomaat, että asiat kunnossa ja perhe koossa ilman suurta draamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä suomalasiilla on virhe,kun mennään naimisiin.Akasta tulee lihava läski,ei hoida itseään.Sinkkuna on parasta.

        Ehhehhee, sinkkuna on parempi. No siksi varmaan jätetyt miehet itkevät baaritiskillä ja hakevat laastarisuhteen mahdollisimman nopeasti. Naiset taas usein viihtyvät sinkkuina ja ovat tyytyväisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nimenomaan kerran täällä vaan eletään ja aina ei tarvi tietää kaikkea. Typeriä kommentteja täällä aika paljon :(

        Samaa voisi sanoa sinusta. Et osaa kuin lainata muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan että jos jää kiinni ja vaimo sitten haluaa erota kun on luottamus petetty..

        nää on näitä syitä miksen ikinä itse oo lähteny tai halua edelleenkään minkäänlaista suhdekuviota. jos niistä seurustelupeleistä ja testeistä suoriutuu niin jossain vaiheessa kuitenkin arki iskee päin naamaa ja tulee liian tuttua ja turvallista-sitten halut loppuu. kuitenkin ollaan niin saatanan egosentrisiä ja itsekeskeisiä että halutaan kahlita se toinen. jos itseä ei huvita mikään niin vaaditaan että kumppaninkin täytyy kärsiä. hyi helvetti mitä paskaa


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, aika dorkamaisia on monet kommentoijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen, uskontojen aikaan saamaa harhaa.

        Kysymys ei ole uskonnosta vaan valehtelusta, jonka pettäminen saa aikaan = uskottomuudesta. Lisäksi ei koskaan ole 100% varmaa, ettet saa mitään tautia, jonka sitten tartutat puolisollesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on aina riskinä pettämisestä, mutta siitä ei todellakaan jää kiinni, jos ei halua jäädä, jos et ole liian tunnollinen tai raivorehellinen luonne, valitset seksikumppanit huolella (parisuhteesta haaveilevat sinkut ehdoton no no - käräyttävät sut heti jos haluat lopettaa, saattavat loukata kivaa vaimoasi ja se tuntuu susta pahalta), et ota riskejä eli kaikki viestit ilman ponnahdusilmoituksia ja vaimolla ei salasanaa puhelimeen yms. laitteille, yhdistät tapaamiset aina muihin menoihin niin et joudu koskaan valehtelemaan missä olet ollut, kohtelet kunnioittavasti salarakkaitasi kertomalla heti suoraan ja muistuttamalla välillä, ettei teistä tule mitään. Voit kuitenkin kehua heitä muutoin, jos aidosti haluat. Muista että tuolla on kasapäin hullua porukkaa jotka haluavat räjäyttää suhteesi kappaleiksi, jos annat heille avaimet siihen. Eli tärkein on valita kumppani huolella. Sitten vain elämään ja jatkamaan vaimon kanssa saaden enemmän seksiä.

        Siinä kanssa yksi epärehellinen huono ihminen. Kelvoton paska. Seksi seksi seksi. Kun sota tulee niin joudutte miinanpolkijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan ei kyl saa pettää koska mä en pihtaa vaan mun vaimo jolloin mul on oikeus pettää

        20 v naimisissa olleena voin sanoa että kun vaimo ei halua niiin ukko on surkea rakastaja.


      • Anonyymi

        Siis ei mitä ihmettä nyt oikeesti, pettämään koska rakastaa kummiski? Jos tollasta mietit niin et rakasta naistasi! Ole mies ja eroa ja lähe mieluummin


    • Anonyymi

      Minusta oot kyllä kertomasi mukaan tehnyt kaiken voitavan...keskustele vielä kerran vakavasti, ja jos naisesi ei ymmärrä tilanteen vakavuutta, eroa. Toivon ettet petä. Siitä jää loppuelämän haavat ja voi tehdä tulevat suhteet mahdottomiksi. Toivon että kunnioittaisit yhteistä taivaltanne, lapsiesi äitiä sen verran ettet sorru pettämään.

      • Anonyymi

        Kyllä asiantilan korjaamiseen kannattaa panostaa.
        Pariterapia ja suhdekurssit kehiin niin ei jää jossiteltavaa jälkeenpäin.

        Kun olet varma että seksin suhteen ei ole enää mitään yhteisesti hyväksyttävää ratkaisua niin eroa.

        Pettäminen on normaalin omantunnon omaavalle taakkana vielä pitkään kun on vielä yhteisiä lapsiakin. Ne saavat kuitenkin joskus tietää tekemisesi ja heidän arvostus laskee samalla kun heidän omaan tulevaan parisuhde-elämään tulee muistuma näistä jutuista.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ei pettäminen pitemmän päälle ole hyväksi sinulle eikä kenellekään .Ero parempi me kun ollaan kumminkin tuntevia olioita entäs jos tulee aika ,että haluaa kertoa totuuden se on täysin mahdollista jossain vaiheessa .entäs sitten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä asiantilan korjaamiseen kannattaa panostaa.
        Pariterapia ja suhdekurssit kehiin niin ei jää jossiteltavaa jälkeenpäin.

        Kun olet varma että seksin suhteen ei ole enää mitään yhteisesti hyväksyttävää ratkaisua niin eroa.

        Pettäminen on normaalin omantunnon omaavalle taakkana vielä pitkään kun on vielä yhteisiä lapsiakin. Ne saavat kuitenkin joskus tietää tekemisesi ja heidän arvostus laskee samalla kun heidän omaan tulevaan parisuhde-elämään tulee muistuma näistä jutuista.

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ei pettäminen pitemmän päälle ole hyväksi sinulle eikä kenellekään .Ero parempi me kun ollaan kumminkin tuntevia olioita entäs jos tulee aika ,että haluaa kertoa totuuden se on täysin mahdollista jossain vaiheessa .entäs sitten .

        On ihan luonnekysymys kuinka paljon pettäminen kalvaa omaatuntoa tai tuleeko tarve kertoa siitä vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Kun tuli kokeiltua lähes kaikki muu paisti ee pareterapia ja vastaavat kurssit, niin sanosin että niihin kannattaa panostaa. Kun lähtee vierailemaan, niin saattaa nuppi mennä sekäisin jos kyyti on kovaa ja huolenpito hyvää. Voi tulla ero - suhde-ero-syndrooma. Ja kun siät kunnon panoa on saanut , niin saattaa olla että sitä sitten vaatii aika pitkään kunnes tulee 25 v jälkeen tähän ikään ja huomaa ettei se sittenkään ole niin kummoista kokonaisuuden kannalta vaikka pano vielä maistuukin.

        Mene parisuhdeterapiaan. Anna aikaa itelles, suhteelle, lapsille.


      • Anonyymi

        Helposti huomaa,ketkä on naisien kommennteja..Kaikki miehet pettää,joskus naisetkin mutta harvemmin.Nainen usein tyytyy huonoonkin seksiin jos rakastaa.Kaikki se kestää,kaikki se kärsii....niinkö???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti huomaa,ketkä on naisien kommennteja..Kaikki miehet pettää,joskus naisetkin mutta harvemmin.Nainen usein tyytyy huonoonkin seksiin jos rakastaa.Kaikki se kestää,kaikki se kärsii....niinkö???

        Mikäs sovinisti täällä kirjottelee. Jos on hyvä seksielämä, itsetunto suht kunnossa, eikä oo lapsuudesta asti jotai hullua hyväksynnän hakua, ei ihan oikeesti tarvii pettää. Eikä todellakaan kaikki miehet petä, tuo on kyllä yleistystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti huomaa,ketkä on naisien kommennteja..Kaikki miehet pettää,joskus naisetkin mutta harvemmin.Nainen usein tyytyy huonoonkin seksiin jos rakastaa.Kaikki se kestää,kaikki se kärsii....niinkö???

        Kukaan ei oo kysyny ap:lta että minkälaista seksiä hän haluaa mihin vaimo ei suostu. Voisko vähän tarkentaa. Siis aivan kaikki mistä on vaimolle ehdottanut.


    • Anonyymi

      Just näin.

      • Anonyymi

        Niin olipa mylly sitten vanha taikka nuori niin mylly ei enää pyöri kun jyvät ovat jauhoina laarissa.


    • Anonyymi

      Siinäpä totuutta miehille jotka aina unelmoivat nuoremmista naisista.

      • Anonyymi

        Ikää se ei katso 😋 Huuma kestää aina vain rajatun ajan. Oli sitten minkä ikäinen tahansa.


      • Anonyymi

        En unelmoi nuoremmista naisista,vaan miehistä.


      • Anonyymi

        Äläpäs yleistä. Emme me kaikki unelmoi nuoremmista naisista.


    • Anonyymi

      Et kerro, käykö vaimosi töissä vai onko hän kotona lasten kanssa? Onko hänellä liikaa hoidettavia asioita omasta mielestään? Me naiset olemme mestareita käsittelemään asioita pitkäänkin mielessämme, joita sitten läväytämme miehen silmille.

      Voi olla myös, että hän tuntee itsensä ”rumaksi”, lasten saanti vaikuttaa niin paljon naisen kehoon. Onko hänellä masennusta, apeutta? Teettekö mitään kivaa yhdessä kaksistaan tai perheenä? Stressi, väsyminen, ahdistuminen jopa viha vaikuttavat seksiin avioliitossa.

      Teidän kannattaisi nyt ihan oikeasti istua pöydän ääreen ja jutella asiasta. Tämä on sen verran tärkeää, ettei sitä voi haudata. Mitä kauemmin olette puhumatta tai käsittelemättä tätä asiaa, sitä vaikeampaa siitä tulee. Yhtäkään päivää et saa takaisin, sinun kaikki energia menee tämän asian vatvomiseen. Sano vaimollesi, että tästä päivästä vaikkapa puoli vuotta, (tai joku muu aikaraja) on otettava voimaan. Joko avioliitto jatkuu, selvitätte asioita terapeutin kanssa tai sitten ero. Ja puhukaa, mikään asia ei saisi olla sellainen, etteikö siitä voisi puhua. Yhdessähän te olette haluneet elää!

      Näyttäkää toisilleen tunteitanne. Halailkaa, kosketelkaa ja pussailkaa vaikka se ei johtaisikaan seksiin. Vaimollesi tulee tunne, että välität hänestä. Näytä, että olet sitoutunut häneen.

      Mutta loppupeleissä asia on niin, että me jokainen elämme omaa elämäämme. Jos on paha olla, niin tee jotain. Elämä on loppujen lopuksi lyhyt, ethän halua olla vanhana katkera!

      Toivottavasti nämä minun ajatukseni auttavat sinua.

      Tsemppiä

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus 👍👍


    • Anonyymi

      Hei
      Kuulostaa tutulta. Olen siis nainen ja kotona on kyllä myös seksiä. Itse haluisin kuitenkin enemmän sekä kokea myös vierasta ihoa ja kosketusta. Ajattelen niin, että ero ei ole oikea vaihtoehto. Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Tosin pohdin myös, kadunko vanhana elämätöntä elämää enemmän kuin elettyä? Moraalin olen antanut alentua jo ajat sitten ja näen asian niin, että avioliitostani en koskaan eroa, koska se on niin hyvä kaikin puolin. Vieraissa tulen varmasti joskus käymään ja se saakoot tasapainotettua tätä dilemmaani. Suosittelen sinulle samaa. <3

      • Anonyymi

        Mikä neuvoksi jos ei halua erota. Vaimo ilmoitti jo vuosia sitten että ei me enää tarvita seksiä..
        FBW-suhde jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, ainoa vaan et mistä sen löytäis???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä neuvoksi jos ei halua erota. Vaimo ilmoitti jo vuosia sitten että ei me enää tarvita seksiä..
        FBW-suhde jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, ainoa vaan et mistä sen löytäis???

        Esimerkiksi tämä palsta on kohtalainen väylä löytämään samassa tilanteessa olevat. Kerro ihmeessä itsestäsi lisää..


      • Anonyymi

        Tulet ulos lentämään kuin leppäkeihäs. Hyvää matkaa sitten kun ajankohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä neuvoksi jos ei halua erota. Vaimo ilmoitti jo vuosia sitten että ei me enää tarvita seksiä..
        FBW-suhde jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, ainoa vaan et mistä sen löytäis???

        Siinä tapauksessa kannattaa puhua ns. avoimesta suhteesta, jos toinen on yksipuolisesti tehnyt selväksi, että ei enää kotoa saa. Pettäminen on halpamaista, mutta niin myös tuollainen yksipuolinen pihtailukin. Sen takia asiasta kannattaa vakavasti puhua ennen kuin lähtee tekemään mitään peruuttamatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tämä palsta on kohtalainen väylä löytämään samassa tilanteessa olevat. Kerro ihmeessä itsestäsi lisää..

        Ehkä niinkin, tälle forumille vaan tuskin kannattaa kovin avautua.... eikä ny mielikuvitus riitä keksimään mitään. Tänne tuskin hyväksytään meiliosotteita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä neuvoksi jos ei halua erota. Vaimo ilmoitti jo vuosia sitten että ei me enää tarvita seksiä..
        FBW-suhde jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, ainoa vaan et mistä sen löytäis???

        Täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä

        ja sitten vielä pitäisi olla sopivalla etäisyydellä, aika epätoivoista. chat "fwb2" siellähän voinee jättää viestin...


    • Anonyymi

      Älä mene salaa vieraisiin. Kunnioita vaimoasi sen verran, että yrität vielä tehdä yhdessä asialle jotakin. Ota asia vielä keskusteluun, sen verran tiukasti että vaimosi ymmärtää kuin tärkeästä asiasta on kyse. Sano ettet jaksa jos seksiä ei ole enempää, että asialle oikeasti täytyy nyt tehdä jotakin, että on pakko pohtia ratkaisuja. Jos naisesi kieltäytyy edelleen ymmärtämästä sinua niin on kyllä typerys eikä rakasta sinua sydämestään.
      Vitsit kuin tässä näkee ettei näköjään ole parisuhteissakaan aina helppoa. Sitten on kaltaisiani sinkkuja jotka ei hyvää ja uskollista miestä löydä millään. Voi että pitäisin miestä hyvin myös sängyssä jos vaan sen oikean löytäisin.

    • Anonyymi

      Pahoittelen. Hän ei enää rakasta sinua.
      Nainen aina halua sitä miestä, jota rakastaa.
      41v. Nainen

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän täysin! Se piti ainakin minulla paikkansa, en halunnut enää miestäni, kun en rakastanut häntä enää!


      • Anonyymi

        Ei muuten pidä paikkaansa, ettei rakastaisi. Asian voi ilmaista muutenkin, kuin panemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa, ettei rakastaisi. Asian voi ilmaista muutenkin, kuin panemalla.

        Niin, luulen että kyseessä on enemmän se ettei koe enää intohimoa toista kohtaan. Rakkauttakin kun on monenlaista.
        Itse en enää eksää kokenut seksikkääksi muuttuneen ulkonäön ja käytöksen takia, joten en enää halunnut seksiä hänen kanssaan. Välitin kuitenkin, vähän samalla tavalla kuin välitetään perheenjäsenestä. Voisiko teidän kohdalla kyse olla siitä ettei puolisosi koe sinua enää seksikkäänä? 10 vuoden ikäero kuitenkin on aika paljon ja voi olla että nuori nainen ei näe neljäkymppistä seksikkäänä.

        Pettämistä miettiessä kannattaa miettiä haluaako oikeasti tehdä jotain sellaista mikä loukkaisi ja vahingoittaisi puolisoa ja tässä tapauksessa myös lapsia. Jos pettämisessä ei ole mitään pahaa, miksi sitä pitäisi salailla? Tällä palstalla hengaa paljon porukkaa jotka yllyttävät muita pettämään jotta oma käytös olisi "hyväksyttävämpää".
        Itse kuitenkin pidän hyvänä nyrkkisääntönä sitä että pystynkö kertomaan rehellisesti tekemiseni ja tekemättä jättämiseni jos joku niistä kysyy.

        Kuten joku tuossa jo kirjoittikin, jonkinlainen parisuhdeterapia olisi varmasti järkevin vaihtoehto. Todennäköisesti ainakin saisit selville miksi puolisosi ei enää halua kanssasi seksiä.

        Ja mitä tulee siihen että koet turhautumista ja ärtymistä siksi ettet saa seksiä joka viikko; kokeile purkaa sitä esimerkiksi urheiluun.


      • Anonyymi

        Kyllä näin on


    • Anonyymi

      Anna palaa vaan,käy vieraissa,mieluummin miehissä.Mies tietää parhaiten miten toinen mies tyydytetään!

    • Anonyymi

      Ei kukaan voi haluta seksiä 5 kertaa viikossa. Taidat olla joku nymfomaani, eikä sinulla ole muuta elämää. Joo voithan toki koittaa etsiä itsellesi jonku jyystökaverin, jokaiselle päivälle eri henkilön.

      • Anonyymi

        Hyvä komenti kukaan ei halua seksiä 5 kertaa viikossa.Siinä on lapset perhe elämä,Eikä koko ajan ajatella alapäällä.


      • Anonyymi

        Jos se vie vain pari minuuttia päivästä? Pisto työntö ja tuijotus. Kyllä sen perheellinen ehtii pottujen keiton ja vessan siivouksen välissä. 😜


      • Anonyymi

        Jaa. Kyllä mä hyvää miestä panisin helposti sen viis kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Kyllä mä hyvää miestä panisin helposti sen viis kertaa viikossa.

        Joo on se ”niin luonnollista”, Ja sitten ala-ikäistä kuten muutamat julkkishomot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä komenti kukaan ei halua seksiä 5 kertaa viikossa.Siinä on lapset perhe elämä,Eikä koko ajan ajatella alapäällä.

        Miksi sitten haluat esim syödä monta kertaa päivässä? Nukkua?

        Miksi pitää ostaa uusia vaatteita, käydä ulkona syömässä, ostaa lapsille leluja, nettishoppailla, katsoa telkkaria? Tavata ystäviä ja sukulaisia???

        Itseäni ihmetyttää, miten tämänkin kommentoijan mukaan intiimi yhdessäolo rakastetun kanssa mielletään "alapäällä ajatteluksi"!!!

        Totuus on se, että suurta osaa ihmisistä ei vaan seksi kiinnosta, lähinnä varmaan heikon fyysisen suorituskyvyn ja laiskuuden takia. Jos seksi olisi jotain syötävää, niin varmasti kiinnostaisi.

        Ap, luuletko, ettei seksivastainen tajua miten asiat on, kun lakkaat vonkaamasta?

        Onneksi olen itse välttänyt jumahtamasta, näitä riittää kyllä miehissäkin, ulkonäköön katsomatta. Kaikki muu seksuaalisuutta tärkeämpää. Hyi h.vetti.

        Nainen 40


      • Anonyymi

        Tässä sen huomaa miten erilaisia ihmiset on seksihalujen suhteen..


    • Anonyymi

      Eikö nuorempikaan nainen jaksa libidoasi tyydyttää? Miehet kuvittelevat, että kun ottaa nuoremman, niin ne jaksaa joka päivä ja monta kertaa.

    • Anonyymi

      minä, minä ja minun halut. Selvitä ensin vaimosi kanssa onko suhteellanne mitään toivoa, jos ei ole, eroa tai hanki seksiä muualta vaimosi suostumuksella. Jos eroat pysy sinkkuna niin saat naiskennella kaikkea liikkuvaa.

      • Ei taida saada. Pitää raukkamaisesti yrittää vieraisiin että saisi sentään akkansa pitää varalla. Ap mokoma vanha perseaukinen läskikasa. Vetäisi hanskaan ja huolehtisi perheestään ja jättäisi ylimääräiset seksihaikailut.. kun akka kuites silllon tällön antaa


    • Anonyymi

      Täällä ollaan aikalailla samassa tilanteessa. Meillä on seksi ja läheisyys loppunut kokonaan jo monta vuotta sitten. Itse haluaisin seksiä edes 2-3 kertaa viikossa, mutta vaimo on lopettanut seksin kokonaan ja aika on tehnyt tehtävänsä myös minulle niin, että en jaksa enää edes yrittää. Kovasti haluaisin läheisyyttä ja seksiä, enkä tiedä mikä olisi oikea ratkaisu? Olisipa joku, jonka kanssa homma toimisi. Elämä on lyhyt ja miksi sitä pitäisi kituuttaa "yksin"? Olisko se maksullisissa käynti oikea ratkaisu, tai jos olisi ulkopuolinen suhde?
      Vaimon kanssa ollaan oltu reilut 30 vuotta, eikä seksin loppuminen ole ainakaan kodin töihin osallistumisen puutetta. Nykyään ollaan kuin kämppikset.

      • Anonyymi

        Mikset sitten eroa? Äläkä sano että tottumus tai raha.


      • Anonyymi

        Minäpä kerron, mikä menee pieleen. Näyttää siltä että ”läheisyys = seksi”.

        Seksi on ihmisten parittelua, noin niinkuin biologian näkökulmasta. Kun ei ole tarpeen enää 30 vuoden yhteiselon jälkeen niitä jälkeläisiä tuottaa, niin eikö se ole aika loogista, että se parittelu ei niin nappaa?

        Jospa kokeilisit ihan sitä yhdessäoloa ja siihen ihastumista? Joskus saattaa sitten vanhakin innostua - tai sitten ei. Ilmankin pärjää, jos muuten on mukavaa. Jos ei ole mukavaa - mitä vielä mietit?


      • Anonyymi

        Täällä on oltu 40v naimisissa ja vuonna 2003 loppu seksi, vaimoni luuli et kävin vieraissa. En käynyt vaikka olen ulospäinsuuntaituva mies,toki meitä "kohtalon veljiä " on aika paljon .Itse olen omalla tavalla asiani ratkaissut. Vaimoni ei haluu puhua seksistä, ei päästä halaa tai muuten lähelle,muuten kaikki muu toimii todella hyvin .Nimimerkki 8888


      • Anonyymi

        Minulla kävi niinpäin että mies ei halunnut seksiä. Selvisikin sitten että hänellä oli ollut salainen panosuhde jo kymmenen vuoden ajan avoliitossa olevan naisen kanssa jolla on 2 lastakin. Olin naisen avomiehen kanssa puhelimessa puheissa aikoinaan ja hän sanoi että "tämä on mielenkiintoista". Kun asiat jatkuivat samanlaisina vaihdoin maisemaa ja asun nyt yksikseni. Noita miehiä joiden vaimo ei seksiä halua tuntuu olevan paljon mutta minun puolestani saavat olla rauhassa. Haluaisin yhteisen elämän johon kuuluu myös seksi mutta luulen että ne ajat ovat ohi. Salasuhteita kyllä saisi, mutta en ole kiinnostunut niistä. Mieheni sanoi että tuo salasuhde toi jännitystä hänen elämäänsä. Saakin nyt pitää sen jännittävyyden ihan vapaasti.


      • Anonyymi

        Kuulostaa niin tutulta, kuin omasta elämästä, mutta mulla onkin mies jota ei huvita. Sitä huvittaa urheilu ja liikkuminen, mutta ei vaimon kanssa paneminen.
        Ja voin sanoa, että olisi helppo pettää, kun en ole edes sysiruma, aina on saanut ulkonäöstä ja luonteesta muilta kehuja. Oma ukko pitää niinkuin pöydänjalkaa, elämää tukevana itsestäänselvyytenä.
        Ja yhdessä oltu vasta 14 vuotta. Ollaan kuin kämppikset ja yksi yhteinen lapsi.


    • Anonyymi

      Ehdotan että otat vielä hänen kanssaan puheeksi ja vaadit joka päivä seksiä tai oikeus ottaa rakastajatar , hän saa valita . Ei toista ole oikeus pitää puutteessa.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kenellekään miehelle ei kelpaa, että nainen ”vain antaa”... aika nolo sellainen mies, jolle kelpaisi. Tai oikeastaan ei mies ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kenellekään miehelle ei kelpaa, että nainen ”vain antaa”... aika nolo sellainen mies, jolle kelpaisi. Tai oikeastaan ei mies ollenkaan.

        En usko, että useimmille riittää. Meillä nainen ei myöskään tykkää halata, eikä tykkää läheisyydestä, eikä ole koskaan tykännyt. Hän on kertonut, että hänen vahempansa eivät halanneet häntä. Minulle on opetettu, että läheisyys opitaan lapsena, joten uskon sen vaikuttaneen häneen. Itse olen läheisyyden kipeä ja välillä yksin herkistyn ja elokuvaa katsoessa mikä tahansa tapahtuma saa silmät kyyneliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että useimmille riittää. Meillä nainen ei myöskään tykkää halata, eikä tykkää läheisyydestä, eikä ole koskaan tykännyt. Hän on kertonut, että hänen vahempansa eivät halanneet häntä. Minulle on opetettu, että läheisyys opitaan lapsena, joten uskon sen vaikuttaneen häneen. Itse olen läheisyyden kipeä ja välillä yksin herkistyn ja elokuvaa katsoessa mikä tahansa tapahtuma saa silmät kyyneliin.

        Meillä ei lapsena näytetty läheisyyttä, ja nykyään tarvitsen sitä senkin edestä mieheltäni (kiusaamis kokelukset voi vaikuttaa).
        Toisin kuin miehelläni, heillä halaillaan jatkuvasti ja ollaan lähellä, kun taas mieheni ei halua sitä minulta juurikaan🤨


    • Anonyymi

      Anna vaimosi nukkua riittävästi ja huolehdi että syö hyvin. Hoida arki kuntoon eli maksa laskut ja muut asiat niin stressi vähenee vaimollasi.

      Älä petä! Lapsesi halveksisivat sinua heikkoudestasi ja perheesi rikkomisesta.

      Koita vain muistaa ne asiat jotka saivat vaimosi kiinnostumaan sinusta. Koita kaivaa ne esiin uudelleen jos ne ovat päässeet pölyyntymään.

      Jos kaikki feilaa niin laita sormesi ristiin ja ala rukoilemaan apua Jumalalta. Lue Raamattua ja pidä lauantai lepopäivänä äläkä baari-iltana. Älä ole liian ylpeä turvautuaksesi Jumalaan. Jumalaan uskominen ja rukoileminen ei ole mikään nolo asia ja Jumalalle voi viedä myös ihan tavallisetkin asiat.

      • Anonyymi

        Ei ne lapset halveksi eikä ajattele noin vanhemmistaan. Monesti lapset ovat helpottuneita, että kodin tiukka ilmapiiri poistuu ja vanhemmat on taas rentoja ja niillä on tahollaan mukavaa.

        Terveisin eroperheen lapsi ja itsekin jo eronnut. Ei ole traumoja mulla eikä jo aikuisilla lapsilla.


      • Anonyymi

        Veikkaisin että syy on sinussa. Et täytä vaimosi tarpeita joten ei se vaihtamallakaan parane. Oma ukkoni oli ns.minuuttimuna enkä koskaan tykännyt niistä hommista. Inhosin loppuaikoina jopa hänen kosketustaankin. Puhuin asiasta moneen kertaan alkuaikoina muttei tämä tulosta tuottanut. 15v jälkeen erosimme. Nyt minulla uusi mies ja seksielämämme kukoistaa vaikka yhteiseloa on jo 10vuotta takana. Tärkeää on että mies kiinnittää todellakin huomiota vaimoonsa eikä vain häärää omiaan. Ja monet naiset feikkaa orkkujaan vain sen vuoksi että saa kömpelön pumppaamisen loppumaan. Ei sitä jaksa kukaan vuosia jos ei miehestä ole oikeaksi"rakastajaksi"!!!!


      • Anonyymi

        Joillekin miehille Jumala (jota voidaan myös eri nimillä kutsua) suo useamman vaimon ja väliaikaiset avioliitot, varallisuuden perusteella toki. On myös polyamorisuutta, mutta ne kai ovat uskonnollisissa yhteisöissä vähemmän hyväksyttyjä.

        Ihminen on luotu seksuaaliseksi olennoksi, aikuisen ihmisen elämään kuuluu oleellisena osana toteuttaa seksuaalisuuttaan (pl. lainvastaisuudet) ja tavoitella hyvää, tasapainoista ja onnellista elämää.
        Pitäisikö aikuisen ihmisen, joka vieläpä avioliitossa, rukoilla pois luontaisia seksuaalisia haluja, jotka Jumala on hänelle suonut?
        Vaiko sitä, että aviopuoliso kokisi seksuaalisen herätyksen?
        Vaiko seksinpuutteesta syntyviä "ajatussyntejä" mitä voi puutteessa olevan ajatuksissa pyöriä?

        Vai olisiko sittenkin parempi turvautua ensin seksuaaliterapeuttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lapset halveksi eikä ajattele noin vanhemmistaan. Monesti lapset ovat helpottuneita, että kodin tiukka ilmapiiri poistuu ja vanhemmat on taas rentoja ja niillä on tahollaan mukavaa.

        Terveisin eroperheen lapsi ja itsekin jo eronnut. Ei ole traumoja mulla eikä jo aikuisilla lapsilla.

        Eroperheen lapset yleensä eroaa itekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lapset halveksi eikä ajattele noin vanhemmistaan. Monesti lapset ovat helpottuneita, että kodin tiukka ilmapiiri poistuu ja vanhemmat on taas rentoja ja niillä on tahollaan mukavaa.

        Terveisin eroperheen lapsi ja itsekin jo eronnut. Ei ole traumoja mulla eikä jo aikuisilla lapsilla.

        Paskat

        Mun faija valitsi halunsa perheensä sijaan.

        Vihaan häntä, ja vihaan itseäni, kun tärkeämpää panna vieraita naisia kuin olla perheensä kanssa.
        Kuinka huono tytär olin kun vietti mielummin aikaansa muiden naisten kanssa kuin perheensä?
        Isä joka edes välittää perheestään ei toimi noin.
        Meidän tapauksesta jo 35 v, enkä anna anteeksi, en halua nähdä niin alhaista miestä. Hyi vxxxu.

        Pankoon nyt niin paljon kun haluaa, mutta tytärtä hänellä ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroperheen lapset yleensä eroaa itekin

        Ei pidä paikkaansa onko ero perhe tai eroamaton ,ero tulee silti kun niissä on eri ihmiset ja erilaisista perheistä lähtöisin .


      • Anonyymi

        Ilmeisesti kun ei usko enää itseensä, pitää alkaa uskomaan jesseen, pilviukkoihin ja muihin satuihin . Voihan sitä rukoilla hautaan asti, ei se mitään auta. Saa sen aikansa niinkin tuhlattua.

        T. Uskoton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin että syy on sinussa. Et täytä vaimosi tarpeita joten ei se vaihtamallakaan parane. Oma ukkoni oli ns.minuuttimuna enkä koskaan tykännyt niistä hommista. Inhosin loppuaikoina jopa hänen kosketustaankin. Puhuin asiasta moneen kertaan alkuaikoina muttei tämä tulosta tuottanut. 15v jälkeen erosimme. Nyt minulla uusi mies ja seksielämämme kukoistaa vaikka yhteiseloa on jo 10vuotta takana. Tärkeää on että mies kiinnittää todellakin huomiota vaimoonsa eikä vain häärää omiaan. Ja monet naiset feikkaa orkkujaan vain sen vuoksi että saa kömpelön pumppaamisen loppumaan. Ei sitä jaksa kukaan vuosia jos ei miehestä ole oikeaksi"rakastajaksi"!!!!

        Varmasti noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kun ei usko enää itseensä, pitää alkaa uskomaan jesseen, pilviukkoihin ja muihin satuihin . Voihan sitä rukoilla hautaan asti, ei se mitään auta. Saa sen aikansa niinkin tuhlattua.

        T. Uskoton

        Mieluummin niinkin kuin särkeä oma ja mahdollisesti toisten perhe vain siksi että saa vierasta vittua, persettä tai mulkkua.


    • Anonyymi

      "Lisäksi hänestä on tullut ns lahna ja muutenkin niin sulkeutunut seksin suhteen". Oletko pelkkä "yhden tempun poni" ja oletat, että joku naistenlehdistä lukemasi harhautus toimii oikeassa elämässä? Onko seksi pelkkää jyystöä ja peniskeskeistä panemista? Ajattele vaihteeksi muutakin kuin omaa nautintoasi.

      Pienet lapset ja arki aiheuttavat stressiä naisille aivan eri tavalla kuin miehille. Korona-aika tuskin helpottaa asioita. Puhu naisellesi kuten aikuinen - mikään ei ole pahempi turn-off kuin ruikuttava ukko.

      • Anonyymi

        Onko tässä myös se mahdollisuus olemassa että mies on jo yrittänyt kaikkensa jotta vaimo olisi onnellinen mutta vaimoa ei vaan haluta enää? Ehkä siksi että arki saman kumppanin kanssa tuntuu liian tutulta ja turvalliselta tai sitten on vaan kasvettu erilleen... Sillon miehellä sekä vaimolla on kyllä yhtälaisesti täysi oikeus erota. Ketään ei voi omistaa ja jos itse kokisin ettei toinen halua mua enää vaikka mitä tekisin niin katoaisin aika äkkiä, itseään täytyy rakastaa myös eikä olla toiselle vaan kuorimainen maskottikumppani. Samalla lailla vaimolla on oikeus erota jos kokee ettei koe vetovoimaa enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tässä myös se mahdollisuus olemassa että mies on jo yrittänyt kaikkensa jotta vaimo olisi onnellinen mutta vaimoa ei vaan haluta enää? Ehkä siksi että arki saman kumppanin kanssa tuntuu liian tutulta ja turvalliselta tai sitten on vaan kasvettu erilleen... Sillon miehellä sekä vaimolla on kyllä yhtälaisesti täysi oikeus erota. Ketään ei voi omistaa ja jos itse kokisin ettei toinen halua mua enää vaikka mitä tekisin niin katoaisin aika äkkiä, itseään täytyy rakastaa myös eikä olla toiselle vaan kuorimainen maskottikumppani. Samalla lailla vaimolla on oikeus erota jos kokee ettei koe vetovoimaa enää.

        Onhan heillä sitä seksiä. Se ei vaan riitä irstaalle ukolle vaan pitäis olla fantasioita ja vieraita huoria. Näinhän ap oli vaimoparalleen oikein ehdottanut ja vaatinut. Ei se ihme että kiinnostus vaimolla vähenee noin sairasta ukkoa kohtaan. Ap saisi hakeutua hoitoon eikä kuvitella että pornofilmit on todellisuutta ja että kokoajan jyystetään. Arki, pienet lapset, työ ja kodin hoitaminen väsyttää.. Ap ei ilmeisesti edes osallistu kun on aikaa haikailla sairaiden "fantasioidensa" perään!


    • Anonyymi

      Perhe-elämä ja lastensaanti muuttaa parisuhdetta aina jotenkin, joskus huonompaan tai parempaankin suuntaan. Teillä oli hyppy tuntemattomaan ja tästä et voi vaimoasi syyttää. Jotkut nuoret parit saattavat helposti harrastaa seksiä useitakin kertoja päivässä, ymmärrän kyllä huolesi. Mutta älä nyt ainakaan pettämään lähde, avoin suhdekin on parempi. Jos ei onnistu niin sitten rehellinen ero.

      • Anonyymi

        Meillä naista väsyttää henkisesti ADHD / käytöshäiriöinen lapsi, jolle lasu ja terapia eivät ole tuoneet apua. Lapsi riekkuu kotona ollessaan, eikä noudata mitään sääntöjä. Hän ei myös osaa kommunikoida, tai puhua kunnolla, vaikka jo koulua käy. Tämä väsyttää entisestään vaimoa ja voi arvata, että seksi on yksi viimeisimmistä asioista joita hän enää ajattelee. Rakastan häntä syvästi, mutta seksittömyys vaikuttaa mielialaani ja syönkin tämän vuoksi välillä rauhoittavia ja joskus salaa ryyppään. Tämän vuoksi olen myös miettinyt vakavasti josko maksaisin seksistä, tai ettisin jonkin sivusuhteen vaan seksuaalisten halujen tyydyttämiseen.


    • Anonyymi

      Siinä voi olla aina arvaamattomia seurauksia. Esim. Onko nainen parisuhteessa jonkun rikollisen kanssa joka tulee kavereineen perään, tai on nainen onnenonkija tai epäluotettava. Psykopaatti voi vaikka kiristääkin tai vainota. Tautejakin voi tulla. Kiinnijäämisen riski ja pelko jälkeenpäin. Mutta en totta kyllä tiedä miten sellaista tilannetta voi korjata jossa emäntä on tosi pidättyväinen.
      Yksi hyvä neuvo on että lue kirja nimeltä No More mr. Nice guy. Olen 100% VARMA että siitä olisi hyötyä sinulle! Sen kirjoittaja on pitänyt jo ennen sen kirjoittamista vuosien ajan kursseja ja kouluttanut miehiä joiden parisuhteessa ei ole sitä vetoa mitä kaipaat. Se on tosi hyvä.

    • Anonyymi

      älä puhu roskaa ja sontaa hänestä, se auttaisi paljon👹👁‍🗨🙍‍♀️,

    • Anonyymi

      Elä parasta elämääsi. Jos tämä ei tunnu parhaalta elämältä niin sitä saattaa myöhemmin katua. En suosittele mitään koska en kanna vastuuta mistään. Ainoa ohje on, että elä parasta elämääsi. Sitten vaan tekemään päätöksiä.

    • Anonyymi

      Jos kaikista fiksuista kommentoinneista huolimatta päätät hakeutua suhteeseen niin hakeudu vastaavassa tilanteessa olevan naisen kumppaniksi.

      Sinkut ja eronneet kyllä torpedoi koko liittosi perustuksia myöten.
      Joko hankkiutumalla raskaaksi tai kuvaamalla sinut tai tai riisumasi vaatteet puolisolle lähetettäväksi.

      Näistä eronneiden salasuhteista olen havainnut syntyneen myöhemmin todella hyviä avio-/avoliittoja.

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä tarkennus! Eli salasuhteeseen vain ja ainoastaan toisen samassa tilanteessa olevan kanssa! Muutoin tietää ongelmia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä tarkennus! Eli salasuhteeseen vain ja ainoastaan toisen samassa tilanteessa olevan kanssa! Muutoin tietää ongelmia...

        Olen joutunut seuraamaan läheltä Lestadiolasisen perhekunnan lähes omituista iärjestelyä jossa toinen siskoksista oli ollut pitkää avioliitossa erään elektroniikka sopimusvalmistajan johtajan kanssa.
        Ja kuten arvata saattaa lapsia oli siunaantunut liittoon jo kymmenkunta.
        Sisko oli sensijaan yksinäinen ja yksinasuva saman firman talouspäällikkö.

        Julkinen salaisuus oli että siskokset jakoivat miehen sulassa sovussa ja juuri seksuaalinen aktiivisuuns sälytettiin tälle lapsettomalle puolelle.

        Viimeisen kerran kun kuulin tästä kahden naisen ja yhden miehen liitosta oli se kun tämä salapuoliso oli tullut raskaaksi niin huhuttiin että hormoonihoito oli saanut aikaan tämän onnellisen lopun ja että tulokkaita oli kaksin kappalein..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joutunut seuraamaan läheltä Lestadiolasisen perhekunnan lähes omituista iärjestelyä jossa toinen siskoksista oli ollut pitkää avioliitossa erään elektroniikka sopimusvalmistajan johtajan kanssa.
        Ja kuten arvata saattaa lapsia oli siunaantunut liittoon jo kymmenkunta.
        Sisko oli sensijaan yksinäinen ja yksinasuva saman firman talouspäällikkö.

        Julkinen salaisuus oli että siskokset jakoivat miehen sulassa sovussa ja juuri seksuaalinen aktiivisuuns sälytettiin tälle lapsettomalle puolelle.

        Viimeisen kerran kun kuulin tästä kahden naisen ja yhden miehen liitosta oli se kun tämä salapuoliso oli tullut raskaaksi niin huhuttiin että hormoonihoito oli saanut aikaan tämän onnellisen lopun ja että tulokkaita oli kaksin kappalein..

        Ja nimi oli?


    • Anonyymi

      Mikä ihmisiä vaivaa!! KUN KERRAN OLETTE LAPSIA TEHNEET, NIIN OTTAKAA NIISTÄ VASTUUN!!! Ei elämä ole omien mielihalujen mukaan tanssimista, pitää ottaa VASTUU, johan lapsetkin kärsii jos eroatte, se jättää lapsiin pysyvän pahan jäljen. ITSEKÄSTÄ AJATTELUA!! Tv.kokenut äiti

      • Anonyymi

        Ei se aina noin mene. Niin monta perhettä läheltä nähnyt jossa pysytään yhdessä lasten kanssa ja molemmilla ei ole halua korjata asioita. Kuka päättää että lapsi kärsii jos vanhemmat eroaa! Hahaha niin yksipuolista ajattelua taas. Kumpa omat vanhempani olisivat aikoinaan eronneet niin olisi kaikilla meillä ollut helpompaa sekö lapsilla että vanhemmillani. Jos yksi yrittää ja toinen ei, ei suhdetta voi korjata ja vaikuttaa lapsiin. Tässähän alkuperäisen kirjoituksessa on kyse muustakin kuin seksistä. Jos vaan osaa lukea ihmisiä ja ymmärtää että asioilla on aina useampi puoli ymmärtäisit sen. Hänhän nimenomaan haluaa saada asiat kuntoon! Luoja

        T itsekin äiti.


    • Anonyymi

      Itse naisena paljon miettinyt samaa ongelmaa omassa avioliitossa. Mies ei enää halunnut ja aloin ajan kanssa syyttää itseäni tilanteesta kunnes kävi ilmi että hänellä oli muita käsittelemättömiä ongelmia jotka heijastuivat parisuhteeseen ja seksi oli olematonta. Nyt sitä on koska sai asiat käytyä läpi ja selitin hänelle kuinka tärkeää se on minulle. Mielestäni molempien tunteita pitää kunnioittaa mutta asioista pitää pystyä puhumaan eikä vähätellä toisen toiveita. Seksi on tärkeä osa elämää ja erottaa kaveri ja parisuhteen. Monet ystäväni jauhavat kun mies kinuaa seksiä. Sanon heille että niin minäkin haluan koska olen naimisissa aviomieheni kanssa enkä kaverin kanssa.

      Ehkä vaimosi itsevarmuus seksuaalisuudesta ja itsestään kasvaa iän myötä, seksuaalisuushan muuttaa muotoaan läpi elämän.

      Tsemppiä, tiedän niin tuon tilanteen missä olet ja helppoa se ei ole mutta selvitettävissä jos vaimosikin sen ymmärtää kuinka tärkeää asia on ja vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kaikkeen.

    • Anonyymi

      Lasten takiako meinaat olla tuossa suhteessa.

      • Anonyymi

        Mitä itket ettet saa seksiä tarpeeksi! Jos iniset ja valitat vaimolle, eroa vaimosta. Jätä se ennenkin petät. Pettäjä suhde ei toimi. Jos vaimo saa tietää että petät, se on anteeksi antamaton teko. Sitä ei tule vaimo unohtamaan. Siinä kärsii sitten myös lapset jos äiti voi huonosti! Itse kokenut tämän petturuuden! Raukka, huono mies. Tämä pettäjänaiskaveri kertoi hyvin selkeästi puhelimessa minulle. KYLLÄ, KYLLÄ ME NAIDAAN, kun minun ns. MIES tulee hänen luokse kylään. Että silleen.


    • Anonyymi

      höpö höpö, aikuistu, hanki harrastuksia, shoppaile, urheile. Sublimoi niin kuin kaikki muutkin järjellliset ihmiset tekevät. Juttusi kuulostavat 15-vuotiaan teinin ajatuksilta, niinkuin ehkä ovatkin. Kaikelle on aikansa. Jos nyt joskus eteen sattuu joku panohaluinen, pane toki, mutta ei siitä nyt kannata itelleen elämän päätarkoitusta ottaa. Olet yliseksualisoituneen kulttuurin aivopesemä idiootti.

    • Anonyymi

      Asia on niin, että naisia kiinnostaa, jos antaja on kunnossa ja vehje iso ja kova. Itselläni on 20cm lerssi ja kunnon pallit, ja vaikka muita parisuhdeongelmia on tietysti ollut vuosien aikana, ei seksin kanssa ole koskaan ollut yhdenkään naisen kanssa ongelmia. Ongelmia on korkeintaan siksi, että naiset haluavat lekaa jopa liikaa.

      Lisäksi joka ikinen petikumppani on sen sanonut, että kun sinulla on iso kanki, niin voin sen myöntää, että ei ne pienet tunnu yhtään missään - ei se ole ihme jos halut loppuu, jos kynämulkku tikkaa hiki päässä menemään puolikovalla. Itseni ei tarvitse tehdä juuri muuta kuin vetää housut alas, niin alkaa vastapelurin jalkovälissä solisemaan. Itse duuni on helppo hoitaa tästä lähtökohdasta.

      Jos saan neuvoa, niin hommatkaa iso dildo kaveriksi, jolla voitte lykkiä samalla kun itse tikkaatte vaikka hanuriin - itseltäni b-rapun ilot jäävät aika harvaan, koska kuka sitä nyt kokonaisen kurkun kokoista jormaa peppuunsa haluisi.

      Terveisin,
      Kunnon sonni

      • Anonyymi

        Mahtavaa saa jo ajatuskin sukat pyörimään jaloissa.


      • Anonyymi

        Muistoja herättävä kuvaus😀


    • Anonyymi

      Haluat seksiä noin usein ja se on mennyt jo aivoihisikin syrjäyttäen kaiken muun, auts!
      Veikkaan että vaimollasi on muuta ajateltavaa kuin pelkkä jyystäminen, tai et enää kiinnosta häntä. Olisi puhuttava. Sitten joko kantapäät vastakkain tai kompromissi.
      Luulen että useimmat naiset menettää halunsa koska lapset, työ yms. vie enemmän energiaa. Puhuisipa hän sinulle mikä on syynä. Tai pystyisi puhumaan jollekin ammattiauttajalle. Voit sanoa ettet halua jatkaa tällä tavalla, joku ratkaisu on tultava. Perheasiainneuvottelukeskus voisi ehkä auttaa. Kannattaa kääntää sekin kivi ennen kuin heittää hanskat naulaan.
      Harmi jos lapset menettää toisen vanhemman erossa. Mutta yhtä lailla kärsivät jos ilmapiiri on ahdistava kotona. Lapset kyllä vaistoavat.
      Mutta olemme erilaisia yksi haluaa usein toinen joskus. Alkuaikoina se vaan on aina kiihkeää mutta sitä kanivaihetta ei kestä kauan. Sinulle pitäisi olla samanmoisen libidon omistava kumppani silloin ehkä olisi kaikki tyytyväisiä.
      Pettäminen on vihoviimeinen juttu. Toivoisin avoimesti etsittävää ratkaisua.

      • Anonyymi

        Naisilla varmaan stressi työstä ja lapsista johtuen vie niitä haluja sitten. Itselläni työstressi kasvattaa äärimmäiset seksihalut ja panettaa joka päivä ihan liikaakin. Välillä joutuu nyrkkikyllikkiä vemputtamaan niin, että on peli hellänä ja se ole kivaa. Naisen kanssa peli ei koskaan kipeydy, mutta sitä saa sen verran harvoin, että ei sitä enää edes odota, eikä nauti sitten jos ja kun saa pikaisesti pimeässä peiton alla.


    • Anonyymi

      Sinun pitäisi tehdä vaimollesi selväksi, että kyseessä on sinulle tärkeä tarve ja että et voi hyvin, jos et saa tyydytettyä tarvettasi. Jos vaimosi välittää sinusta, niin hänen pitäisi ottaa tarpeesi vakavasti ja osallistua ratkaisun pohtimiseen

    • Anonyymi

      Minulla oli samanlainen ongelma. Kahdeksan vuotta meni ilman seksiä, sitäkin ennen hyvin harvakseltaan. Kerran hän heitti tuossa välissä, että hae sitten muualta. Kunnes sitten uudestaan otin seksittömyyden esille, hän taas heitti kiukuspäissään, että hae sitten muualta, mutta älä tule hieromaan sitä sitten mun naamaan. Enää en kysynyt, että onko tosissaan vaan hain seksini muualta.
      En ollut valmis nunnan elämään alle 40 vuotiaana. Nyt minulla on ollut sivusuhde kohta kolme vuotta.

      • Anonyymi

        Meillä vastaava, mutta olen vain maksanut seksistä. Pitkän kuivan jakson jälkeen hän sanoi, että jos olet vieraissa käynyt, niin ei ole sillä likaisella m**kulla ikinä enää asiaa sisääni. En tietenkään kertonut totuutta, sillä oman rakkaan kanssa seksi on parasta jos vain saisi useammin. Olen myös harrastanut satunnaisia kertoja vieraan kanssa jo oma pitää kuivaa kautta.


    • Anonyymi

      Harrasta sooloseksiä, netistä löytyy kyllä materiaalia toteuttaa monenlaista. Mielikuvitus vain rajana.

      • Anonyymi

        Naiset eivät ymmärrä. Itse teen kyllä tuota miehenä ja paljon, mutta se ei tyydytä kaikkia tarpeita kuten naisen kosketusta/läheisyyttä. Lisäksi paikat kipeytyy liian helposti vaikka käyttää mitä liukastetta kun vemputtaa liian kauan. Seksi naisen kanssa saattaa kestää sen kaksi tuntia, mutta mihinkään ei sen jälkeen koskaan satu.


      • Anonyymi

        Sooloseksi ei ole koskaan sama asia. Se tunne kun toisen iho koskettaa omaa ja kädet hivelevät...

        Kaipaava nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sooloseksi ei ole koskaan sama asia. Se tunne kun toisen iho koskettaa omaa ja kädet hivelevät...

        Kaipaava nainen

        Säälittävää porukkaa. Heikkoja paskoja, kyynelehtiä nyt jonkun helvetin "seksin" takia. Heittäkää helvettiin koko turha nylkytys ja keskittykää perheeseen ja työhönne


    • Anonyymi

      Kyllä naiselta halut lähtee viimeisetkin jos fantasioit muista tai katselet. Kyllä lasten saannin jälkeen muuttuu seksi. Jospa ottaisit kotitöihin osaa, huomioisi naistasi enempi, kuuntele häntä. Kuka hullu antaa luvan käydä vieraissa? Ukko joka pyytää sellaista tai edes ehdottaa niin nalli otsaan!

    • Anonyymi

      Älä missään nimessä mene pettämään vaimoasi. Se on sellainen tie, mitä tulet katumaan loppu elämäsi kiinni jäätyäsi.
      Haluttomuus voi johtua niin monesta eri asiasta mm. Stressistä. "Kausittainen haluttomuus" ei tarkoita sitä, etteikö vaimosi enään halua sinua. Se kipinä täytyy vaan kaivaa esiin, YHDESSÄ. Saada vaimo ymmärtämään, kuinka sinä kärsit tilanteesta ja kuinka se vaikuttaa mielialaasi.
      Pariterapia voi olla teidän ensiaskel, jotta alatte taas tutustumaan toisiinne uudelleen. Ehkäpä vaimonkin silmät alkavat avautumaan siinä arjen puurtamisen keskellä; kuinka komean ja hauskan miehen sitä joskus onkaan napannut.
      Tehkää jotain uutta ja erikoista. Hankkikaa kahdenkeskistä aikaa uudessa ja mielenkiintoisessa ympäristössä.

    • Anonyymi

      Et tietenkään petä! Kerrot hänelle vaihtoehdot joko sinä annat tai joku muu antaa=ero.

      Selän takana ei kuulu toimia. Jäät kiinni muutenkin. Hän varmaan sitoutunut uskolliseen mieheen, olisi sitten pettämisen jälkeen miehen kanssa, jonka kanssa ei edes haluaisi olla tietämättään edes siitä. Tuhlaisi aikaansa sinuun, joka ei häntä ansaisen.

      Itsellä tilanne toisin päin. Mies ei halua kuin joskus, minä joka pv. En silti vieraisiin mene. Enkä halua. Minulla on toimiva käsi ja netissä pornoa. Muutaman kerran sanonut ton että pane, tai joku muu panee=ero. Kyllä sitten pani.

      Haluatko tosiaan tehdä huorin?
      En usko. Pahempaa kuin lyödä kultaasi. Mulle se olis ainakin pahempi vaihtoehto. En usko, että kesäisin pettämisen, kaiken muun voisin antaa anteeksi en pettämistä.

    • Anonyymi

      Heips!

      Aikuisena, miehenä, voin sanoa sen, että vaihtoehtoja on niukasti!
      Kerran olin itse n. 10 vuotta naisen kanssa, 10-vuotiaat lapset (silloin), koko fadirulla. Tuli hänellä keskenmenoa, oli sosiaalisia paineita yms. enkä itse kaikesta kyennyt puhumaan. Petin. Tein väärin. Ymmärrän sen nytten.
      No seuraava suhde oli sellainen sitten, että en saanut ystäviäni tavata (etenkin naispuoliset), tsuumattiin päästä varpaisiin, kuin orjamarkkinoilla, painoa ikää myöten, että "soveltuuko" minun ystäväksi. Olin kuulema pettäjäainesta, kaikki miehethän ovat yksinkertaisia kapistuksia, pelkästään toosan perään. Alkoi viilenemisvaihe, sitten tuli vastaan jäävuori. Kelpasin kuljettajaksi, kesämökille yms. kyllä, asuttiin, syötiin, nukuttiin, kokkailtiin jne. yhdessä, kuin normaali pariskunta, mutta mitään intiimiä ei ollut. Meistä tuli ikään kuin kämppiksiä, ja minusta tuli täysin neutraali objekti, kuin lipasto tai jalkalamppu. Muutaman vuoden uskalsin (oltiin kymmenen vuotta yhdessä, josta 7 olin ilman) vielä k
      "kärtätä", mutta aina oli päänsärky tms.... Kinasteluakin tuli, ja vaikka kuinka yritti kertoa, että kun minua mukamas kaikki naiset katselevat ja kaikkia olen pannut, pysyin uskolllisena. Eräänä päivänä sitten vahingossa kävi ilmi, että hänellä oli toinen, joku performanssitaiteilija, kiesi kaiken, jopa sen miten ventovieraalla ihmisellä voi olla hänen puhelinnumeronsa.
      Ero siitä tuli sitten. Olen tyytyväinen. Pointtini on se, että tietenkään koskaan ei pitäisi pettää. Mutta jos ihan aikuisen aikuisia ollaan, niin ensin nostetaan kissa pöydälle, puhutaan ja mietitään, niin vaikealta kuin kuulostaakin, mietitään, onko yhteistä tahtoa ja edellytyksiä, suhteen jatkuvuudelle. Jos ei ole, erotaan. Sitten voidaan tehdä mitä huvittaa.
      Rakkaus on iso ja hieno asia, kuten mahd. yhteiset lapsetkin. Mutta ei saa unohtaa itsensä. Pitää myös arvostaa sekä kunnioittaa itseään.
      Jos ei avoin keskustelu maistu, pitää miettiä sitä luopumista, myöskin vaikka sattuisi. Et halua, että joku muu sinua satuttaa, tai pistää sinua kärsimään, et? Miksi antaisit itsellesi oikeuden, itse satuttaa itsesi, jatkamalla kuraista suhdetta. Jos varmasti tiedät, omalta osaltasi, että olet tehnyt varmasti parhaasi, sitten ei tule omatunnon tuskia tms...
      Toivotan kaikkea hyvää sinulle ja teille, yhdessä tai erikseen.


      -T. Tong-

      • Anonyymi

        P.S
        Silloin aikoinaan, itse pettäessäni,
        olin kakskyt jotain... Ei se asiaa muuta, enkä sitä itselleni anteeksi anna. Mutta en tiennyt silloin elämästä, niin paljon kuin nytten, aikuisena. En tarjoa tekoselityksiä tms. en. Mutta joskus pitää punnita todellisuudet. Minä, hän, me jne... Tai sitten jos ei klikkaa jatketaan erillään. Syitä haluttomuudelle on toki vaikka millaisia. Vaikutat silti fiksulta ja pohtivalta persoonalta, eikä ensimmäisenä mielessä , "tosimiehenä", ei ole pelkästään tuheron saaminen. Toivottavasti akkasi näkisi, kunnioittaisi ja arvostaisi sinua siinä. Jos ei, eroa.


        -T. Tong-


    • Anonyymi

      Yhtälöstä puuttuu kokonaan MIKSI vaimollasi on seksihalut laantuneet. Joku syy tietenkin on, miksi teillä seksi ei luista.
      - hormonaaliset yms. syyt
      - sinä et herätä hänessä niitä haluja
      - vaimollasi on avioliiton ulkopuolinen seksikumppani

      Jos olisin sinä, niin näennäisesti hyväksyisin tilanteen ja tekisin sopivasti salapoliisityötä, onhan kuitenkin kyseessä avioliitto ja perhe. Pettäminen on niin yleistä, ettei kannata jättää huomiotta sitä mahdollisuutta, että vaimosi käy hoitelemassa toista miestä ja siksi hänen kiinnostuksensa seksiin >sinun kanssasi< on hiipunut. Jos sellaisesta et löydä merkkejä, niin se ongelma on poissuljettu ja voit keskittyä entistä rajatummin selvittämään ongelmaa. Jos päädyt itse pettämiseen, niin se ei kuitenkaan ratkaise ongelmaa ja todennäköisesti tulee päätymään perheenne hajoamiseen. Lasten elämää ja hyvinvointia ei saa unohtaa.

    • Anonyymi

      Ottakaa seksilelut mukaan ja kans naisen libidoa buustaavia luonnonmukasia kapseleita. Jutelkaa myös seksistä ja kerro, että koet, et hän nauraa sun fantasioille ja se ei tunnu hyvältä. ÄLÄ mene vieraisiin.

    • Anonyymi

      Itsellä sama tilanne ja myös nuorempi vaimo. Hän myös lyttää kaiken ehdottelun.
      Luin tuossa yhden suomalaisen kolumnin, jossa seksuaaliterapeutti neuvoi, että seksin harrastaminen ja seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia ja että se ei toiselle kuulu, jos niin ei halua. Pettäminen ei ole rikos.

      Itse olen pettänyt useamman kerran, mutta vain äärihädässä. Jos/kun suhteessa on seksiä vähintään 1krt viikossa, niin yritän pärjätä. Nyt vain on ollut näitä useamman viikon taukoja ja silloin kun on tarjolla illalla/yöllä, niin olen itse ollut todella väsynyt ja on pitänyt tyytyä pikapanoon, joissa en ehdi nauttimaan.

      Meillä nainen ei syty muusta kuin siitä kun pälättää hänen kanssaan jotain tyhjänpäiväistä paskaa tuntikausia ja kuuntelee hänen avautumista työpäivän ämmien vittuiluista.. hyvällä lykyllä hän ohjaa makkariin ja lukitsee oven, jotta lapset eivät tule häiritsemään.

      Mikään muu konsti ei ole häneen koskaan tepsinyt ja minun ehdottelut aina torpataan.
      Meillä nainen oli vuosia kotiäitinä kun itse kävin töissä ja nykyään hän on töissä ja minä työtön koronan vuoksi. Hänen halukkuudessaan ei ole mitään muuta muutosta tapahtunut, kuin että nyt on tarjolla piparia vielä harvemmin.

      Olen kysynyt ja ehdottanut kolmen, tai neljän kimppaa ja seksibileitä, mutta hän ei niistä ole innostunut. Sanoo myös, että uusi mies ei kiinnosta, eikä miehet tällä hetkellä. Hän ei kerro mitä hänen päässään liikkuu, koska hän on nainen ja minun tulisi jotenkin kummassa ymmärtää telepaattisesti.

      Naisen mieli on kuin painovoima, sen tuntee jollain tavalla, mutta ei kuitenkaan mitään havaintoa miten se toimii.

      • Anonyymi

        Meillä taas naidaan vain kun mies haluaa. Jos teen aloitteen, hän ei lähde mukaan, mutta minut taas saa aina pikku vikittelyllä innostumaan. Hän haluaa 1-2 kertaa viikossa. Haluaisin itse noin 3 kertaa ja mieluusti joskus silloinkin kun minä käyn ihan kuumana valmiiksi. Onko muilla tällaista? Mistähän johtuu?


      • Anonyymi

        Ei se toki rikos ole, mutta väärin se on ja voi aiheuttaa paljon tuskaa toiselle. Kumma seksuaaliterapeutti teillä, ehkä tunnekylmä ja itsekin terapian tarpeessa kun ei näyttänyt mitään myötätuntoa petettyä kohtaan. Epäilen onko noin sanottu vai kuulitko mitä halusit kuulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas naidaan vain kun mies haluaa. Jos teen aloitteen, hän ei lähde mukaan, mutta minut taas saa aina pikku vikittelyllä innostumaan. Hän haluaa 1-2 kertaa viikossa. Haluaisin itse noin 3 kertaa ja mieluusti joskus silloinkin kun minä käyn ihan kuumana valmiiksi. Onko muilla tällaista? Mistähän johtuu?

        Kylläpä olette sitten säälittävä ukko. Uli uli ja vinku vinku "en pääse nauttimaan" 😆 mikä, oletteko mies yleensäkään ollenkaan? Seksi seksi seksi, eikö aivoissanne muuta liiku.. menkää ennemmin vaikka leikkimään pihalle lastenne kanssa. Lastensuojeluilmoituskin pitöisi tehdä kun olette noin sairas että monenryhmiä ja kaikenmaailman "seksibileitä" menette ehdottelemaan VAIMOLLENNE ja LASTESI ÄIDILLE.. ei helvetti ole tosi, mikä teitä vaivaa.. sairas olette, teidän tulisi olla kunnollinen mies vaimollenne ja tunnollinen perheenisä ja Suomen sotilas.. niin te saatana itkette vain sairaiden irstailujenne perään.. heikko lälläri olette. Kasvakaa aikuiseksi ennenkaikkea.


    • Anonyymi

      Erotkaa. Olet liian vanha mies naisellisi. Ikäeron on oltava nykyisin toisinpäin. Naiset ottavat nyt vähintään 10 v itseään nuorempia miehiä!

      • Anonyymi

        Nainen rupsahtaa siinä 25 vuoden iässä jo aika pahasti. Eivät saa enää tasokkaita miehiä, varsinkaan yli kolmekymppiset naiset, joilla onkin jo pariutumispaniikki, kun tietävät vetovoimansa romahduksen. Nainen on parhaimmillaan iässä 16-24 v.


    • Anonyymi

      Sillä tavalla

    • Anonyymi

      Itse täysin samassa tilanteessa, yhdessä oltu nyt 14v ja ennen seksuaalisesti aktiivinen nainen ei nykyään tee ainuttakaan aloitetta. Minä teen aina aloitteen ja muutenkin omat halut ovat pysyneet ns.ennallaan, mutta vaimoa ei kiinnosta. Käyn salilla ja muutenkin liikun sekä pidän huolta itsestäni ja vientiä varmasti olisi jos haluisin, mutta rakastan vaimoani yli kaiken ja muuten hän on ihana ihminen, mutta seksihalut kadonneet vuosien aikana lähes kokonaan. En tahtoisi erota, mutta aika ja elämä kuluu koko ajan ja seksiäkin olisi kiva harrastaa ja ennen kaikkea tuntea olevansa haluttu. Päivittäin pyörii ajatus mielessä, että joutuuko sitä oikeasti kohta alkaa hakemaan seksiä parisuhteen ulkopuolelta.

    • Anonyymi

      Milloin mahdatte kasvaa aikuisuuteen ja tiedättekö yleenäs mitä se tarkoittaa, epäilen vahvasti.

      olette isokokoisia lapsia suunnilleen jokainen.

    • Anonyymi

      Moi!
      Hetken jo mietin, oletko mieheni, mutta eroaa siinä, että olen itse yrittänyt keksiä miten saamme seksiä enemmän. Ja siis olen tästä puhunut useasti. Olen melko seksuaalinen ihminen ja seksimme on upeaa silloinkuin sitä on. Ollaankin puhuttu, että ei se määrä vaan laatu. Lapset vievät kyllä kaikki mehut ja monesti iltaisin nukkuminen on ainoa ajatus. Tässä ajatuksiani:

      Äidit tekevät yleensä ns. näkymätöntä metatyötä;
      Mitä ruokaa tehfä ja milloin, mitä kaupasta, mitkä vaatteet lapsille, onko oikeat ulkovaatteet päiväkotiin, kausivaatteet, repussa vaihtovaatteet? Asunnon siiatinäpiti, pyykinpesu ym ym. Ja nämä kaikki työpäivän päälle. Lastenkin kanssa pitää touhuta ja tarjota ruokaa, iltapalaa. Koirat hoitaa ja lenkittää.
      Lasten kaverikyläilyt, synttärilahjat(koko suvun ja kaverien), omien lasten synttärijärjestelyt, joulu ym pyhät.

      Mies kyllä myös auttaa näissä ja hoitaa joitain näitä, mutta yleensä pitää erikseen pyytää.

      Jos esim olen kaupassa pari tuntia, niin kotona ei ole tapahtunut mitään, ellen ole antanut erikseen tehtäviä tai kaupasta pistänyt viestiä esim "annatko lapsille jääkaapista sitä ja tota".

      Nämä on siis pakko hoitaa, jotta arki pysyisi kasassa.

      SITTEN vielä yksi homma lisää listaan: miehen tyydyttäminen, jotta pysyisi tyytyväisenä eikä lähtisi vieraisiin.

      Mieheni kyllä hoitaa hienosti kaikki ns.miesten työt ja on ihana isä ja aviomies. Mutta hänellä on vaan taipumus mennä vähän omiin oloihinsa sillä aikaa kun minun aivoni raksuttaa näitä metatöitä. Hän käy salilla ja istuu tietokoneella, ja tekee välissä asioita mitä pyydän. Ottaa "rennosti".

      • Anonyymi

        Jatkoa...
        Jos petät, niin petä omaa vaimoasi selvästi epäseksikkäämmän kanssa. Sellainen on helpompi antaa anteeksi jos jäät kiinni.
        Itse olen hyväkuntoinen ja pidän itsestäni huolta. Jos mieheni pettäisi esim jonkun lihavan naisen kanssa, tietäisin että kyseessä oli oikeasti vain pelkkä pano.
        En väitä että lihava ei voisi olla viehättävä, mutta tiedän mieheni naismaun.

        Eli jos haluat vaan seksiä, niin eiköhän baarista löydy joku pubiruusu, joka antaa kaiken mitä toivot;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa...
        Jos petät, niin petä omaa vaimoasi selvästi epäseksikkäämmän kanssa. Sellainen on helpompi antaa anteeksi jos jäät kiinni.
        Itse olen hyväkuntoinen ja pidän itsestäni huolta. Jos mieheni pettäisi esim jonkun lihavan naisen kanssa, tietäisin että kyseessä oli oikeasti vain pelkkä pano.
        En väitä että lihava ei voisi olla viehättävä, mutta tiedän mieheni naismaun.

        Eli jos haluat vaan seksiä, niin eiköhän baarista löydy joku pubiruusu, joka antaa kaiken mitä toivot;)

        Säännöllinen seksikumpani olisi kaikista loukkaavin


    • Anonyymi

      Suosittelen että etsit miehen jonka kanssa pääset paineet purkamaan. Voi tuntua aluksi oudolta ajatukselta mutta omalla kohdalla toiminut tosi hyvin (olen vastaavassa tilanteessa kuin sinä). Ollut monia miespuolisia seksikumppaneita ja miesten kanssa hommat toimii: ei turhia lätinöitä vaan seksiä ja thats it! Kokeilepa googlta termillä UKM (eli ukkomies) niin huomaat että meitä on paljon vastaavassa tilanteessa

    • Anonyymi

      Pistä sormeen oma perseeseen :) ehkä se auttaa 🤣

    • Anonyymi

      Vaihtoon !ei enää kärsimys viikkoja

    • Anonyymi

      Olen aina sitä mieltä, että jos et kotona saa, niin haet sun muualta. Piste.

    • Anonyymi

      Minulla on ihan sama tilanne kuin sinulla, vaikka olenkin nainen. Kuitenkaan edes vertaistukimielessä kukaan ei voi neuvoa, mitä sinun on tehtävä. Tiedät sen sydämessäsi, kuuntele sitä hiljaisuudessa. Ymmärrän sinua hyvin, voimia siihen mitä päätätkin.

    • Anonyymi
      • Juuri näin. Olihan täällä joku järkeväkin.


    • Anonyymi

      Heippa! Ajattele tätä asiaa yksinkertaisesti. Jos naisesi saisi todella hyvää seksiä, josta nauttii erittäin paljon niin luulisi, että hän itse haluaa sitä lisää. Eli voisitko sinä tehdä hänelle jotain eri tavalla? Tiedätkö varmasti, mikä häntä kiihottaa?

      • Anonyymi

        Itse pidän naisen tarpeista erityisesti huolta seksissä. Meillä vaimoni saa todella tyydyttävää seksiä ja onkin sen illan onnellinen ihan sekaisin seksin jälkeen ja sanoo kuinka kuka nainen tahansa haluaisi juuri tätä. Mutta seuraavana päivänä hänen mieli on mennyt takaisin vanhaan ja saattaa olla taas viikon, tai viikkojen tauko.
        Olenkin alkanut epäilemään naishormonien sekoittavan hänen mielialaansa. Ehkäisynä on kierukka.


    • Anonyymi

      naisella vaan liikaa asioita lautasella! Miehet jotka tekevät kotitöitä ja muutenkin huomioivat naista, saavat YLLINKYLLIN SEKSIÄ! Tästä on myös tutkimuksia tehty!

      • Anonyymi

        Meillä minä autan. Autan imuroinnissa. Kokkaan lähes kaikki ruuat. Minä leivon lasten synttärikakut. Korjaan kaikki rikki menneet mm. oven kahvat ja lasten polkupyörät. Vaimo valitsee vaatteet lapsille kaupasta, mutta itse olen aina mukana auttamassa. Silti ei seksille ole sijaa hänen mielessään.


      • Anonyymi

        Ei ne kotityöt takaa yhtään mitään, jos naisella on esim. halut tappava hormonaalinen ehkäisy.


    • Anonyymi

      Minulla ollut 55vuotta samat ongelmat vaimoni kanssa,olen pötkinyt vieraisiin ja monesti,aunakun kun oikeen haluttaa !!!!!!!

    • Anonyymi

      Tee kumpi tahot . käy juttelemassa ammattiauttajalle kaverisi kanssa. yritä puhua hänen kanssaan. Sama mulle miten teet. älä täällä sitä pähkylöi. mua ei vois vähemmän kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Moi ootko hemmotellut naistasi viime aikoina. nyt olisi aika tarttua sarviin ja katsoa omaan peiliin missä vika. Naista pitää hemmoitella jotta pääset sänkyyn. Lapset mummolaan. Ruusut suklaat tai nyt kun ravintolatkin aukeaa kynttilä illallinen siihen hieronnat jne eikö näillä konsteilla aukee säpit

    • Anonyymi

      Eroo

    • Anonyymi

      Itselläni(35v nainen) tekee oma-alotteisesti seksiä mieli VAIN ovulaatioviikolla. Muulloin teen sen miellyttääkseni. Ja alkaahan se toimimaan esilämmittelyn jälkeen. Mutta lähtökohta on, että ei tee mieli yhtään.

      TÄSSÄ MIEHILLE, PISTÄKÄÄ YLÖS:

      1.viikko
      Menkat. Voisi tehdä mielikin, mutta olo ei ole kaikista puhtoisin.

      2.viikko
      Neutraali viikko. Seksiä ei oma-alotteisesti tee mieli, mutta halut heräävät nopeasti kun mies lämmittelee.

      3.viikko
      Seksiä tänne ja heti! Seksi pyörii mielessä kokoajan, kaikki miehet kiinnostaa. Pyllyjä zoomailen. Housut märkänä. Seksiunia. Joka ilta tekisi mieli, mutta mies ei jaksa aina.
      Miinuksena, että alapää onnkuin vesiputous, märkää märkää, kitkat vähissä. Taatut orgasmit.

      4.viikko
      Haluton viikko.
      Miehen lähentelyt saavat minut henkisesti oksentamaan. Seksi ällöttää. Miehet ovat ällöttäviä pervoja.
      Jos seksiä on, niin miehen mieliksi.
      Paikat ei kostu, vaikka mitä temppuja tekisi. Ei orgasmia.
      Muutenkin kaikki ärsyttää.

      • Anonyymi

        Tämä pitäisi kertoa kaikille. On niin totta.
        Tietty jos syö pillereitä, niin tuota haluviikkoa ei ole.
        Mulla kuparikierukka, niin toimii hormonitoiminta niinkuin kuuluukin.
        Miehet, kalenteri käteen!


      • Anonyymi

        Itse olen melkein 10v vanhempi ukko. Minulla samanikäinen akka. Häntä haluttaa usein vain päivää ennen rättibileiden alkamista. Se saattaakin olla kuukauden ainoa haluttava päivä hänelle


    • Anonyymi

      Moi. Itse kävisin vieraissa mutta kannattaa etsiä joku luotettava osapuoli jolle voi kertoa että suhteessa ja hyväksyy sen.

      Itse nainen sama tilanne kun aloittajalla, mies on sanonu vaa että voit käydä vieraissa mutta hän ei niistä halua kuulla mitään.
      Ihana puoliso kyllä muuten mutta eioo niin halukas..

    • Anonyymi

      Rakkautta ei niin vaan ole tarjolla, seksiä on. Rakastat vaimoasi, kuinka voit loukata häntä tyydyttämällä itsesi jonkun muun kanssa? Jos tämä suhde loppuu, taatusti saat kaipaamaasi seksiä, mutta löydätkö oikeata rakkautta koskaan? Monet täällä sanovat että petä, niin ei tarvitse katua seksitöntä elämää. Kyllä rakastaminen menee kirkkaasti seksin ohi. Sinulla on ollut onni löytää ihminen, jota rakastat.

      Joku syy haluttomuuteen on. Itsellä halut loppuivat täydellisesti e-pillereiden vuoksi. Oli siinä itselläkin ihmettelemistä. Pillerit pois ja sitten naitatti taas entiseen tapaan. Vuosia myöhemmin liittomme alkoi natista liitoksistaan, enkä mitenkään osannut olla miehen mieliksi missään asiassa. Hän tosin jätti seksin arvostelun ulkopuolelle, mutta silti hänen muu käytöksensä vaikutti siihen, että eipä kiinnostanut.

    • Anonyymi

      No jos koet et oot kaikkes teheneny parisuhtees eteen etkä oo tyytyväinen, niin eikös oo parempi erota! Kerran eletään ja jokaisella on mielestäni oikeus onnelliseen, ihanaan oman näköseen elämään :) Itse en hyväksy pettämistä ja sinkkunaisena tulee usein ehdotuksia varatuilta, mut ei nappaa, kiitos. Sinkkuna sul ois paremmat markkinat ;) Kaikkea hyvää ja tulevaa kesää!

    • Anonyymi

      Tiedättekö minkä puutteesta se kertoo kun aikuiset jopa perheelliset jauhaa jostain seksin puutteestaan !

      no ette tietenkään tiedä, sekin kuuluu taudin kuvaan, no kerron sen että saatte nukutuksi ens yönä ok !

      se kertoo kovin alhaisesta ääoosta.

      • Anonyymi

        Melkoisia totuuksia lauot ilman ensimmäistäkään viitettä tutkimuksiin. Taitaa olla "älykkyytesi" jostain elämänkoulusta tms.


    • Anonyymi

      Mulla vähän sama tilanne kun alottajalla. Rakastan kyllä miestäni, mutta halut ei kohtaa. Mut sit mä aloitin salasuhteen työkaverini kanssa, joka on onneksi ihan samassa tilanteessa kun minäkin. Arki toimii kyllä oman puolison kanssa ja silti haluan vielä olla hänen kanssaan.
      -v-

      • Anonyymi

        O i miten oletkin fiksu, kyllä suomi nyt pääsee veloistaan pikapikaa!


    • Anonyymi

      jos on ajautunut pakonomaiseen tilaan että päivittäin pitää nonstop jumputtaa, niin tuskaa se eläminen varmasti on . Päänupissa ei silloin mitään muuta pyörikään. Meistä tulee helposti yksipuolisten tapojemme orjia. Sitä mitä toistat alinomaa sitä myös olet. Valinnoilla on iso merkitys.

    • Anonyymi

      Eroa ja etsi parempi suhde ton asian suhteen.Tai nosta kissa pöydälle.kerro että harkitset eroa ja kerro.myös syyt siihen. Miksi tuhlaisit elämääsi huonossa suhteessa missä et saa toosaa niin kuin toivot.

    • Anonyymi

      Itsellä täysin sama tilanne, mutta meillä mies ei anna🥺 KAIKKI k
      onstit on kokeiltu, mies ei vain välitä seksistä. Itse mietin asian niin, että hinta on kova eroamiselle. Nyt lapsilla on hieno koti, tuttu pihapiiri, kaverit naapureina, eroaminen tarkoittaisi, että lapset joutuisivat elämään matkalaukkuelämää(mies muuttaisi toiselle paikkakunnalle) vielä monta vuotta ja sydämeni halkeaa pelkästä ajatuksesta🤧 Eikä se niin helppoa ole uuttakaan löytää tällä iällä. Että kaksi vaihtoehtoa, jää tai eroa, seksiä tuskin tulet saamaan vaikka rukoilisit polvillaan. Kokeiltu on.
      Tiedät mitä saat jäädessäsi. Toivon sulle ja muille samassa tilanteessa kärvisteleville voimia ja halauksia❤️❤️ Täällä on monta, jotka ymmärtää täydellisesti sinua ja elävät samassa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Aloittaja menee Motonettiin tms, hankkii puntan näppylähanskoja, litran moottorisahan teräketjuöljyä, nin eipä sen jälkeen enää jääpuikkovaimo kiinnosta. Urheiluruutu, pornoo netistä, lapanen laulamaan, mihin siinä enää naista tarvitaan?
      HiiHaa.

    • Anonyymi

      En suosittele pettämistä , minua petettiin ja kun minulle selvisi asia se tuhosi mut kokonaan minulla meni monta vuotta saada itseni siihen missä olen nyt .

      Ja teillä kun on vielä lapsia kuvioissa juttele kunnolla hänen kanssa jos ei oikeasti ole mitään enään tehtävissä sitten hae eroa kun ole tehnyt kaiken.

      Ja voisiko olla että rakkaus olisi hävinnyt häneltä sinua kohtaan tai muuta vastaava , koska itse minulla on 1 , 5vuoden suhde takana ja meillä oli joka päivä peti puuhia eikä kyllästynyt siihen eli kysy millaiset hänen tunteet sinua kohtaa ovat.

    • Anonyymi

      Kun miehellä ei tunnu olevan mitään elämää ilman seksiä ja vaimon vastuulle jää huolehtia miehensä seksiviihtyvyydestä kaiken muun jakamattoman vastuun lisäksi, ei ole ihme, että vaimoa ei erityisesti paneta.

      Jos 'tekee kaikki naistenlehdissä kerrotut temput' jotta saisi seksiä, koko hommassa on jotenkin falski tunnelma. Kaikki miehen tekeminen siis tähtää vain siihen, että saa römpsää. Ei ole ihme ettei vaimoa taaskaan erityisesti paneta.

      Kyse ei edes ole miehistä vaan jostain sellaisesta haavekuvasta jonka miehet luovat itsestään kovana panomiehenä, jonka kanssa seksi on lähinnä suoritus, jonka mies haluaa esittää ja haluaa aplodit vielä siitä päälle. Ei ole ihme ettei vaimo vieläkään erityisesti paneta.

      Ymmärrän ongelman, mutta ratkaisut vievät haluttomilta naisilta kyllä loputkin seksihalut. Neuvo: jos haluatte varmistaa että ette ikinä tule saamaan vaimoltanne pimpsaa, käykää ostamassa hänelle kassillinen seksihepeniä

      • Anonyymi

        Niin samantapaiset fiilikset. Kerrankin ehdotin naiselle, että viettäisimme iltapäivän kahdestaan jutelleen ja läheisesti, koska molemmat olimme kotona ennen lasten kotiin tuloa.

        Hän tiuskaisi, että älä ainakaan mitään pillua odota saavasi. Tuo puhe satutti ja minua ei silloin edes haluttanut. En ollut ajatellut edes saada seksiä. Myöhemmin juuri ennen lasten tuloa hän veti minut makkarin sängylle pikapanolle. Rehellisesti sanottuna panin vain sen vuoksi, että pelkäsin seurauksia. Naisille kun ei saa kieltäytyä, tai seuraukset ovat kauas kantoisia. Eli jatkossa heidän käytös vain pahenee, jos kerrankin sanot ei. Itse tarvitsen lämmittelyä ja jonkinlaista viettelyä, tai esileikkiä ennen puuhia. Hän ilmeisesti ei. Vaikka mehut lensi, niin en siitä mitään tyydytystä saanut ja olo oli kuin hyväksikäytetyllä.


      • Anonyymi

        "Ymmärrän ongelman, mutta ratkaisut vievät haluttomilta naisilta kyllä loputkin seksihalut..."

        Juuri tätä olen kanssa yrittänyt ja vaimo palautti kaikki seksivaatteet yksi päivä roskapussissa. Vaatteet oli ajan kanssa ostettu ja niihin on uponnut parin kuukauden palkka. Sain myös sellaisen mielikuvan, että hän ei näe itseään kauniina ja seksikkäänä, vaikka onkin hyvin kurvikas ja vetävän näköinen. Ulkona hän kyllä kääntää miesten katseita. En tiedä tiedostaako itse asiaa ollenkaan. Jos minä sanon jotain kehuja, niin tiuskii takaisin, tai torjuu.


      • Anonyymi

        Jaa, meillä vaimo nimenomaan pitää hepenistä. Ihmisiä on moneen junaan...


    • Anonyymi

      jarrua vaan lautaselle ja uutta tekemistä ja ajattelua elämään. Sillä se hoituu.

    • Anonyymi

      Hakkaa hanskaa niinkuin normaali ihminen, mikä ihme siinä on että pitäisi pettää. Ihmisen idiotismi vain kasvaa kasvamistaan tällaisissa tilanteissa.

    • Anonyymi

      Jatkossa vastaisuudessa korreloi uuskunnottomuus, mutta vapaa_ajattelun tulosta se vain on.

    • Anonyymi

      Kanna vastuusi kuin mies. Sinulla ei ole mitään oikeutta rikkoa lapsilta perhettä, koska sinua haluttaa.

      Olen itse mies, joka on lapsensa kunnialla hoitanut maaliin. Nyt vaimo totesi oma-alotteisesti, että voit mennä kunhan tulet takaisin, etkä tuo tauteja.

      Että ryhdistäydy. Sen olet lapsillesi velkaa. Myöhemminkin ehtii.

    • Anonyymi

      Oletko ikinä kysynyt millaisesta seksistä vaimosi tykkää? Miten hän saa orgasmin?
      Jos et tiedä vastausta, ota selvää. Taatusti ei seksi kiinnosta jos ei ikinä saa orgasmia sitä harrastaessaan... Osta joku kiva vibraattori, jota voitte testailla yhdessä.
      t. Nainen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      juu hei olen anita ja tässä kun tulin kotia voi lukea korvien välistä . vaimosi ei niinkään halua sinun läheisyyttä ja kosketuksia sen voi päätellä koska hän sinun kanssa seksiä kun 2kertaa kuukaudessa .kysy häneltä tätä asiaa .mikä eroittaa sen ettei halua sinun lähsyyttä ja mieti onko muutenkin teidän asiat kunnossa ja vietätäkö hänen kanssaan yhteistä aikaaa . mitä hän tuumaa t anita

    • Anonyymi

      On se outoa kun aina seksi mielessä kuin elämässä ei muuta olisikaan. Sen takia petetään, erotaan ja tuhotaan toistenkin elämä, lapset kärsii, vähemmän haluava puoliso kärsii ja seksihulluus päällimäisenä panee seksihullunkin elämän sekaisin. Käytä kättäsi, oletko addicti? Sekin olisi huomioitava omalla kohdalla ja haettava hoitoa. Elämä on suurimmaksi osaksi muuta kuin ainaista naimista!

    • Anonyymi

      JASMIN HULMI

    • Anonyymi

      Hei, on se kurja asia. On kokemusta samasta, joten tässä hitusen vertaistukea ainakin. Anteeksi mutta pakko kysyä että, oletko varma ettei vaimollasi ole jo ulkopuolista suhdetta. Osaa monesti olla hämäävää. . Kauan odottelin minäkin miestäni , luotin ja rakastin ja niin vaan olikin perhetuttava rakkaampi, toisen vaimo jolla 2 pientä lasta. Jne. Voimia ja siunausta kaikessatoivon matkallesi. Toivoo ehkä kohtalotoveri.

    • Anonyymi

      Sitten runkataan jos ei saa pillua
      Avioliitto on pyhä side eikä sitä tule epäkunnioittaa
      Mieti ensin mitä vaimosi ajattelee kun jäät kiinni ja puolustaudut "en saanut pillua sinulta"
      En nyt jaa vihaa vaan yritän estää sinua tekemästä tätä virhettä
      Toivottavasti teet oikean valinnan

      • Onhan täällä järkeviäkin tyyppejä. Säälittävä on semmonen mies joka lähtee valheen ja petoksen tielle vain kun ei saa vittua.


    • Anonyymi

      Petät vaimon luottamuksen, sen palautumiseen voi mennä koko ikä. Mietihän tarkkaan!

    • Anonyymi

      En osaa sanoa mutta ite jättäisin tsi pettäisin koska suhde ei ole mitään jos molemmat ei ole onnellisia... seksi kuuluu suhteeseen... oletko varma että ei sit ite hoida halujaan muualla?

    • Anonyymi

      Nämä vieraissa hyppivät selittelevät itselleen syyksi ettei puoliso halua tai anna. Taitaa olla puutaheinää ja sillä vaan omaa käytöstä painellaan villasella. Toisen haluttomuus tai antamattomuus ei ole mikään syy eikä lupa pettää.EI OIKEUTAMIHINKÄÄN vilunkipeliin. Se mikä ei kestä päivänvaloa on VÄÄRIN. Saatavat on laitettu tilaukseen..

    • Anonyymi

      Posteljooni käy aina kun ehtii, sillä ei seksi kiinnosta

    • Anonyymi

      Olisiko mahdollista kertoa asia vaimolle että tästä asiasta on tullut teidän parisuhteen rikkova asia. Ja yrittää saada ymmärtämään tilanteen vakavuus/ongelma. Ja se mihin se ajan kuluessa johtaa jos asialle ei tee mitään. Puhdasta rakkautta on niin vähän ja irtosuhteet ei varmasti sitä korvaa rikkovat enemmän, sekä tekevät suuremmat haavat omaan sydämeesi. Toivon teille keskustelu yhteyttä ja uutta kipinää suhteeseen.

    • Anonyymi

      täälläkin femakot miesvihaajat kertoo kuinka toimia tällaisessa tilanteessa mutta ovat itse niitä ketkä parkuu kun ei saa 3 kertaa päivässä ja jättää kumppanin sen takia ja väittävät etttä seksi ei ole kaikki kaikessa.

      • Anonyymi

        Olen ihan nainen täällä minä👋 pettäminen ei ole oikein,oli kyseessä nainen tai mies. Olen kantapään kautta oppinut vaikka kostoksi petin,ja siten tiedän mistä puhun. Älkää olko yhtä typeriä. Olkaa enkeleitä toisillenne.


    • Anonyymi

      Eihän se ole toiselta pois, mitä muualla teet? Jos se vaimos rakastaa sua, niin sen luulis jopa hyväksyvän sen, koska haluaa sun olevan onnellinen!

      • Anonyymi

        No kysy sitten reippaasti siihen naiseltasi lupa jos kerran hänen ajattelet siitä onnelliseksi tulevan. Helppoa kuin heinänteko.


    • Anonyymi

      Hmm, 4-5 krt viikossa kuulostaa aika isolta määrältä... Olen itse lapseton, parikymppinen nainen ja tähän mennessä lähes jokainen deittailemani mies on halunnut seksiä ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Itse haluaisin seksiä 1-3 kertaa viikossa, hiukan viikossa riippuen.

      Eli omiin korviini 4-5 krt viikossa kuulostaa aika isolta määrältä perhe-elämän ja työarjen keskellä, enkä ole varma, kuinka helposti löydät naisen, jolla olisi yhtä kovat halut.

      Vaimosi halujen määrä puolestaan kuulostaa tosi pieneltä mutta jollakin tapaa ymmärrettävältä, ottaen huomioon, miten paljon kiireitä arjessa tuppaa olemaan. Vaikea tuntea oloaan seksikkääksi ja halukkaaksi, jos istuu/seisoo ensin kaikki päivät töissä ja huolehtii sitten lapsista. Itselläni ei ole muuta kuin työ ja huomaan jo sen vievän suurimman osan himoista.

      Voit siis erota vaimostasi, mutta en ole varma, kuinka paljon vihreämpää ruoho on aidan toisella puolella. Siksi kannustaisin, että keskustelet asiasta vaimosi kanssa ja selvität, onko mitään mahdollisuutta lisätä fyysisen läheisyyden määrä lähemmäksi kompromissia (eli esim. pari kertaa viikossa). Voitte aloittaa aluksi vaikka jollain rennomalla ja vähemmän vaativalla, esim. kevyellä hieromisella.

    • Anonyymi

      Avioliitto on pitkäaikainen sitoumus ja seksi vain yksi osa parisuhdetta. Luottamuksen säilyttäminen on tärkeää. Avoin keskustelu tarpeista ja yhteisistä pelisäännöistä voi olla hankalaa mutta ainoa tie jos haluaa säilyttää luottamuksen ja olla oikeasti loukkaamatta toista pahasti. Perheen hajoaminen on kova juttu. Pitkässä suhteessa pitäisi molemmilla olla sopivasti vapautta jotta siinä on hyvä elää. Toisella voi olla ihan erilaisia haaveita ja tarpeita, vaikka oma aika ja harrastukset. Mutta suhde pitäisi pystyä säätämään semmoiseksi että siinä on molemmilla hyvä olla. Joskus ulkopuolinen keskustelualue voi auttaa näkemään mitä ne vaihtoehdot on aidosti, niistä kai sitä on valittava.

    • Anonyymi

      Seksi on vanhanaikast. Nykysi vaa tinderöidää. 🤣

    • Anonyymi

      Vedä käteen, onhan sulla ne

      • Anonyymi

        xDDDDDDD


    • Anonyymi

      Olen mies ja meillä oli sama tilanne ja ajauduimme avioeroon joka traumatisoi lapsemme, Jos mahdollista, niin käy vieraissa ja pidä kulissia yllä, lasten takia.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa hoiditte eron huonosti. Aikuiset ihmiset kun eroaa, lapset ei traumatisoidu.


    • Anonyymi

      Ole rehti ja sano ottavasi ero jos seksielämä ei parane. Seksi on erittäin tärkeää suhteessa oli se kuinka pitkäikäinen tahansa. Naimisiin ei kuulu jäädä lasten takia eikä pettää, koska se antaa huonon eli tässä tapauksessa surullisen esimerkin lapsille.

      Kun kerrot eron olevan nurkan takana ja alat käytännössä valmistelemaan sitä, naisesi taas alkaa todennäköisesti miettimään miten saisi pidettyä sinut. Argumentteja alkaa lentämään, mutta sinun kuuluu vaatia seksiä 1-2 kertaa päivässä. Seksiä alkaa tulemaan tai lupa käydä vieraissa. On myös tärkeää oppia kiusoittelemaan naista seksuualisesti päivittäin, että tämän ajatukset pyörisi enemmän seksissä. Esim. lyhyt ja ohimenevä perseen hively, naisen seksikkyyden kehuminen ja pienen suullisen esimaun antaminen aamulla ennen illalla tapahtuvaa aktia saavat naisen tuulelle. Seksin kuuluu olla miehen syytä ja tapahtua jotenkin miehen aloitteesta, oli se aloite sitten 10 tuntia aikaisemmin. Naiset pitää saada ajattelemaan näitä asioita päivittäin ja ajoissa tai muuten seksi jää taka-alalle.

      Vain pelkurit pettävät. Älä pelkää naisesi jättämistä ja naisesi alkaa kunnioittamaan sinua. On naisen tehtävä jännittää ja miehen tehtävä rehellisesti toteuttaa sitä mikä on oikein.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä! Pitkässä, arkiintuneessa suhteessa sen miehen ottaa vähän itsestäänselvyytenä. Tuo että jämäkästi tekee selväksi, mitä haluaa ja missä rajat menee, voi hyvinkin herättää naisen. Pohjimmiltaan nainen haluaa kanssa vietellä miehen niinkuin mies naisen. Ehkä naista pitää herätellä pois siitä luulosta, että mies vaan sietää ja kestää kaiken eikä jätä. Ja miehen halu sytyttää naisen halun.


    • Anonyymi

      Hei
      Sieltähän on tullut paljon hyviä mietteitä ja kommentteja. Muutamia asiota selvennykseksi tässä kun en kehtaa jokaiseen erikseen vastata.
      -vaimoni käy töissä ja varmaan lasten hoito ja perheen pyörittäminen aiheuttaa tiettyä stressiä.
      -vaimoni sanoo rakastavansa myös minua ja kyllä jonkun laista läheisyyttäkin on, joskin hän tuntuu välillä ärsyyntyvän kosketuksistani.
      -mitä tulee seksiin niin pidän aina huolen että myös hän saa orgasmin että en ole vain omien orkkujen perässä.
      -moni puhui masturboinnista mutta täytyy sanoa etten saa siitä oikein mitään irti, ei se korvaa oikeaa läheisyyttä.
      Ihmiset puhuvat että haluan liikaa seksiä että se olisi itsekeskeistä. No on totta että nyky maailmassa seksiä tuputetaan joka puolella mutta kyse ei ole siitä. Minkä minä haluilleni mahdan pitäisikö ruveta syömään jotain pillereitä ettei enää haluttaisi. Ihmisiä vaan on erilaisia ,sama kun minä syyttäisin jotain että miksi olet syntynyt heteroksi tai homoksi että koitappa muuttaa malliasi.
      Ennen meillä oli seksiä enemmän mutta vuosi vuodelta vähentynyt ja tympii olla nykyisin aina se aloitteen tekijä. Ja niinkuin aloituksessa totesin niin harmittaa sekin että hän ei voi toteuttaa minun seksuaalisia toiveita vaan vähättelee ja nauraa niille. Varsinkaan kun niihin ei liity mitää kolmatta pyörää vaan hän voisi itse ne toteuttaa. Minä ainakin toteuttaisin rakastamani ihmisen toiveet vaikka en muuten niistä niin välittäisikään.
      Ja se että ei seksin tarvitse aina olla pitkien esileikin takana joskus 15minuutissakin saa molemmille ihmeitä aikaan.
      Tahtoisin vaan tuntea vielä olevani haluttu niinkuin ennen vaimoani kuin naiset kirjaimellisesti repivät housut jalasta tai nykyisinkin kun menet johonkin juottolaan ja saat ehdotuksia naisilta mutta aina olen kohteliaasti vetäytynyt.
      Hyvä parisuhde on muutakin kuin seksiä siksi en koekkaan että olisin onnellinen vain pelkässä seksisuhteessa. Niin paljon mietteitä joita ei osaa sanoiksi pukea. Joku voi sanoa että yksinkertaista tee näin mutta kun ei ole tai olisi jos rakastaisi vaimoani. Kai minua joku ymmärtää.
      Terveisin ketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Korjaus loppuun
        tai olisi jos EN rakastaisi vaimoani


      • Anonyymi

        Tuo auttaa ymmärtämään omaa miestäni, jota tuntuu aina haluttavan. On kyllä tosi kurjaa, kun itseä ei seksi juuri kiinnosta. Tuo on melko piinaavaa kyllä.


    • Anonyymi

      ANNA HELLYYTTÄ, PIDÄ SYLISSÄ, ÄLÄ VAADI LIIKOJA, ANNA HÄNELLE OMAA AIKAA, KERRO ETTÄ HÄN ON TÄRKEÄ IHMINEN SINULLE, OPPIKAA PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI RIIDAT... Näillä on menty vuodesta 94..

    • Anonyymi

      Ikinä koskaan Älä petä. Ensin ero, ellei puhuminen ja terapia auta. Pettäminen ei ole koskaan vaihtoehto. Jos todella rakastat, et edes ajattele moista. Sama homma, jos puhelet päivät pitkät insta tai face kaverien kanssa, joilta "ehkä" voisi saada.. Puolisosi huomaa tämän kyllä, mutta ei ymmärrä mitä tapahtuu, ja kun lopulta kysyy, valehtelet hänelle kuitenkin päin naamaa, ja hän ihmettelee entistä enemmän mitä on tehnyt väärin tai mikä on pielessä. Kaikki pettämiseen viittaava tai sitä valmisteleva teko on pahasta. Puhukaa avoimesti. Sitä en koskaan saa pois aivoista että minua on petetty.

    • Anonyymi

      Vinkki nro 1: jokainen terve nainen rakastaa hyvää seksiä, jossa ei rynnitä suoraan sisään ja jossa huolehditaan siitä, että nainenkin nauttii. Suurin erogeeninen alue ovat aivot.

      Vinkki nro 2: naiselle koko elämä on esileikkiä. Näin ollen laiskana passaamista odottava sälli ei naisia kiihota yhtään.

    • Anonyymi

      Minulla saman tyylinen ongelma mutta en ole pettämistä edes miettinyt. Mieheni vonkaa seksiä heti kun herää ja päivän sekä yön mittaan aivan koko ajan eli tulee siis pölkimään hereille vaikka olisi saanut jo parikin kertaa. Eli mikään ei siis riitä. Ahdistavaa ja todella mielihaluja vievää kun lähellä ei voi muuten olla kuin harrastaen seksiä. Koskaan ei ymmärrä et väsyksissä voi olla kun koko päivän on tehnyt töitä 12h. Hirveä vit:lu kun ei saa haluamaansa. Olisi niin ihanaa jos läheisyyttä olisi muutenkin kuin vain kyseisen asian kautta. Itse en enää todellakaan nauti seksistä mieheni kanssa ja puhuminen ei auta.

    • Anonyymi

      Ota ero nyt, se tulee kuitenkin jos/kun jäät kiinni pettämisestä.
      Kannattaisiko sinun keskustella ammattilaisen kanssa omasta seksuaalisuudestasi, jos ajatuksesi pyörivät koko ajan seksin ympärillä. Tämän neuvon annan seksiaddiktin ex-puolisona.

    • Anonyymi

      Naisena kommentoin. Monelle naiselle kuivakausi johtuu puhtaasti arjen stressistä. Naisella seksielämä ja halukkuus on enemmän pään sisältä kiinni. Oletko huomannut, onko vaimosi halukkaampi seksin jos viet häneltä arjen stressistä osan? Teet kotitöitä enemmän? Vietät lasten kanssa enemmän aikaa ja annat vaimollesi vapaa-aikaa tehdä mitä haluaa sen aikaa? Hemmottelet häntä?

      Toinen on: jos seksi on naisen mielestä huonoa, nainen tekee mieluummin mitä tahansa muuta. Jokainen nainen on erilainen ja syttyy eri asioista. Jos seksi on onnetonta nuolentaa 2 minuuttia ja siihen pakollinen emätinrynkytys päälle niin jättäisin minäkin välistä. Nainen haluaa seksiä jos hänen orgasmeihinsa panostetaan.

      Exän kanssa halut olivat 0 mutta nykyisen mieheni kanssa olemme olleet pitkään onnellisesti naimisissa. Mies pitää itsestään huolta, penis ei haise kuselle, eikä tarvitse nenää pitää kiinni ja oksentaa kun sitä imee. Mies tekee kotitöitä enemmän kuin minä ja auttaa lasten kanssa, hieroo kerran viikossa. Ja tekee kaikkensa ja kokeilee jatkuvasti uusia juttuja, että minä nauttisin seksistä hänen kanssaan.

      Huono seksi ja stressi ovat naisille totaalinen turn off.

    • Anonyymi

      On ollut joskus suhde, jossa mies halusi huomattavasti vähemmän seksiä kuin minä. Asiasta yritettiin keskustella ja tulla jonkinlaiseen kompromissiin, mutta pidemmän päälle mikään ei auttanut. Hetken hän jaksoi taas panostaa seksielämään, mutta seuraavalla viikolla seksittömyys jatkui. Vaikka kuinka toisesta välitti ja suhde oli monella tapaa hyvä, niin ei se "kämppäkaveri" meininki vaan enää jaksanut kiinnostaa.

      Ero oli ainoa ratkaisu. Pettäminen ei käynyt mielessäkään.

      Jos haluaa panna muita kuin kumppaniaan, eikä vieraissakäyntiin lupaa saa, niin kunniallinen ihminen eroaa. Sitten saa rauhassa paneskella ketä lystää, milloin lystää.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja sallii vaimolleen mahdollisuuden käydä vieraissa, niin mikäpä jottei.

      Jos taas ei ole valmis antamaan vaimolle lupaa syrjähyppyihin, ei niitä pidä itsekään harrastaa.

      Saattaisi vaimokin innostua siitä seksistä kuin saisi sitä muilta kuin aviomieheltä.

    • Anonyymi

      Tälleen naisena sanon, että toista ei voi pakottaa seksiin eikä myöskään seksittömyyteen. On väärin naiseltasi olla kunnioittamatta sinun halujasi ja pyyntöä fantasioistasi. Muistutan kuitenkin, että ole sen verran mies ja kunnioita naistasi, että kerro ajatuksistasi ja aikeistasi ennen kun rupeat pettämään. Olisiko avoin suhde mahdollinen kun ymmärtää, ettei toista voi omistaa?

      Tavallaan kuitenkin myös ymmärrän sen, jos naisen puolelta halut ei kohtaa. Hän näkee sinut ehkä jollain tietyllä tapaa, joka aiheuttaa tunnelukkoja seksiin. Ehkä psyykkisellä tasolla teidän välissä on niin monta asiaa ja ihmistä siellä sängyssä, mikä on saanut sen yhteyden häviämään?

    • Anonyymi

      Valtakunnansyyttäjän pahoja unia.

    • Anonyymi

      Siirry rivoon perseseksiin,jos se tois vaihtelua

    • Anonyymi

      Jos rakastat, miksi kävisit vieraissa? Ihmiset on erilaisia, mutta en ite kyllä usko että vanhana mietitään että miksen pettänyt.

    • Anonyymi

      En lukenut viestiketjua mutta ihmettelen mistä syystä kyselet tätä täältä. Eikö ole syytä jutella kumppanisi kanssa tilanteestanne tai hakea ulkopuolista ammattiapua? Enkä tarkoita sillä maksullisia naisia.

    • Anonyymi

      > Lisäksi hänestä on tullut ns lahna ja muutenkin niin sulkeutunut seksin suhteen.
      Itselläni olisi monia erilaisia haluja ja seksuaalisia fantasioita joista olen hänelle kertonut ja ehdottanut mutta hänelle ne on ehdoton ei ja lähinnä nauraa niille.

      No, suosisttelen ainakin ensin juttelemaan asioista, miksi hän ei halua, onko kaikki hyvin jne.

      Jos oieasti rakastat, miten voisit erota tai pettää? En suosittele eroa, enkä varsinkaan pettämistä. Toivottavasti löydätte molemmille hyvän ratkaisun.

    • Anonyymi

      Onko puolisosi testosteroniarvoja koskaan mitattu? Teston puute aiheuttaa haluttomuutta myös naisille. Seksuaaliterveysklinikalta saa apua ja hormonihoitoa, mikäli nainen itse kokee haluttomuutensa ongelmaksi.
      Testohoito auttaa toki myös miesten haluttomuuteen.

    • Anonyymi

      Pane aina ja joka paikassa, kun tulee tilaisuus. Jos ei vaimoa kiinnosta seksi tuon ikäisenä niin arvaa kuinka vähän sitä kiinnostaa kymmenen vuoden päästä. Ei yhtään.

    • Anonyymi

      Suosittelen, että nyt ajattele asiaa vähän toiselta kannalta. Yritä saada vaimosi tuntemaan itsensä haluttavaksi! Kehu häntä, vie shoppailemaan, huomioi, tee ruokaa, osta kukkia, tee aikaa vain teille kahdelle.
      Naisilla usein pyörii miljoona asiaa päässä, ja suurin asia on lapset ja arki. Ja niihin "hukkuu" nopeasti. Pyydä vaimoasi laittautumaan, vie hänet syömään.. Kohtele kuin olisitte vastarakastuneita ensi treffeillä. Eiköhän sitä seksiä ala tulla ;) ei tarvii mennä vieraisiin

    • Anonyymi

      Itse ratkaisin asian viinalla. Kyllähän tuo puute on hirvittävä tunne ja hellyyden kaipuu ja torjunta kyrsii

      Ala vetää viinaa, niin helpottaa hellät tunteet pikkuhiljaa. Mullakin valtava libido lapsesta asti , mutta rapakaljaa , kun rappaa kesän niin alkaa Testo laskemaan ja estrogeeni rauhoittaa oloa.

      Ainoa huono puoli tietysti on rintojen kasvu ja kaikki päihteisiin liittyvät sairaudet.
      Nykyään saa rouva olla rauhassa ja perhe on kasassa.

    • Anonyymi

      Mikä on JUURISYY vaimon haluttomuuteen? Se pitäisi ensin selvittää. Siihen tarvitaan terapiaa, johon Molemmat osallistuvat. Ehkä vaimo tietää itse mistä se kenkä puristaa? Sitä pitäisi häneltä itseltään kysyä. Avioliittoleiri myös hyvä vaihtoehto.
      Pettäminen on Raukkamaista.
      Rehellinen ero mieluummin!

    • Anonyymi

      Nyky akat on aivan outoja, ensin hingituun lapsia ja esitetään nyfomaania,, no ok, mut sit ku kakara syntyy, menee kintut ristiin ja alkaa sohvalla makoilu lipsaa sipsei ja ahteri leviää ja maha turpoo.. ei mennä pesulle, ei tehdä koti hommia, löhötään ja valitetaan ja mies aikansa nöyrän ymmärtäväisesti katsoo mokomaa..jne...

      Jos sama eukko olis vaik arabi miehen kaa, niin moinen temppuilu ei tulis kuulokaan, järjestys löytyy heti.

    • Jos suhde on kuollut, niin todennäköinen syy on sivusuhde. Se on minun kokemus, jonka seurauksena erosinkin.

    • Anonyymi

      Ei se seksin määrä vaan laatu. Et ilmeisesti osaa tyydyttää vaimoasi vaikka kuinka höyläisit samalla vanhalla metodilla. Voihan olla, että vaimosi unelmoi jostakin toisesta ja jopa käykin hankkimassa tyydytyksensä.

    • Anonyymi

      Kuinkahan rasittunut lastesi äiti on? Itse olin todella väsynyt, mies oli kolmas lapsi eikä minkäänlaista tukea saanut, vain vaatimuksia seksistä, sukulaistensa majoittamisesta ym. Homma helpottui kun mies petti, kävi käry ja jätin hänet. Tilanteeni parani huomattavasti, jokatoinen viikonloppu sain levätä! Ohjeeni on: petä näkyvästi ja hoida sitten osuutesi. Typerys.

    • Anonyymi

      Minun jo nyt ex petti ja selvis vuosien päästä, luulin et kaikki oli hyvin, myös seksiä. Mutta kun kaikki selvis, tää pettäjän salainenkin oli yllättynyt. Lopulta hän ei luovuttant, häiritsi elämäämme, ja en jäänyt siihen, erosin. Eli kannattaa olla rehellinen, syyllisyyskin kun pettää, aiheuttaa koko perheelle ongelmia. Minun jo nyt ex raivosi kaikesta, koska tiesi itsekkin et tekee väärin.

      • Anonyymi

        No jo on hyviä ja tosi paljon huonoja ja omahyväisiä vastauksia.
        Itsellä 40v takana sanan naisen kanssa. Yli 10v liki selibaatissa, vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa. Yritin riitoihin asti saada vaimoa avautumaan ja puhumaan missä vika. Onko minussa jokin vika? Ei kuulemma ole. Parisuhdeterapiaan sain hänet kaksi kertaa kun uhkadin lopulta erolla. Kolmatta kertaa ei tullut , sanoi että en tule. Kyllä me tämä kaksin selvitetään. Kysyin miten. Hän sanoi että puhutaan. Sitä puhetta ei koskaan syntynyt. Erosin mutta itsetunto oli niin syöty ja usko omaan kykyyn että en kyennyt rakentamaan uutta suhdetta vaikka aivan ihanan naisen tapasin kun nettitreffeiltä löysin.
        Pettäminen ei minulle sopinut,liian rehellinen ja omatunto soimaa. Nyt sitten exön kanssa lämmitellään uudelleen mutta kyllä minä kadun suuresti että en aikoinaan eroa ottanut,nuorempana kun vielä uskoi itseensä.
        Jos ei keskusteluyhteyttä löydy, niin ero on paras. Eikä liian myöhään.


    • Anonyymi

      Meillä mies on jo kärähtänyt ja seksin määrä (kotona) romahtanut. Halut meni siinä. Ei käryn jälkeen enää pysty tosissaan rakastelemaan, se on väärä sana. Aktin aikana mietin että näinkö teet toistenkin kanssa. Surullista, eikä ero ole ainakaan vielä vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Sama juttu, kun selvisi että mies oli käynyt vieraissa (vain kerran, omien sanojensa mukaan) niin siihen päättyi seksielämä hänen kanssaan. Ennen meillä oli seksiä 2-3 kertaa viikossa, se ei ilmeisesti hänelle riittänyt. Jäi kiinni koska joutui kertomaan sukupuolitaudista, joka "aivan yllättäen" oli puhjennut ja minuunkin sitten tarttunut.

        Lapsen takia mies aneli että ei erottaisi. Muutama kuukausi yritettiin vielä saada suhde toimimaan, mutta miehen lähellä olokin sai itselle oksettavan olon aikaan. En kestänyt enää olla samassa tilassa hänen kanssaan.

        Mies on hyvä isä mutta puolisoksi hänestä ei enää ollut. Ero oli meillä ainoa vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Eihän se kivaa ole,jos kopsuttelee kuin korppi kalasäkkiä.

    • Anonyymi

      Suurella todennäköisyydellä sinua on jo petetty.

    • Anonyymi

      Vaihtoon akka,miksi pilata omaa elämää,jos kotona asuu somessa aikansaviettävä,kalalta haiseva lahna,hyi vittu.Ja parempi neuvo vielä,vaihda mieheen.Parempaa sexiä,vain mies tietää mistä toinen pitää.

    • Anonyymi

      Uskollisuus on vahvin suojamuuri, jos sen rikot on aivan satavarmaa, että sinulla on syytä katkerasti katua koko loppuelämäsi.

    • Ei hitto mitä ihmisiä. Eroa ja etsi jotain mikä tyydyttää sun elämää. Kukaan ei ansaitse sitä paskaa, mikä pettämisen, eli luottamisen järkkymiseen kuuluu.

      Toisaalta, aika paska on ihminenkin joka pystyy kaksinaamaisesti pettämään ja kotona vaimon vieressä hymyilemään.

    • Anonyymi

      Vai ihan ala koulu. Jospa hommaat runkkufantasioihin lanttulääkäriltä ajan.

    • Anonyymi

      Tilanteen voisi kiteyttää näin. Vaimo ei välitä tarpeistasi haluistasi tai toiveistasi. Hän ei myöskään taida ymmärtää miehenä olemista mitä se tarkoittaa.
      Seksi on suhteen perusasia ja samalla hetkellä kun lyödään hynttyyt yhteen sovitaan myös sanattomasti että pidän huolta tarpeistasi. Näin itse sen koen. Jos ei pidetä sitten on jotain vialla mutta mitä? Jos puhuminen saa hänessä aikaan aliarviointia naureskelua ym sitten hän ei todennäköisesti käsitä kuinka vakavan asian kanssa ollaan tekemisissä. Seksitön suhde on kaverisuhde. Vaihtoehtoja on oman naisen kanssa itsetyydytys vieraat naiset tai ero. Kukaan viriili ei halua runkata loppuikäänsä ja jos tuo eka vaihtoehtokin on pois suljettu ei jää kuin nuo viimeiset. Ihmettelen mikä siinä on niin monimutkaista harrastaa seksiä miehensä kanssa? Ei teidän tarvitse edes paljoa tehdä siinä mitään. Jos seksi ei kiinnosta silloin teidän ei kuulu edes olla yhdessä vaan jatkaa elämäänne jossain muualla se on minun mielipide.

      • Anonyymi

        Sanoit että ei tajua kuin vakavan asian kanssa ollaan tekemisissä. VaKAVAN. Et ole näköjään vakavia asioita elämässäsi nähnytkään. Seksin puute muka vakava asia! Herätkää pahvit.


    • Anonyymi

      Keskustelua keskustelua.

      1. Nainen sanoo ei seksiä, ei vieraita
      -tyydyt tähän ja elät paskas suhteessa
      - et tyydy, eroatte

      2. Sinä sanot seksiä enempi tai ero
      -nainen suostuu seksin määrän lisäykseen, suhde jatkuu mut molemmat joutuu myöntymään hieman
      -nainen ei suostu, eroatte

      Ei ole vaikeaa. Niin älä tee täst vaikeeta. Jos seksielämä ei kohtaa nii ite sanoisin et erotkaa. Voitte olla ystäviä ilman parisuhdettakin. Mut sit jos syy seksittömyyteen on joku stressi, väsymys vaihdevuodet niin nää asiat on pitkälle korjattavia.

    • Anonyymi

      Onko keskustelunne seksistä ja parisuhteesta aidosti avointa ja vastavuoroista? Vai kääntyykö se helposti koskemaan vain sinua ja sinun halujasi, jolloin vaimosi mielipide jää kuulematta? Teiltä voi puuttua työkaluja keskusteluun ja omien tunteiden säätelyyn, jolloin keskustelu monesti kääntyy syytteleväksi "kun minä sitä ja sinä et ikinä tätä"-sanahelinäksi, johon toinen usein vastaa vaan vaikka nauramalla hermostuksissaan ja poistumalla tilanteesta. Apua siihen voi saada seksuaali- ja/tai parisuhdeterapiasta.
      Sanoit myös rakastavasi vaimoasi edelleen, joten oletan, että mielestäsi suhteenne toimii muuten hyvin tätä seksiasiaa lukuunottamatta. Mutta onko vaimosi samaa mieltä? Milloin teillä oli viimeksi lapsivapaata, milloin kävitte viimeksi treffeillä? Sanotteko toisillenne kivoja asioita ja teette pieniä huomionosoituksia arjen lomassa? Miten paljon osallistut kotitöihin ja lasten asioihin, vai ovatko ne pääasiassa vaimosi kontolla? Pienillä asioilla voi olla suuri merkitys: kukkakimpun tuominen töiden jälkeen, toisen lempikarkkien ostaminen kauppareissulla, tiskikoneen tyhjennys ja täyttö ilman, että toinen joutuu erikseen pyytämään. Ne viestivät, että: "hei, minä välitän sinusta". Olette olleet kauan yhdessä ja teillä on kaksi suht pientä lasta, sellaisessa hötäkässä unohtuu helposti syyt, miksi alunperin ollaan yhdessä.
      Järjestäkää lapsivapaa viikonloppu, jos vaan mahdollista. Varatkaa vaikka hotellihuone tai olkaa ihan kahdestaan kotona ja keksikää jotain kivaa tekemistä. Ja ei, älä automaattisesti oleta seksiä heti! Ajattele lomaanne tilaisuutena tutustua ja rakastua uudelleen, keskustella, muistella suhteenne parhaita hetkiä ja miettiä, missä näettr itsenne vaikka 5v kuluttua. Voisitte kirjoittaa toisillenne kirjeet, joissa kerrotte ihan rehellisesti, miltä teistä tuntuu ja sitten luette ne niin, että kumpikaan ei saa sanoa mitään ennen kuin molemmat ovat lukeneet kirjeensä loppuun. Tarkoituksena on, että kumpikin saa sanansa sanottua kokonaan eikä niin, että ensimmäisen lauseen jälkeen alkaa syyttely, itsensä puolustelu ja siitä ilmiriita. Kannattaa myös miettiä siihen parisuhdeterapiaan satsaamista, jos molemmilla on halu saada yhteys toimimaan.
      Mielestäni sinulla on turhan paljon menetettävää hetken tyydytyksen takia, eli kannattaisi miettiä huolella onko pettämisessä järkeä.
      Mutta. Sitten on olemassa sekin ikävä mahdollisuus, että teidän suhdetta ei voi pelastaa. Sekin on ok, joskus ihmisten on parempi olla erillään. Tsemppiä tilanteeseenne!

    • Anonyymi

      Miksi menette naimisiin.jossa luvataan rakastaa niin myötäkuin vastoinkäymisissä. Luvataan uskollisuutta kunnes kuolema erottaa. Ei niissä valoissa seksistä puhuta mitään. Rakkaus ja toisen kunnioitus on avainsana. Seksiä ei edes mainita. Joku seksiriippuvainen loi ajatuksen että seksi kuuluu parisuhteeseen niin tiukasti,että ellet sitä anna ja siihen 24 kautta7 valmis ole niin maailman suurin synti se. Että seksi mukamas on tärkein oikeus ja velvollisuus parisuhteessa . Ja paskat. Himojensa vietävissä olevat ihmiset,ovat minäminäihmisiä. Kaikki mulle nyt heti ja olen kaiken ansainnut olemalla olemassa,ja siksi kun olen minä ja mulla on halut ja himot. Hyi vittu. Ystäväpiiriini kuului joskus just myös näitä horonaisia jotka olivat kaiken valmiita uhraamaan että saivat munaa. Ovat entisiä ystäviä nyt.ollaan täällä maanpäällä oppimassa. Ei mitään alkukantaisia himoja täyttämässä.

    • Anonyymi

      Te pettäjät. Ette ansaitse sitä hyvää mitä nyt vielä omistatte. Uskollista ,teihin luottavaa puolisoa. Lapsia,jotka kokee isän ja äidin rakkauden esikuvina.turvallisina.tosina. tulee päivä kun sen ymmärrätte.se tulee vaan olemaan myöhäistä silloin. Muistakaa minun tämän teille silloin sanoneen.

      • Anonyymi

        Muistakaa sen päivän tullessa minun sen teille sanoneen. Se päivä tulee teille joksiselle. Ennemmin tai myöhemmin.💗


    • Anonyymi

      Sä elät mun elämää, mut mä oon vaan se nainen.
      Olisi ilmeisesti lupa käydä vieraissa, jos kertoisi. Mutta mulle seksi on kokonaisuutena sellasta ettei mikä tahansa pano kelpaa ja se on se älyllinen yhteys joka saa sen kiinnostumisen aikaan.
      Seksin ongelmat parsuhteessa, kun niitä on ollut jo vuosia tekee pahaa mulle kokonaisuutena. Yritän harrastaa ja keskittyä kaikkeen muuhun, mutta kun seksuaalisuus on täysin laiminlyöty ja siitä ei oikeasta välitä puoliso paskaakaan vaikka asiasta on keskusteltu niin suutun oikeasti aika pinistä ja mitättömistä asiosta. Myös kunnioitus puolisoa kohtaan karisee aika rajusti.

      Aika kauan oon myös puntaroinut eron tuomia vaihtoehtoja. Kun ei haluaisi olla se pettäjä. Tottakai lapset aistii kiristyneen pinnan. Mutta isoina kokonaisuuksian kun on talot, mökit, monta lasta ja lähes koko aikuisikä on yhdessä kokonaisuutta rakennettu ei oo ihan simppeliä vaan lähteä.

      Tetysti meillä on mainittu että voisin tapailla muita -on se vähän reilumpaa.

      Mutta niille, jotka panttaa parisuhteessa seksiä, eikä ymmärrä hakea haluttomuuteen apua tai avartaa ajattelua ja antaa puolisolle vaikka lupaa harrastaa seksiä kkodin ulkopuolella, ootte kyllä aikalailla yhtä paskoja ihmisiä kuin ne jotka tietentahtoin pettää menemään. En siis pidä pettämistä oikeana, mutta jos on saatana aloittanut parisuhteen jossa on seksiä säännöllisesti usein viikottain niin ei sitä vaan voi lopettaa ja sanoa että vedä käteen. Ei naisena, eikä miehenä. Jos on kipuja, sairauksia niitä pitää hoitaa ja seksi ei todellakaan ole aina yhdyntää.

      • Anonyymi

        Kävin kerran vieraissa ja jäin kirjaimellisesti kiinni, nimittäin nalkkiin. Vuorokausi siinä meni ja laukesin aina kun koveni uudestaan,,,no aika jännää oli.


    • Anonyymi

      Itse jaksoin 20 vuotta, seksi vaan katosi suhteesta tai ei nyt kokonaan mutta 2krt/kk oli mielestäni itselleni liian vähän. Hiukan tuntui hyvältä kaveruudelta viimesinä vuosina, päätinpä tarjonnan ollessa voimakasta, heittäytyä tarjolle enkä ole katunut.

    • Anonyymi

      No voi vittu. Lue stooris uudelleen. Mitä jos sinulle kävisi niin ettet enää kykenisi miestäsi tyydyttämään? Olette niin pahoja ja pahantahtoisia.niin itsekkäitä ja seksikeskeisiä.että oksettaa.sanon vielä. Tultiin tänne maanpäälle oppimaan.oppimaan rakkautta .armoa.anteeksiantamista.ei mitään omaa himoa tai ahneutta! Ai kamala,jos elämäntarkoitus tällä telluksella olisi että saa seksiä. Olisiko kannattanut kokonainen universumi sitä varten luoda?!

    • Anonyymi

      Ei ketään saa loukata pettämällä... Jos tekee sopimuksen puolison kanssa se on eri juttu

      • Anonyymi

        Ei suostu sopimaan niin mennään omilla luvilla. Saa hakea eroa, jos haluaa siihen hänellä on oikeus.


    • Anonyymi

      Äänestät vaan edelleen joitain kokoomuslaisia.

    • Anonyymi

      Yritätkö väittää että on olemassa uskollinen mies? : D Eiköhän yleisin eronsyy ole miehen pettäminen..Nainen antaa kaikkensa,tekee yksin kotityöt vaikka on pienet lapset..kipeänäkin.Ja sinä väität että on olemassa sellanen kuin uskollinen mies..eihän miehet tee mitään muuta kuin odottavat palvelua,pettävät ja hakkaavat kun nainen ei enää jaksa sitä pettämistä..Eli lyö lyötyä..Elämä opettaa..en ole nuori enää,opin jo 30vuotiaana miten ilkeitä,väkivaltaisia ja itsekkäitä miehet on.Olen ollu nyt vuosia lähes erakkona,se oli elämäni paras päätös.Siihen loppui kärsimykset,nykyään jopa nautin elämästä : )

      • Anonyymi

        No se on ihan hyvä, noin se täytyy tehdäkin.


      • Höpö höpö. Itse mies, enkä hyväksy pettämisiä mistää syistä. En kyllä muutoinkaan ketään kaipaa ja minua oksettaa tämä nykyajan sairas meno. Seksi seksi seksi ja seksin perse. Sen kuvottavuuden takia ollaan valmiita särkemään perheitä ja luomaan turvattomuutta lasten elämään.. jotka saavat sairaan maailmankatsomuksen siinä samalla kun katsovat kun isi tai/ja äiti huoraa. Lisäksi väitteenne ei ihan pidä paikkaansa, mutta naiset pettää ainakin yhtä paljon kuin miehet ja varmaan enemmänkin koska se yleisesti ottaen on heille helpompaa kuin valtaosalle miehistä. Luulenkin että miehistä se noin 10% huoraakin jatkuvasti useiden useiden naisten kanssa, viisikymmentä on kunnollisia ja kaksikymmentä huoraa sillontällön tilaisuuden tullen ja kaksikymmentä huoraisi jos saisi, mutta ei saa, tai ei pysty/kykene. Mutta siis tyhmiä miehiä jotka ajattelevat siittimensä kärkikappaleella, jos silläkään niin on liiaksi ja siksi se naisille on helpompaa.


    • Anonyymi

      On pettäviä akkojakin.saatanan poropiruja.yököttäviä eliöitä.

    • Anonyymi

      Oletko varma että olet tarpeeksi hyvä sängyssä? Toiveista pitäisi pystyä puhumaan ja pitäisi kokella uutta jos kumpikin haluaa..Minulla oli joskus todella monipuolinen mies(sängyssä)..ei mitään tusinaseksiä.Mutta rupesi hakkaamaan kun en kestäny toista naista.Jätin.Viihdyn yksin,ei enää kärsimystä miehistä.Se riittää mulle.

      • Anonyymi

        No missäpäin sinä nykyään asustelet.


    • Anonyymi

      Onet Jumalan edessä solminut LIITON, se on pitävä, aviorikos on suuri synti, löydätte varmasti kompromissin. Kerran kun rikot, sitä ei voi peruuttaa .

    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitää ongelmia tuon mainitsemasi seksin suhteen, hyvin on pärjätty, ei ole kyllä akkaakaan näkynyt vielä mailla ei halmeilla vaikka olen jo vanhempi.
      Kuule jätä ne akat islamilaisille partainsinööreille, ei ole mitää harmia, menee vaan turhaan kahden aika hukkaan. Partainsinööreillä on aikaa, eikä ne muita hommia koskaan teekää, kuin astuvat.
      Hassuinta ovat homot, kun ne sontareikään kuulema panevat. Puhuvat vähemmistöistä ja vähemmistöjen oikeuksista. Joku seta on kuulema ja sen entinen puheenjohtaja Tarja Halonen oli presidenttinä, kaikki on kummallista ja merkillistä. Miten lienee se presidentti ehdokkaanakin ollut Pekka Haavisto, homo siltä olisi Ciileläinen puolisokin lähtenyt ja muuttanut ulkomaille. Lieneekö mennyt kotimaahansa. Kun lähtisivät kaikki muutkin ulkomaalaiset ja pakolaiset, niin veisivät kulttuurinsa mukanaan. Me kyllä pärjäämme täällä metsittyvän ja soistuvan maan keskellä coronan kanssa. Vielä jos ennallistaisivat noita kaupunkejakin ja tuon eduskuntatalonkin, niin ei olisi noista niin suurta harmia, sieltä käsinhän, ne niitä satojen miljardien velkoja tekevät, purkukustannukse eivät montaa miljoonaa tee.

    • Anonyymi

      Todella vaikea uskoa että on olemassa yksi uskollinen mies : D Olin ahkera ja monipuolinen sängyssä silti miehet petti.Hiukkasen huvittavaa..vain nuoret naiset uskoo että on olemassa uskollisia miehiä..

      • Löytyy kyllä. Mutta heitä naiset ei huoli, eikä hekään välttämättä jaksa ja viitsi enää yrittää vaan keskittyvät työhönsä ja harrasteisiin ja mahdollisesti lapsiinsa jos on.


    • Anonyymi

      Hei
      Onko aiemmin halut kohdanneet paremmin?

    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä, jos sen vaimosi haluttomuus johtuukin siitä, että on ihastunut johonkin toiseen tai pettääkin sinua 🤔🤔🤔

    • Anonyymi

      Itse olet vastuussa valinnoistasi.
      Vaimosi käytöksellä et voi mitenkään puolustaa tekoasi. Myös lapset kärsivät valinnastasi.

      Kukaan täällä ei elä vain itseään varten eikä kuole itseään varten. Sillä ei voi perustella tekojaan, että "kerran vaan täällä eletään".

      Aito rakkaus ei halua satuttaa, eikä loukata toista. Kyse ei ole vain sinusta , valintasi koskettaa myös koko perhettäsi pitkälle tulevaisuuteen. Älä tee mitään typerää jota saatat vielä katua.

      Miksi et kirjoita vaimollesi, voisit kertoa tunteitasi, myös näistä pettämis ajatuksista, olla avoin ja rehellinen. ? Kipeänä varmasti lukea vaimon sellaista, mutta ainakin suoraselkäistä ja siksi kunnioitettavaa.

      Mikäli ette löydä ratkaisua itse voisi olla apua seksuaali terapiasta /parisuhde terapiasta ym?

      Älä luovuta ja anna periksi liian helpolla. Ole avoin, rehellinen. Jos ei mikään auta, sitten voit pohtia eroa avoimesti, ilman että tarvitsee pettää ja satuttaa toista ja lapsia. Älä tee sitä, se jos mikä luo syvät haavat toiseen ja siitä kyllä jää kiinni... Ole mieluummin avoin ja puhu. Vaimollesi on myös vastuu kuulla oikeasti .

    • Anonyymi

      Puhu vaimollesi tunteesta että olet ärsyyntynyt seksin vähyyden takia. Puhu hänelle että olet miettinyt suhteen kestävyyttä kun seksihalut eivät keskenään kohtaa. Kysy vaimoltasi miksei häntä haluta, kysy onko kaikki hyvin ja kerro hänelle että sinä haluaisit häneltä seksiä. Vaimollasi voi olla myös itsetunto laskenut, voi myös kokea ettei olisi seksuaalisesti haluttava mikä voi taas laskea haluja seksiin paljonkin. Keskustelkaa siitä kuinka tahdot saada halusi tyydytettyä. Voithan myös kysyä lupaa sovituilla säännöillä esimerkiksi avoimelle suhteelle jossa haet puuttuvan seksin muualta mutta vaimosi olisi edelleen se jota rakastat. Älä käy vieraissa salaa, rikkoisit luottamuksen ja avioliiton tarkoituksen. Ainakaan ilman asian täydellistä puintia vaimosi kanssa. Keskutelemalla saatte yhdessä selvyyden siihen onko parempi erota vai saatteko asiat järjestykseen.

    • Anonyymi

      "Olen myös kysynyt kävisikö hänelle että kävisin toteuttamassa halujani muualla mutta sekään ei käy."

      🆅 🅾 🅸 🅺 🅾 🅽 🅾 🅸 🅽 🅺 🅸 🆁 🅹 🅾 🅸 🆃 🆃 🅰 🅰.
      Nähtävästi voi. Jos olet sanonut ja edelleen olet suhteessa voin sanoa että sinulla on ymmärtäväinen vaimo.

      Taidat olla vielä pikkupoika tasolla. Mitä sitten kun vaimosi alkaa pyytämään edelleen 2 kertaa viikossa , kun olet viisikymppinen.

      Näin 80 v voin sanoa että sinulla on kaikki aivan hyvin. Luulen että jos saisit naisen joka haluaa 3 kertaa viikossa se olisi sittenkin liikaa sinulle. Sitä voi "haluta myös ilman oikeita kykyjä".

    • Anonyymi

      Meillä on aviolitto kestänyt jo yli 40 v ja lähes koko ajan olen nussinnut vaimon kahta siskoa ja silloin alussa myös vaimon äitiä, jonka kanssa hommaili n.25 v ja sit se loppu.
      nyt oun miettinnä josko hommais filipiineiltä kivan säpsäkän sutjakan koti apulaisen, joka saunnottais ja niin poispäin...

    • Anonyymi

      Voitteko mitenkään saada kompromissia aikaiseksi. Sä et sais viis kertaa viikossa, mutta hän haluaisi enemmän kuin 2krt kuussa. Esim aika yleinen pari kertaa viikossa meiningillä pysyy parisuhde vielä ihan hyvänä. Toinen ei joudu koko ajan nussimaan eikä toinen vetään käteen yksinään.

    • Anonyymi

      Käy thai hieronnassa ja tarpeeksi usein, tulee kiva olo ja aina se on mukava tutustua vieraaseen kulttuuriin ja ihmisiin.

    • Anonyymi

      Voin minä sen myöntääkin, mieheni. Olen käynyt jo pitkään vieraissa, sillä sinä et herätä minussa niitä tunteita enää. Olet laiska, et osoita hellyyttä, tunnen olevani yksin avioliitossa ja vieras omassa kodissani. Ja kaiken lisäksi jalkovälisi ja hengityksesi lemahtaa usein. Olen vain yrittänyt lasten takia sietää sinua, mutta kaipaan kuitenkin läheisyyttä ja rakkautta, sekä hyvää seksiä. Koska sinun kanssasi se ei onnistu, tartuin tilaisuuteen saada sitä mitä nainen kaipaa. Minua on turha syyttää. Kun katsot peiliin, syyllinen löytyy sieltä.

    • Anonyymi

      Kerran täällä eletään. Jos vaimo tuossa iässä ei halua sekiä useammin, fetisseistä puhumattakaan, niin tee juttusi salassa. Käyt nuolemassa sen parikymppisen opiskelijatytön varpaat ja leikit pissaleikkisi, ei siitä kenenkäön tarvitse tietää. Sitten ei tarvitse hajoittaa perhettä ja vaimo voi tyytyä siihen kerran kuussa perusseksiin peiton alla.

    • Anonyymi

      Ota ero ja hanki halukas nainen.

      • Anonyymi

        Halukkaita naisia ei ole - se on täysi myytti.


    • Anonyymi

      Siis tämähän on ihan klassikko!

      Toisella kolmen kympin kriisi tulossa. Ei tässä ikuisesti eletäkään. Lisäksi tajuaa että nelikymppisenä on jo viisikymppisen ukon kanssa. Päätyy puumaksi vanhemmalla iällään.

      Samaan aikaan toisaalla neljän kympin kriisi. Peräseinä lähestyy. Edessä todennäköisesti vähemmän päiviä kuin takana. Kiire. Pitää vielä ehtiä. Suuret todennäköisyydet päätyä tekemään vanhemmilla päivillään Dannyt tai Renny Harlinit.

    • Anonyymi

      Eikös se ole 50/50 joka jää kiinni. Joten kysymys on mitä arvostat eniten? Ei kuulosta siltä että vaimo on kovin ymmärtäväistä sorttia ja jos pettäminen tulee ilmi ja vaikka liitto jatkuisikin niin ei samanlaisena. Riitoja tulee enemmän, luottamuspula, nolla krt seksiä/kk. Ja siinä on sekin mahdollisuus että ne muksut alkaa vihata isukkia. Onko se jalkovälin dongi niin tärkeä?
      Kyllä on surkea vaimo ja lapset jos pari siemensyöksyä on tärkeämpiä.
      Jos sulla on alkamassa joku keski-iän villitys niin eroa sitten vain ihan kunnolla. Ehkä kymmenen vuoden päästä sen vaimon voi vielä saada takaisin kun vanha suola janottaa. Jollet ketään 20vuotta nuorempaa ole vahingossa onnistunut raskaaksi saamaan.

    • Anonyymi

      Onpa paljon pettämiskehotuksia. Älä petä, se on väärin. Osalla naisista on haluttomuusongelmia, siihen vaikuttaa mm. ikä, hormonit ja stressi. Yrittäkää vielä löytää ratkaisu, naisen haluttomuuteen löytyy kyllä apua ja myös lääkkeitä. Ottakaa asia vielä kunnolla puheeksi, ja vaadi että yhdessä etsitte tähän nyt ratkaisua.

    • Anonyymi

      Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat. Vaimosi 20v kuluttua kiinnostuu seksistä ja sitten menee paremmin. Voit jälkikäteen eläkeläisenä miettiä oliko viisasta kärsiä. Kokemuksella avioliittoa 43v.

    • Anonyymi

      Pitääksesi yllä edes jonkinlaista terveyttä niin suosittelen lämpimästi hakemaan aidan toiselta puolelta. Ei tarvii ruinata. Se jos mikä rasittaa. Joissakin tapauksissa se vain lujittaa parisuhdetta.... edellyttäen vaan että pidät turpas kiinni ja harjoittelet elämään välillä itsellesikin. Neuvon antoi empiiristä kokemusta omaava pappa... :)

      • Anonyymi

        Monissa maissa on miestenpalvalutalot joissa voi käydä paineitaan vähentämässä.
        Milloin saadaan Suomeen naisten vastustuksesta huolimatta ?


    • Täällä on kans yks joka joutuu olemaan ilman seksiä pitkässä parisuhteessa, haluaisin vaikka joka toinen päivä, mutta mies ei halua. Ehkä en ole enäsä yhtään kiihottava, kun pitäisi olla pitkäsäärinen,

    • Isot rinnat ja muuten muodokas. Mutta en vaan kelpaa tällaisena, kun miesten silmissä pitää näyttää haluttavalta.

    • Anonyymi

      Nypi näppiin! Ei oo niin vaikeeta.

    • Anonyymi

      Hanki vakituinen salasuhde kenelle järjestely sopii, eikä tarvitse peleätä suhteen paljastumista. Neuvoisin hankkimaan vaikka huomattavasti itseäsi vanhemman naisen jolla ei ole tarve alkaa mustasukkaiseksi eikä vahingossa rakastu sinuun, hän hakee pelkkää panoseuraa. Näin se homma toimii. T. Se rva, jolle pelkkä pano on ok.

    • Anonyymi

      Näin vanhemman naisen kokemuksella voin kertoa seuraavaa: minuakaan ei seksi juuri kiinnostanut kun lapset olivat pieniä, minusta mieheni oli vaan rasittava seksinsä kanssa. Ihmettelin, että miks mun tarvii kun ei huvita, vaikka ei hänessä siinä mielessä vikaa ollut, päinvastoin. Hän haki toisen, ja erohan siitä tuli. Jälkeenpäin olen katunut, etten paremmin ottanut hänen tarpeitaan huomioon, ei se niin suuri vaiva olisi ollut.
      Jos joutuisimme yhteen nyt, 30 vuotta myöhemmin, niin ei uskoisi aistejaan, vaikka tuskin hänestä enää mihinkään on juopottelun takia.
      Joka tapauksessa, 35 täytettyäni alkoi seksi kiinnostaa uudella tavalla, olen muuttunut siinä suhteessa kokonaan. Nykyisen miesystäväni kanssa saan nyt ”maistaa omaa lääkettäni”. Hänelle on tehty eturauhasen höyläys, joten ei se kuulemma enää tunnu samalta kuin aikaisemmin. Minä sen sijaan olisin edelleen hyvin aktiivinen.
      Älä siis luovuta, vaimosi voi hyvinkin muuttua, niin on käynyt monelle naiselle, kun on päässyt sinuksi itsensä ja kehonsa kanssa. Hoida paineesi hienotunteisesti vaimoasi loukkaamatta, siitä ei voi mieltään pahoittaa, mitä ei tiedä. Toivon, että paremmat ajat koittavat vielä teillekin.

    • Anonyymi

      Jos se häiritsee elämääsi, on parempi että sanot siitä vaimollesi suoraan. Joko hän tulee sinua vastaan pikkasen enemmän tai kokeilette asua eri osoitteessa, ja anna miettimisaikaa kuukausi. Ymmärrän sinua.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei kerro ylipainostaan seksin tappavana, hygieniastaan miehenä, puheistaan naisista seurassa ja kahdestaan ollessaan. Onko tullut kehuttua omaa miehisyyttä, josta näyttö puuttuu vaimon taholta. Hampaat ovat virheettömät suussa ja hengitys raikas.
      Alapään karvoitus aito luomu, mutta vaimon siisti porsliini tai muuten leikattu. Nainen pitäää itsensä kunnossa, voimistelee, lenkkeilee ja käy kuntosalilla. Sinä siivoat ja tiskaat ja pidät ruoanlaitossa huolen vaimostasi. Ansaitset myös paremmin, sillä haluat olla mies talossa, etkä pihtaa rahojasi omaan käyttöösi vaikkapa autoa säännöllisesti vaihtamalla. Vaimosi kenties ajaa työmatkansa polkupyörällä?

      Tuolla paketilla monet miehet saavat vaimoltaan, mutta hintansa tälläkin on. Ikäerohan teillä on melkoinen, joten mietipä itsellesi 10 vuotta vanhempi nainen.

    • Anonyymi

      Ikäero. Siinä ei ole mitään ikärasismia mutta se nyt vain on niin. 10 vuotta on paljon, vaikka mielistelykulttuurissa toisin väitetään.

      Biologia ja kymmenien tuhansien vuosien mittainen geneettinen koodaus päänupissa menee yhteiskunnan ihanteiden ja normien ylitse niin että heilahtaa.

    • Anonyymi

      Haluan kertoa sinulle oman kokemuksesni seksistä. Miehenä ja pitkän aviolliton kokeneena olen saanut seksiä varmasti keskimääräistä enemmän avioliitossa,muulloin en ole juuri saanutkaan. Iän mukana ei ole seksin tarve kovinkaan paljon vähentynyt. Seksiä haluan ainakin kolme kertaa viikossa, liian usein se jää kahteen kertaan viikossa koska vaimoni alapää tulee kipeäksi, vaikka en jyystä kovaa. Aloitan varovasti ja vasta lopussa vauhti kiihtyy ja pulssi nousee.
      Täytyy sanoa myös se, että kun lapseni olivat pieniä, oli työ ja vielä matkatyö,niin silloin seksiä sain vähemmän kun olin viikot poissa kotoa. Viikonloppuna tosin sentään naitiin joka yö pussit tyhjäksi. Silloin matkatöissä oli ainoa purkautuminen oli runkata yöpukuni housulle. Joskus kotona vaimoltani salaakin.
      Älä eroa .Seksi ei ole oikea ratkaisu,jos muuten rakastat ja viihdyt vaimosi seurassa.
      Luonne ratkaisee. Jos olette vastakohtia, niin silloin olet ehkä keksustelut auttaisi,jos pystytte keskustelemaan asioista. Sen vielä kerron että molemmat nautimme seksistä. Nautinto on yhteinen,vaikka ikää on yli 70 vuotta

    • Jos petät, niin toivottavasti jäät kiinni siitä. En voi sietää tuollaisia pettäjäsikoja

    • Kannattaa varoa omia ajatuksia jos ovat tuollaisia. Kokemus ja intuitio on opettanut että emme ole tulleet tänne vain nautiskelemaan ja tietyt asiat johdattavat aina sellaiseen missä on ns. paha eli paholainen josta nykyään käytetään sanaa huono energia , ja nämä asiat jotka johtavat huonoihin seurauksiin ovat seksin liika ajattelu, viina ja ahneus. Nillä on aina suuria seurauksia - mutta jos olet älykäs niin ohjaat ylimääräiset sexihalut tarpeelliseen toimintaa ja muiden auttamisen. Näillä ehdoilla on maailma luotu. ET SITÄ EHKÄ TÄSSÄ VAIHEESSA USKO MUTTA TULET MYÖHEMMIN HUOMAAMAAN. Minäkin luulin 30 vuotiaana että elän ikuisesti.

    • Anonyymi

      Ohhohohoo, hupaisaa. Hienoa pohdintaa nelikymppiseltä mieheltä. Kyllä voi elämän väärin ymmärtää. Petä ihmeessä vaimoasi, jos pettämistä noin paljon arvostat. Sinun esinahkasi edestakainen liikehän tässä elämässä se kaikkein tärkein asia on :D :D :D

      • Anonyymi

        Joo.kehitys on jäänyt ap,ltä pahasti kesken.


    • Anonyymi

      Kannattaa olla rehellinen ja kertoa että sullakin on tarpeita. Eli jos et koe että teidän seksielämä on kuollut eikä toinen halua siihen muutosta mutta ei anna sun myöskään toteuttaa itseäsi, on silloin ero järkevin vaihtoehto. Mitä tapahtuu jos jatkatte samalla tavalla vuositolkulla putkeen? Sä tulisit kärsimään tosta todella paljon ja sekoaisit. Tuskin tämä sun vaimosikaan sitä haluaa tai en usko että on niin itsekeskeinen että haluaisi tarkoituksella kiduttaa sua- kuulostaisi aika vallanhaluiselta. Kerro miten asiat on ja jos ette saa pilkettä tuolle osa-alueelle millään tavoin niin ero sitten

      • Anonyymi

        "On tarpeita". Huoh. Oletko koskaan ajatellut, millaisia tarpeita vaimolla on? Onko "itsensä toteuttaminen" tosiaan sama asia kuin seksi lähes joka ilta? Jos ei kotona, niin vieraissa sitten-
        Voi teitä neuvojia.


    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen nyt pettäjän tielle ainakaan lähde. Pettäminen vaikuttaa parisuhteeseen ja lapsiin aina, siis aina, vaikka et tunnustaisikaan. Se syyllisyys painaa ja toinen osapuoli lapset aistivat sen aina jossain määrin epäluotettavuutena. Jos taas et osaa kokea syyllisyyttä, niin sitten et ole puolisosi arvoinen.

      PUHU puolisosi kanssa asiasta siitä mitä parhaillaan pohdit. Se riittää. Sen jälkeen kumpikin tietää mitä haluaa missä määrin ja voitte yhdessä päättää rehellisestä jatkosta suhteessanne tai esim hakeutua terapiaan tms. Älä valitse summassa raukkamaista petturuutta, hae siihen sitten ainakin puolison hyväksyntä etukäteen.
      Ole selkärankainen.
      Liikaa kamalia kohtaloja tullut pettämisten kautta, joku saattaa henkisesti rikkoutua kokonaankin moisesta itsekkäästä tunteilla leikkimisestä.

    • Anonyymi

      Otit 10 vuotta nuoremman puolison. Mitä oikein ajttelit/odotit, että tapahtuu kun vanhenet?

    • Anonyymi

      40v mies, kaksi lasta ja välillä tietysti ryppyjä rakkaudessa. Mutta sitä mieltä että kun lapset on tehty on tehty samalla sitoumus siihen että lasten hyvinvointi on etusijalla. Jos lapset kärsii jonkun vuoden kuluttua, vaikka teini-iässä siita, mitä teet nyt omien halujesi vuoksi - eli heiltä rikkoutuu perhe ympäriltä - se on elämäsi suurin moka. Voit viedä lapsilta perusturvallisuuden tunteen. Mitä tahansa muitakin.

      Jos oot mennyt niin pitkälle että ehdottanut vieraissa käyntiä niin ehdota nyt ennen vieraisiin menoa kuitenkin seksuaaliterapiaa tai mitä tahansa muuta mikä auttaisi. Lasten saannin jälkeen arki on ruuhkaista ja uuvuttavaa, ihminen voi huomaamattaan ns hukata itsensä siihen jatkuvaan pyykkäämiseen ja eväiden tekoon ym. Joskus tarvitaan keskustelua suhteen tilasta. Aikuiset on vastuussa parisuhteen hoidosta joka on vastuuta lasten kasvuympäristöstä. Joku ammatikseen "filtterinä" välissä toimiva voi auttaa herättelemään osapuolia.

      Vaimosi tässä tapauksessa ehkä se heräteltävä jos on tietoinen siitä ettet ole tyytyväinen ja lähinnä nauraa aiheille. Jos se on hukannut itsensä siihen lastenhoidon kehään.

    • Anonyymi

      Ystävällisyys ja lämpö auttaisivat asiaa, tiedän kokemuksesta. Mieheni ei koskaan sanonut lämmintä sanaa ilman taka-ajatusta illasta. Hyväilyä tai hellyyttä ei osoitettu kuin seksin toivossa. Se ärsytti suunnattomasti, koska olin ja olen vieläkin itse hellyyttä antava osapuoli. Hyväilin lapsiani mennen tulle, hipaisin hiuksia ja kosketin olkapäätä, myös nojatuolissa kököttävää miestäni, kunnes loppui. Hän otti jokaisen hyväilyn vihjeenä. Pakko oli ruveta torjumaan hänen ajatuksiaan. En todellakaan ollut valmis pitkän päivärupeamani jälkeen venyttämään iltaa kunnes lapset nukkuvat ja viimeinenkin tv-ohjelma katsottu, ja mies nousi nojatuolista.

      Ehkä sinä olet toisenlainen, ehkä osaat ja ymmärrät kohdella vaimoasi oikein. Osallistut kodin töihin, autat raskaimmissa hommissa, osaat olla toisena tekijänä ruuanlaitossa. Elät perhe.elämää, etkä vain asu kotona.
      Antaako vaimosi arvoa sille? Se on osa yhteistä elämää ja ylläpitää läheisyyttä.
      Kohtaatko vaimosi päivän aikana ilman taka-ajatuksia?

    • Anonyymi

      Varmaan suurimmalla osalla - minulla on ollut muutama rakastajatar, mutta nuoremmat naiset rupeaa jossain vaiheessa haluamaan lapsia ja hommasta tulee monimutkaista.
      Paras olisi sopia avoimesta suhteesta jossa saa touhuta turvallisesti ja poissa silmistä

    • Anonyymi

      En kyllä suosittele vieraissa käymään! Jos hän joskus saa tietää niin en usko että teidän seksielämä ainakaan positiivisesti muuttuu..päinvastoin. Välillä on pidempiäkin kausia ettei vain haluta ja se on normaalia, kuin myös se että haluttaa paljon. Teidän varmaan pitäisi asiallisesti jutella asiasta mutta älä missään nimessä painosta seksiin tai kiristä. Sekä anna aikaa! Mutta teet itse omat valinnat mutta tämä on minun mielipide! Toivottavasti avasi uutta näkökulmaa edes hieman

    • Anonyymi

      Pettäminen on tyhmin ajatus koskaan, älä ikinä tee niin se vain nimittäin vaikeuttaa asiat samantien. Kannattaa puhua asiasta vaimosi kanssa ja mietitte sitten yhdessä mitä teette. Mieti rakastatko vaimoasi sen verran että pystyisitkö erota vain sen takia että saat häneltä vähemmän seksiä kuin odotat. Mieti myös onko hön pettämisen arvoinen ja miltä itsestäsi tuntuisi jos joku sinulle niin tekisi.

    • Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, että miksei vaimoasi haluta.

      Parisuhde on aina kaksi ihmistä.

      Laita homma katkolle ellei keskustelu, kehittäminen ja uuden suunnan ottaminen onnistu.

      Ehkä vaimosi tarvitse apua, menkää parisuhdeterapiaan jotta saatte kanavan auki ja työkalut käteen.

    • Anonyymi

      Minä erosin, koska en halunnut pettää enkä käydä vieraissa vaikka sain siihen luvan. Jotenkin tosi surullista, että hän päätti vihata minua vuosia lähes 5v eron jälkeenkin vaikka en pettänyt. Kritisoi suhteessa ihan jatkuvasti. Minä en kuulemma kestänyt kritiikkiä. Halusin opiskella, mutta hän päätti että en saa opiskella. Mitätöi kaikessa minua koko ajan. Lopulta tunnusti, että hänellä on huono itsetunto. Hän haukkui minua koko ajan siksi. Ainoa syy jäädä suhteeseen olisi ollut yhteinen lapsi ja olisin joutunut kuuntelemaan lopun elämää jatkuvaa kritisointia. Edes vieraissa käyminen luvalla ei olisi sitä pelastanut.

    • Anonyymi

      Anteeksi töykeyteni, mutta teidän ikäero on järjetön! Tämä sinun vaimosi on ollut juuri ja juuri aikuinen kun on mennyt noin kolmekymppisen kanssa yhteen!

    • Anonyymi

      En tiedä miten teillä hermot kestää pettää. Itse laulaisin kuin Kanarianlintu kaiken ulos. En pystyisi elämään sellaisen syyllisyyden taakka harteilla. Ei seksi koskaan voi olla niin ihmeellisiä että koko elämänsä sen takia sotkee.

    • Anonyymi

      Miksei voi vain vetää käteen silloin, kun vaimo ei ole sillä tuulella. On niitä sellaisiakin miehiä, jotka eivät saa koskaan keneltäkään, ja heidänkin täytyy vain pärjätä halujensa kanssa.

    • Anonyymi

      Seksiä eron uhalla!? Tyhmä mies. EROA.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa paljon nuoremman naisen kanssa. Kielletty on jopa mainokset jossa suihku saippuaa mainostetaan. Elokuvista puhumattakaan. Silti, vaimo käy vieraissa ja huutaa minulle jos mainos pyörii telkussa jota en edes katsele. Seksiä meillä ei ole. 1-2 krt/kk korkeintaan.. annan läheisyyttä,kosketan,suutelen,ohi mentäessä. Mutta en saa mitään.??

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe