Äänestitkö Keskustaa?

Anonyymi

Miltä tuntuu nyt?Halusitko,että äänesi meni Sosialistien lauluja laulavalle Rouva Saarikolle?Kun äänestit Keskustaa,tiesitkö,että Keskustapuolueesta tulee Sosialistien pönkkäpuolue?Pettikö Keskusta äänestäjät?Halusivatko Keskustan äänestäjät tälläisen Vasemmistohallituksen,jolle Rouva Saarikko on vannonut uskollisuuttaan?

24

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskusta pyyhki vasemmistolle pöytää ja sai lähes kaikki tavoitteensa läpi. Keskusta saa ääneni tulevissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        Toi oli kyllä kerrankin totta vihervasemmistokepulin ajatuksista, keskusta pyyhki VASEMMISTOLLE PÖYTÄÄ ja kysyi mitä saisi olla tuomme ja tarjoilemme kaiken mitä haluatte. Hyvä vihervasemmistokepuli kerrankin totta eikä aina sitä muunneltua totuutta.


      • Anonyymi

        Näytti kyllä ulkopuolisen silmin siltä, että tanhupallon kesäteatteri kehysriihessä meni reisille?


      • Anonyymi

        En kirjoita, polttoainevero on jo tarpeeksi alhainen ja turvesuot saa jättää rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti kyllä ulkopuolisen silmin siltä, että tanhupallon kesäteatteri kehysriihessä meni reisille?

        Jep jep, ja Kuukleen : suomenuutiset.


    • Anonyymi

      Olen äänestänyt Suomen Keskustaa monet kerrat Kurvisen Anttiakin Eduskuntaan,
      mutta nyt en tunnista sitä puoluetta enää omakseni on mennyt liikaa vasemmalle.

    • Anonyymi

      Saas nähdä mitä Kauhavan rusakko selittää ensi viikolla.
      Mitä muista kun ittellä on hyvä olla hillotolpan juurella.

      • Anonyymi

        Kokoomus on keskustan apupuolue, mahdollistaa elvytyspaketin läpimenon. Italian mafiosot tykkää. Ensin kiitetään veteraaneja ja samantien myydään itsenäisyys velkaunionille.


    • Anonyymi

      Kyllä, nyt ja aina.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt Rouva Saarikko näytti kyntensä,ja laittoi Vasemmiston anomaan armoa.

    • Anonyymi

      HA Ha haa

    • Anonyymi

      ...Äänestitkö Keskustaa?...En, vaan tukipaketin läpimenon varmistanutta kokoomusta...hävettää.🤢🤮

      • Anonyymi

        Kyllä meni tosi hyvin. Antti Kurvinen loisti jälleen napakoilla ulostuloillaan. EUn tukipaketti tulee menemään läpi ja Skomi on mukana Eurooppalaisessa kehityksessä. Kuunnelkaa asiantuntijoiden kommentit asiasta miten käy jos se hylättäisiin persujen esittämällä tavalla. Katastrofi Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meni tosi hyvin. Antti Kurvinen loisti jälleen napakoilla ulostuloillaan. EUn tukipaketti tulee menemään läpi ja Skomi on mukana Eurooppalaisessa kehityksessä. Kuunnelkaa asiantuntijoiden kommentit asiasta miten käy jos se hylättäisiin persujen esittämällä tavalla. Katastrofi Suomelle.

        Kuseen joudutaan joka tapauksessa, oltaisiin kaadettu hallitus ja tukipaketti niin voitaas mennä kohti väistämätöntä edes selkä suorana.


    • Anonyymi

      Kokoomus valitsi käpykaartin. Torjuntataisteluissa - 44 ei äänestetty tyhjää, se oli joko tai.

      • Anonyymi

        Näin persut näkee maailman Ei mitään toivoa
        mistään tulevaisuudessa. Politiikka sen mukaista.


    • Anonyymi

      vihervasemmistokepu on vihervasemmiston vietävissä, täys nolla porukka, niin vihervasemmistokepulit.

      • Anonyymi

        Äärioikeistopersuilta ei tämän päivän politiikassa kysytä mitään, koska ovat katsomossa möykkäävä rupusakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeistopersuilta ei tämän päivän politiikassa kysytä mitään, koska ovat katsomossa möykkäävä rupusakki.

        presut on krupu sakki haukkuu maahan muuttajia ovat niille esikuvia


    • Anonyymi

      vihervasemmistokepu ei varmaan kysykkään Persuilta mitään, koska pitää olla pelkkänä Korvana että kuulee mitä vihervasemmisto käskee tehdä.

    • Anonyymi

      Mitkäs on nyt fiilikset? Taas vuosi tätä kurjistumista takana.

    • Anonyymi

      Jos kepu olis tähän hallitukseen lähtenyt, niin olis ollut uus hallitus jo 2019 syksyllä.

    • Anonyymi

      Mutkun oli vallanhimoa. Ja lopputulos on tämä.

    • Anonyymi

      Keväällä kepu sukeltaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe