Miltä tuntuu nyt?Halusitko,että äänesi meni Sosialistien lauluja laulavalle Rouva Saarikolle?Kun äänestit Keskustaa,tiesitkö,että Keskustapuolueesta tulee Sosialistien pönkkäpuolue?Pettikö Keskusta äänestäjät?Halusivatko Keskustan äänestäjät tälläisen Vasemmistohallituksen,jolle Rouva Saarikko on vannonut uskollisuuttaan?
Äänestitkö Keskustaa?
24
102
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta pyyhki vasemmistolle pöytää ja sai lähes kaikki tavoitteensa läpi. Keskusta saa ääneni tulevissa vaaleissa.
- Anonyymi
Toi oli kyllä kerrankin totta vihervasemmistokepulin ajatuksista, keskusta pyyhki VASEMMISTOLLE PÖYTÄÄ ja kysyi mitä saisi olla tuomme ja tarjoilemme kaiken mitä haluatte. Hyvä vihervasemmistokepuli kerrankin totta eikä aina sitä muunneltua totuutta.
- Anonyymi
Näytti kyllä ulkopuolisen silmin siltä, että tanhupallon kesäteatteri kehysriihessä meni reisille?
- Anonyymi
En kirjoita, polttoainevero on jo tarpeeksi alhainen ja turvesuot saa jättää rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytti kyllä ulkopuolisen silmin siltä, että tanhupallon kesäteatteri kehysriihessä meni reisille?
Jep jep, ja Kuukleen : suomenuutiset.
- Anonyymi
Olen äänestänyt Suomen Keskustaa monet kerrat Kurvisen Anttiakin Eduskuntaan,
mutta nyt en tunnista sitä puoluetta enää omakseni on mennyt liikaa vasemmalle. - Anonyymi
Saas nähdä mitä Kauhavan rusakko selittää ensi viikolla.
Mitä muista kun ittellä on hyvä olla hillotolpan juurella.- Anonyymi
Kokoomus on keskustan apupuolue, mahdollistaa elvytyspaketin läpimenon. Italian mafiosot tykkää. Ensin kiitetään veteraaneja ja samantien myydään itsenäisyys velkaunionille.
- Anonyymi
Kyllä, nyt ja aina.
- Anonyymi
Kyllä nyt Rouva Saarikko näytti kyntensä,ja laittoi Vasemmiston anomaan armoa.
- Anonyymi
HA Ha haa
- Anonyymi
...Äänestitkö Keskustaa?...En, vaan tukipaketin läpimenon varmistanutta kokoomusta...hävettää.🤢🤮
- Anonyymi
Kyllä meni tosi hyvin. Antti Kurvinen loisti jälleen napakoilla ulostuloillaan. EUn tukipaketti tulee menemään läpi ja Skomi on mukana Eurooppalaisessa kehityksessä. Kuunnelkaa asiantuntijoiden kommentit asiasta miten käy jos se hylättäisiin persujen esittämällä tavalla. Katastrofi Suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meni tosi hyvin. Antti Kurvinen loisti jälleen napakoilla ulostuloillaan. EUn tukipaketti tulee menemään läpi ja Skomi on mukana Eurooppalaisessa kehityksessä. Kuunnelkaa asiantuntijoiden kommentit asiasta miten käy jos se hylättäisiin persujen esittämällä tavalla. Katastrofi Suomelle.
Kuseen joudutaan joka tapauksessa, oltaisiin kaadettu hallitus ja tukipaketti niin voitaas mennä kohti väistämätöntä edes selkä suorana.
- Anonyymi
Kokoomus valitsi käpykaartin. Torjuntataisteluissa - 44 ei äänestetty tyhjää, se oli joko tai.
- Anonyymi
Näin persut näkee maailman Ei mitään toivoa
mistään tulevaisuudessa. Politiikka sen mukaista.
- Anonyymi
vihervasemmistokepu on vihervasemmiston vietävissä, täys nolla porukka, niin vihervasemmistokepulit.
- Anonyymi
Äärioikeistopersuilta ei tämän päivän politiikassa kysytä mitään, koska ovat katsomossa möykkäävä rupusakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeistopersuilta ei tämän päivän politiikassa kysytä mitään, koska ovat katsomossa möykkäävä rupusakki.
presut on krupu sakki haukkuu maahan muuttajia ovat niille esikuvia
- Anonyymi
vihervasemmistokepu ei varmaan kysykkään Persuilta mitään, koska pitää olla pelkkänä Korvana että kuulee mitä vihervasemmisto käskee tehdä.
- Anonyymi
Mitkäs on nyt fiilikset? Taas vuosi tätä kurjistumista takana.
- Anonyymi
Jos kepu olis tähän hallitukseen lähtenyt, niin olis ollut uus hallitus jo 2019 syksyllä.
- Anonyymi
Mutkun oli vallanhimoa. Ja lopputulos on tämä.
- Anonyymi
Keväällä kepu sukeltaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481