Miksi Euroopan valtioista ei oikeasti tehdä USA:n kaltaista liittovaltiota, koska nyt on niin erilainen verotus eri maissa ja monessa muussakin asiassa.
Myös kaikki kuningaskunnat tms tulee lakkauttaa ja valita yhteinen presidentti.
Ainoastaan näillä keinoin EU eli USE on tarpeeksi vahva Kiinaa ja Venäjää vastaan!
Miksi ei oikeasti tehdä liittovaltiota? Tämä olisi ratkaisu moneen ongelmaan.
Tarvitaan USE!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainio idea! Jatkoon!
- Anonyymi
kunigaskuntien rahat EU:lle! Jaetaan niistä ne tukipaketit esim. Espanjaan! Italia käyttäkööt omia suunnattomia kultavarantojaan!
- Anonyymi
Italian kultavarantojen arvo on vain noin 120 miljardia euroa. Nyt on tulossa EU:lta ilmainen tukipaketti, jonka arvo on 200 miljardia euroa.
Hulluhan se on, joka tällaisessa tilanteessa oman kultavarantonsa myisi, ottaa mieluummin sen ilmaisen rahan, pohjoismaisilta hölmöiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italian kultavarantojen arvo on vain noin 120 miljardia euroa. Nyt on tulossa EU:lta ilmainen tukipaketti, jonka arvo on 200 miljardia euroa.
Hulluhan se on, joka tällaisessa tilanteessa oman kultavarantonsa myisi, ottaa mieluummin sen ilmaisen rahan, pohjoismaisilta hölmöiltä.Totta! Idiootit hyväksyvät sairaan tukipaketin! 😬
- Anonyymi
Mellunmäen imaamina toimiva Abbas Bahmanpour totesi Ylen Islam-illassa suorasanaisesti, että homoseksuaalisuus on kielletty, ja että siitä seuraa shariassa kuolemanrangaistus. Ohjelmaan keskustelijana osallistunut työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtajana toimiva kansanedustaja Tarja Filatov (sdp.) ei nähtävästi pitänyt asiaa kummoisena pulmana, koska hän puhkesi nauramaan asiaa käsiteltäessä.
– Islam suhtautuu homoseksuaalisuuteen moraalisena paheena. Rangaistus annetaan, homoseksuaalinen akti nähdään eli itse penetraatio nähdään neljän todistajan silmin eli ellei ne avoimella jollain torilla tee niin silloin sitä rangaistusta ei tule. Erittäin harvoin, erittäin harvoin rangaistuksia, Bahmanpour kertoi.
Ohjelman juontajat pyysivät täsmennystä siihen, mikä on sharia-lain mukainen rangaistus homoseksuaalisesta teosta.
– Se on kuolemantuomio, Bahmanpour totesi.
Islamin opettaja Ahmad Fadil on sitä mieltä, että Suomessa pitäisi ottaa käyttöön sharialaki:
– Kyllä kyllä, totta kai. Meille sopisi sharia-laki, Fadil kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440