Onko jollain kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä?
Tehoaako sitkeään vatsan rasvaan? En ole lihava, mutta vatsa ja selkä makkaroista todella vaikea päästä eroon terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla.
Kokemuksia?
Clatuu Alpha
8
7513
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on. Kävin noin kuukausi sitten ja selkeästi pienempi maha. Lisäksi tasoitti myös selluliittia. Kallistahan tuo on, mutta olen kyllä tyytyväinen.
- Anonyymi
Kokemuksia? Onko tullut pysyviä tuloksia?
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaa kokemukset tästä ja pysyykö rasva poissa?
- Anonyymi
Onko rasvajäädytyksestä tuoreita kokemuksia? Oliko kivulias ja tuliko tuloksia?
- Anonyymi
Kivuliasta kyllä oli,mutta jo yhden kerran jälkeen oli näkyvää tulosta.
- Anonyymi
Kuinka kivulias
Kuinka kivuliasta toimenpide on? Olen menossa, kun kadonnutta vyötäröä en kokonaan saa takaisin vaikka kuinka olen liikunnat ja ruokavaliot katsonut jo pitkään. Onko kenelläkään mitään haittavaikutus kokemuksia clatoo aplhasta? - Anonyymi
Heippa kaikille.
Miulle tehtiin Clatuulla jalkoihin rasvanjäädytystä pari vuotta sitten. En kokenut toimenpiteen aikana suurempaa kipua, sellaista kylmän ilman tuomaa pistelyä kyllä, mutta itse totuin siihen nopeasti. Jotkut kokevat sen enemmän kivuliaampana. Mutta kiputuntemushan on yksilöllinen.
Selkeä ero tuli jo yhden kerran jälkeen! Rasva on pysynyt poissa, mutta olen myös siistinyt ruokavaliotani, liikkunut ja juonut paljon vettä. Eli en usko, että rasva pysyisi kokonaan pois, jos jatkaisi epäterveellisiä elämäntapoja.- Anonyymi
Ja sen verran vielä, että mulle ei ole tullut mitään haittavaikutuksia kyseisestä toimenpiteestä. Pari päivää käsitellyt alueet tuntui kylmiltä/viileiltä, sekin lähti nopeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202006- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321825- 821768
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361357Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314