mikäs lafka tää oikein on kun meinaa pistää rahat omaan fikkaan?! rahat kyllä kelpaa mutta tavaraa ei toimiteta......eipä kannata tilata moisesta puljusta mitään.nooh pitää oottaa tovi ja poiketa kylään jos ei ala muuten luonaa. olenkin lukenut nyt vastaavia tarinoita....näköjään koreihin eksyy aina mätiä omenoita ,mutta pitäisi vain ajoissa haistaa :)
LVI LIITERI OY /KORSO
3
552
Vastaukset
- Anonyymi
aika paljon netin syöverit kertoo että tämä firma ei tahdo oikein tilattuja tavaroita toimittaa....eipä oikein löydy firmasta yhteystiedoista nimiä.....kai siellä joku hyypiö yrittää toimintaa pyörittää,,,
- Anonyymi
Verottaja protestoi 40k saatavia, samoin yksityinen protestoi 2k summaa.
Persnetolla pyörii. - Anonyymi
Lupaukset olivat pelkkää tyhjää ilmaa, petollista ja raivostuttavaa. Odottelin tuotteita kuin hölmö, kunnes huomasin, että koko juttu oli pelkkää huijausta. Seurantakoodi oli vain silmänkääntötemppu, sillä pakettia ei koskaan edes lähetetty. Huhtikuun alussa tein tilauksen täynnä toiveita, mutta kolmen viikon jälkeen sain vain yhden turhan "perjantaina tulossa" -ilmoituksen. Sitten heidän rohkeutensa kasvoi ja väittivät, että tilaus oli jo "kerätty" ja pian matkalla. Koko homma oli pelkkää valhetta ja ajanpeluuta. 1,5 kuukauden odottelun jälkeen päätin perua tilauksen. Mutta kuvittelepa vain, rahanpalautusta ei näkynyt edes kahden viikon jälkeen. Myyjä vain jatkoi höpöttämistään puhelimessa, vetäen minua nenästä. Nyt sisälläni kiehuu raivo ja pettymys. Kiitos LVI-Liiteri Oy / LVI-Tarvikkeet.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856