MILÄ ON LUOPUMUKSEN JA PAATUMUKSEN SYVIN ASTE?

Anonyymi

Minä väitän, että kun ihminen ikäänkuin työkseen ahkeroi herjatakseen Jeesuksen sovitustyötä ja pitää Jeesuksen sovitusverta Saatanan verenä ja vielä kehtaa väittää, että eksymys lähti Golgatalta Jeesuksen ristin työstä, kuten Teuvo on väittänyt, niin silloin tällainen ihminen on jo luopunut kokonaan Jeesuksesta.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olemattomasta jeesuksesta ei edes tarvitse luopua.

      • Anonyymi

        Kyllä sinä olet luopunut ja tietoisesti vieläpä.


    • Anonyymi

      "MILÄ ON LUOPUMUKSEN JA PAATUMUKSEN SYVIN ASTE?"
      Mikäli jutut alkaa oleen tuota luokkaa, kannattaa se jeesuksen veren kittaaminen toistaiseksi lopettaa.

      • Miksi vaan toistaiseksi, vaikka Jumala vaatii omiltaan lopullista luopumista:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.


      • Anonyymi

        K ja L ovat näppäimistössä lähekkäin, valitan erhettä.


      • TeuvoSuni
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja L ovat näppäimistössä lähekkäin, valitan erhettä.

        Yhtä lähekkäin Paholainen ja Paakkosen poika.

        Eikä siinä enää katumus valittaminen auta.


    • KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
      Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Anonyymi

      Antaa vaan äijän huseerata. Ei haittaa ketään.

      • Anonyymi

        Häipyköön äijänräkä muualle huseeraamaan naurettavien uskomustensa kanssa ja vieköön olemattomat jeesukset, jumalat ja henget mukanaan. Tervemenoa.


    • Anonyymi

      Pyhää henkeä herjaten lähden tästä irstailemaan.

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on niin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe