Äänestä tyhjää. Niin Kokoomuskin tekee.
Harkitsetko Kokoomuksen äänestämistä kuntavaaleissa?
8
70
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan äänestänyt kokkareita, enkä koskaan tule äänestämään
- Anonyymi
Tottakai äänestän kokoomusta.
- Anonyymi
Minä taas olen aina äänestänyt kokkareita ja tulen aina äänestämäänkin.
- Anonyymi
Olen joskus ihmetellyt sitä, miten rikkaiden asioita ajavan Kokoomuksen kannatus on usein niin suurta. Ei niitä rikkaita oikeasti niin paljon ole. Sitten tajusin.
Se on siksi, että monet vähävaraiset ja köyhät jättävät äänestämättä. He eivät suurella todennäköisyydellä äänestäisi rikkaiden asioita ajavaa Kokoomusta, vaan toisia puolueita. Ne toiset puolueet jäävät näiden nukkuvien äänestä paitsi ja Kokoomus hyötyy tästä. Rikkaat kun tajuavat äänestämisen tärkeyden ja he äänestävät kaikki.- Anonyymi
Kaikki köyhät eivät tajua, että kokkarevalta heikentää heidän asemaansa. Se, että suomalaisten veronmaksajien rahat lähetetään ulkomaille, huonontaa myös Suomen köyhien elintasoa.
- Anonyymi
Suomalaiset pitävät itseään rikkaina, jos heillä on velkainen talo tai asunto
- Anonyymi
Eikö PS -lista riitä, luulen että se Järvenpäässä on lähes Suomen ennätys taidoissa
PS:n Järvenpään KUNTAVAALIEDUSTUS lienee SUOMEN KOVIN 3 dosenttia, tohtori, hallintotieteen lisensiaatti ja sotahisorioitsija, kunnanlääkäri, remonttireiska eli Piisinen, Laurea-ammattikorkean lehtori, lukion lehtori ... - Anonyymi
Moni vähävarainen, pienituloinen ja köyhä jättää äänestämättä. Rikkaat äänestävät kaikki koska ymmärtävät sen ajanva heidän etuaan. Ei rikkaat tietenkään äänestä köyhien etua ajavia ehdokkaita. Siksi eivät pääse läpi. Jos pienituloinen/vähävarainen jättää äänestämättä, niin se sataa rikkaiden laariin.
Kokoomus ajaa yritysten, sijoittajien ja rikkaiden etua. Kokoomus on "naimisissa" Elinkeinoelämän keskusliiton kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207