Äänestä tyhjää. Niin Kokoomuskin tekee.
Harkitsetko Kokoomuksen äänestämistä kuntavaaleissa?
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan äänestänyt kokkareita, enkä koskaan tule äänestämään
- Anonyymi
Tottakai äänestän kokoomusta.
- Anonyymi
Minä taas olen aina äänestänyt kokkareita ja tulen aina äänestämäänkin.
- Anonyymi
Olen joskus ihmetellyt sitä, miten rikkaiden asioita ajavan Kokoomuksen kannatus on usein niin suurta. Ei niitä rikkaita oikeasti niin paljon ole. Sitten tajusin.
Se on siksi, että monet vähävaraiset ja köyhät jättävät äänestämättä. He eivät suurella todennäköisyydellä äänestäisi rikkaiden asioita ajavaa Kokoomusta, vaan toisia puolueita. Ne toiset puolueet jäävät näiden nukkuvien äänestä paitsi ja Kokoomus hyötyy tästä. Rikkaat kun tajuavat äänestämisen tärkeyden ja he äänestävät kaikki.- Anonyymi
Kaikki köyhät eivät tajua, että kokkarevalta heikentää heidän asemaansa. Se, että suomalaisten veronmaksajien rahat lähetetään ulkomaille, huonontaa myös Suomen köyhien elintasoa.
- Anonyymi
Suomalaiset pitävät itseään rikkaina, jos heillä on velkainen talo tai asunto
- Anonyymi
Eikö PS -lista riitä, luulen että se Järvenpäässä on lähes Suomen ennätys taidoissa
PS:n Järvenpään KUNTAVAALIEDUSTUS lienee SUOMEN KOVIN 3 dosenttia, tohtori, hallintotieteen lisensiaatti ja sotahisorioitsija, kunnanlääkäri, remonttireiska eli Piisinen, Laurea-ammattikorkean lehtori, lukion lehtori ... - Anonyymi
Moni vähävarainen, pienituloinen ja köyhä jättää äänestämättä. Rikkaat äänestävät kaikki koska ymmärtävät sen ajanva heidän etuaan. Ei rikkaat tietenkään äänestä köyhien etua ajavia ehdokkaita. Siksi eivät pääse läpi. Jos pienituloinen/vähävarainen jättää äänestämättä, niin se sataa rikkaiden laariin.
Kokoomus ajaa yritysten, sijoittajien ja rikkaiden etua. Kokoomus on "naimisissa" Elinkeinoelämän keskusliiton kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279