Sosiaaliturvan leikkuri iskee ostoimaan. Käteisrahan kadottua sosiaaliturva ei ole enään sidottu ns. rahaan. Sosiaaliturva voidaan kohdentaan tarkasti tarpeellisiin tuotteisiin. Pois jäävät mm. tupakka, alkoholi, luottokauppa, henkilökohtaiset autot mm. polttoaineita ei voi ostaa. Säästöt ovat kaupan alalla ja julkisella ym. miljardeja.
Sosiaaliturvaa leikataan ostovoimaa alentamalla
Anonyymi
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen pitää heti aloittaa selvitys kohdennetusta sosiaaliturvasa. Mitkä ovat kustannukset ja miten paljon säästetään
- Anonyymi
Itse en osta enää mitään enkä käy missään.
- Anonyymi
350 euroa on elinkustannukset, jos pankkilainaa haet. Tähän päälle muuttumattomat kustannukset. Nykyinen työttömyysturva on satoja euroja liian suuri
- Anonyymi
Lama aikaan yksi ihminen voi tulla toimeen parilla sadalla eurolla. Päälysvaatteet ovat tilastollisesti käytössä 5 vuotta. Elintarvikkeet 6 euroa päivässä on keskituloisilla.
- Anonyymi
Vuokra 700 e / kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512