Mitättömänä anonyyminä minä ylistän

Anonyymi

Jeesusta Kristusta, joka sovitti syntini Golgatan ristillä! 😊

22

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opettele vastaamaan itse omista tekemisistäsi niin sinusta voi tulla vielä joskus kunnon suoraselkäinen ihminen ...nahjus

• Anonyymi

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

Ei tarvittu muuta kuin Jeesuksen pyhä veri. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

Joopa... et näköjään ole koskaan edes yrittänyt ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaat vielä kehua retostella, mokomakin siivellä eläjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehu, mutta kiittelen Jeesusta nyt ja iankaikkisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

Sori. Ei ole. Vihtaasi on kustu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

Eipä tässä niin kiirettä taivaseen että viitsisi joka vuoskymmen moiselle ajatusta uhrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

Minä häpeisin, jos joku olisi minun rikosten takia tapettu. En ainakaan toitottaisi siitä joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi kertoo pakanuudesta.

• Anonyymi

Anonyyminä ihmettelen koko Jeesukseen julkisuustempausta. Minun vuokseni ei olis kyllä tarvinnu.

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Anonyymius ei tuo mainetta ja kunniaa siksi olen ateisti.

• Anonyymi

Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän SYNTIEMME TÄHDEN, kirjoitusten mukaan,

• Anonyymi

Minä olen mitätön, mutta minun Vapahtajani Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1578
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      60
      862
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      93
      816
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe