Mitättömänä anonyyminä minä ylistän

Anonyymi

Jeesusta Kristusta, joka sovitti syntini Golgatan ristillä! 😊

27

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opettele vastaamaan itse omista tekemisistäsi niin sinusta voi tulla vielä joskus kunnon suoraselkäinen ihminen ...nahjus

• Anonyymi

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

Ei tarvittu muuta kuin Jeesuksen pyhä veri. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

Joopa... et näköjään ole koskaan edes yrittänyt ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaat vielä kehua retostella, mokomakin siivellä eläjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehu, mutta kiittelen Jeesusta nyt ja iankaikkisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

Sori. Ei ole. Vihtaasi on kustu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

Eipä tässä niin kiirettä taivaseen että viitsisi joka vuoskymmen moiselle ajatusta uhrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

Minä häpeisin, jos joku olisi minun rikosten takia tapettu. En ainakaan toitottaisi siitä joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi kertoo pakanuudesta.

• Anonyymi

Anonyyminä ihmettelen koko Jeesukseen julkisuustempausta. Minun vuokseni ei olis kyllä tarvinnu.

• Anonyymi00025

Mahdollisuus sinulle on kuitenkin tarjottu. Ota tai jätä.

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Anonyymius ei tuo mainetta ja kunniaa siksi olen ateisti.

• Anonyymi

Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän SYNTIEMME TÄHDEN, kirjoitusten mukaan,

• Anonyymi

Minä olen mitätön, mutta minun Vapahtajani Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra!

• Anonyymi00027

Kuule,tarua vai totta? Minun mielestä se on tarua koska jos jeesus kuoli sinun puolesta sinun syntiesi tähden olet yksi niistä 1994kpl joiden tähden jeesus kuoli( homoiltuaa mies seuralaistensa kanssa) ristillä. Sikälimikäli tänä juutalainen jeesus on joka pääsiäisenä kuollut yhden kerran siis per,vuosi.Kuka vit..n hölmö uskoo juutalais kristittyjen juonitteluihin,minä sanon sinulle että osta vaikka joku Buddhan kirja ja lue niitä niin pääset elämässäsi vielä pitkälle hyvässä fiiliksessä ja unoha noi hömppä pömppä jeesus jutut,eroa vaikka kirkosta ja osta Koraani sillä niin on hyvä.Jos joku on narsisti niin se on jeesus luutautisuuddella terästettynä.Kiitos että luit tämän.

• Anonyymi00028

aku ankka kuoli puolestasi

• Anonyymi00029

No eipä kuollut. Siis valehtelet.

• Anonyymi00030

Jeesus myös ylösnousi ja hän ristillä vuodatti niihin jotka otti hänet vastaan RAKKAUDEN TAI HENGEN TAI SANAN TAI VALON.

Siksi sanotaan JUMALA ON RAKKAUS, JUMALA ON HENKI, JUMALA ON SANA, JUMALA ON VALO.

Jeesus Kristus on siis Lihaan tullut. Kirkko on hänen ruumiinsa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1068
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      88
      1045
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe