Corona on vain valhetta

Anonyymi

Olen koko pandemian ajan kävellyt ilman maskia, ollut kaupoissa, kahviloissa ja ravintoloissa, matkustanut junalla jne., mutta coronaa vaan ei saa, Ei ole tarttunut vaikka olen aivan kaikki suositusten vastaisesti. Nin ollen, coronaa siis ei ole olemassa, vaan kyseessä on jokin joukkospykoosi jossa ihmisen oma alitajunta 'sairastuttaa' yksilön...

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totuus kaikin tavoin coronasta / sen rokotteista ainankin on piiloteltua sillä, Suomi on pian kirinyt tartunnoissa Kiinankin ohitse.

• Anonyymi

Sinä olet ja mitä sitten sitten kun sairastut ymmärrät mistä on kyse.

Coronan pirullisuus perustuu itse sairastumisen lisäksi myös hysterian ja paniikin aiheuttamiseen eikä pelkästään itse coronaan vaan sen kavereihin kymmeniin eri variantteihin jotka kaikki ovat edeltäjiään vittumaisimpia. Epidemia itsessään on vakava ja vaarallinen ja sivutuotteena sen aiheuttamat varotoimet syövät valtioiden taloutta ja vaikeuttaa ihmisten normaalia elämistä. Missään tapauksessa tautia ei tule vähätellä jokainen uusi tartunta on aina liikaa.

Lähtökohta on se että tämä ajanjakso kestää vielä vuosia. Joku viisas on sanonut että ainakin sukupolven mittaisen ajan. Suomi tulee koreilemaan yhtenä coronan hoidon katastrofimaana ja onnellisia ne jotka osasivat lähteä lipettiin Suomesta ennen kuin tämä kaikki alkoi.

• Anonyymi

Voit toki ottaa piikkiä peffaan vaikka joka minuutti jos siltä tuntuu. Minä olen päätökseni tehnyt.

• Anonyymi

CORONA ON TODELLA KUSETUSTA.
      OLEMME MEKIN KIERTÄNEET MAITA JA MANTEREITA EIKÄ MITÄÄN!
      Emme ole maskeja ostelleet, emme käyttäneet turhia testejä, eikä ole aikomustakaan ottaa mitään myrkkyruiskeita. Niitä ei olla koskaan otettu ja terveys onkin säilynyt.
      Rokottamattomilla ei ole koskaan syöpääkään todettu. Uusia tauteja vain noista piikeistä! Jopa kuolemia 4:ssäkin minuutissa!!
      Koronaaliset petokset ovat kestäneet yli vuoden, ihmisoikeudet ovat rajalliset, meillä on ennätysmäärä nuorten itsemurhayrityksiä ja itsemurhia, huima työttömyys, rajoitettu liiketoiminta, poliisiväkivalta, täysin hullut poliitikot, pakotettua rokotustakin, massamedia valehtelee - Tämä luettelo on loputon.

• Anonyymi

Olen kävellyt heikolla jäällä, uinut, melonut ja soutanut veneillä. En ole käyttänyt pelastuliivejä enkä happilaitteita. En ole siltikään vielä hukkunut.

Hukkuminen ei siis ole mahdollista.

• Anonyymi

Et voi tietää sitä koska et ole pudonnut veteen. Vasta veteen putoamisen jälkeen on mahdollista hukkua, eli tämä ei ole vertailukelpoinen vertaus.

Coronasta on väitetty että se jää ilmaan leijumaan tuntikausiksi, ja myös iholle, josta sen voi saada kuka tahansa. Todennäköisyys että sen saa, nousee tietysti kun ei käytä maskia, aivan samaan tapaan kuin nousee todennäköisyys veden varaan joutuminen kävellessä heikoilla jäillä.

Näitä väitettyjä tosiasioita uhmaten, olen siis elänyt normaalia elämää ilman maskia ja ylimääräisiä käsien desinfiointeja, saamatta coronaa lainkaan.

Itsekin olen myös uinut, melonut ja soutanut veneillä käyttämättä pelastuliivejä tai happilaitteita, ja kerran vene kaatui aallokossa ja jouduin veden varaan ja melkein hukuin, mutta pääsin rantaan aallokosta huolimatta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      704
      17747
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      17100
    3. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      7528
    4. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      66
      5122
    Aihe