Youtubevideot ja Litteämaa

Minulta on jo väkivalloin keskeytetty kahden pallopää hoax videon kuvaaminen, poistettu väkivalloin video minun puhelimesta ja uhkailtu pallomaa väkivallalla.

Vakavin tilanne oli, kun rynnin Ruotsista ohi rajatarkastuksen suomeen, ja suomen vihamieliset sotilaat painoivat minut polvella maahan, kunnes ruotsin puolelta soitettu hälytysajoneuvo irtautti minut tilanteesta, vei putkaan Luleåån, ja irroittivat minut suomi sotilaitten väkivallan kahleista.

Vapautukaamme, emme kykene kuvaamaan vapailla Nikon P900 kameroilla todistusaineistoa, koska pallopäät tulevat uhkailemaan ja keskeyttämään kuvauksen.

Siksi kehoitankin kaikkia hoax tyyppejä, sekä lättäreitä käyttämään vaikka TikTok livevideosovellusta niin saatte kaikki todisteet tallennettua videolle vaikka itse puhelin tai kamera teiltä pallomaa uskovaisten toimesta anastettaisiinkin.

Liputta matkustus junassa?

https://www.youtube.com/watch?v=OfEGxUVkzMk

Minun puhelin takavarikoitiin seuraavalla asemalla myös tämän videon kuvauksen jälkeen, mutta olin ehtinyt ladata videon youtubeen liikkuvasta junasta ja minulla jäi kohtalaiset todisteet matkustustilanteesta.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olet kyllä aikas sekaisin! Ensin kuvittelet asioita, sitten rikot lakia. Suomen ja Ruotsin välisellä rajalla ei ole mitään sotilasvalvontaa. Sinulta ei ole kukaan vienyt puhelinta.

    • Anonyymi

      Aloittajalle ehdotus:

      Sinulle on lääkärisi määrännyt lääkityksen. Syö niitä lääkkeitä ohjeiden mukaan niin äänet eivät kiusaa eikä ahdistus pakota päätä.

    • Anonyymi

      Matkustit junassa liputta ja helpottaaksesi poliisin toimintaa tutkiessaan tekemääsi rikosta latasit videon nettiin.

      Olispa kaikki rikolliset noin tyhmiä!

    • Anonyymi

      Lopettaisit päihteiden käytön niin sinuun suhtauduttaisiin aivan eri tavalla. Mitä luulet Ruotsin poliisin ajattelevan siitä kun he ovat saaneet ilmoituksen rajallaan palloilevasta voimakkaasti juopuneesta suomalaisesta henkilöstä.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että nämä ”sotilaat” olivat pallopäitä?

      • Anonyymi

        Niin mitkä "sotilaat"? En ole nähnyt yhtäkään Ruotsin rajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitkä "sotilaat"? En ole nähnyt yhtäkään Ruotsin rajalla.

        Aloittaja väitti ”vihamielisten sotilaiden” iskevän hänet maahan polvella.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe