Nettisaarnaajilta pois oikeuksia evankelioida?

Anonyymi

Nyt on viety joiltakin nettipuhujilta oikeuksia pois. Oikeutettu teko, puhuvat niin pahasti lähimmäisistään usein. Se on kummallista että samasta Raamatun kohdasta vedetään aivan eri johtopäätöksiä. Eli saman Jeesuksen vapaiden suuntien puhujat puhuvat eri tavalla.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoittaahan saa, mutta puhua ei. ; )
      Mutta, mielenkiintoista.
      Joka uskoo Darvinismiin ja luonnonvalintaan, jopa siinä voi ajatella sitä, että luonnonvalita on lajin säilyttämisen kannalta tähdellinen pariutua uroon ja naaraan välillä. Jouttenet ovat uskollisesti pariuskollisia jne.
      Ja ne - jotka eivät pariudu lajiopillisesti - luonnonvalinnan näkemyksen mukaan, se suku ei jatku ja sehän on lajiopillisen näköalan mukaan virhevalintaa ja se haara tuhoutuu.
      Eli jo Darvinia siteeraten, homouden ja lespouden suhde ei ole lajiopillisesti luonnonvalinta, vaan virhe, joka tappaa itse - itsensä ja suku kuolee siihen.

      Olisiko aivotahtorustinki lajin suhteen luonnonvalinta se, että se tappaa itsensä?
      Ei, ei se sitä ole,.
      Eli on ymmärrettävä syyttelyssäkin se, mistä halutaa puhua. Puhutaan elämästä ja huomisesta

    • Anonyymi

      Toinen näköala - jota voi tuoda tähän on se, että puhutaan kahdesta eri valtakunnasta.
      Maallinen valta edustaa maallista, eikä se sekoitu tuonpuoleisuuden taivaalliseen.
      Ja kun tuonpuoleisuudesta puhutaan, niin puhutaan siitä, mikä Isokirja kertoo, eli sanoittaja on Hän itse.
      Se kansa, joka haluaa tuonpuoleisuuden Valtaan ja Valtakuntaan, he puhuvat tuonpuoleisuuden asiasta, johon tämänpuolen syyttäjällä ei ole meriittiä, eikä hän voi määrittää sitä, että hän syyttäisi tuonpuoleisuuden kansalaisoikeuksia, määräyksiä ja ohjeita, mitkä Luoja on asettanut.
      Jumalan kansa - Herrallahan on yksi kansa, jonka Hän adoptoi. Hän mittaa ja määrää, ohjaa sekä neuvoo.
      Hän on Luojana luonut miehen ja naisen ja heille tehtävän "Täyttää maa".
      Se on myös siten Sanan siemenen käyttöä, eli mikä ELÄMÄ saa IANKAIKKISEN elämän armolahjan.
      Siten tämänpuoleisuuden laeilla ei voi lähteä rehellisesti syyttämään siitä, mitä tämänpuoleisuudessa puhutaan tuonpuoleisuuden Valtakunnan neuvoissa ja ohjeissa, mikä saa elää - iankaikkista elämää.
      Jumala on näin elämänantajana - jyvittänyt sen tulevan elämän. Se on kantamassa näköalaa luomisesta - miehestä ja naisesta.

      Ylkä ja morsian , Kristus ja seurakunta. Se kattaa sisällään opin ja opetuksen, koska Ylkä sanoittaa - sanottavan ja kenen HÄN pelastaa ja ketä ei.
      Jyvittymisestähän on kyse, on hyviä jyviä ja on jyvinä lustetta.

      Siis, kun vaikkapa Päivi puhuu - hän puhu uskoisin näin, tuonpuoleisuuden kansan asiaa Herran kansalle, ei hän tuomitse tarkoitushakuisesti maailmaa, koska ei Jeesus maailmanpuolesta rukoile, vaan tuomitsee itse sen.

      Ja siksi tämänpuoleisuuden sana synti käsittää Jumalanvaltakunnan, eli Hallitsijan lain. Laki osoittaa synnin ja synnin palkka on kuolema.
      Siitähän puhutaan. Tämänpuoleisuudessa joku - kuten minä luin Sanaa - ja sana teki synnin synniksi. Huomasin lihassani täyttävän synnin lakia, ja tarvitsi mielenmuutosta. Nyt olen Hengessä täyttämässä Jumalan lakia, eli se on Jumalantyö. Siksi voin sanoa, että minä entinen - sen ja sen synnin tekijä, en enää tee sitä syntiä. Eli riko Jumalantahtoa vastaan ja olen Taivaan kansalainen, tuonpuoleisuuden opetuslapsi ja ääneen kerron, mitä Hän tahtoo meidän elämässä - kirjoituksien mukaan.
      Siihen ei syyttäjänä inhimillinen ihminen voi maallisen lain mukaan tulla välimieheksi. Hänellä ei ole Ylipapin valtaan mitää sanottavaa, vaan on itse myös tuomittavana, mitä sanoo ja mitä tekee. Sillä hänelle itselleen on iankaikkisuuden mitat. Hän ei ole tuonpuoleisuuden syyttäjänä sen tekee Jumalan sana itse.

      Siksi ajassa, vaikka joku yhteiskunnan syyttäjät olisivat tappamassa jopa kristittyjä, he korkeintaan voivat tappaa ruumiin, mutta ei henkeä, jonka Herra on lunastanut.

      Jos tämänpuoleisuuden syyttäjät epäuskossa ei ymmärrä tuonpuoleisuuden asioita, he eivät voi Herran kansaa syyttää. Herran kansa sanoo vain, että meidän keskellä on vierasta sen ja senkaltainen elämäntyyli. Ja joka rikkoo sitä Jumalantahtoa vastaan, sen hän on tehnyt lihassaan, ei Hengessä.

      On erotettava maallinen, tämänpuoleinen, he saavat tehdä mitä haluavat. Pariskunnatkin sekoilevat mökillä keskenään ja syyttäjän mielestä varmaan tekevät oikein, kun naivat toistensa vaimoja ja ovat onnellisia, -lihassaan- .
      Mutta, Herran kansalla se on vierasta. Pyhät - pyhittyvät, ja saastaiset saastuvat.
      Sen sanoo jo Jumalan Sana.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007863983.html
      linkki maailmasta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe