Youtubessa on muodissa elokuvien katselu jossa katsellaan katsojan reagointia elokuviin ym. Samaa meininkiä kuin sohvaperunoissa. Niitä on ollut mielenkiintoinen katsoa koska olen tehnyt havaintoja jotka eroaa omasta käytöksestäni ja olen alkanut miettimään onko minussa jotain vikaa vai jossain muussa. Huomaan että kun ihmiset katsoo filmiä jonka jokainen täysissä järjissä oleva tietää varmasti että se on elokuva siinä ei tapahdu kenellekkään mitään ja todennäköisesti ne näyttelijät elokuvassa kuolleetkin eivät kokeneet kipua tai mitään muuta todennäköisesti oli tehty tietokoneella jotkut kohtaukset. Näyttelijät lähtivät kotiin paksun rahapussin kanssa onnellisena joten miksi reagoitte elokuviin niin kuin ne tapahtuisi oikeasti? Mikä saa teidät kauhistelemaan jotain tietokoneella tehtyä kuvaa samoin kuin katsoisitte oikeasti tapahtumaa? Itse en pysty ottamaan elokuvia vakavasti en pelkäämään enkä jännittämään niitä ja niiden hahmojen puolesta jotka voi todennäköisesti paremmin kuin minä monella tavalla.
Telkkariohjelmiin eläytyminen
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suurimmassa osassa filmejä vielä tietää lopputuloksen ja juonen kulun suurinpiirtein sekin tekee niistä epäaitouden lisäksi vielä epäaidompia. Sen takia minulla ja muulla on ero käytöksessä jos näkee elokuvassa esiintyneen. Toinen pitää häntä ilmeisesti sankarina joka ampui kaikki rikolliset ja minä pidän häntä näyttelijänä ja tavallisena tyyppinä joten en kumartele tai juokse hänen perässään nimikirjoitus vihon kanssa.
- Anonyymi
Monikohan näistä filmiavioliitoista on kaatunut siihen että on kuviteltu että elokuvan sankari on todellisuudessa sankari ääriekstrovertti suupaltti mutta todellisuudessa hän on tohvelit jalassa istunut kotona hiljaa ollen eikä ole kiinnostunut lähtemään minnekkään. Filmien luoma Illuusio säilyy varmaan jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656114- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714