Toiviainen syyttää Räsästä siitä miten homot ovat k o k e n e e t

Anonyymi

🤔 Räsäsen puheet ja kirjoitukset. Ei siis siitä mitä Räsänen on sanonut tai kirjoittanut.
Tässä on mielenkiintoinen ennakkotapaus voidaanko ihminen tuomita siitä, miten joku k o k e e tämän sanomiset ja tekemiset eikä sen kukaan mitä on sanottu tai tehty.

Jokainen tervejärkinen ihminen tajuaa, että jos oikeus ei enää vaadi tosiasioita tuomioiden perusteeksi vaan joidenkin k o k e m u k s e t riittää näytöksi, niin Suomi ei ole enää oikeusvaltio vaan anarkia.
Tämä olisi jatkumoa sille, että sukupuoliaan ei enää ole biologinen todellisuus vaan henkilön subjektiivinen k o k e m u s.

Tätäkö haluamme myös omalle kohdallemme?

259

650

    Vastaukset

    • Anonyymi

      No miksi te hihhulit sitten täällä koko ajan valitatte kuinka teitä kohdellaan palstalla huonosti? Tämähän on ihan teidän omakohtainen kokemuksenne. Ei kirjoittajan. Joten siitä vaan tekemään nopeasti rikosilmoitusta. Tosin poliisi nauraa teidän kyllä pihalle kun kerrotte kuin teitä anonyymiä nikkiä on pilkattu...

      • Anonyymi

        Kerrohan sinä, mikä saa sinut nimittelemään muita hihhuleiksi ja samalla vaadit muille kunnioitusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan sinä, mikä saa sinut nimittelemään muita hihhuleiksi ja samalla vaadit muille kunnioitusta?

        No käyppäs kuule tekemässä asiasta rikosilmolmolmoitus kiireen vilkkaa jos se sinua pilkkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käyppäs kuule tekemässä asiasta rikosilmolmolmoitus kiireen vilkkaa jos se sinua pilkkaa...

        Missä minä rikoksesta puhuin? Mutta hyvät käytöstavat taitaa olla vanhemmiltasi jäänyt sinulle opettamatta.


      • Anonyymi

        "No miksi te hihhulit sitten täällä koko ajan valitatte kuinka teitä kohdellaan palstalla huonosti? "

        Siksi että tämäkin foorumi on tulvillaan vihaviestejä Jeesukseen uskovia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä rikoksesta puhuin? Mutta hyvät käytöstavat taitaa olla vanhemmiltasi jäänyt sinulle opettamatta.

        Heh hehe hehehe hehe hehe heeh hehe hehe hehe hee. Menikö pupu pöksyyn? Vai tajusitko kuinka naurettava tuollainen ilmoitus olisi?

        Mitä tulee käytöstapoihin niin on aivan eri asia kutsua jotakuta hihhuliksi kuin uhkailla että jos et muuta elämäntapaasi (lopeta homoilua) niin joudut kadotukseen jossa helvetin lieskat korventavat sinua iäisyydestä toiseen. Toisessa vaaditaan ihmistä muuttamaan koko elämänsä yhtä keskeistä peruspilaria - omaa seksuaalisuutta - ja toisessa todetaan vain että olet hihhuli.

        Hiukan suhteellisuudentajua, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No miksi te hihhulit sitten täällä koko ajan valitatte kuinka teitä kohdellaan palstalla huonosti? "

        Siksi että tämäkin foorumi on tulvillaan vihaviestejä Jeesukseen uskovia kohtaan.

        Voisitko laittaa niistä esimerkkejä? Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No miksi te hihhulit sitten täällä koko ajan valitatte kuinka teitä kohdellaan palstalla huonosti? "

        Siksi että tämäkin foorumi on tulvillaan vihaviestejä Jeesukseen uskovia kohtaan.

        Me emme vihaa uskovaisia, vaan uskovaisuutta. Ihminen saa olla vapaasti uskovainen, mutta ei saa tehdä uskovaisia tekoja. Uskovaiset teot ovat väärin ja ihmisten tulisi hävetä niitä. Me emme hyväksy niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh hehe hehehe hehe hehe heeh hehe hehe hehe hee. Menikö pupu pöksyyn? Vai tajusitko kuinka naurettava tuollainen ilmoitus olisi?

        Mitä tulee käytöstapoihin niin on aivan eri asia kutsua jotakuta hihhuliksi kuin uhkailla että jos et muuta elämäntapaasi (lopeta homoilua) niin joudut kadotukseen jossa helvetin lieskat korventavat sinua iäisyydestä toiseen. Toisessa vaaditaan ihmistä muuttamaan koko elämänsä yhtä keskeistä peruspilaria - omaa seksuaalisuutta - ja toisessa todetaan vain että olet hihhuli.

        Hiukan suhteellisuudentajua, kiitos.

        Mikä sinun tarkoituksesi noilla kirjoituksissasi on? 😼 Luuletko, että me uskovat tunnistamme itsemme noista sepustuksistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme vihaa uskovaisia, vaan uskovaisuutta. Ihminen saa olla vapaasti uskovainen, mutta ei saa tehdä uskovaisia tekoja. Uskovaiset teot ovat väärin ja ihmisten tulisi hävetä niitä. Me emme hyväksy niitä.

        Asia otettu vastaan!

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käyppäs kuule tekemässä asiasta rikosilmolmolmoitus kiireen vilkkaa jos se sinua pilkkaa...

        "No käyppäs kuule tekemässä asiasta rikosilmolmolmoitus kiireen vilkkaa jos se sinua pilkkaa..."

        Miksi?

        Itseäsihän sinä vain kolhit kun ivaat ja pilkkaat uskovaisia. Sitäpaitsi teet rikoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No miksi te hihhulit sitten täällä koko ajan valitatte kuinka teitä kohdellaan palstalla huonosti? "

        Siksi että tämäkin foorumi on tulvillaan vihaviestejä Jeesukseen uskovia kohtaan.

        >>Siksi että tämäkin foorumi on tulvillaan vihaviestejä Jeesukseen uskovia kohtaan.<<

        Ja ihan pakko on sunkin tulla niitä nauttimaan joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa niistä esimerkkejä? Kiitos.

        Perinteisesti esimerkki on ollut 'kaikki viestit'.


      • Anonyymi
        aito.ainoa.avioliitto kirjoitti:

        Mikä sinun tarkoituksesi noilla kirjoituksissasi on? 😼 Luuletko, että me uskovat tunnistamme itsemme noista sepustuksistasi?

        No ainakin nyt se koira älähti johonka kalikka kalahti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin nyt se koira älähti johonka kalikka kalahti...

        Valitettavsti et minua onnistu koskaan loukkaamaan koska olen tottunut Anonyymeihin trollauksiisi 😺


      • aito.ainoa.avioliitto kirjoitti:

        Valitettavsti et minua onnistu koskaan loukkaamaan koska olen tottunut Anonyymeihin trollauksiisi 😺

        Etkä sinä minua.

        Kaikki juttusi vaan huvittavat.


    • Anonyymi

      Tikkua nuotioon ettei transformersit pyri peräti tuhoamaan meitä. Synti on vakava asia ensin ja lopuksi
      Matt. 22:39, Luukkaan evankeliumi:
      13:32

    • Anonyymi

      Ei taida olla valitettavasti ennakkotapaus. Näitä tapauksia löytyy Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimesta (EIT) aiemmin.

      Yksi kuuluisimmista on tapaus Otto-Preminger-Institut v. Austria, jo vuodelta 1995. Siinä taiteilija oli tehnyt elokuvan, jossa em. Jeesus oli kuvatta lievästi jälkeenjääneenä, Maria oli eroottisesti kiinnostunut paholaisesta jne. Katoliset hakivat syytettä jumalanpilkasta ja asia eteni aina EIT:n asti.

      EIT piti tuomion voimassa, koska ei katsonut, että taiteilijan sananvapautta oli kohtuuttomasti rajoitettu. Oikeuden mukaaan taiteilija oli "....loukannut uskonnollisten ihmisten TUNTEITA esittäessään provokatiivisella tavalla heidän uskonnollisen palvontansa kohteita...".

      • Anonyymi

        Ihan eri asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan eri asia!

        Epäilemättä.


    • Anonyymi

      Mielen voi vaihtaa kaupassa electroluxiin.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset puolustavat Räsäsen sananvapautta

      Päivi Räsänen 30.4. Väistämättä mieleeni nousee kysymys, onko valtakunnansyyttäjän tiedotteen taustalla uskonnollisen lukutaidon puute, tahallinen vääristely vai tavoitteellinen pyrkimys yleisen mielipiteen muokkaukseen?"

      On. Demla, poliittinen syyttäjän polsy
      googlaa
      mikä on demla homma

      • Kyse on siis Päivinkin mielestä siitä, että (tiettyyn) uskontoon vetoamisen tulisi antaa erivapauksia sanoa julkisesti lähimmäisistä rumemmin kuin ilman (tiettyä) uskontoa.

        En tosin usko että Päivikään haluaa islaminuskoisille vapautta sanoa toisista mitä tahansa uskonsa nimissä, vaikka mistäpä voin tuon varmaksi tietää.


      • He puolustavat sananvapautta, koska Räsänen ei varmasti jää viimeiseksi tuomittavaksi jos kerrotaan mitä saa sanoa ja mitä ei.
        Toiseksi tuollaiset valheet mitä hihhulit sanovat homoista voidaan ampua alas vain jos ne tuodaan julki. He saavat vielä pitkän nenän 🤥


    • Anonyymi

      Jos kaikki riippuu ihmisen subjektiivisesta kokemuksesta ja ihminen on mitä kokee olevansa, niin entä jos et koe olevasi edes ihminen? Jos minä koen olevani kotoisin ulkoavaruudesta, niin kunnioitatteko minun vahvaa subjektiivista kokemustani ja kohtelette minua kuin ulkoavaruuden humanoidia? Jos ette tee niin, silloin loukkaatte minun ihmisarvoani ja tunteitani ettekä salli minun olla oma itseni. Ja luonnollisesti vaadin, että henkilöpapereihini tulee merkintä että olen oikeasti humanoidi.

      • Anonyymi

        "Jos kaikki riippuu ihmisen subjektiivisesta kokemuksesta ja ihminen on mitä kokee olevansa, niin entä jos et koe olevasi edes ihminen? "


        "Setalaiset" ajaa nykyään myös kovaa vauhtia, että myös sukupuoli on mielipideasia eli tämä että ihminen saa itse määritellä itsensä ja sen mitä joku on sanonut. On myös jo ihmisiä jotka kokevat olevansa vaikka hevonen tai joku muu eläin. Eli kehitys kehittyy tällä porukalla kovaa vauhtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki riippuu ihmisen subjektiivisesta kokemuksesta ja ihminen on mitä kokee olevansa, niin entä jos et koe olevasi edes ihminen? "


        "Setalaiset" ajaa nykyään myös kovaa vauhtia, että myös sukupuoli on mielipideasia eli tämä että ihminen saa itse määritellä itsensä ja sen mitä joku on sanonut. On myös jo ihmisiä jotka kokevat olevansa vaikka hevonen tai joku muu eläin. Eli kehitys kehittyy tällä porukalla kovaa vauhtia.

        Kuulostaa tosi tervejärkiseltä. Ja meitä kristittyjä pilkataan että uskomme lentävään spagettihirviöön 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tosi tervejärkiseltä. Ja meitä kristittyjä pilkataan että uskomme lentävään spagettihirviöön 😅

        Uskotte Jumalaan. Sellaisia on keksitty tuhansia.

        Esimerkiksi Israelin Jumala kuoli.


      • Anonyymi

        Eli jos koen olevani humanoidi, mutta minua ei kohdella sellaisena, loukataan minun ihmisarvoani, joka määritelmän mukaan kuuluu pelkästään ihmisille? Missä kohtaa itse arvelisit, että logiikassasi voisi olla pieni virhe?


      • En voi mitään sille, että on kerrottava miten asiat ovat.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Uskotte Jumalaan. Sellaisia on keksitty tuhansia.

        Esimerkiksi Israelin Jumala kuoli.

        Ai kuoli vai? En ole huomannutkaan vielä kuolinilmoitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuoli vai? En ole huomannutkaan vielä kuolinilmoitusta.

        Eipä ole miestä bnäkynyt. Vai asuuko Jumala jossain muualla kuin Jerusalemissa nykyään? Ei ole tiedotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos koen olevani humanoidi, mutta minua ei kohdella sellaisena, loukataan minun ihmisarvoani, joka määritelmän mukaan kuuluu pelkästään ihmisille? Missä kohtaa itse arvelisit, että logiikassasi voisi olla pieni virhe?

        Hyvä huomio. Ei voi puhua ihmisarvosta jos uskoo olevansa humanoidi. Toisaalta onko sekään sitten kovin loogista ja järkevää, että joku karvaisella pippelillä varustettu inttää itsepäisesti olevansa nainen ja muiden pitää olla uskovinaan, vaikka kuitenkin tietävät ettei ole oikeasti nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki riippuu ihmisen subjektiivisesta kokemuksesta ja ihminen on mitä kokee olevansa, niin entä jos et koe olevasi edes ihminen? "


        "Setalaiset" ajaa nykyään myös kovaa vauhtia, että myös sukupuoli on mielipideasia eli tämä että ihminen saa itse määritellä itsensä ja sen mitä joku on sanonut. On myös jo ihmisiä jotka kokevat olevansa vaikka hevonen tai joku muu eläin. Eli kehitys kehittyy tällä porukalla kovaa vauhtia.

        >On myös jo ihmisiä jotka kokevat olevansa vaikka hevonen tai joku muu eläin.

        Ja monta tuhatta kertaa enemmän niitä, jotka kokevat olevansa Jeesuksen morsiamia.


      • Koska humanoidi ei ole ihminen, menetät tuossa aluksi ihmisarvosi. Sitten voidaan katsoa jatkoa.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Uskotte Jumalaan. Sellaisia on keksitty tuhansia.

        Esimerkiksi Israelin Jumala kuoli.

        Jumalako muka kuoli? Mihin? Kerro toki lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalako muka kuoli? Mihin? Kerro toki lisää.

        Niin voi sanoa. Tai ei asu enää Jerusalemissa, kun ei kukaan siitä vouhkaa.

        Jos ei ole kuollut, niin on muuttanut toiselle paikkakunnalle tämä Israelin Jumala, mutta kukaan ei tiedä minne.


      • Minä tiedän tarkan sijainnin juuri nyt.

        UT kertoo, ettei Israelin Jumala enää silloin asunut Jerusalemissa. Häntä ei kuulemma voinut kukaan edes nähdä.


      • Pölhö Israelin Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos koen olevani humanoidi, mutta minua ei kohdella sellaisena, loukataan minun ihmisarvoani, joka määritelmän mukaan kuuluu pelkästään ihmisille? Missä kohtaa itse arvelisit, että logiikassasi voisi olla pieni virhe?

        Tämän logiikan mukaan Räsästä ei pidä tuomita koska hän uskoo.


    • Anonyymi

      Mikään taucher ei tarvitse olla nauttiakseen kokemuksesta. Median luoma kierous näkyy todella loistavasti. Digitalisaatio varastaa mielen kokemuksen.

    • Anonyymi

      Koen että syyttelijän politisoitunut ajojahti sananvapautta kohtaan loukkaa minun tunteitani. Saakohan tuosta oikeusjutun ainekset kasaan?

      • Tee rikosilmoitus. Poliisi voi kertoa saman tien onko aineksia, jos käyt kammarilla.


    • Anonyymi

      Koko oikeuslaitoksen uskottavuus menee, jos ne vielä sallii tuon syyttäjän epäpätevän ja ilmeisen jäävinkin vainoamistoiminnan.

      Kuka tahansa voi pahansuopuuttaan väittää "kokeneensa loukkaavana" jonkun toisen henkilön mielipiteen, jonka tulisi oikeusvaltiossa olla vapaa.

      Ovatko homot Jumalaakin ylempänä? Jumalanpilkkalaki on kumottu, mutta aikuiset "miehet" eivät siedä itseensä kohdistettua arvostelua! "Oii! Mulle tulee itku! Kuinka julmasti ja ilkeästi sanottu! Mä en kestä! Haluun mun pitsinenäliinan! Tuokaa hajusuolaa! Mä pyörryn, heikottaa!" Eivät edes aidot naiset käyttäydy noin.

      • Kyllä sen kestää, mutta katsotaan onko mitään rajaa kuinka paljon homoja saa pilkata.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Kyllä sen kestää, mutta katsotaan onko mitään rajaa kuinka paljon homoja saa pilkata.

        Kuka teitä nyt pilkkaa? Ettekö te nyt kestäkään aitoa tasavertaisuutta?

        Olen itse nuorempana kokenut pilkkaa homomiesten taholta! Muuankin esitti edessä päin ystävää, sitten kuulin "vahingossa" kun hän toisessa huoneessa nimitteli minua, nuorta naista "ämmäksi". Samaten aloitti kaverinsa kanssa ilveilyn, tullen aivan kasvojeni eteen matkimaan ilmeitäni.

        Menin erääseen tunnettuun kampaamoon, jonka omisti homo. Kampaaja leikkasi hiuksiani, kun huomasin tuon juuri paikalle tulleen omistajan sivulla päin ilvehtivän, ylikorostuneesti "matkivan" ilmeitäni. Tuijotin häntä tyynesti. Homo huomasi tämän ja jäi jähmettyneenä tuijottamaan minua. Oli viimeinen kerta kun siinä kampaamossa kävin, missä omistaja avoimesti, mutta selän takana, pilkkasi asiakkaitaan! Kun kerroin tästä myöhemmin eräälle ystävälleni, tuo nainen oli jossain venekerhon juhlissa kokenut aivan saman: huomannut tuon homon naurattavan kavereitaan, ilvehtimällä ja muka "matkien" tuon, jo vanhemman naisen eleitä ja ilmeitä.

        Ei minulle "pahaa mieltä"tullut, mutta sainpahan hyvän kokemuksen "sukupuolivähemmistöisten" omasta käytöksestä heteroja kohtaan. Nuo homot eivät sentään yrittäneet potkaista minua naamalle, kuten teillä Pridessä näyttää kuuluvan asiaan, kohdella mm. hiljaa toisinajattelevaa mielipidettään esittäviä heterovanhuksia.


      • Anonyymi

        Minulle kunkin homous on yks hailee, kunhan eivät tulisi ilvehtimään 🤡 aivan, perinteisen yksneuvoisten naamojen eteen.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Kyllä sen kestää, mutta katsotaan onko mitään rajaa kuinka paljon homoja saa pilkata.

        Räsänen on syyllinen, joten ei syytä huoleen.


      • En käytä väkivaltaa.

        En ole edes sanonut Päiville, että hänellä on häiriö, että on synti ja ylpeä, että on kuoleman ansainnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teitä nyt pilkkaa? Ettekö te nyt kestäkään aitoa tasavertaisuutta?

        Olen itse nuorempana kokenut pilkkaa homomiesten taholta! Muuankin esitti edessä päin ystävää, sitten kuulin "vahingossa" kun hän toisessa huoneessa nimitteli minua, nuorta naista "ämmäksi". Samaten aloitti kaverinsa kanssa ilveilyn, tullen aivan kasvojeni eteen matkimaan ilmeitäni.

        Menin erääseen tunnettuun kampaamoon, jonka omisti homo. Kampaaja leikkasi hiuksiani, kun huomasin tuon juuri paikalle tulleen omistajan sivulla päin ilvehtivän, ylikorostuneesti "matkivan" ilmeitäni. Tuijotin häntä tyynesti. Homo huomasi tämän ja jäi jähmettyneenä tuijottamaan minua. Oli viimeinen kerta kun siinä kampaamossa kävin, missä omistaja avoimesti, mutta selän takana, pilkkasi asiakkaitaan! Kun kerroin tästä myöhemmin eräälle ystävälleni, tuo nainen oli jossain venekerhon juhlissa kokenut aivan saman: huomannut tuon homon naurattavan kavereitaan, ilvehtimällä ja muka "matkien" tuon, jo vanhemman naisen eleitä ja ilmeitä.

        Ei minulle "pahaa mieltä"tullut, mutta sainpahan hyvän kokemuksen "sukupuolivähemmistöisten" omasta käytöksestä heteroja kohtaan. Nuo homot eivät sentään yrittäneet potkaista minua naamalle, kuten teillä Pridessä näyttää kuuluvan asiaan, kohdella mm. hiljaa toisinajattelevaa mielipidettään esittäviä heterovanhuksia.

        No sinulla on erilainen kokemus. En ole huomannut, että homot olisivat kohdelleet naisia kehnosti.


      • Ei ole koskaan kirvellyt. Se lienee sinun oma kokemuksesi.


      • Saan huomiosi aina.

        Suuri kiitos!


      • Puutun tolloihin kirjoituksiin. Saan kovin paljon huomiota kotona,


      • Anonyymi

        Niin mutta palstan hihhulit näyttää käyttäytyvän. Heille tulee trauma kun heitä sanoo hihuleiksi. Se on heistä hirvittävää pilkkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teitä nyt pilkkaa? Ettekö te nyt kestäkään aitoa tasavertaisuutta?

        Olen itse nuorempana kokenut pilkkaa homomiesten taholta! Muuankin esitti edessä päin ystävää, sitten kuulin "vahingossa" kun hän toisessa huoneessa nimitteli minua, nuorta naista "ämmäksi". Samaten aloitti kaverinsa kanssa ilveilyn, tullen aivan kasvojeni eteen matkimaan ilmeitäni.

        Menin erääseen tunnettuun kampaamoon, jonka omisti homo. Kampaaja leikkasi hiuksiani, kun huomasin tuon juuri paikalle tulleen omistajan sivulla päin ilvehtivän, ylikorostuneesti "matkivan" ilmeitäni. Tuijotin häntä tyynesti. Homo huomasi tämän ja jäi jähmettyneenä tuijottamaan minua. Oli viimeinen kerta kun siinä kampaamossa kävin, missä omistaja avoimesti, mutta selän takana, pilkkasi asiakkaitaan! Kun kerroin tästä myöhemmin eräälle ystävälleni, tuo nainen oli jossain venekerhon juhlissa kokenut aivan saman: huomannut tuon homon naurattavan kavereitaan, ilvehtimällä ja muka "matkien" tuon, jo vanhemman naisen eleitä ja ilmeitä.

        Ei minulle "pahaa mieltä"tullut, mutta sainpahan hyvän kokemuksen "sukupuolivähemmistöisten" omasta käytöksestä heteroja kohtaan. Nuo homot eivät sentään yrittäneet potkaista minua naamalle, kuten teillä Pridessä näyttää kuuluvan asiaan, kohdella mm. hiljaa toisinajattelevaa mielipidettään esittäviä heterovanhuksia.

        No ompas sinulla ollut karuja kokemuksia. Ovat varmasti vaikuttaneet koko elämäsi uravalintoihin ja kaikkeen muuhunkin. Että ihan tyynesti kuitenkin suhtauduit moiseen ilveilyyn. Olet sä kova jätkä. Saisiko nimmarin...


      • Sinulle ei kannata sanoa, koska pidät kaikkea valheena.

        Olet kummallinen eläjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta palstan hihhulit näyttää käyttäytyvän. Heille tulee trauma kun heitä sanoo hihuleiksi. Se on heistä hirvittävää pilkkaa...

        Minulle on ainakin ihan sama miksi joku kaltaisesti anonyymi trolli minua sanoo 😹
        Mitäs sitten keksit❓


      • Siksi et tiedä missä kukin on.

        Aika tolloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teitä nyt pilkkaa? Ettekö te nyt kestäkään aitoa tasavertaisuutta?

        Olen itse nuorempana kokenut pilkkaa homomiesten taholta! Muuankin esitti edessä päin ystävää, sitten kuulin "vahingossa" kun hän toisessa huoneessa nimitteli minua, nuorta naista "ämmäksi". Samaten aloitti kaverinsa kanssa ilveilyn, tullen aivan kasvojeni eteen matkimaan ilmeitäni.

        Menin erääseen tunnettuun kampaamoon, jonka omisti homo. Kampaaja leikkasi hiuksiani, kun huomasin tuon juuri paikalle tulleen omistajan sivulla päin ilvehtivän, ylikorostuneesti "matkivan" ilmeitäni. Tuijotin häntä tyynesti. Homo huomasi tämän ja jäi jähmettyneenä tuijottamaan minua. Oli viimeinen kerta kun siinä kampaamossa kävin, missä omistaja avoimesti, mutta selän takana, pilkkasi asiakkaitaan! Kun kerroin tästä myöhemmin eräälle ystävälleni, tuo nainen oli jossain venekerhon juhlissa kokenut aivan saman: huomannut tuon homon naurattavan kavereitaan, ilvehtimällä ja muka "matkien" tuon, jo vanhemman naisen eleitä ja ilmeitä.

        Ei minulle "pahaa mieltä"tullut, mutta sainpahan hyvän kokemuksen "sukupuolivähemmistöisten" omasta käytöksestä heteroja kohtaan. Nuo homot eivät sentään yrittäneet potkaista minua naamalle, kuten teillä Pridessä näyttää kuuluvan asiaan, kohdella mm. hiljaa toisinajattelevaa mielipidettään esittäviä heterovanhuksia.

        Sinulle tehtiin väärin.
        Mätäpaiseita löytyy kaikkialta, mutta ei sen vuoksi kannata kaikkia homoja mustamaalata.


      • >Kuka tahansa voi pahansuopuuttaan väittää "kokeneensa loukkaavana" jonkun toisen henkilön mielipiteen, jonka tulisi oikeusvaltiossa olla vapaa.

        Tehän yrititte eduskunnassa laajentaa sananvapautta vähemmistöjen pilkkaan ja demonisointiin syksyllä 2019. Vain suora väkivaltaan kehottaminen olisi jäänyt kielletyksi. Persujen ulkopuolella kukaan ei aloitettanne kannattanut.

        Weimarin Saksassa oli haluamanne mallinen ultralaaja sananvapaus 1930-luvun alkuun saakka. Sitten ei enää ollutkaan mitään, hups vaan.


    • Anonyymi

      Räsäsen tapaus on nyt kuitenkin menossa oikeuden ratkaistavaksi. Katsotaan, mikä on lopputulos. Sen määrää oikeus. Ja ehkä hovioikeus. En usko, että Korkein oikeus antaa valituslupaa. No, jossain vaiheessa se nähdään, miten juttu etenee. Mutta hihhuleiden mielen mukaan se ei mene.

      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Täysijärkinen tuomari hylkäisi kokemukseen perustuvan syyllisyyden viidessä minuutissa, mutta nähtäväksi jää saadaanko joku Toiviaisen aatetoveri tuomariksi.


      • Päivi ei tule muuttamaan kantaansa eikä perumaan puheitaan. Joten se menee juuri meidän uskovien mielen mukaan 😺
        Jos Päiviä rangaistaan se onkin sitten ensimmäinen tapaus muualla kuin kommunistisissa tai islamistisissa maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Täysijärkinen tuomari hylkäisi kokemukseen perustuvan syyllisyyden viidessä minuutissa, mutta nähtäväksi jää saadaanko joku Toiviaisen aatetoveri tuomariksi.

        Räsänen on syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Täysijärkinen tuomari hylkäisi kokemukseen perustuvan syyllisyyden viidessä minuutissa, mutta nähtäväksi jää saadaanko joku Toiviaisen aatetoveri tuomariksi.

        Räsänen on.... SYYLLINEN. Guilty as charged.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räsänen on syyllinen.

        ArtoTTT

        Huutoäänestykselläkö se todetaan?


      • aito.ainoa.avioliitto kirjoitti:

        Päivi ei tule muuttamaan kantaansa eikä perumaan puheitaan. Joten se menee juuri meidän uskovien mielen mukaan 😺
        Jos Päiviä rangaistaan se onkin sitten ensimmäinen tapaus muualla kuin kommunistisissa tai islamistisissa maissa.

        Päivi ja muut hänen kaltaiset uskovat.

        Heillä on pakkomielle saada haukkua homoja kaikilla mahdollisilla tavoilla. Se on kristinusko.


      • Anonyymi

        Mutta kun asian on menossa kuulemma EU:n korkeimpaan oikeuteen. Kukaan tosin ei tiedä missä se pitää majaansa ja kuka siellä toimii tuomarina. Mutta näin tällä palstalla eräs hihhuli vakuutti ja senhän täytyy olla silloin totta....


      • Anonyymi
        aito.ainoa.avioliitto kirjoitti:

        Päivi ei tule muuttamaan kantaansa eikä perumaan puheitaan. Joten se menee juuri meidän uskovien mielen mukaan 😺
        Jos Päiviä rangaistaan se onkin sitten ensimmäinen tapaus muualla kuin kommunistisissa tai islamistisissa maissa.

        Ensimmäinen tapaus? No kuule ei taatusti ole. Vastaavia kansanryhmää loukkaavia opikeudenkäyntejä on käyty useita Suomessakin viime aikoina. Esim useampi perussuomalainen on saanut tuomion asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen tapaus? No kuule ei taatusti ole. Vastaavia kansanryhmää loukkaavia opikeudenkäyntejä on käyty useita Suomessakin viime aikoina. Esim useampi perussuomalainen on saanut tuomion asiasta.

        Voitko laittaa esimerkkejä vastaavista tapauskista 😺❓


      • Voit pahoin nähdä tyytyväisen ihmisen.

        Voi sinua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Huutoäänestykselläkö se todetaan?

        Jos tuomareita on vähintään kolme, ihan normaaliäänin puhumalla toteavat tuloksen ja sitten päätös kirjataan paperille eli tiedostoon.


    • Anonyymi

      Onhan se vähän koomista, kun joku ilmiselvä biologinen mies saa itkupotkuraivarin, jos en suostu kohtelemaan häntä naisena ja sanon, ettei hänellä ole asiaa naisten vessaan vaimoni ja tyttäreni kanssa. Jokainen saa minun puolestani elää harhoissaan, mutta minua ei voi pakottaa leikkimään mukana. Tietysti olen näiden homoagendan kannattajien mielestä transfobinen ja vastaan heille hymyillen, että niin olenkin.

      • Tähän on tultu 😹 syylistyt rikokseen.


      • aito.ainoa.avioliitto kirjoitti:

        Tähän on tultu 😹 syylistyt rikokseen.

        Näin voi olla.

        Kannattaa olla kuten minä yleensä, että en lähde arvostelemaan sitä mitä toiset ovat. Eikä minun tarvitse olla kuten joku muu.


      • Transaktivistit ovat saaneet homoista vastustajat.
        Laventeliveikkosen blogi on hyvää luettavaa. Hän on homo ja kirjoittaa omasta näkemyksestään tästä transhullutuksesta.


      • Tulen henki on myös hyvä blogikirjoittaja. Hän on itse perinteinen transseksuaali eikä hyväksy tätä nykyistä menoa, ei lakiuudistusta eikä neofeminismiä.


      • >Onhan se vähän koomista, kun joku ilmiselvä biologinen mies saa itkupotkuraivarin, jos en suostu kohtelemaan häntä naisena ja sanon, ettei hänellä ole asiaa naisten vessaan vaimoni ja tyttäreni kanssa.

        Missä tuo tapahtui? Veditkö turpaan? 😈

        On syntymänaisia, jotka näyttävät enemmän miehiltä kuin moni (esimerkiksi) uskovainen mies. Miten erotat heidät niistä naisista joita et hyväksy naisiksi, vai onko erottaminen edes tarpeen?


      • Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Onhan se vähän koomista, kun joku ilmiselvä biologinen mies saa itkupotkuraivarin, jos en suostu kohtelemaan häntä naisena ja sanon, ettei hänellä ole asiaa naisten vessaan vaimoni ja tyttäreni kanssa.

        Missä tuo tapahtui? Veditkö turpaan? 😈

        On syntymänaisia, jotka näyttävät enemmän miehiltä kuin moni (esimerkiksi) uskovainen mies. Miten erotat heidät niistä naisista joita et hyväksy naisiksi, vai onko erottaminen edes tarpeen?

        Transut ovat hyvin herkkiä vastaavalle.

        Transidentifioituva nainen, joka tunnustaa todellisuuden ja tietää, että hän on oikeasti nainen on ns perinteinen transseksuaali, joka ei vaadi lisäoikeuksia ja tietää ettei hänellä ole asiaa vaikkapa homobaareihin. Tällaiset ovat hyviä tyyppejä, mutta se että ihminen vakuuttaa että hänellä on naisen "sielu" ollut syntymästään asti ja hän on aivan yhtä nainen ladypeniksineen kuin kaikki "vulvaoletetut" on täysin sekaisin.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Onhan se vähän koomista, kun joku ilmiselvä biologinen mies saa itkupotkuraivarin, jos en suostu kohtelemaan häntä naisena ja sanon, ettei hänellä ole asiaa naisten vessaan vaimoni ja tyttäreni kanssa.

        Missä tuo tapahtui? Veditkö turpaan? 😈

        On syntymänaisia, jotka näyttävät enemmän miehiltä kuin moni (esimerkiksi) uskovainen mies. Miten erotat heidät niistä naisista joita et hyväksy naisiksi, vai onko erottaminen edes tarpeen?

        Ai mistä erottaa?? On olemassa sellaiset ruumiinosat kuin pippeli ja pimppi vai onko tämänkin toteaminen kohta viharikos?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mistä erottaa?? On olemassa sellaiset ruumiinosat kuin pippeli ja pimppi vai onko tämänkin toteaminen kohta viharikos?

        Ja sinäkö alat niitä tutkia vierailta ihmisiltä? Teepä se... 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mistä erottaa?? On olemassa sellaiset ruumiinosat kuin pippeli ja pimppi vai onko tämänkin toteaminen kohta viharikos?

        No sitä voi kuulemma olla vulvallisia miehiä ja peniksellisiä naisia, huoh!
        Kun minä sanon "nainen" tarkoitan naaraspuolista ihmistä enkä mitään miehestä väsättyä halpaa kopiota.
        Miksiköhän transut eivät suostu naimaan toisiaan vaikka "sukupuolella ei ole väliä"?


    • Anonyymi

      Räsänen on syyllinen.

      • Anonyymi

        Pitää vielä keksiä se rikos!


      • torre5
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vielä keksiä se rikos!

        Rikos on lähinnä se, että yksi kansanedustaja puhuu homoseksuaalisista pahaa yrittäen saada heidät muita huonompaan asemaan.

        Se on jopa onnistunut; täälläkin olevat uskovat ovat täysin samaa mieltä siitä, että homoseksuaaliset eivät ole heterojen veroisia. Päivin rikos alkaa olla selvä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Rikos on lähinnä se, että yksi kansanedustaja puhuu homoseksuaalisista pahaa yrittäen saada heidät muita huonompaan asemaan.

        Se on jopa onnistunut; täälläkin olevat uskovat ovat täysin samaa mieltä siitä, että homoseksuaaliset eivät ole heterojen veroisia. Päivin rikos alkaa olla selvä.

        Voitko osoittaa sen pykälän jonka mukaan sinun harjoittamasi pahan puhuminen uskovista ja Päivi Räsestä ei sitten olisi rikos?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko osoittaa sen pykälän jonka mukaan sinun harjoittamasi pahan puhuminen uskovista ja Päivi Räsestä ei sitten olisi rikos?

        Pahan puhuminen? Mitä pahaa minä?

        Teille Raamatun lainaaminen on vihaa uskovia kohtaan.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Pahan puhuminen? Mitä pahaa minä?

        Teille Raamatun lainaaminen on vihaa uskovia kohtaan.

        Älä länkyttää vaan VASTAA !!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä länkyttää vaan VASTAA !!!!

        En tiedä pykäliä.

        Mutta yleinen asia, että ihmisiä ei saa puheillaan asettaa alempaan asemaan kuin muut. Päivi on esittänyt, että homopareja ei saisi vihkiä aviolittoon.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        En tiedä pykäliä.

        Mutta yleinen asia, että ihmisiä ei saa puheillaan asettaa alempaan asemaan kuin muut. Päivi on esittänyt, että homopareja ei saisi vihkiä aviolittoon.

        Älä sitten LÄNKYTÄ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten LÄNKYTÄ!

        Silti Räsänen voi saada tuomion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko osoittaa sen pykälän jonka mukaan sinun harjoittamasi pahan puhuminen uskovista ja Päivi Räsestä ei sitten olisi rikos?

        Valitettavasti sellaisia pykäliä ei juurikaan ole, jossa erikseen lueteltaisiin tekoja jotka eivät ole rikoksia.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Valitettavasti sellaisia pykäliä ei juurikaan ole, jossa erikseen lueteltaisiin tekoja jotka eivät ole rikoksia.

        Se mitä ei ole rikokseksi laissa määritelty, ei ole rikollista. Sun pitää kunnioittaa suomen lakia ja lakata keksimästä omia sääntöjä ja lakeja.


    • Anonyymi

      Kansanryhmää vastaan kiihottaminen, kunnianloukkaus ja laiton uhkaus perustuvat kaikki myös kokemukseen. Harva tekee rikosilmoitusta, ellei koe, että on kiihotettu, kunniaa loukattu tai laittomasti uhattu. Mutta kokemus ei toki yksin riitä, teon on täytettävä myös laissa mainitut rikoksen tunnusmerkit.

    • Anonyymi

      Anna mun kaikki kestää.:D Rikosilmoituksen teko vaatii KOKEMUKSEN rikoksen uhriksi joutumisesta. Rikostutkinnan yhteydessä selviää onko rikos LAIN MÄÄRITELMÄN MUKAAN tapahtunut. Syyte nostetaan vain jälkimmäisen perusteella.

      Maailmassa on luonnevikaisia, joiden mielestä uhkailu, kunnian loukkaaminen tai kansanryhmän mollaaminen ovat pikku juttuja. Ja ne jotka kokevat tulleensa väärin kohdelluiksi ovat vain herkkähipiäisiä. Muiden lailliset oikeudet tulevat luonnevikaisille aina yllätyksenä, sillä he ovat kykenemättömiä asettumaan toisen asemaan.

      • >Muiden lailliset oikeudet tulevat luonnevikaisille aina yllätyksenä, sillä he ovat kykenemättömiä asettumaan toisen asemaan.

        Toden totta. Lisäksi he kokevat ne huutavana vääryytenä.


    • Anonyymi

      No jos suoraan puhutaan niin täällä kristityt kuulee jatkuvasti Jeesuksen pilkkaamista ja on ryöstelyn kohteena että jos sitten heitä jotka kieltää Jeesuksen myös vähän otetaan näihin syyttelyihin yhdenvertaisesti. Homot on muista uskonnoista enimmäkseen kirkoissa on toki mutta vähemmän. Heitä ei ole tarkoitus ajaa pois Jeesuksen armosta vaikka käytöstapoja nuhdellaan kuten prostituoitujen samoin että kirkossa ollaan kunnolla vaikka muualla huorataan.

      • Anonyymi

        No jos suoraan puhutaan niin täällä ateistit kuulee jatkuvas pilkkaamista ja uhkausia siitä että he joutuvat helvettiin jos eivät heti muuta elämäntapojaan ja käänny jeesuksen puoleen. Siellä helvetin lieskoissa heitä sitten grillataan ikuisesti ja ikuisesti. Se siitä saa kun ei ajoissa ymmärtänyt kääntyä jeesuksen puoleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos suoraan puhutaan niin täällä ateistit kuulee jatkuvas pilkkaamista ja uhkausia siitä että he joutuvat helvettiin jos eivät heti muuta elämäntapojaan ja käänny jeesuksen puoleen. Siellä helvetin lieskoissa heitä sitten grillataan ikuisesti ja ikuisesti. Se siitä saa kun ei ajoissa ymmärtänyt kääntyä jeesuksen puoleen...

        Mielestäni koko ketjussa ei ole yhtään uhkausta:
        ”sinä syöksyt helvettiin, voin päättää näin koska olen kristitty mikä tarkoittaa että olen Jumala ja voin päättää tämän asian!”
        Perehtymään vähän paremmin kristittyjen näkemyksiin ja tulkaa sitten kertomaan heidän hirveästä väkivaltaisuudestaan, kun haluavat uskoa Raamattuun ja toista nöyrempänä palvella toisiaan.


    • Anonyymi

      Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta ja syntisestä maailmasta, silloin kun Jeesus vetää teitä puoleensa. Kerran ollaan kaikki viimeisellä tuomiolla ja silloin on pelastus myöhäistä. Ottakaa Toivasta myöten jokaikinen ihminen Jumalan sana vakavasti, pelastusta ei ole muussa kuin Jeesuksen sovitustyössä. Hän meni jokaisen puolesta Golgatan ristille ja vuodatti kalliin sovinto verensä ja toi pelastuksen jokaiselle joka ottaa vastaan Hänet Herrana ja Vapahtajan.

      • Uskonnoissa ei näytä olevan mitään järkeä.


      • Anonyymi

        Niin ja eihän tässä nyt yhtään uhkailla ateisteja ja kerrota miten hirveä kohtalo heillä on edessä jos he eivät heti käänny uskovaiseksi...


      • >Ottakaa Toivasta myöten jokaikinen ihminen Jumalan sana vakavasti, pelastusta ei ole muussa kuin Jeesuksen sovitustyössä.

        Erkki Toivanen kuoli jo vuosia sitten ja oli tosiaan homo, joten voin lähes tuntea hänen palavan lihansa käryn nenässäni.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Ottakaa Toivasta myöten jokaikinen ihminen Jumalan sana vakavasti, pelastusta ei ole muussa kuin Jeesuksen sovitustyössä.

        Erkki Toivanen kuoli jo vuosia sitten ja oli tosiaan homo, joten voin lähes tuntea hänen palavan lihansa käryn nenässäni.

        Tässä on muuten edesmenneeltä Erkki Toivaselta hyvä kirjoitus islamismille hyödyllisistä idiooiteista. https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/erkkitoivanen/41820-hyodylliset-idiootit-islamismin-asialla/


    • Anonyymi

      "Jokainen tervejärkinen ihminen tajuaa, että jos oikeus ei enää vaadi tosiasioita tuomioiden perusteeksi vaan joidenkin k o k e m u k s e t riittää näytöksi, niin Suomi ei ole enää oikeusvaltio vaan anarkia."

      Maa kutsuu!! Tervejärkiset tietävät, että 1) tutkintapyyntö tehdään kokemuksen perusteella ja 2) rikostutkinnassa tutkitaan ONKO KOKEMUKSELLE LAILLISIA PERUSTEITA 3) syyttäjä syyttää, jos laillinen syytekynnys ylittyy

      • Anonyymi

        Tutkintapyyntö PITÄISI tehdä:
        1) faktojen perusteella
        2) hyväksyä se, että poliisi ei ole valmis syyttämään koska ei ole tutkimuksissa löytänyt perusteita
        3) syyttäjä ei voi itse keksiä sanoja syytetyn suuhun


      • Anonyymi

        Luuletko sinä tosiaan että tämä hihhuliporukka ymmärtää järkipuhetta...?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sinä tosiaan että tämä hihhuliporukka ymmärtää järkipuhetta...?

        tarkoitatko niitä onnellisia joista lehti kirjoitti vastikään mm " helsinki jäi ruokottomaan siivoon juhlijoitten jäljiltä...jne,!?


    • Anonyymi

      Kaikkia vihreitä tulisi syyttää kansankiihottamisesta, milloin mihinkin ja tuomita vahingon korvausiin.

    • Anonyymi

      Lisään tuohon vielä, että YLE syttää vihreiden rikollisuuden myötämielisyydestä vihreiden rikollisuuden mainostamisesta ja levittämisestä.

    • Anonyymi

      Kansakunnan sivistystaso määrittyy sillä, miten hyvin se kohtelee vähemmistöjään. Homoseksuaalisuus on Suomen lakien mukaan laillista. Tätä lakia tulee noudattaa tai muuten syyllistyy rikokseen.

      • Anonyymi

        Niinpä eikö ole jännä, että jokin aika taapäin asia oli ihan toisinpäin.

        näin ne lait muuttuu, ja aina vaaditaan kuitenkin noudattamista.

        Laittaako Jumalakin ruksin eri ruutuun aina sen mukaan miten esm suomessa asia merkataan, miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä eikö ole jännä, että jokin aika taapäin asia oli ihan toisinpäin.

        näin ne lait muuttuu, ja aina vaaditaan kuitenkin noudattamista.

        Laittaako Jumalakin ruksin eri ruutuun aina sen mukaan miten esm suomessa asia merkataan, miten on?

        JOkin aika taapäin oli viinan myynti aivan kiellettyä, ja oli rikos olla sitä noudattamatta !

        nyt on melkein rikos ellei joka pileissäö porukka ole ympärisekaisin.

        justiinsakin puoli helsinkiä sotkettiin siksi kun oltiin niin onnellinen kansa ja eihöän sitä voi olla onnellinen kansa ellei ole päissään kaksi kertaa viikossa.

        eikö olekkin ihmeellistä tämäö ihmisen eloparka.


      • Näin se menee.Sarjaraiskaajaa ei saa palauttaa lähtömaahansa jos on vaara, että hän joutuisi siellä vainon kohteeksi. Suomalaisen yhteiskunnan pitää elättää tämänlaiset hyypiöt niiden koko elikaaren loppuun.Hieno tämä meidän perustuslaki, se suojelee muualta tulleita paremmin kuin omia kansalaisia.


      • Anonyymi

        On se laillista mutta ei homouden pitäisi mikään ihailun kohde olla!

        On liian kanssa ajettu ihan ok-jutuksi mediassa. Onhan se sairaus vaikka onkin tautiluokituksesta poistettu. Miksi se tehtiin? Löyhin perusteinko? Kuka päätti ja miksi? Onko historiasta tietoa.

        Rikokseksi sitä ei pitäisi palauttaa. Poliitikot kansan villitseminä toki tekevät mitä tekevät laeille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä eikö ole jännä, että jokin aika taapäin asia oli ihan toisinpäin.

        näin ne lait muuttuu, ja aina vaaditaan kuitenkin noudattamista.

        Laittaako Jumalakin ruksin eri ruutuun aina sen mukaan miten esm suomessa asia merkataan, miten on?

        Lait tosiaan muuttuvat, kun tieto asioista lisääntyy ja muuttaa ihmisten käsityksiä.

        Olisi aika kauheaa, jos näin ei tapahtuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se laillista mutta ei homouden pitäisi mikään ihailun kohde olla!

        On liian kanssa ajettu ihan ok-jutuksi mediassa. Onhan se sairaus vaikka onkin tautiluokituksesta poistettu. Miksi se tehtiin? Löyhin perusteinko? Kuka päätti ja miksi? Onko historiasta tietoa.

        Rikokseksi sitä ei pitäisi palauttaa. Poliitikot kansan villitseminä toki tekevät mitä tekevät laeille.

        Mikä olisi se homona olemisen sairaus? Millä perusteella saisi sairaslomaa?

        Homous on seksuaalinen suuntaus, eikä sitä tarvitse ihailla. En minäkään ihaile kenenkään seksuaalista suuntausta.


      • Taas tulit esiin ja huomasin sinut.


      • En enään huomio sinua.

        Vaikka kuinka tulisit esille.


      • torre5 kirjoitti:

        Mikä olisi se homona olemisen sairaus? Millä perusteella saisi sairaslomaa?

        Homous on seksuaalinen suuntaus, eikä sitä tarvitse ihailla. En minäkään ihaile kenenkään seksuaalista suuntausta.

        Jos se on sairaus niin silloinhan homot ansaitsevat sairasloman! 😁


    • Anonyymi

      Räsänen linnaan, niin siitä päästään ainakin hetkeksi. Vaikka huutaa se sieltäkin käsin.

      • Anonyymi

        mihinkäs sinut laitettaisiin että päästäisiin noista ulostuloistasi joissa ei paljoa ideaa ole, mitäs luulet !?


      • Tuskin on vaalien aikaan enää edes kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Toiviainen ja sananvapaus eivät kuulu samaan lauseeseen.Tämä vihervassarien käsikassare on pelkkä buudeli joka räksyttää sitä mitä hallitus haluaa.

      • Anonyymi

        Mistä muista Toiviaisen tekemistä päätöksistä olet eri mieltä kuin näistä Räsäsen ja Al Taee tapauksista? Nimittäin nyt väitetään että Toiviainen on vihrervasurien puudeli. Joten kai nyt pitää löytyä muita tapauksia joista te fundut olette eri mieltä? Saa luetella tulemaan. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muista Toiviaisen tekemistä päätöksistä olet eri mieltä kuin näistä Räsäsen ja Al Taee tapauksista? Nimittäin nyt väitetään että Toiviainen on vihrervasurien puudeli. Joten kai nyt pitää löytyä muita tapauksia joista te fundut olette eri mieltä? Saa luetella tulemaan. Kiitos.

        Ei ole Toiviainen yhtään missään asiassa ollut sellainen kunnollinen. On häpäissyt instituution täydellisesti!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muista Toiviaisen tekemistä päätöksistä olet eri mieltä kuin näistä Räsäsen ja Al Taee tapauksista? Nimittäin nyt väitetään että Toiviainen on vihrervasurien puudeli. Joten kai nyt pitää löytyä muita tapauksia joista te fundut olette eri mieltä? Saa luetella tulemaan. Kiitos.

        Esimerkiksi se, että Toiviainen esti Suomeen tuotujen radikalisoituneiden Isis-naisten esitutkinnan, vaikka Supon mielestä se olisi ollut aiheellinen. Valtakunnansyyttäjä siis suojelee näitä potentiaalisia terroristeja, jotka ovat paljon vihamielisempiä homoja kohtaan kuin mikään Päivi Räsänen.


    • Anonyymi

      Miksi Päivi Räsänen vähän joka vuosi hihhuloi julkisuudessa uskonnollisuuden keppihevosella ratsatellen?
      KD-puolueen omat kannattajatkaan eivät pysy Jumalan sanassa ja toloppatiellä.

      Paimentais omaa kannajakuntaansa paremmin.

      Kun mä oikke fundeeraan, saattaa olla että julkisuuden tavoittelun takii hen sitä teköö...jeesustelua.

      • Anonyymi

        Kenties hän ratsastaan vain heppihevosella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties hän ratsastaan vain heppihevosella?

        Meidän 60luvulla, tanssilavoilla ja nuoriso sekä työväentaloilla aikaa viettävien nuorten keskuudessa ei tunnettu homoutta laisinkaan, siitä ei puhuttu, koska sellaista touhua ei ollut.
        Naimisiin mentiin nuorena, usein jo ennen armeijaan menoa ja siinä on pysytty kunnes kuolema sitten erottaa ja on monet onkin jo erottanut. Lähes 100 % nuoriso löysi puolisonsa ja lähes kaikki on yhdessä pysynyt.

        Muistan kun joskus 80 luvun loppupuolella, tai joskus siihen aikaan, kun homoudesta alettiin puhua. Oli oikeen televisio ohjelmakin meille tuntemattoman tarttuvan taudin leviämisestä. Parantumattoman, joka johtaa kuolemaan ja johon ei ollut vastalääkettä lainkaan, silloin oli jo sairastunut ja kuollutkin paljon väkeä ympäri maailman. Asiantuntijat sanoivat silloin, että erityisen paljon sitä tautia on homo miesten porukoissa. Muistan kun ohjelman jälkeen kansassa oli pientä pelkoa yleisiä vessoja kohtaan, lievästi varmaan vieläkin, joka lienee kylläkin turha pelko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän 60luvulla, tanssilavoilla ja nuoriso sekä työväentaloilla aikaa viettävien nuorten keskuudessa ei tunnettu homoutta laisinkaan, siitä ei puhuttu, koska sellaista touhua ei ollut.
        Naimisiin mentiin nuorena, usein jo ennen armeijaan menoa ja siinä on pysytty kunnes kuolema sitten erottaa ja on monet onkin jo erottanut. Lähes 100 % nuoriso löysi puolisonsa ja lähes kaikki on yhdessä pysynyt.

        Muistan kun joskus 80 luvun loppupuolella, tai joskus siihen aikaan, kun homoudesta alettiin puhua. Oli oikeen televisio ohjelmakin meille tuntemattoman tarttuvan taudin leviämisestä. Parantumattoman, joka johtaa kuolemaan ja johon ei ollut vastalääkettä lainkaan, silloin oli jo sairastunut ja kuollutkin paljon väkeä ympäri maailman. Asiantuntijat sanoivat silloin, että erityisen paljon sitä tautia on homo miesten porukoissa. Muistan kun ohjelman jälkeen kansassa oli pientä pelkoa yleisiä vessoja kohtaan, lievästi varmaan vieläkin, joka lienee kylläkin turha pelko.

        Hahhah. Suomessa oli julkihomoja jo 1960-luvulla (kuten Tarmo Manni), vaikka homoilu oli rikos. Olet satutäti ja ilmeisesti uskomassa. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän 60luvulla, tanssilavoilla ja nuoriso sekä työväentaloilla aikaa viettävien nuorten keskuudessa ei tunnettu homoutta laisinkaan, siitä ei puhuttu, koska sellaista touhua ei ollut.
        Naimisiin mentiin nuorena, usein jo ennen armeijaan menoa ja siinä on pysytty kunnes kuolema sitten erottaa ja on monet onkin jo erottanut. Lähes 100 % nuoriso löysi puolisonsa ja lähes kaikki on yhdessä pysynyt.

        Muistan kun joskus 80 luvun loppupuolella, tai joskus siihen aikaan, kun homoudesta alettiin puhua. Oli oikeen televisio ohjelmakin meille tuntemattoman tarttuvan taudin leviämisestä. Parantumattoman, joka johtaa kuolemaan ja johon ei ollut vastalääkettä lainkaan, silloin oli jo sairastunut ja kuollutkin paljon väkeä ympäri maailman. Asiantuntijat sanoivat silloin, että erityisen paljon sitä tautia on homo miesten porukoissa. Muistan kun ohjelman jälkeen kansassa oli pientä pelkoa yleisiä vessoja kohtaan, lievästi varmaan vieläkin, joka lienee kylläkin turha pelko.

        Ettei ollut homojen touhua?

        Kyllä sitä on jopa valokuvattu jo 1800-luvulla, kun kamera keksittiin.

        Minä ja mieheni elämme vielä, samoin mm. Jari Sillanpää. Moni tuntemani hetero on kuollut jo aikoja sitten.


      • Anonyymi

        Vain paatunein ruskean reiän ritari voi hyväksyä homouden 144 kertaa viikossa kaikissa keskusteluissa. Ja vielä täysin.

        👍


    • ”Tässä on mielenkiintoinen ennakkotapaus voidaanko ihminen tuomita siitä, miten joku k o k e e tämän sanomiset ja tekemiset eikä sen kukaan mitä on sanottu tai tehty.”

      Yleensä näitä asioita pohditaan juurikin noin. Esimerkiksi joku voi läpsäyttää nais-kollegaa leikkisästi takapuolelle tarkoittamatta mitään sen kummempaa. Tekoa pohditaan kuitenkin siltä kannalta, miten teon kohteeksi joutunut k o k e e sen - eikä sen kannalta, mitä tekijä tarkoitti.

      Näkisin, että tässä tapauksessa olennaisempaa on kuitenkin se, voidaanko katsoa, että Räsäsen sanomiset edistävät kristittyjen yleistä paheksuntaa homoseksuaalisuutta kohtaan. Toinen oleellinen seikka on se, mitä voidaan tehdä uskonnon- ja sananvapauden varjolla.

      Ruotsissa oli eräänlainen ennakkotapaus, missä pappi (Åke Green) revitteli homovastaista tekstiä saarnassaan. Hänet tuomittiin vankeuteen käräjäoikeudessa, mutta korkeimmat oikeusasteet vapauttivat hänen Eurooppalaisen ihmisoikeussopimuksen vuoksi. Suomen ja Ruotsin lainsäädännössä vähemmistöjä ei saa solvata uskonnonvapauden nimissä, mutta Eurooppalainen ihmisoikeussopimus antaa uskonnoille suuremman suojan.

      • Anonyymi

        Oliko sinulla niitä linkkejä kristittyjä vastaan kiihottaneiden tuomiosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla niitä linkkejä kristittyjä vastaan kiihottaneiden tuomiosta?

        Nauraa kaveri, jonka aloituksissa ei ole muita kuin homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauraa kaveri, jonka aloituksissa ei ole muita kuin homoja.

        Joskus on myös transuja, sekä Päivi Räsänen, Juha Ahvio ja Pasi Turunen.


      • Mutta eiköhän se ole tullut jo tarpeeksi useaan otteeseen ilmi, että naiset eivät halua, että heitä läpsitään tai kähmitään? Ei siitä pitäisi enää kenenkään hämmästyä jos nainen ei tuosta ilahdu.


    • Anonyymi

      Niinhän meidän jumalapilkkalakikin toimii. Ei saa pilkata mitä usjovaiset PITÄVÄT pyhänä. Se sinulle kyllä kelpaa.

      Mutta ole huoleti, ei se miten homot ovat kokeneet Päivin homofobiset puheet, eli loukkaaviksi, itsessään ja pelkästään riitä oikeudelle perusteeksi tuomita Räsäskä. Oikeus arvioi Päivin puheet.

      Ei kukaan saa esim. kunnianloukkauksesta ketään tuomituksi vain sillä että sanoo kunniaansa tulleen loukatuksi. Oikeus sen päättää onko kunniaa loukattu vai ei, lakia tulkitsemalla. Kyllä tulkitsemalla, tulkintaa se aina on, ihan niin kuin Raamatunkin lukeminen.

      • Anonyymi

        OLEN profeetta, ja te uskottomat luopiot ette ymmärrä kokonaisuutta. Kristityt rakastavat kaikkia teitä, ja meidän kaikkien parhaaksi Jahve Oikea jumala, tulee vaientamaan jollakin tavalla Toiviaisenkin vihan Päiviä kohtaan ja rukoilemme , myös Toiviaisenkin puolesta, jotta pyhä henki avaisi hänenkin ymmärryksen. Homous on kielletty asia jonkun syyn takia, mitä emme vielä ehkä ymmärrä, mutta Jahven päivä pn avaava kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLEN profeetta, ja te uskottomat luopiot ette ymmärrä kokonaisuutta. Kristityt rakastavat kaikkia teitä, ja meidän kaikkien parhaaksi Jahve Oikea jumala, tulee vaientamaan jollakin tavalla Toiviaisenkin vihan Päiviä kohtaan ja rukoilemme , myös Toiviaisenkin puolesta, jotta pyhä henki avaisi hänenkin ymmärryksen. Homous on kielletty asia jonkun syyn takia, mitä emme vielä ehkä ymmärrä, mutta Jahven päivä pn avaava kaiken.

        Riippuu Jeesuksen asemasta tässä näytöksessä - hän vastusti eläessään Jahvea ja fariseuksia, josta syystä joutui juuri jumalanpilkasta ristinkuolemaan ollen nyt kuolemallaan fariseuksen tekemällä uskonnolla uusi liitto Jahven kanssa.


      • >Oikeus sen päättää onko kunniaa loukattu vai ei, lakia tulkitsemalla.

        Yleensä jo polliisi. Oikeuteen menee vain murto-osa kunnianloukkauksista.


    • Anonyymi

      Sinä syytät syyttäjää ihan syyttä.

    • Anonyymi

      Sairaaksi on mennyt tämä maa, ei voi muuta sanoa.

      • Mutta paranemaan päin, kun katsotaan päivittäisiä uusia tartuntoja.👍🏻


      • Juu.

        Joku Räsänen on mustamaalannut homoseksuaalisia kymmenisen vuotta. Ihan sairasta.


      • Ei se haittaa. Joskus oksennus tulee, eikä voi mitään


      • Anonyymi

        Lukekaa Raamatusta , millaisia ihmiset ovat lopun aikoina!


      • Anonyymi

        Kusi sukassa suorastaan huutaa verrattuna siihen hiljaisuuteen jota äärikonservatiivi uskovaiset tämän tapauksen kohdalla osoittavat. Osaavatko he sittenkin hävetä?


      • Anonyymi

        Tiedät varmasti itsekin, ettei Päivi Räsänen tai kukaan mukaan vakaumukseltaan kristitty hyväksy kenenkään sen enempää homoseksuaalin tai heteronkaan murhaa, joten turha provoilla toisen kuolemalla. Eikä se takuulla ole mitenkään yleisesti hyväksyttyä Latviassakaan ja sen osoittaa jo tapauksen saama julkisuus. Tässä vähän infoa niistä maista, joissa homoseksuaalit ovat todella vaarassa. https://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/naissa-maissa-homoseksuaalisuus-on-jopa-kuolemalla-rangaistava-rikos/127512#gs.zps9qg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmasti itsekin, ettei Päivi Räsänen tai kukaan mukaan vakaumukseltaan kristitty hyväksy kenenkään sen enempää homoseksuaalin tai heteronkaan murhaa, joten turha provoilla toisen kuolemalla. Eikä se takuulla ole mitenkään yleisesti hyväksyttyä Latviassakaan ja sen osoittaa jo tapauksen saama julkisuus. Tässä vähän infoa niistä maista, joissa homoseksuaalit ovat todella vaarassa. https://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/naissa-maissa-homoseksuaalisuus-on-jopa-kuolemalla-rangaistava-rikos/127512#gs.zps9qg

        >Tiedät varmasti itsekin, ettei Päivi Räsänen tai kukaan mukaan vakaumukseltaan kristitty hyväksy kenenkään sen enempää homoseksuaalin tai heteronkaan murhaa, joten turha provoilla toisen kuolemalla.

        Ei, en tiedä. Jos hyväksyy rangaistukseksi ikuisen kidutuksen, murhahan on suorastaan kevyttä kauraa siihen verrattuna. Ja tehän hyväksytte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmasti itsekin, ettei Päivi Räsänen tai kukaan mukaan vakaumukseltaan kristitty hyväksy kenenkään sen enempää homoseksuaalin tai heteronkaan murhaa, joten turha provoilla toisen kuolemalla. Eikä se takuulla ole mitenkään yleisesti hyväksyttyä Latviassakaan ja sen osoittaa jo tapauksen saama julkisuus. Tässä vähän infoa niistä maista, joissa homoseksuaalit ovat todella vaarassa. https://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/naissa-maissa-homoseksuaalisuus-on-jopa-kuolemalla-rangaistava-rikos/127512#gs.zps9qg

        On uskomatonta, että ilman yhtään tekoa saa kuolemantuomion.


    • Anonyymi

      Kaikki työtätekeväiset eivät joudu yksinomaan raskautetuiksi ja tuntemisen totuutta voi lähestyä levosta käsin, kuten Jeesus lupasikin. Silloin Hän voi saattaa ihmisen vapaaksi. Eikä vain hädän päivänä, jona ei luulla.

    • Anonyymi

      Miksi presidentti on nyt hiljaa?
      Ranskalaisen Hebdon tapausta mukaillen
      'JE SUIS RÄSÄNEN'.

      • Koska Suomi ei ole diktatuuri.


      • Anonyymi

        Venäjällä presidentti käskee oikeuslaitosta mutta Suomessa olisi rikos edes yrittää. Vaadit rakasta presidenttiämme rikkomaan lakia, mistä joudut teilipyörään.


    • Anonyymi

      Tämähän on korkeintaan ennakkotapaus siitä kuinka montaa lakia valtakunnansyyttäjä voi ilman tuomiota rikkoa yhden toimenpiteen yhteydessä.
      Suomen perustuslaista:
      Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus. Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä.
      Lisäksi:
      Rikosoikeudellinen laillisuusperiaate. Ketään ei saa pitää syyllisenä rikokseen eikä tuomita rangaistukseen sellaisen teon perusteella, jota ei tekohetkellä ole laissa säädetty rangaistavaksi.

      Eli rikollinen tässä keississä ei ole Päivi Räsänen vaan Raija Toiviainen.

      • Anonyymi

        Kumpikohan asiat paremmin tietää, ssyyttäjä vai sinä? Urpo.


    • Anonyymi

      Raamatun siteeraamisesta ei voi tulla tuomiota, koska lain mukaan evl-kirkko julistaa Jumalan sanaa Raamatun mukaisesti ja Räsänen on kirkkovaltuutettu. Siis Roomalaiskirjeen ensimmäistä lukua saa siteerata.

      “Kirkkolaki
      1 §
      Tunnustus
      Suomen evankelis-luterilainen kirkko tunnustaa sitä Raamattuun perustuvaa kristillistä uskoa, joka on lausuttu kolmessa vanhan kirkon uskontunnustuksessa sekä luterilaisissa tunnustuskirjoissa. Kirkon tunnustus ilmaistaan lähemmin kirkkojärjestyksessä.”

      2 §
      Tehtävä
      Tunnustuksensa mukaisesti kirkko julistaa Jumalan sanaa ja jakaa sakramentteja sekä toimii muutenkin kristillisen sanoman levittämiseksi ja lähimmäisenrakkauden toteuttamiseksi."

      • Koko Raamattua saa siteerata.

        Mutta jos lisäät Raamattuun Room 1 että "Homoseksuaaliset", niin tulee vankilaa.


      • Anonyymi

        Väärin, mutta oikeus sen ratkaisee etkä sinä.


      • Vaikuttaa asuvan minusta kuuloetäisyydellä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Vaikuttaa asuvan minusta kuuloetäisyydellä.

        Sinä itseasiassa vain kateellisena vaadit että kristityn pitää myös alkaa tekemään syntiä ja mokailemaan kuten suvakki tekee, jotta tasa-arvo saavutetaan yhdenvertaisessa kömpelyydessä ja kehnoudessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itseasiassa vain kateellisena vaadit että kristityn pitää myös alkaa tekemään syntiä ja mokailemaan kuten suvakki tekee, jotta tasa-arvo saavutetaan yhdenvertaisessa kömpelyydessä ja kehnoudessa

        Mitä ihmettä tuo horina on?

        En vaadi sinulta mitään.


    • Anonyymi

      Pitikö mennä halveeraamaan kansanryhmää. Tyhmästi tehty.

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä. Jumalan rakastamista on noudattaa hänen käskyjään ja opettaa homoseksuaaleja pidättäytymään kesinäisistä parisuhteista.

      3 Moos 18:22 Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
      23 Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista.

      Room 1:25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
      26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen,
      27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.
      28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
      ---
      32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin.

      1 Kor 6:9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,

      • Ei tarvitse olla homo, että makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Kielto onkin siinä kohdassa missä on kieltoja perhe-elämään.

        Room 1 kertoo ihmisistä, jollaisia en ole koskaan nähnyt.

        Ketään ei haittaa, vaikka ei saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

        Miten tuo liittyy Räsäsen saamiin syytteisiin?


      • Saarnaajat eivät saa osakseen Mikä Mikä maata!


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Saarnaajat eivät saa osakseen Mikä Mikä maata!

        Noniin eli miten mikään voi olla edes syrjinää jos kaikki asiat on fiktiota. Etkö huomaa miten sinä itse puhut itsesi pussiin ja vastusta täysin fiktiivisiä asoita kuten joku skitsofreenikko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noniin eli miten mikään voi olla edes syrjinää jos kaikki asiat on fiktiota. Etkö huomaa miten sinä itse puhut itsesi pussiin ja vastusta täysin fiktiivisiä asoita kuten joku skitsofreenikko

        Eihän sillä olekaan väliä päädytäänkö jumalan orjiksi Taivaaseen vai kuulemaan Saatanan vahingoniloista naurua Helvettiin. Sillä on väliä, että he jotka uskovat vastaaviin tyhmyyksiin halventavat homoja sanomalla että he tekevät väärin ja että heidän on eheydyttävä tai elettävä selibaatissa ja että homot ovat ansainneet kuoleman ja rinnastavat homot pedofiileihin jne.


    • Anonyymi

      Näkeehän sen homoagendan siinäkin, että Halosen aikana linnanjuhlissa sotaveteraanit korvattiin setaveteraaneilla.

    • Anonyymi
    • Kaikkein parastahan olisi jos miehet naisivat toisensa ja naiset toisensa. Näin parit ymmärtäisivät toisiaan. Voisivat asua paritalossa nämä neljä ihmistä ja tehdä keinohedelmöityksellä lapsen.

      • Anonyymi

        Eikös tämä homoagenda juuri sellaiseen yhteiskuntaan pyrikin pitkällä tähtäimellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä homoagenda juuri sellaiseen yhteiskuntaan pyrikin pitkällä tähtäimellä?

        En tiedä mistä "homoagendasta" sinä puhut.

        Nykyään ajetaan transideologiaa, joka on uusi eheytyksen muoto.
        Kristityt ovat kai iloisia kun feminiininen poika muutetaan tytöksi ja maskuliininen tyttö pojaksi. Näin he sopivat ahtaisiin sukupuolirooleihin paljon paremmin.

        Tietäkää että todellisuuden kieltäjät eivät saa osakseen Mikä Mikä maata!


    • Anonyymi

      Minun puolestani homot saavat olla niin kuin lystäävät, ei totisesti kiinnosta pätkääkään. Mutta on kyllä valtakunnansyyttäjältä yllättävä päätös.
      Kaikilla ihmisillä on oikeus sanoa mielipiteensä, myös valtaväestöllä. Näyttää, että nyt ajetaan kuin käärmettä pyssyyn, että näistä muutamista vähemmistäkansalaisista ei saa sanoa yhtään mitään.
      Kirkon sisällä toimivia herätysliikkeistä joitakin on haukuttu ja solvattu vuosikausia, mutta he ovat vapaata riistaa.... melkoisia törkeyksiä ja yleistyksiä koko joukosta, mutta ketä se kiinnostaa. Ei ainakaan tasa-arvovaltuutetun tai valtakunnansyyttäjää.

      • Anonyymi

        tai sitten. herätysliikkeiden ulkopuoliset on vapaata riistaa ??


      • Voisi vaihtaa tyyliä. Ei mielipiteitä, vaan kertoa tosiasioita homoseksuaalisista.

        Jos se olisi hedelmällisempää.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Voisi vaihtaa tyyliä. Ei mielipiteitä, vaan kertoa tosiasioita homoseksuaalisista.

        Jos se olisi hedelmällisempää.

        Me kyllä tiedetään mitä homoseksuaalit tekee. Ei tarvitse kertoa. Tehkää ihan rauhassa mitä teette, mutta kunnioittakaa myös muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me kyllä tiedetään mitä homoseksuaalit tekee. Ei tarvitse kertoa. Tehkää ihan rauhassa mitä teette, mutta kunnioittakaa myös muita.

        Minä en tiedä mitä homoseksuaaliset tekevät.

        Kerro meille tietosi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mielensäpahoittajat vaatii hyvitystä, ehkä kruunun päähän, poikkeavuuden merkiksi!

      • Tai ehdottaa, että Räsänen voisi vaihtaa kohdetta.

        Päivi tosin aikoo jatkaa homoseksuaalisista pahaa puhumista. Mikään ei muutu.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Tai ehdottaa, että Räsänen voisi vaihtaa kohdetta.

        Päivi tosin aikoo jatkaa homoseksuaalisista pahaa puhumista. Mikään ei muutu.

        Saahan sitä ehdottaa mitä haluaa vapaassa maassa. Me kunnoitamme sinun oikeuttasi ja mielipidettäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä ehdottaa mitä haluaa vapaassa maassa. Me kunnoitamme sinun oikeuttasi ja mielipidettäsi

        Minulla on huonosti mielipiteitä. Mutta kyllä Päivin jatkuva mustamaalus on alkanut ottaa aivoon.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Minulla on huonosti mielipiteitä. Mutta kyllä Päivin jatkuva mustamaalus on alkanut ottaa aivoon.

        Pelkkiä mielipiteitä sinulla.

        Korjaan ne faktoiksi. Taas haet huomiota nàismaisella homoudellasi.

        👍


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Minulla on huonosti mielipiteitä. Mutta kyllä Päivin jatkuva mustamaalus on alkanut ottaa aivoon.

        Kimitat kuin vanha akka ja haet ihan jatkuvasti huomiota.

        Se yksi täystôIIo häipynyt kuukausia sitten.

        👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kimitat kuin vanha akka ja haet ihan jatkuvasti huomiota.

        Se yksi täystôIIo häipynyt kuukausia sitten.

        👍

        "Tietäkää, että tyhjänhokijat eivät saa omakseen Mikä Mikä maata!"


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Tai ehdottaa, että Räsänen voisi vaihtaa kohdetta.

        Päivi tosin aikoo jatkaa homoseksuaalisista pahaa puhumista. Mikään ei muutu.

        Se ei ole pahanpuhumista, vaan rakkautta näitä raukkoja kohtaan!


    • Anonyymi

      Toiviaisella yksityiselämässään jotain vikaavikaa?

    • Anonyymi

      Ihan samantekevää.

    • Anonyymi

      Jo on aikoihin eletty jos syytteitä saa toisen kokemuksista . 🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe